quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:24 schreef jaronsch het volgende:
Ik zocht een ambient/dance nummer uit de jaren '90. Kan erg weinig van herinneren behalve dat de videoclip, een vrolijke 3D-animatie met kleine mannetjes die rondliepen, regelmatig werd gespeeld op MTV Europe, toen MTV nog leuk was, die goede ouwe tijd enzo.
deze..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:55 schreef Paul het volgende:
Hoe heet nog maar het nummer op het end van dit fimpje?
Thx zo snelquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:17 schreef Passie1991 het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer in een club.
Het leek me een regaeton of Hip Hop nummer.
En in het refrein kwam de volgende tekst voor, althans denk dat het zo ging:
"Shake that ass cause you like it" of "shake it like you mean it"
Hoop dat iemand een idee heeft hoe het nummer uberhaupt gaat en kent.
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:39 schreef Kaaslaars het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer. Hij wordt afgespeeld in dit filmpje op ongeveer 27 seconden.
Geen dank.quote:
quote:
Whehe bedanktquote:
Ik quote mezelf even, omdat ik nu weet van wie het is. Namelijk The Temper Trap - Soldier on.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:25 schreef oddeyed het volgende:
Ik zoek het liedje wat ze op het eind van deze aflevering laten horen. Het begint bij 10:30. Alleen kan ik nergens die aflevering vinden, waar je meer van het liedje hoort, hier hoor je alleen het begin. In de uitzending op tv kon je het wel verder horen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:21 schreef Neelzfinch het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe het nummer heet dat je vanaf 00:20 hoort?
Bekijk deze YouTube-video
Eindelijk de song opnieuw gehoord en er een crappy geluidsopname van kunnen maken, hoop dat iemand hem nu wel weetquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef WB21 het volgende:
ik zoek een nummer. heb helaas geen fragment dus ik zal zo'n goed mogelijke beschrijving proberen te geven.
Nummer is gezongen door een vrouwenstem, denk een soloartiest. Naar mijn idee een nummer tussen dat 1985 en 2000 gemaakt is, uitgaande van de stijl welke gewoon normale vrolijke pop is.
Het woord 'Sometime of "Sometimes word heel erg veel gezongen in het nummer, vooral in de laatste anderhalve minuut van het nummer, dit is ook het enige wat ik qua tekst kon opvangen samen met het woord inside.
Na 'Sometime' is er steeds een ander stukje tekst wat voor mij ook niet duidelijk was.
Ik heb het nummer eigenlijk nog nooit op de radio gehoord, welke zender dan ook, dus misschien is het wel een iets onbekender nummer.
Iemand enig idee of een wilde gok? Alvast bedankt![]()
Het is in ieder geval niet Erasure - Sometimes waar dit woord ook veel in voorkomt namelijk.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:30 schreef WB21 het volgende:
[..]
Eindelijk de song opnieuw gehoord en er een crappy geluidsopname van kunnen maken, hoop dat iemand hem nu wel weet![]()
Nogmaals de kwaliteit is verre van ideaal, maargoed, alvast bedankt voor de reacties!
http://members.chello.nl/a.gruijs/nummer.mp4
Die vond ik ook met de songtekstquote:
Comptine d'un autre été: l'après midi - Yann Tiersenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:09 schreef Blackletter het volgende:
eyey, iemand enig idee hoe het nummer heet wat aan het einde van finale - leukste dorp van nederland werd afgespeelt? soort piano muziek iets. Alvast bedankt
Nee dat is hem helaas nietquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:59 schreef Passie1991 het volgende:
[..]
Nee dat is hem helaas niet![]()
Iemand anders misschien?
Ik hoorde laatst een nummer in een club.
Het leek me een regaeton of Hip Hop nummer.
En in het refrein kwam de volgende tekst voor, althans denk dat het zo ging:
"Shake that ass cause you like it" of "shake it like you mean it"
Hoop dat iemand een idee heeft hoe het nummer uberhaupt gaat en kent.
Alvast bedankt
Gokjesquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:38 schreef Logipech het volgende:
Ik zoek een liedje, de informatie die ik heb:
Een vrouw zingt het
Ze zegt iets in de trant van: Play Doh, been trough, its oveer over oveeeer
Ik kan het maar niet vinden en weet de naam er niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |