quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dankjequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gefeliciteerd met je overwinning.
Doeiquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
hiihihi hahahah hohooh ik ga weer.
Ik gebruik geen Cheatenginerquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Julis heeft het spel zeker zitten hacken.
.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik gebruik geen Cheatenginer. Dat doet mijn broertje.
Wat denk je zelf, ze wilt even geen blauwe ogen meer zien(terwijl ik zelf wed dat ze diepbruin zijn)quote:
Noem je mij nou een leugenaar?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:24 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, ze wilt even geen blauwe ogen meer zien(terwijl ik zelf wed dat ze diepbruin zijn)
Neen ik zit achter den beeldbuis.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga dan achter je computer zitten, faalbaas.
Ik kijk Netwerk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Ga je Inter-Chelsea kijken![]()
? Of kijk je Yaprak Dökümü
? Of geen van beide
?
Eventjes tot ik wegmoet ja. Ook lang niet gezien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet meer gezien. Ga je kijken
?
Oh, moet je straks weggaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eventjes tot ik wegmoet ja. Ook lang niet gezien.
Ja maar verkeerd gebruik het is alleen 'enzo' in de betekenis van etc. !quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Prioriteiten mioriteiten (ZEI IK DAT GOED???!!!!!!!??????!!!!!!!!!!!)
Typisch Turksquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Prioriteiten mioriteiten (ZEI IK DAT GOED???!!!!!!!??????!!!!!!!!!!!)
Het is ook nooit goed, ik kan ook niksquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar verkeerd gebruik het is alleen 'enzo' in de betekenis van etc. !
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Typisch Turks! (Ja, helemaal goed
) [wat IHVK zegt klopt ook
]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, ik kan ook niks.
Niet!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, ik kan ook niks.
Arm kindjequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef maartjeh het volgende:
Gossie. Vandaag op het kinderdagverblijf een Turks kindje wat geen Nl's verstaat en spreekt. Helemaal overstuur, wilde alleen maar 'Annem ve Baba' maar niemand begreep hem.![]()
Ik versta wel Turks en spreek ook wat Turks, maar sta niet bij hem op de groep.
Ik vind het wel geslaagdquote:
Was wel sneu ja. Zo'n 2,5 jaar oud en dus echt wel het besef dat Papa en Mama er niet zijn en dat niemand hem begrijpt.quote:
Druk, druk.. hoe is het?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
triggerwigger, lang niet gezien.
Over 10 dagen pas tentamenweek. Hoog tijd om mijzelf eens in een kluizenaar te veranderen en mijzelf van de buitenwereld af te sluitenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Druk, druk.. hoe is het?
Statistiek nog gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |