Zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:27 schreef MOD het volgende:
Vet
Rammstein: Ja
Kasabian: Ja
Paolo Nutini: Ja
Editors: Ja
Mando Diao: Ja
Trigger Finger: Ja
Prodigy: JA!!!
Pixies: Ja
Wolfmother: Ja
Gogol Bordello: Ja
Rest: Ff youtuben
Pinkpop valt er toch net na? Of heb je Frans/Grieks, dat zou wel zuigen.quote:
weet niet, er is mij vandaag verteld dat pinkpop midden in de eindexamens valt. ik zal eens een kijkje in de line up van rock werchter nemen en dan besluiten welke van de twee van mijn aanwezigheid mag genietenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:51 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Pinkpop valt er toch net na? Of heb je Frans/Grieks, dat zou wel zuigen.![]()
Ik ga gelijk na het laatste examen naar PP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Uitgewerkte vragenronde aan Jan. Morgen een verslag op de FP.Een hele duidelijke Jan Smeets. Hopelijk leest iedereen dit en krijgen we niet weer tot in de oneindigheid vragen over de genoemde bands en waarom ze niet komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Als je je nou eens informeerde wist je allang dat Faithless NIET op PP komt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef Beaudelaire het volgende:
Faithless trouwens 7 mei naar Paradiso. Misschien een heul lang weekend met Pinkpop?
Er moet echt een lijst komen met artiesten die sowieso niet komen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je je nou eens informeerde wist je allang dat Faithless NIET op PP komt.
Laat mensen toch een beetje speculeren en hopen. Niet iedereen heeft zin/tijd om al het nieuws door te nemen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je je nou eens informeerde wist je allang dat Faithless NIET op PP komt.
Waarom? Kun je het niet onthouden?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Er moet echt een lijst komen met artiesten die sowieso niet komen.
Kom op... het is al een week bekend dat ze niet komen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Laat mensen toch een beetje speculeren en hopen. Niet iedereen heeft zin/tijd om al het nieuws door te nemen.
Dan nog, het kan toch dat je dat hebt gemist. Het lost zich vanzelf op in dit topic, er zijn genoeg mensen die wél alles weten en het niet erg vinden om anderen te informeren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op... het is al een week bekend dat ze niet komen.
Sorry hoor, maar deze bewuste user heb ik de afgelopen week regelmatig in de PP topics gezien... hij had het dus kunnen weten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:44 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dan nog, het kan toch dat je dat hebt gemist. Het lost zich vanzelf op in dit topic, er zijn genoeg mensen die wél alles weten en het niet erg vinden om anderen te informeren.
Sterke nog, ik wist het ook:quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar deze bewuste user heb ik de afgelopen week regelmatig in de PP topics gezien... hij had het dus kunnen weten.
Maar met al die bands vergeet je weleens iets.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Jan Smeets heeft nee gezegd tegen Faithless.
Dan is het nog erger..quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:48 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Sterke nog, ik wist het ook:
[..]
Ach ja, het is je vergeven.quote:Maar met al die bands vergeet je weleens iets.
De laatste namen worden moeilijk, omdat tijdens Pinkpop Amerika het Sasquatch Festival heeft:quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:50 schreef ScottTracy het volgende:
Wie komen sowieso niet op Pinkpop?
Faithless
Vampire Weekend
Limp Bizkit
Muse
Pearl Jam
The Beatles
Faith No More
Mumford & Sons
Them Crooked Vultures
Nick Cave & The Bad Seeds
Deadmau5
Massive Attack
The XX
Simian Mobile Disco
Booka Shade
MGMT
Boys Noize
Eh dude, lees de titel van de lijstquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:54 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
De laatste namen worden moeilijk, omdat tijdens Pinkpop Amerika het Sasquatch Festival heeft:
http://www.sasquatchfestival.com
Die 6e schijnt ook redelijk druk bezet te zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:54 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
De laatste namen worden moeilijk, omdat tijdens Pinkpop Amerika het Sasquatch Festival heeft:
Die redenatie snap ik niet helemaal?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Maar te verspreid en dus te duur.
Dat is geen misselijke line-upquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:54 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Na volgend jaar?quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:37 schreef Shadow_NL het volgende:
Line-up valt mij in ieder geval zwaar tegen.
Had gehoopt dat er na volgend jaar wel verbetering zou komen,
Die show van The Smashing Pumpkins was echt waardeloos dus dat hoeft van mij echt niet meer!quote:maar dat is in mijn ogen (nog) niet gebeurd. Ik mis gewoon ook die ene speciale naam die ze normaal elk jaar wel hebben( zoals vorig jaar Bruce , jaar ervoor Metallica en Rage, 2007 Smashing Pumpkins etc.)
Als je die bovenstaande link had aangeklikt dan had je gezien dat die laatste 2 sowieso niet kunnen omdat ze dan op dat Amerikaanse festival staan, in het zelfde weekend als dat van Pinkpop.quote:Ook mis ik middel grote bandjes zoals Interpol, Arcade Fire, Arctic Monkeys etc. en de beginnende zoals Mumford & Sons, The XX etc.
.
Smashing Pumpkins vond ik dan weer te gek, maar misschien was dat gewoon meer op het sentimentele vlak.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Na volgend jaar?![]()
[..]
Die show van The Smashing Pumpkins was echt waardeloos dus dat hoeft van mij echt niet meer!
[..]
Als je die bovenstaande link had aangeklikt dan had je gezien dat die laatste 2 sowieso niet kunnen omdat ze dan op dat Amerikaanse festival staan, in het zelfde weekend als dat van Pinkpop.
Arcade Fire tourt niet, Arctic Monkeys is volgens Smeets dit jaar geen optie geweest en Interpol is een nieuwe cd aan het opnemen en touren dus (volgens mij) ook niet.
dan was je de enige, nog nooit zo veel ruimte gehad bij een afsluiterquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Smashing Pumpkins vond ik dan weer te gek, maar misschien was dat gewoon meer op het sentimentele vlak.
Ik heb het niet over de show van Smashing Pumpkins, maar over de speciale act wat Jan Smeets toch wel elk jaar op PP heeft staan..quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Na volgend jaar?![]()
[..]
Die show van The Smashing Pumpkins was echt waardeloos dus dat hoeft van mij echt niet meer!
[..]
Als je die bovenstaande link had aangeklikt dan had je gezien dat die laatste 2 sowieso niet kunnen omdat ze dan op dat Amerikaanse festival staan, in het zelfde weekend als dat van Pinkpop.
Arcade Fire tourt niet, Arctic Monkeys is volgens Smeets dit jaar geen optie geweest en Interpol is een nieuwe cd aan het opnemen en touren dus (volgens mij) ook niet.
Dat was de grootste aanfluiting als afsluiter die ik in mijn 7-jarige Pinkpophistorie heb meegemaakt....quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
dan was je de enige, nog nooit zo veel ruimte gehad bij een afsluiter
Lees de uitgewerkte vragenronde en je krijgt antwoord op al je vragen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:45 schreef Rancune het volgende:
!
Prodigy, 2 Many DJ's, Kasabian, Wolfmother. Nu nog hopen op Faithless, Muse of Arctic Monkeys, maar dat lijkt me veel te positief.
grappig dat smeets daar trots verkondigd dat ze dit jaar geen prijsverhoging doorgevoerd hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:47 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Lees de uitgewerkte vragenronde en je krijgt antwoord op al je vragen.
Faithless komt niet trouwens, Pinkpop zei nee.
Aha, Arctic Monkeys niet. Beetje jammer. Faithless is wel logisch, hij heeft daar the Prodigy al voor. En Muse is een stadium act net als Rammstein.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:47 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Lees de uitgewerkte vragenronde en je krijgt antwoord op al je vragen.
Faithless komt niet trouwens, Pinkpop zei nee.
Same here.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:55 schreef Refragmental het volgende:
Ik hoop nog steeds dat 30 seconds to mars komt!
30 euro?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
grappig dat smeets daar trots verkondigd dat ze dit jaar geen prijsverhoging doorgevoerd hebben![]()
![]()
![]()
De vorige jaren zullen we het dan maar niet over hebben, 30 euro in 2 jaar
Hehe.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:43 schreef Zeroku het volgende:
VRIJDAG 28 MEI: 15.00-23.00 UUR
RAMMSTEIN
KASABIAN
PAOLO NUTINI
THE TEMPER TRAP * GOSSIP * SUNGRAZER
ZATERDAG 29 MEI: 13.00-23.00 UUR
GREEN DAY
EDITORS * MANDO DIAO * MOKE en METROPOLE ORKEST
JOHN MAYER * TRIGGERFINGER * DESTINE
2 MANY DJS * BIFFY CLYRO * KITTY, DAISY & LEWIS * CARO EMERALD
ZONDAG 30 MEI: 12.00-23.00 UUR
THE PRODIGY
MIKA * SKUNK ANANSIE * DANKO JONES
P!NK * PIXIES * WOLFMOTHER * KATE NASH
GOGOL BORDELLO * FLORENCE + THE MACHINE * YEASAYER * DEWOLFF
Ik krijg dit nu van iemand binnen, iemand enig idee wat hiervan waar is?
Allesch.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:43 schreef Zeroku het volgende:
VRIJDAG 28 MEI: 15.00-23.00 UUR
RAMMSTEIN
KASABIAN
PAOLO NUTINI
THE TEMPER TRAP * GOSSIP * SUNGRAZER
ZATERDAG 29 MEI: 13.00-23.00 UUR
GREEN DAY
EDITORS * MANDO DIAO * MOKE en METROPOLE ORKEST
JOHN MAYER * TRIGGERFINGER * DESTINE
2 MANY DJS * BIFFY CLYRO * KITTY, DAISY & LEWIS * CARO EMERALD
ZONDAG 30 MEI: 12.00-23.00 UUR
THE PRODIGY
MIKA * SKUNK ANANSIE * DANKO JONES
P!NK * PIXIES * WOLFMOTHER * KATE NASH
GOGOL BORDELLO * FLORENCE + THE MACHINE * YEASAYER * DEWOLFF
Ik krijg dit nu van iemand binnen, iemand enig idee wat hiervan waar is?
Zo gek is dat niet. Kijk naar andere grote festivals. Allemaal verhogen ze jaar in jaar uit de prijzen. Bij Pinkpop is dat niet elk jaar het geval.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
grappig dat smeets daar trots verkondigd dat ze dit jaar geen prijsverhoging doorgevoerd hebben![]()
![]()
![]()
De vorige jaren zullen we het dan maar niet over hebben, 30 euro in 2 jaar
Omdat Green Day van een veel lager niveau is..quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:03 schreef Professional het volgende:
Dat gebasel over het langer spelen dan 2 uur van Green Day slaat ook nergens op. Metallica heeft dit gedaan en Bruce Springsteen ook. Dus waarom Green Day niet? Die hebben sowieso een show van 2,5 uur.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:47 schreef TheTemperTrap het volgende:
ik ga zaterdag,
gaan er nog meer mensen alleen op zaterdag?
quote:
Ik vind 1 dag zo zonde.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:47 schreef TheTemperTrap het volgende:
ik ga zaterdag,
gaan er nog meer mensen alleen op zaterdag?
Ik heb 1 kaart voor mezelf gekochtquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:50 schreef TheTemperTrap het volgende:
[..]
alleen? of met iemand anders?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb 1 kaart voor mezelf gekochtBinnenkort maar eens kijken of er iemand mee wil en of er dan nog kaarten zijn
Tussen station Landgraaf en Heerlen rijden pendeltreinen op vrijdag-, zaterdag- en zondagochtend.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef TheTemperTrap het volgende:
ik heb gister ook 1 kaartje besteld.
ik weet niet of het te doen is met de Trein van rotterdam naar landgraaf en nog erger: weer thuis te komen
Nee dat was Lost Prophets. Dat was pas echt bagger. Niet de muziek op zich maar het geluid. Volgens mij viel het zelfs nog uitquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was de grootste aanfluiting als afsluiter die ik in mijn 7-jarige Pinkpophistorie heb meegemaakt....
Ik vond 30 seconds to mars 2 jaar geleden volkomen kutquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee dat was Lost Prophets. Dat was pas echt bagger. Niet de muziek op zich maar het geluid. Volgens mij viel het zelfs nog uit
3 jaar geleden was dat, 2007. Inderdaad kutweer, zeker op zaterdag toen met Marilyn Mansonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:35 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Ik vond 30 seconds to mars 2 jaar geleden volkomen kutDie Jared Leto brulde maar een beetje en raakte geen noot!
Daarnaast was het ronduit kut weer
En ik meen ook nog te herinneren dat hij tijdens het optreden opeens "Thank You Amsterdam!" riep.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:35 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Ik vond 30 seconds to mars 2 jaar geleden volkomen kutDie Jared Leto brulde maar een beetje en raakte geen noot!
Daarnaast was het ronduit kut weer
Tot zo laat als er plaats is. Camping A staat dan al vol, dus dan wordt het B of C.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb even een vraag!
Tot hoelaat kan je bij de camping inchecken op vrijdag? Aangezien m'n vriendin die meegaat nog tot half 4 examen heeft en we dus pas later er kunnen zijn.
Ik dacht Denmark?!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:55 schreef Professional het volgende:
[..]
En ik meen ook nog te herinneren dat hij tijdens het optreden opeens "Thank You Amsterdam!" riep.
Je hebt helemaal gelijk, Thank You Denmark was het en ging toen verder met vals krijsen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:08 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik dacht Denmark?!
Net mijn kaartje voor de vrijdag binnen gekregen, woensdag besteld: Rammstein![]()
![]()
Nee, geen plek voor in line up en eigen show in Nijmegen net als Muse dus die komen niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Aerosmith komt weer bij elkaar en toert Kanshebber?
Oh okay, das wel beter dan. Hoef ik me daar geen zorgen over te makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Tot zo laat als er plaats is. Camping A staat dan al vol, dus dan wordt het B of C.
http://images.fok.nl/upload/070514_133873_plattegrond2006.gifquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:26 schreef MissSpooky het volgende:
Heeft iemand een goede plattegrond van de campings?
Ah 3 jaar kan ook jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
3 jaar geleden was dat, 2007. Inderdaad kutweer, zeker op zaterdag toen met Marilyn Manson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |