quote:Taliban blij met PvdA
AMSTERDAM - De Taliban hebben telefonisch laten weten blij te zijn met de gang van zaken in Nederland. "Het is juist en waarachtig dat de Nederlanders beseffen dat ze hun levens niet hoeven te geven voor de doelen van Amerika”, zei Qari Yousef Ahmadi, woordvoerder van de Taliban voor Zuid-Afghanistan tegen NRC Handelsblad.
Hij noemt de terugtrekking van Nederland uit Uruzgan verder „een zeer goede beslissing”, zo schrijft NRC.
Ahmadi heeft het liefst dat andere landen "die levens verliezen voor de Amerikaanse doelen in Afghanistan de weg van de Nederlanders volgen”.
„De Nederlanders hebben zich gerealiseerd: wij halen hier geen profijt, onze doelen liggen niet in dit land, dus waarom zouden we ons opofferen?” aldus de zegsman verder tegen de krant.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:26 schreef PowerAdmin het volgende:
Als er straks olie tekort is zullen de landen met een militaire macht voorrang krijgen zoals china india Rusland en america.
Als europees landje trekken wij dan aan het korste eindje bedankt he mietje bos.
En nemen de moeite om ons telefonisch van hun mening op de hoogte te stellen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
nee, de taliban zegt niet "stem pvda", de taliban zegt "ga weg uit ons land".
telegraaf titels
Nee de telegraaf titel is : taliban blij met PvdAquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
nee, de taliban zegt niet "stem pvda", de taliban zegt "ga weg uit ons land".
telegraaf titels
Zoiets. De Taliban heeft ook gewoon een website hoor! Welkom in 2010!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef B-FliP het volgende:
[..]
En nemen de moeite om ons telefonisch van hun mening op de hoogte te stellen...
Hoe gaat zoiets in zn werk?
"Ja hallo met ???? "
- "Ja met Qari Yousef Ahmadi van de Taliban, ik wilde even het volgende zeggen... "
En dan komt het de volgende dag in deze vorm in de Telegraaf en NRC?
Ah, de Telegraaf liegt, dan gooi jij er nog even een leugen bovenop.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef desiredbard het volgende:
Nee de telegraaf titel is : taliban blij met PvdA
Mijn TT titel nal van ondermeer verkiezingsposters in het arabisch etc is ...
het is een schande dat de PvdA dit flikt....Nederland is een lachertje
Ja en? Ik vraag me alleen af wie ze dan hebben gebeld om ons via de media van hun blijheid op de hoogte te stellen? Of is dat een rare vraag?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:38 schreef LXIV het volgende:
Zoiets. De Taliban heeft ook gewoon een website hoor! Welkom in 2010!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:38 schreef LXIV het volgende:
Zoiets. De Taliban heeft ook gewoon een website hoor! Welkom in 2010!
quote:Even voorstellen:
Wij zijn een jonge, dynamische beweging die zich inzet voor de verschaffing van genotsmiddelen... enz
http://www.bnr.nl/static/jspx/play.jspx?dag=24&maand=2&jaar=2010&tijd=17:09:00&lengte=5&title=Radio-archiefquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat is geen rare vraag, maar ik weet natuurlijk niet wie dat was. Via het internet kunnen ze toch zo een telefoonnummer van het NRC opzoeken? Wie tot 10 kan tellen kan de hele wereld bellen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:41 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ja en? Ik vraag me af wie ze dan hebben gebeld om ons via de media van hun blijheid op de hoogte te stellen? Of is dat een rare vraag?
je hebt gelijk, niet goed gezien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee de telegraaf titel is : taliban blij met PvdA
Mijn TT titel nal van ondermeer verkiezingsposters in het arabisch etc is ...
nee de taliban is blij met de gang van zake in nederlandquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, de Telegraaf liegt, dan gooi jij er nog even een leugen bovenop.
En dat allemaal omdat iemand zijn woord heeft gehouden.
dus dan is de taliban ook blij met GL, SP, D66, VVD en PVV?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:43 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee de taliban is blij met de gang van zake in nederland
En wie heeft die gang van zake veroorzaakt...wie dramt zijn willete door: juist de PvdA
En aangezien "gang van zake in nederland " in dit geval gelijk is "wil PvdA" is er niets fout met die titel in de telegraaf.
Lullig he voor all die dhimmie linkse kerk moskee gangers dat de Taliban zo gelukkig is met de PvdA
Dus je topictitel had net zo goed kunnen zijn:quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:43 schreef desiredbard het volgende:
nee de taliban is blij met de gang van zake in nederland
En wie heeft die gang van zake veroorzaakt...wie dramt zijn willete door: juist de PvdA
En aangezien "gang van zake in nederland " in dit geval gelijk is "wil PvdA" is er niets fout met die titel in de telegraaf.
Lullig he voor all die dhimmie linkse kerk moskee gangers dat de Taliban zo gelukkig is met de PvdA
http://www.alemarah.info/english/quote:
Al zou ik de informatie wel wat kritisch bekijken. Zo als hier vermeld wordt gaat het ook niet.quote:24 02 10 Head of information and culture in Kandahar killed by Mujahideen
24 02 10 Mujahideen kill 6 Americans, injure some in Uruzgan
24 02 10 Mujahideen capture two soldiers of national militia in Kunduz battle
24 02 10 American patrol tank eliminated by rocket strikes in Nangarhar
24 02 10 Police patrol attacked in Takhar
24 02 10 At least 13 sustained casualties in Khust blast
23 02 10 Five Italian military vehicles destroyed in Herat battle
23 02 10 U.S tank eliminated in Zabul
23 02 10 Mujahideen torch five logistics transportation vehicles in Ghazni
23 02 10 A dozen killed as two U.S ( ABV ) tanks torn apart by landmines in Marjah
23 02 10 Gerishk bombing kills 2 NATO soldiers, wounds 3 in Helmand
23 02 10 Remote-controlled bomb kills Americans in Helmand, destroys U.S. tank
23 02 10 5 Americans were killed on Friday when a U.S patrol tank was hit by a planted landm
23 02 10 15 dead in Kunduz battle, 3 German tanks destroyed
23 02 10 Shorab airfield comes under attack
23 02 10 Four Afghan soldiers were killed near Lashkar Gah
23 02 10 Blast kills 7 NATO soldiers in Zabul
23 02 10 Mujahideen attack and bombing kill 5 Germans, injure 4
23 02 10 Six U.S. soldiers killed in ambush attack in Kunar
23 02 10 Fifteen French soldiers killed or injured in Kapisa
23 02 10 Dozens of Americans die as 9 U.S military tanks blown apart by blasts in Marjah
23 02 10 A larger group of surrounded Americans flee from Marjah
eerste allineaquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je hebt gelijk, niet goed gezien.
maar let hier dan op:
http://www.nrc.nl/nieuwst(...)is_zeer_goed_besluit
nrc, de bron van het verhaal.
daar wordt geen woord gerept over de pvda en zelfs niet over de nederlandse politiek.
maar de telegraaf moet daar natuurlijk weer een links-bash bericht van maken.
ik kots op hun manier van journalistiek.
Dat de taliban het ziet als een beslissing van de nederlandersquote:Het is „juist en waarachtig dat de Nederlanders beseffen dat ze hun levens niet hoeven te geven voor de doelen van Amerika”. Dat heeft Qari Yousef Ahmadi, woordvoerder van de Talibaan voor Zuid-Afghanistan, telefonisch gezegd tegen deze krant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |