quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dankjequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gefeliciteerd met je overwinning.
Doeiquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
hiihihi hahahah hohooh ik ga weer.
Ik gebruik geen Cheatenginerquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Julis heeft het spel zeker zitten hacken.
.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik gebruik geen Cheatenginer. Dat doet mijn broertje.
Wat denk je zelf, ze wilt even geen blauwe ogen meer zien(terwijl ik zelf wed dat ze diepbruin zijn)quote:
Noem je mij nou een leugenaar?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:24 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, ze wilt even geen blauwe ogen meer zien(terwijl ik zelf wed dat ze diepbruin zijn)
Neen ik zit achter den beeldbuis.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga dan achter je computer zitten, faalbaas.
Ik kijk Netwerk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Ga je Inter-Chelsea kijken![]()
? Of kijk je Yaprak Dökümü
? Of geen van beide
?
Eventjes tot ik wegmoet ja. Ook lang niet gezien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet meer gezien. Ga je kijken
?
Oh, moet je straks weggaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eventjes tot ik wegmoet ja. Ook lang niet gezien.
Ja maar verkeerd gebruik het is alleen 'enzo' in de betekenis van etc. !quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Prioriteiten mioriteiten (ZEI IK DAT GOED???!!!!!!!??????!!!!!!!!!!!)
Typisch Turksquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Prioriteiten mioriteiten (ZEI IK DAT GOED???!!!!!!!??????!!!!!!!!!!!)
Het is ook nooit goed, ik kan ook niksquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar verkeerd gebruik het is alleen 'enzo' in de betekenis van etc. !
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Typisch Turks! (Ja, helemaal goed
) [wat IHVK zegt klopt ook
]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, ik kan ook niks.
Niet!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, ik kan ook niks.
Arm kindjequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef maartjeh het volgende:
Gossie. Vandaag op het kinderdagverblijf een Turks kindje wat geen Nl's verstaat en spreekt. Helemaal overstuur, wilde alleen maar 'Annem ve Baba' maar niemand begreep hem.![]()
Ik versta wel Turks en spreek ook wat Turks, maar sta niet bij hem op de groep.
Ik vind het wel geslaagdquote:
Was wel sneu ja. Zo'n 2,5 jaar oud en dus echt wel het besef dat Papa en Mama er niet zijn en dat niemand hem begrijpt.quote:
Druk, druk.. hoe is het?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
triggerwigger, lang niet gezien.
Over 10 dagen pas tentamenweek. Hoog tijd om mijzelf eens in een kluizenaar te veranderen en mijzelf van de buitenwereld af te sluitenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Druk, druk.. hoe is het?
Statistiek nog gehaald?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
Oke mensen, dit is echt eng, luister!
Er zit een virus op mijn laptop en daarom doet hij de laatste tijd heel raar. Maar nu speelt mijn lap uit het niets Domates biber patlican van Baris Manco af...![]()
![]()
![]()
. Ik heb dat liedje niet eens op mijn laptop staan. Dit is echt zo fucking grappig en eng hahaha.
![]()
![]()
Dat mag jij niet eens. Jij moet kluizenaar wordenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Lachen, gieren brullen vanavond zeg.
Hoe krijgen vrouwen het toch keer op keer voor elkaar om virussen op hun pc te krijgenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
Er zit een virus op mijn laptop en daarom doet hij de laatste tijd heel raar. Maar nu speelt mijn lap uit het niets Domates biber patlican van Baris Manco af...![]()
![]()
![]()
. Ik heb dat liedje niet eens op mijn laptop staan. Dit is echt zo fucking grappig en eng hahaha.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:36 schreef IHVK het volgende:
Soms is het rustig, soms is het druk. Zo is het SC leven.
Kluizenaarsleven tijdens tentamensquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Over 10 dagen pas tentamenweek. Hoog tijd om mijzelf eens in een kluizenaar te veranderen en mijzelf van de buitenwereld af te sluiten.
En jij al bijna klaar met de studie?
Hahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is gestopt. Nu hoor ik niks meer. Maar dat was echttt vaag.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:38 schreef IHVK het volgende:
Tomaten, paprika's en aubergines.![]()
Het is de geest van Baris Manco, heb je gemene dingen over hem gezegd?
Installeer eens een antivirusprogramma op je pc.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is gestopt. Nu hoor ik niks meer. Maar dat was echttt vaag.
Ik weet het echt niet. Ik heb 10x gecheckt of youtube misschien per ongeluk aanstond of een muziekprogramma ofzo (ik heb dat lied niet eens op mijn lap staan, maar goed), maar ik heb echt niks kunnen vinden. Toen het liedje was afgelopen is het gestopt, ik hoor nu dus niks meer.quote:
Het lukt mij eerlijk gezegd toch niet, ik ga me dan stierlijk vervelenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kluizenaarsleven tijdens tentamens
Props voor diegene die het kan.![]()
Bachelorjaar
Ga ik ook doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Installeer eens een antivirusprogramma op je pc.
Denk je dat dat nu nog werkt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Installeer eens een antivirusprogramma op je pc.
Jup, project loopt op schema (Yvonne heeft mijn ass geredquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lukt mij eerlijk gezegd toch niet, ik ga me dan stierlijk vervelen.
Al je tentamens zonder herkansingen gehaald? Dat is mijn plan wel, maar ik zie wel wat er van komt.
Hm zit iemand een grap met je uit te halen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Ik heb 10x gecheckt of youtube misschien per ongeluk aanstond of een muziekprogramma ofzo (ik heb dat lied niet eens op mijn lap staan, maar goed), maar ik heb echt niks kunnen vinden. Toen het liedje was afgelopen is het gestopt, ik hoor nu dus niks meer.
Je bent mijn voorbeeld.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, project loopt op schema (Yvonne heeft mijn ass gered) , geen herkansingen, geen vertraging niets.
Ik weet het niet maar ik wil echt weten waardoor dat kwam.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm zit iemand een grap met je uit te halen?
Of ben je aan het doordraaien? Wie zal het zeggen.
Daar heb ik goeie ervaring mee maar Kaspersky is naar mijn idee toch wat beterquote:
Anders negeer je onze tips even.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van pc's en virusscanners omg. Mijn pc is verloren.
Ik weet niet, als ik zo teruglees zijn onze tips niet echt duidelijk, eerder een opsomming van programma's.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders negeer je onze tips even.
Ik ga het een vriend laten doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders negeer je onze tips even.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet, als ik zo teruglees zijn onze tips niet echt duidelijk, eerder een opsomming van programma's.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe dit even:
http://housecall.trendmicro.com/
Kazakhstanquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:00 schreef IHVK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_kazachstan.html
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vlug, haal hem eruit voor hij je pc kapotmaaktquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
Een vriend zit momenteel in mijn pc. Best grappig.
Die's dan wel klein.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
Is hij zo klein dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
Wat precies?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:
TM, ik dacht na over wat je gister zei en het is best logisch.
Nee, dat was rap/R&B en meer van dat soort zooi.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:14 schreef IHVK het volgende:
Gabbermuziek was begin van de degeneratie van Nederland.
Dat was de volgende stap ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat was rap/R&B en meer van dat soort zooi.
Inderdaad. En men is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat het raar is dat niemand is veroordeeld. En dat er veel mensen al heel lang vast zitten.
Wtfquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:16 schreef IHVK het volgende:
Kijk eens hoe ik hak hak lekker uit mijn dak
Ja, deze moet jij je wel kunnen herinneren. Deze was echt hip!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:20 schreef Julis het volgende:
[..]
WtfWaren deze liedjes vroeger echt een hit
...?
Ik heb het vroeger allemaal niet zo gevolgdquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, deze moet jij je wel kunnen herinneren. Deze was echt hip!
Foeiquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger allemaal niet zo gevolgd. Ik luisterde altijd wat mijn ouders luisterden
.
Is dit jouw hyvesprofieltekstquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
:: ondanks alle lasten op me
schouders probeer ik nu
vol te houden en me leven
op te bouwen want wie
kan ik nog vertrouwen?
zoveel vrienden hier om
me heen, toch voel ik me zo alleen,
hou mezelf op de been.
ik maak een glimlach om de pijn te onderdrukken,
maar of het altijd zal lukken?
er is een klein hartje verscholen achter al die grappen, waarschijnelijk doordat
me nepvrienden me nappen.
[ afbeelding ] voor mij echte vrienden!
[ afbeelding ] fock neppe vrienden!
houvanjouechtevriendin
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
schouders probeer ik nu
op te bouwen want wie
kan ik nog vertrouwen?
zoveel vrienden hier om
hou mezelf op de been.
er is een klein hartje verscholen achter al die grappen, waarschijnelijk doordat
houvanjouechtevriendin
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
schouders probeer ik nu
op te bouwen want wie
kan ik nog vertrouwen?
zoveel vrienden hier om
hou mezelf op de been.
houvanjouechtevriendin
Jep. Poëzie in zijn puurste vorm.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dit jouw hyvesprofieltekst?
Ik vind het erg diep.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep. Poëzie in zijn puurste vorm.
M'n ex is met m'n beste mattie gegaan. De bitch!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd TM? Lucht je hart maar hier uit, bij je echte vrienden
.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
M'n ex is met m'n beste mattie gegaan. De bitch.Wacht maar, ik pak ze wel terug! Dan pak ik Latoya wel.
quote:houvanjouechtevriendin
Aaah, mattie. Klote.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
M'n ex is met m'n beste mattie gegaan. De bitch.Wacht maar, ik pak ze wel terug. Dan pak ik Latoya wel.
Je moet die HOERUH ook niet v3rtouwe, ze gaan altiJDd voor De MOn3Y!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
M'n ex is met m'n beste mattie gegaan. De bitch!Wacht maar, ik pak ze wel terug! Dan pak ik Latoya wel.
Heb je een vriendin?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Van mijn vriendin blijf je af, smeerlap!
Ik kwam dit tegen op Youtube:quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet die HOERUH ook niet v3rtouwe, ze gaan altiJDd voor De MOn3Y!
Ik was op zoek naar inspiratiequote:Hoezo zijn turken minder schuldig dan marokkanen???
Die turken hebben in 1975 als Nato-land een ander Nato-land Griekenland aangevallen en hebben het loverboymisbruik, eerwraak, halal-slachten en het dragen van hoofddoekjes in Holland geïntroduceerd. Dat marokkaans straattuig hanteert die turkse misdaden alleen veel meer.
Een Duitse Herder is net zo gevaarlijk als een Mechelse Herder. Je gaat ook niet zeggen, dat een Duitse Herder net iets minder gevaarlijk is dan een Mechelse Herder.
PVV op 1
De Turken zijn zeker ook schuldig aan de verloedering van meneers spelkunstenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen op Youtube:
[..]
Ik was op zoek naar inspiratie.
YouTube reacties lezen is niet goed voor je hart.
Inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Turken zijn zeker ook schuldig aan de verloedering van meneers spelkunsten?
Geen YT reacties lezen inderdaad, is nergens goed voor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen op Youtube:
[..]
Ik was op zoek naar inspiratie.
YouTube reacties lezen is niet goed voor je hart.
Serieus?quote:
quote:Denkend aan Holland
zie ik breede rivieren
traag door oneindig
laagland gaan,
rijen ondenkbaar
ijle populieren
als hooge pluimen
aan den einder staan;
en in de geweldige
ruimte verzonken
de boerderijen
verspreid door het land,
boomgroepen, dorpen,
geknotte torens,
kerken en olmen
in een grootsch verband.
de lucht hangt er laag
en de zon wordt er langzaam
in grijze veelkleurige
dampen gesmoord,
en in alle gewesten
wordt de stem van het water
met zijn eeuwige rampen
gevreesd en gehoord.
Hendrik Marsman
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef IHVK het volgende:
Soms heb ik heimwee
naar dat land, en zijn zee.
maar als ik denk aan de menschen
wordt het verlangen gesmoord.
ik heb in hun zielen
geen spoor van weerklank gehoord
van de ontzaglijke ruimte
waarin zij leven;
noch dat zij zweemden
naar het accoord,
dat dag en nacht
langs hun kust wordt gehoord,
of naar de macht van hun beemden;
slechts hun ziel is met duister behangen
gelijk hun hemel.
gloed en verlangen,
hartstocht en onbevangen geloof
zijn in bedompte gebeden
langzaam maar zeker
gedoofd.
Gepubliceerd in: Der clercke cronike, Gronings studentenblad, 13 maart 1937.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geen YT reacties lezen inderdaad, is nergens goed voor.
Ook de FP Geenstijl en Telegraaf.nl zou ik wegblijven.
Inderdaad meer van toepassing op onze tijd, i.t.t. Marsman's post-WOII gedichten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:57 schreef IHVK het volgende:
* Denkend aan Holland
* zie ik brede autobanen
* onstuitbaar door oneindig
* steenland gaan,
* rijen onaantastbare
* limousines
* als dooie torren
* langs de bermen staan;
* en in de razende
* ruimte verzonken
* de wegenwachters
* verspreid door het land,
* benzinepompen, garages,
* gesloopte steden,
* fabrieken en hekken
* in een strak verband.
* de lucht hangt er laag
* en de zon wordt er langzaam
* in gore eentonige
* dampen gesmoord,
* en in alle gewesten
* wordt de dreun van benzine
* met zijn eeuwige stanken
* gevreesd en gehoord.
de parodie is ook leuk.
Ja lekker cynisch ook, mag ook af en toe.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad meer van toepassing op onze tijd, i.t.t. Marsman's post-WOII gedichten.
Ik ben al heel oud.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:57 schreef Julis het volgende:
[..]Ik dacht al "Menschen?" Zeer poëtisch van je Sinan
.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, ik schrijf dit gedicht
Ik vind je geen dom wicht
Soms maken wij grappen
Die jullie misschien niet helemaal snappen
Dit is niet gemeen bedoeld
Je weet niet hoe jouw block voor ons voelt
Met pijn in mijn hart kijk ik naar dat lege scherm
terwijl ik diep van pinnen van verdriet kerm
Veel poëzie ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Zo, ik heb wel wat gemist in die half uur zie ik.
Succes!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef IHVK het volgende:
Ik ga volgende week karten met neven en nichten.
Wens mij succes.
Het is ook stom. Zelijá heeft zelfs haar volledige naam in haar emailadresquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef Ayca het volgende:
Zeliha ik ga jou ook even toevoegen, ook al vind je mijn msn stom.
''The Turks can be killed, but they can never be conquered.''quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb net vanachter mijn pc toegekeken hoe mijn pc werd verschoond. Virus is bijna weg.
Neem Kubi gezellig mee naar de kartbaan martbaan!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Gezellig. Ik hou van familiebijeenkomsten
. Karten is leuk. OMG, ik wil dit ook
.
Yeahquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
''The Turks can be killed, but they can never be conquered.''
Napoleon Bonaparte
Volgens mij gaat ze mij ook helemaal niet toevoegen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is ook stom. Zelijá heeft zelfs haar volledige naam in haar emailadres.
vergelijk je Turken nu met virussen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''The Turks can be killed, but they can never be conquered.''
- Napoleon Bonaparte -
Ik weet jouw voor- en achternaam ook hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is ook stom. Zelijá heeft zelfs haar volledige naam in haar emailadres.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Neem Kubi gezellig mee naar de kartbaan martbaan!
Allemaal door die stomme bilmiyoremquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet jouw voor- en achternaam ook hoor.
Geen beginrijm, geen stafrijm, geen klinkerrijm, geen middenrijm, geen eindrijm; niets, niks!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:14 schreef Ayca het volgende:
Lieve Wik
Ik zou je willen schrijven
dat ik je vergeven heb
maar helaas ben ik niet poëtisch aangelegd
en heb ik het maar zo gezegd
Maak je maar geen zorgen. Je bent echt niet zo interessant dat ik je ga stalken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allemaal door die stomme bilmiyorem.
Je bent gewoon jaloers dat mijn achternaam een triple-A rating heeft, en die van jou maar tweequote:
BURN2quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Je bent echt niet zo interessant dat ik je ga stalken.
Uit verveling ga je rare dingen doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Je bent echt niet zo interessant dat ik je ga stalken.
Auw, die doet mij oprecht pijn in mijn hart.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Borte (haar pc) is de Turk in het verhaal. Het virus is de veroveraar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
vergelijk je Turken nu met virussen?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, Borte (haar pc) is de Turk in het verhaal. Het virus is de veroveraar.
blablaquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Auw, die doet mij oprecht pijn in mijn hart.. Mijn hart, verscheurd, in stukjes, uitgespuugd, vertrappeld, verbrand....
.
Ok.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, Borte (haar pc) is de Turk in het verhaal. Het virus is de veroveraar.
Ik ga jou stalken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Uit verveling ga je rare dingen doen. Maar dit geldt natuurlijk niet voor jou
.
Die van mij betekent letterlijk 'Heeft status, is populair'.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn achternaam verslaat die van jullie allemaal.
Yilmazquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Dacht je datquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh ik dacht dat het 'heeft bloem' betekendequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die van mij betekent letterlijk 'Heeft status, is populair'.
Sarcasme?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het 'heeft bloem' betekende
Aansteller.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb niets te stalken![]()
. Meisje met lelijk neus + voetbal + stomme grapjes
.
De mijne betekent 'rijk'.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:26 schreef IHVK het volgende:
Mijn achternaam betekent. Regen en Kracht.
Perzische oorsprong.
Was mijn diss te technisch, dat je hem maar even negeertquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:26 schreef IHVK het volgende:
Mijn achternaam betekent. Regen en Kracht.
Perzische oorsprong.
Oh ja, had ik moeten wetenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De mijne betekent 'rijk'.
Ik snapte hem niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was mijn diss te technisch, dat je hem maar even negeert?
Wat is een neushoofdquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb niets te stalken![]()
. Meisje met lelijke neus hoofd + voetbal + stomme grapjes
.
[aanstelleritus modus] Die van mij is eeecht heel lelijk [/aanstelleritus modus]quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:29 schreef IHVK het volgende:
Waarom zijn alle Turken ontevreden over hun neus, wat is dat nou.
quote:
Pics van je neusquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:30 schreef Julis het volgende:
[..]
[aanstelleritus modus] Die van mij is eeecht heel lelijk [/aanstelleritus modus]
Als je het vertaalt naar het Nederlands dan klinkt het heel erg nationalistisch jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
In Turkije komen achternamen als 'puur bloed en puur Turk' vet vaak voor. Echt zo typisch ook he.![]()
Wij zijn de nieuwe joden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:29 schreef IHVK het volgende:
Waarom zijn alle Turken ontevreden over hun neus, wat is dat nou.
Ohquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Bepaalde investeringen krijgen van grote investeringsbedrijven een waarde'rating' waar AAA het beste is, AA+ iets minder en AA nog iets minder, helemaal door tot en met CCC of zo. Mijn naam = drie a's, ergo: mijn naam > jouw naam.
Ah ja, in Nederland komt de naam 'Aryan' ook veel voor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Als je het vertaalt naar het Nederlands dan klinkt het heel erg nationalistisch ja!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
In Turkije komen achternamen als 'puur bloed en puur Turk' vet vaak voor. Echt zo typisch ook he.![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Bepaalde investeringen krijgen van grote investeringsbedrijven een waarde'rating' waar AAA het beste is, AA+ iets minder en AA nog iets minder, helemaal door tot en met CCC of zo. Mijn naam = drie a's, ergo: mijn naam > jouw naam.
[aanstelleritus modus] Mijn neus is ook immens groot. Ik kan er geen foto van maken, helaas. [/aanstelleritus modus]quote:
Laz.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:32 schreef Julis het volgende:
[..]
[aanstelleritus modus] Mijn neus is ook immens groot. Ik kan er geen foto van maken, helaas. [/aanstelleritus modus]
Jouw neus is zo groot, je hebt een landkaart nodig als je hem wilt bekijken?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:32 schreef Julis het volgende:
[..]
[aanstelleritus modus] Mijn neus is ook immens groot. Ik kan er geen foto van maken, helaas. [/aanstelleritus modus]
Wat is er mis met Arjanquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah ja, in Nederland komt de naam 'Aryan' ook veel voor.
Zegt de mevrouw die business wil gaan studerenquote:
Jouw omschrijving is beterquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jouw neus is zo groot, je hebt een landkaart nodig als je hem wilt bekijken?
Ofzo.
Okey dit is een grapje he voor de duidelijkheid.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leuk weetje: Turkse namen die op -oğlu eindigen (bijv. Emre Belözoğlu), betekenen ook 'zoon van...', net als het achtervoegsel -ić in het Servisch en het voorvoegsel Mc- of Mac- bij de Schotten.
Bij Grieken waarvan de achternaam op -oglou eindigt (bijv. Christos Patsatzoglou), kun je trouwens weten dat de voorouders uit Anatolië komen, want -oglou is een verbastering van het Turkse -oğlu.
Ohhhhh, hahahahahahahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arjan > Aryan > Arier > NAZI!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Wisten jullie dit trouwens? Had ik in een ander topic gepost.
[..]
Gek.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ohhhhh, hahahahahahaha![]()
. OMG, dat ik dat niet door had.
Ik heb helemaal geen a in mijn achternaam.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zegt de mevrouw die business wil gaan studeren. Dan zullen dit soort grapjes je om de oren vliegen.
Hij doet nu nog normaal.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:36 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
geef die maar als je pc het weer doet
ahhaah (K)
Omg nu doet ie opeens langzaam hahaha.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:37 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
het meeste heb ik al schoongemaaktvolgens mij is die virus ook al gone
reboote je pc na die scanquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omg nu doet ie opeens langzaam hahaha.
Oki. Scanner is nu op 39%.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
reboote je pc na die scanen daarna nog een x die CCleaner en Registry Mechanic erover heen gooien
CCleaner gebruik ik ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
reboote je pc na die scanen daarna nog een x die CCleaner en Registry Mechanic erover heen gooien
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:41 schreef IHVK het volgende:
Ik noem hem Deniz zodat Nederlandse vrienden hem Dennis kunnen noemen.
De brutaliteitquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dan gaat hij later alleen maar om met Marokkanen, om mij te dissen.
lekkurrrr! Je heb veel onnodige junk shit op je pc la. zal ik morgen ff kijken wat je niet nodig hebt, en eruit donderen van je pcquote:
Of een Nederlandse naam als tweede naam.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:41 schreef IHVK het volgende:
Ik noem hem Deniz zodat Nederlandse vrienden hem Dennis kunnen noemen.
Hahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik dacht dat we na surme zeytin het ergste hadden gehad.
Ok.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:43 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
lekkurrrr! Je heb veel onnodige junk shit op je pc la. zal ik morgen ff kijken wat je niet nodig hebt, en eruit donderen van je pcwordt je pc alleen maar beter op
Goeie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of een Nederlandse naam als tweede naam.Deniz Jan Düldüloğlu.
Surme helva was echt niet lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze maken van alles ook 'surme'. Surme Helva, surme sosis, surme zeytin... etc. What's next?
Surme IHVKquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze maken van alles ook 'surme'. Surme Helva, surme sosis, surme zeytin... etc. What's next?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:46 schreef IHVK het volgende:
surme is dus smeer.
en zeytin = olijf
en sosis= knakworst
quote:
Net was het nog 40 euro.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:47 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
¤ 50,- overmaken op giro 34.43.259
dankuwall! :$
voor vrijdag graag
Ja, leverpastei enzo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
Nederlanders hebben dat toch ook, smeerbare vleespathe.
Die hebben wij niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bij de Halal afdeling in de Albert Heijn.
Je wilt dat ik in mijzelf ga snijden? Ok weten dat ook weer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die hebben wij niet.Kan ik niet een doosje bij jou bestellen? van welk stuk vlees is het eigenlijk?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
ja, klopt. ik wil 10 euro rente hebbenteoman ¤ 40 youknow
Het klinkt wel sappig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lijkt me echt vies.
Weet je wat ik ECHT vies vind klinken? Bloedworst, gadveradmme. Baaah.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil het ook wel doen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je wilt dat ik in mijzelf ga snijden? Ok weten dat ook weer.
smeerbare dizi. Nu dizi op je brood!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Laatst zag ik op Turkse reclames weer een nieuw smeerbaar iets. Weet niet meer wat het was, maar ik vond het behoorlijk vaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel doen?Alles voor lekker beleg
Het ziet er ook vies uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lijkt me echt vies.
Weet je wat ik ECHT vies vind klinken? Bloedworst, gadveradmme. Baaah.![]()
![]()
![]()
![]()
Iewh.quote:
Nee automutilerende jongens zijn niet schattig he.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Grapje?niet snijden hoor
dan ben je niet meer schattig
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
smeerbare dizi. Nu dizi op je brood!
'Eet nu Sürme Aşk-ı Memnu en kom er achter hoe het met Behlül afloopt.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |