quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dankjequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gefeliciteerd met je overwinning.
Doeiquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
hiihihi hahahah hohooh ik ga weer.
Ik gebruik geen Cheatenginerquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Julis heeft het spel zeker zitten hacken.
.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik gebruik geen Cheatenginer. Dat doet mijn broertje.
Wat denk je zelf, ze wilt even geen blauwe ogen meer zien(terwijl ik zelf wed dat ze diepbruin zijn)quote:
Noem je mij nou een leugenaar?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:24 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, ze wilt even geen blauwe ogen meer zien(terwijl ik zelf wed dat ze diepbruin zijn)
Neen ik zit achter den beeldbuis.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga dan achter je computer zitten, faalbaas.
Ik kijk Netwerk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Ga je Inter-Chelsea kijken![]()
? Of kijk je Yaprak Dökümü
? Of geen van beide
?
Eventjes tot ik wegmoet ja. Ook lang niet gezien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet meer gezien. Ga je kijken
?
Oh, moet je straks weggaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eventjes tot ik wegmoet ja. Ook lang niet gezien.
Ja maar verkeerd gebruik het is alleen 'enzo' in de betekenis van etc. !quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Prioriteiten mioriteiten (ZEI IK DAT GOED???!!!!!!!??????!!!!!!!!!!!)
Typisch Turksquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Prioriteiten mioriteiten (ZEI IK DAT GOED???!!!!!!!??????!!!!!!!!!!!)
Het is ook nooit goed, ik kan ook niksquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar verkeerd gebruik het is alleen 'enzo' in de betekenis van etc. !
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Typisch Turks! (Ja, helemaal goed
) [wat IHVK zegt klopt ook
]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, ik kan ook niks.
Niet!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, ik kan ook niks.
Arm kindjequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef maartjeh het volgende:
Gossie. Vandaag op het kinderdagverblijf een Turks kindje wat geen Nl's verstaat en spreekt. Helemaal overstuur, wilde alleen maar 'Annem ve Baba' maar niemand begreep hem.![]()
Ik versta wel Turks en spreek ook wat Turks, maar sta niet bij hem op de groep.
Ik vind het wel geslaagdquote:
Was wel sneu ja. Zo'n 2,5 jaar oud en dus echt wel het besef dat Papa en Mama er niet zijn en dat niemand hem begrijpt.quote:
Druk, druk.. hoe is het?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
triggerwigger, lang niet gezien.
Over 10 dagen pas tentamenweek. Hoog tijd om mijzelf eens in een kluizenaar te veranderen en mijzelf van de buitenwereld af te sluitenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Druk, druk.. hoe is het?
Statistiek nog gehaald?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
Oke mensen, dit is echt eng, luister!
Er zit een virus op mijn laptop en daarom doet hij de laatste tijd heel raar. Maar nu speelt mijn lap uit het niets Domates biber patlican van Baris Manco af...![]()
![]()
![]()
. Ik heb dat liedje niet eens op mijn laptop staan. Dit is echt zo fucking grappig en eng hahaha.
![]()
![]()
Dat mag jij niet eens. Jij moet kluizenaar wordenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Lachen, gieren brullen vanavond zeg.
Hoe krijgen vrouwen het toch keer op keer voor elkaar om virussen op hun pc te krijgenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
Er zit een virus op mijn laptop en daarom doet hij de laatste tijd heel raar. Maar nu speelt mijn lap uit het niets Domates biber patlican van Baris Manco af...![]()
![]()
![]()
. Ik heb dat liedje niet eens op mijn laptop staan. Dit is echt zo fucking grappig en eng hahaha.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:36 schreef IHVK het volgende:
Soms is het rustig, soms is het druk. Zo is het SC leven.
Kluizenaarsleven tijdens tentamensquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Over 10 dagen pas tentamenweek. Hoog tijd om mijzelf eens in een kluizenaar te veranderen en mijzelf van de buitenwereld af te sluiten.
En jij al bijna klaar met de studie?
Hahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is gestopt. Nu hoor ik niks meer. Maar dat was echttt vaag.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:38 schreef IHVK het volgende:
Tomaten, paprika's en aubergines.![]()
Het is de geest van Baris Manco, heb je gemene dingen over hem gezegd?
Installeer eens een antivirusprogramma op je pc.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is gestopt. Nu hoor ik niks meer. Maar dat was echttt vaag.
Ik weet het echt niet. Ik heb 10x gecheckt of youtube misschien per ongeluk aanstond of een muziekprogramma ofzo (ik heb dat lied niet eens op mijn lap staan, maar goed), maar ik heb echt niks kunnen vinden. Toen het liedje was afgelopen is het gestopt, ik hoor nu dus niks meer.quote:
Het lukt mij eerlijk gezegd toch niet, ik ga me dan stierlijk vervelenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kluizenaarsleven tijdens tentamens
Props voor diegene die het kan.![]()
Bachelorjaar
Ga ik ook doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Installeer eens een antivirusprogramma op je pc.
Denk je dat dat nu nog werkt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Installeer eens een antivirusprogramma op je pc.
Jup, project loopt op schema (Yvonne heeft mijn ass geredquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lukt mij eerlijk gezegd toch niet, ik ga me dan stierlijk vervelen.
Al je tentamens zonder herkansingen gehaald? Dat is mijn plan wel, maar ik zie wel wat er van komt.
Hm zit iemand een grap met je uit te halen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Ik heb 10x gecheckt of youtube misschien per ongeluk aanstond of een muziekprogramma ofzo (ik heb dat lied niet eens op mijn lap staan, maar goed), maar ik heb echt niks kunnen vinden. Toen het liedje was afgelopen is het gestopt, ik hoor nu dus niks meer.
Je bent mijn voorbeeld.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, project loopt op schema (Yvonne heeft mijn ass gered) , geen herkansingen, geen vertraging niets.
Ik weet het niet maar ik wil echt weten waardoor dat kwam.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm zit iemand een grap met je uit te halen?
Of ben je aan het doordraaien? Wie zal het zeggen.
Daar heb ik goeie ervaring mee maar Kaspersky is naar mijn idee toch wat beterquote:
Anders negeer je onze tips even.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van pc's en virusscanners omg. Mijn pc is verloren.
Ik weet niet, als ik zo teruglees zijn onze tips niet echt duidelijk, eerder een opsomming van programma's.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders negeer je onze tips even.
Ik ga het een vriend laten doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders negeer je onze tips even.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet, als ik zo teruglees zijn onze tips niet echt duidelijk, eerder een opsomming van programma's.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe dit even:
http://housecall.trendmicro.com/
Kazakhstanquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:00 schreef IHVK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_kazachstan.html
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vlug, haal hem eruit voor hij je pc kapotmaaktquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
Een vriend zit momenteel in mijn pc. Best grappig.
Die's dan wel klein.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
Is hij zo klein dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |