Ik ben eruit gevallen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoofd van de regering Koningin – Puntenslijpsel
Minister-president (MP) en minister van Algemene Zaken (AZ) - Nembrionic
Lijstje is geüpdatet
Minister van Financiën (Fin.) - IAmRedLeader
Minister van Buitenlandse Zaken (BZ) / (BuZa) - It's-JoJo-4you
Minister van Integratie en Justitie (InJus) - Yurithemaster
Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) / (BiZa) - MadMaster
Minister van Onderwijs en Wetenschap (O&W) - Soempie
Minister van Cultuur (Cultuur)- LadyBlack
Minister van Oorlog (Defensie) - Cobra4
Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2
Minister van Economische Zaken (EZ) - WhiteGuy
Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) - Hawaii_Tim
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) / (SoZa) - MaJo
Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Mr. Anonimous
Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) - TradeMarkie
Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha
Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Tinuviel
Minister voor Informatica (ICT) - De_Hertog
Minister van Public Relations (PR) - PhysicsRules
Okay. En nek en schouderklachten ook weg?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Sinds ik zo'n kussen heb, heb ik geen rugklachten meer als ik uit bed kom.
Ideaal!!!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed mogelijk
Zo'n traagschuimkussen
Dat klinkt positiefquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Sinds ik zo'n kussen heb, heb ik geen rugklachten meer als ik uit bed kom.
Ideaal!!!
Bijnaquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een deken met een tv er in?
Ik ben geloof ik Het Volk gewordenquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben eruit gevallen...Ik wil wel samen met Tinuviel Jeugd en Gezin doen... we werken toch allebei parttime. Justitie is niet meer
ja kan minister van binnenlandse zaken wordenquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben eruit gevallen...Ik wil wel samen met Tinuviel Jeugd en Gezin doen... we werken toch allebei parttime. Justitie is niet meer
heb je echt zo'n snuggie ding?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt positief![]()
[..]
Bijna
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je echt zo'n snuggie ding?
Nope, die post heb ik en hou ik...quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja kan minister van binnenlandse zaken worden
Die 2e is niet tenenkrommend, alleen als je zo'n hobbezak gekocht hebt...quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:54 schreef Etcetera het volgende:
Die van mij heeft geen voetzakken trouwens. En ik heb geen zin in filmpjes van tenenkrommende tv-reclames
Kan wel zijn, ik heb nu tenminste geen koude armen meer als ik thuis achter m'n pc zitquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom kopen vrouwen altijd van die wazige dingen?
Dat heb ik ook nooit gezegd...quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
VOlgens mij meende MM het niet dat hij zn posts op zou geven.
jij wou niet onder een koningin zitten zei jequote:Op woensdag 24 februari 2010 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, die post heb ik en hou ik...
Dezelfde reden dat een hond z'n ballen likt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom kopen vrouwen altijd van die wazige dingen?
Ik heb nog wel wat truien over, stuur me je adres maar even toe.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kan wel zijn, ik heb nu tenminste geen koude armen meer als ik thuis achter m'n pc zit
Die hebben we dan ook niet...quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij wou niet onder een koningin zitten zei je
en de reden is?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat een hond z'n ballen likt.
Nee dank je, ik heb eenquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat truien over, stuur me je adres maar even toe.
Dan stuur ik ze kosteloos naar je toe...
De mijne is grijs, ze hadden ook beigequote:Op woensdag 24 februari 2010 19:57 schreef Soempie het volgende:
Ik wil ook een snuggie als ze ze gaan maken met toffe prints of kleuren.
En ik maar denken dat het de roepnaam voor Dr. Snuggles was.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Roep 'Snuggie' en de dames ontwaken hier...
Vonden ze je geen zware stem hebben dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:00 schreef Soempie het volgende:
Goed, ik ben al weken bezig met het zoeken van een stageplek. Overal krijg ik te horen dat ze geen tijd hebben of er geen goede ervaringen mee hebben of al 50 kandidaten hebben, etc.
Sven belt zojuist 1 plek en daar werd heel enthousiast op gereageerd.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:00 schreef Soempie het volgende:
Goed, ik ben al weken bezig met het zoeken van een stageplek. Overal krijg ik te horen dat ze geen tijd hebben of er geen goede ervaringen mee hebben of al 50 kandidaten hebben, etc.
Wel voor jou hoop ikquote:Sven belt zojuist 1 plek en daar werd heel enthousiast op gereageerd.
Die Jezuïetenschool in Berlijn?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:00 schreef Soempie het volgende:
Sven belt zojuist 1 plek en daar werd heel enthousiast op gereageerd.
Dat is zeker weer zo'n uitdrukking die ik niet ken.quote:
Zware shagrookster die Soempie dachten ze.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vonden ze je geen zware stem hebben dan?
Het Volk (voor het geval je het gemist hebt, ikquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vonden ze je geen zware stem hebben dan?
Ik zou toch liever een secretaris hebben danquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ja, Etcie, voor mij.Later moet Sven maar mijn secretaresse worden.
Willen is wat anders dan hebben...quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het Volk (voor het geval je het gemist hebt, ik) wil een Koningin
Tijd voor revolutiequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Willen is wat anders dan hebben...
We roepen wel elk jaar een promqueen uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het Volk (voor het geval je het gemist hebt, ik) wil een Koningin
Is dat hetzelfde als een dragqueen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We roepen wel elk jaar een promqueen uit.
Dat heb je in korte tijd goed geregeld!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou toch liever een secretaris hebben dan
Maandag begin ik met m'n stage trouwens![]()
![]()
Alleen als Rupaul mee doet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een dragqueen?
Puur geluk, J.V. had al geregeld met de eindredacteur dat ik weer stage mocht lopen, gisteren een afspraak gehad (zelf de papieren ingevuldquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb je in korte tijd goed geregeld!Echt superfijn dat het gelukt is!
Mijn stage begint pas in september.
Dat is toch mooi? Als wij het eens zijn wordt het dus door het volk breedgedragen.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:08 schreef De_Hertog het volgende:
Ook mooi, een dozijn ministers voor een eenmansvolk.
Nee hoor, je hebt er al 34903quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ondertussen ben ik nog steeds postloos...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |