Ik heb een mailtje gehad van de NOSquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:44 schreef TheArt het volgende:
Wie weet welk nummer onder dit filmpje staat?
http://nos.nl/os2010/video/140150-100-gouden-medailles.html
quote:Beste ChatGirl,
Het liedje heet goud en is van Xander de Buisonje. Volgens mij komt de cd in mei uit waar het op staat
Met vriendelijke groet,
Meta Beverwijk
quote:Op maandag 1 maart 2010 05:48 schreef RuuddieBoy het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer met een piano/keyboard stukje dat precies klinkt als dit:
http://van-strijp.nl/Toto_99_Piano.mp3
Dit stukje komt uit Toto - 99.
In het liedje dat ik zoek spelen ze dit deuntje een paar keer achter elkaar. Elke keer als ik 99 langs hoor komen denk ik "potverdomme waarbij is dat nu dat ze dit pianostukje een paar keer achter elkaar spelen".
Misschien ben ik gek en is het toevallig bij een of andere live versie van 99, maar ik weet bijna zeker dat er een liedje is waar ze deze sample een paar keer achter elkaar spelen. Misschien door Toto zelf of door een andere band. Misschien wel in een heel ander nummer dan 99.
Alvast bedankt!
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk maar mij deed het hoe toevallig ook aan Africa van Toto denken maar dat zal hem vast niet zijn.(of het nu komt door de drums of het piano stukje weet ik niet,![]()
)
Helaas, dat zijn ze ook nietquote:
Ik denk Amazing Stroopwafels met Oude Maaswegquote:Op maandag 1 maart 2010 22:23 schreef Mono79 het volgende:
Ik hoop zo dat jullie mij kunnen helpen want het nummer die ik zoek heb ik niet zoveel info over.
Een liedje wat begint in het Engels en eindigt in Nederlands
Wat weet ik van het liedje
- Nederlandse band
- het liedje wordt eerst in het engels gezongen en slaat over in het nerderlands![]()
- het nederlandse gedeelte gaat over een busje die in de regen staat
- liedje lomt volgens mij uit de jaren 70
- erg onbekende band, heeft 1 maal in de Top 40 gezeten.
- het is een erg rustig gezongen liedje met 2 zangers
Het enige dat ik herinerde is een stukje van het nerderlandse gedeelte: het regende en iets met een busje.
Rain on your paradequote:Op maandag 1 maart 2010 23:02 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer van Duffy met in de intro opzwepende violen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:02 schreef EvanStone het volgende:
-nr stond er al ,niet gezien-quote:Op maandag 1 maart 2010 23:02 schreef EvanStone het volgende:
Ja dat is hemquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik denk Amazing Stroopwafels met Oude Maasweg
Zou handig zijn als je even en linkje plaatst met de desbetreffende aflevering en dat zegt welke minuut.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:34 schreef Kluupkluup het volgende:
Floortje Dessing is tijdens '3 op reis' bezig met haar reis om de Noordpool. Je hoort een Funkytown-achter nummer wanneer de digitale wereldkaart geshowd wordt met de af te leggen route. Welk nummer?
Correctie: de Stroopwafels hebben nooit in de top 40 gestaan, laat staan gezetenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:23 schreef Mono79 het volgende:
Ik hoop zo dat jullie mij kunnen helpen want het nummer die ik zoek heb ik niet zoveel info over.
Een liedje wat begint in het Engels en eindigt in Nederlands
Wat weet ik van het liedje
- Nederlandse band
- het liedje wordt eerst in het engels gezongen en slaat over in het nerderlands![]()
- het nederlandse gedeelte gaat over een busje die in de regen staat
- liedje lomt volgens mij uit de jaren 70
- erg onbekende band, heeft 1 maal in de Top 40 gezeten.
- het is een erg rustig gezongen liedje met 2 zangers
Het enige dat ik herinerde is een stukje van het nerderlandse gedeelte: het regende en iets met een busje.
mijn laptop heeft het helaas begeven en mijn iPhone ondersteund geen flash. Anders had ik via uitzending gemist en de applicatie Shazam wel achter het nummer kunnen komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou handig zijn als je even en linkje plaatst met de desbetreffende aflevering en dat zegt welke minuut.
Oké, zal hier ef de link neerzetten, (heb zelf geen idee welk nummer het is.)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
mijn laptop heeft het helaas begeven en mijn iPhone ondersteund geen flash. Anders had ik via uitzending gemist en de applicatie Shazam wel achter het nummer kunnen komen.
Het is op de site van '3 op reis' de laatste aflevering met Floortje in Siberië. Meteen in de eerste minuut van de aflevering zegt ze dat ze bezig is met een reis om de Noordpool. Op dat moment zie je een routekaartje èn hoor je het betreffende nummer..
Normaal hebben ze het op hun site staan, maar deze (en de vorige aflevering) nog niet. Ik heb ze een mailtje gestuurd met de vraag welk nummer het is, nu is het afwachten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oké, zal hier ef de link neerzetten, (heb zelf geen idee welk nummer het is.)
http://llink.nl/3opreis/uitzendinggemist_player.php?id=10697423
Vanaf 0.54min bedoel je denk ik.
Ik heb het ook geluisterd, zal straks eens taggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oké, zal hier ef de link neerzetten, (heb zelf geen idee welk nummer het is.)
http://llink.nl/3opreis/uitzendinggemist_player.php?id=10697423
Vanaf 0.54min bedoel je denk ik.
Dat nummer komt al 't hele seizoen langs. In de eerste aflevering hoor je 't beter:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
mijn laptop heeft het helaas begeven en mijn iPhone ondersteund geen flash. Anders had ik via uitzending gemist en de applicatie Shazam wel achter het nummer kunnen komen.
Het is op de site van '3 op reis' de laatste aflevering met Floortje in Siberië. Meteen in de eerste minuut van de aflevering zegt ze dat ze bezig is met een reis om de Noordpool. Op dat moment zie je een routekaartje èn hoor je het betreffende nummer..
Bijgewerktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Normaal hebben ze het op hun site staan, maar deze (en de vorige aflevering) nog niet. Ik heb ze een mailtje gestuurd met de vraag welk nummer het is, nu is het afwachten.
Alleen het stukje Wild Coast, Siberië is nog niet bijgewerkt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:59 schreef wwwever het volgende:
[..]
Bijgewerkt![]()
http://llink.nl/3opreis/viewpage.php?page=muziek
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:20 schreef swarmahoer het volgende:
welk nummer begint op 33.04 van Vato Gonzalez - Dirty House Mixtape 4 (March 2009)
am i a dreamer ofzo wordt erin gezegd, weet niet of dat m is ? echt n vet relaxt deuntje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |