Die ultra rechtse joodse rakkers in Israel zullen wel blij zijn met de PVV...geloof dat een nederzetting de ideale vakantieplek voor Wilders was in het verleden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dus dan is de taliban ook blij met GL, SP, D66, VVD en PVV?
wel want nederland staat boven aan de lijst van aanslagen van die moslims en dat komt door wildersquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:23 schreef Neleos het volgende:
Dan hoeven we voorlopig in ieder geval niet te vrezen voor aanslagen. Dat scheelt weer.
nee dat wordt gesuggereerd door slechte journalisten, dat is geen goede manier van schrijven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
eerste allinea
[..]
Dat de taliban het ziet als een beslissing van de nederlanders
Langer blijven is door de PvdA onmogenlijk gemaakt,
tenzij een nieuw kabinet anders gaat besluiten
Verrek.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zoiets. De Taliban heeft ook gewoon een website hoor! Welkom in 2010!
Ja t zou natuurlijk kunnen dat ze meteen de Nederlandse media gecontacteerd hebben, ik vind dat alleen een rare manier van een boodschap overbrengen maar wellicht zijn ze stom genoeg dat ze denken geen verontwaardigde reactie van veel Nederlanders te zullen krijgen... De Taliban staat bij ons als terroristische organisatie bekend vanwege de vele aanslagen die ze hebben gedaan en een blije Taliban maakt nou eenmaal geen blije Nederlander...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:42 schreef LXIV het volgende:
Dat is geen rare vraag, maar ik weet natuurlijk niet wie dat was. Via het internet kunnen ze toch zo een telefoonnummer van het NRC opzoeken? Wie tot 10 kan tellen kan de hele wereld bellen!
Net alsof het de Taliban iets interesseert wat wij in Nederland denken of doen! En hoe wil jij die reacties overbrengen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:48 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ja t zou natuurlijk kunnen dat ze meteen de Nederlandse media gecontacteerd hebben, ik vind dat alleen een rare manier van een boodschap overbrengen maar wellicht zijn ze stom genoeg dat ze denken geen verontwaardigde reactie van veel Nederlanders te zullen krijgen... De Taliban staat bij ons als terroristische organisatie bekend vanwege de vele aanslagen die ze hebben gedaan en een blije Taliban maakt nou eenmaal geen blije Nederlander...
Ach, dan rukken ze bij het NRC toch gewoon de schoonmaakster uit haar hokje? Die kan vast wel allochtonisch praten met die Talitulbanders.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:49 schreef ethiraseth het volgende:
Benieuwd hoe het met de talenkennis van de Taliban zit. neem aan dat ze geen Nederlands spreken, maar Engels is dan weer de taal van de kolonisators, dus dat is vast niet rein om in de mond te nemen.
Erger nog: Geen Stijl was eerder. Dit is door Van Pruisen gemaakt nieuws... T'is niet best gesteld met de wakkerste krant van Nederlandquote:
Als het ze niet interesseert waarom zouden ze dan uberhaubt de boodschap overbrengen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:50 schreef LXIV het volgende:
Net alsof het de Taliban iets interesseert wat wij in Nederland denken of doen! En hoe wil jij die reacties overbrengen?
Zou me serieus niet verbazen .quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus je topictitel had net zo goed kunnen zijn:
"Taliban: Stem op katholieke Limburgers!", aangezien de verwerpelijke Verhage de hele crisis en val heeft veroorzaakt. Zal me niks verbazen als de Taliban hem het één en ander hebben toegestopt.
Misschien was het de witte taliban uit Oss.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:54 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Als het ze niet interesseert waarom zouden ze dan uberhaubt de boodschap overbrengen?
Ik zou t verder niet weten, ik denk eerder via een internationaal medium en zeker niet via een telefoontje... Ach ja... t zal wel knullerigheid zijn ofzo...
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:05 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik denk dat FOK wel boven het niveau van de Telegraaf staat, daarom even een wijziging in de TT.
Al jaren geleden is door een kamermeerderheid (o.a. ook door de VVD) besloten om dit jaar uit Uruzgan weg te gaan. De Taliban is blij met het vertrek van het leger, maar zegt niets over de PvdA.
Zie o.a. http://www.nrc.nl/nieuwst(...)is_zeer_goed_besluit
Derhalve:
Oude TT: Taliban: Stem PvdA
Nieuwe TT: Taliban: 'vertrek is een goed besluit'
Daarom ben ik al jaren abonnee van deze krant.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je hebt gelijk, niet goed gezien.
maar let hier dan op:
http://www.nrc.nl/nieuwst(...)is_zeer_goed_besluit
nrc, de bron van het verhaal.
daar wordt geen woord gerept over de pvda en zelfs niet over de nederlandse politiek.
maar de telegraaf moet daar natuurlijk weer een links-bash bericht van maken.
ik kots op hun manier van journalistiek.
Ik vind het discutabel dat een moderator meent dat 'men boven het niveau van de Telegraaf staat'. TS post namelijk gewoon direct een bericht uit de Telegraaf. Waarom die titel dan wijzigen. Staan we straks ook boven het niveau van Wilders?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:05 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik denk dat FOK wel boven het niveau van de Telegraaf staat, daarom even een wijziging in de TT.
Al jaren geleden is door een kamermeerderheid (o.a. ook door de VVD) besloten om dit jaar uit Uruzgan weg te gaan. De Taliban is blij met het vertrek van het Nederlandse leger, maar zegt niets over de PvdA.
Derhalve:
Ik mag inderdaad hopen dat FOK! boven het niveau van Wilders staat. Een groot deel van de users staat dat sowieso. Ook niet zo moeilijk aangezien Geert geen niveau heeft. En hetzelfde geldt voor het journalistieke verlengstuk van de PVV: de Telegraaf.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:31 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik vind het discutabel dat een moderator meent dat 'men boven het niveau van de Telegraaf staat'. TS post namelijk gewoon direct een bericht uit de Telegraaf. Waarom die titel dan wijzigen. Staan we straks ook boven het niveau van Wilders?
Dit soort discussies kunnen prima in Feedback, maar vooruit:quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:31 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik vind het discutabel dat een moderator meent dat 'men boven het niveau van de Telegraaf staat'. TS post namelijk gewoon direct een bericht uit de Telegraaf. Waarom die titel dan wijzigen. Staan we straks ook boven het niveau van Wilders?
totdat blijkt dat vrouwen onder hun regime niets te vertellen hebben, meisjes school wordt ontzegd en ze de keel van zoon doorsnijden als voorbeeldfunctie. om maar een paar van hun fijne methodes te noemen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:00 schreef ASroma het volgende:
sounds like a reasonable guy, this ahmed dude.
en dus?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
totdat blijkt dat vrouwen onder hun regime niets te vertellen hebben, meisjes school wordt ontzegd en ze de keel van zoon doorsnijden als voorbeeldfunctie. om maar een paar van hun fijne methodes te noemen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:05 schreef Bowlingbal het volgende:
Al jaren geleden is door een kamermeerderheid (o.a. ook door de VVD) besloten om dit jaar uit Uruzgan weg te gaan. De Taliban is blij met het vertrek van het Nederlandse leger, maar zegt niets over de PvdA.
Derhalve:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |