Ik probeerde vragen voor te zijn....quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je staat niet voor niets niet in de lijst...
Ik heb het verjaardagslijstje zonder <br> erin gezet en dat werkte prima. Ik zie nu ieder item met een <br> ervoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om harde returns in de OP te krijgen.
Je kan wel returns in de Wiki geven, maar als je dan kopieert vanuit de Wiki verdwijnen ze...
Zonder <br>'s werd het bij mij een lange sliert text toen ik het kabinet in de OP opvoerde gisteren, heb ze dus toegevoegd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het verjaardagslijstje zonder <br> erin gezet en dat werkte prima. Ik zie nu ieder item met een <br> ervoor.
Shannon Model. Die kon maar 1 dansjequote:Op woensdag 24 februari 2010 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder <br>'s werd het bij mij een lange sliert text toen ik het kabinet in de OP opvoerde gisteren, heb ze dus toegevoegd.
Je ziet ze alleen in de bewerken-modus van de Wiki, niet op de start-pagina.
En PS heeft nu vanuit de 'bewerken'-modus gekopieerd, dus zie je ze...
Regels van de Wiki zijn ook om <br>'s te plaatsen bij harde returns...
En in relatie tot de TT:
[ afbeelding ]
Je kent haar?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Shannon Model. Die kon maar 1 dansje
Ja, ze is echt een klassiekerquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent haar?
Is dit haar ook dan (en haar dansje)?
[ afbeelding ]
Ik heb dat plaatje ooit ergens gedownload, vond het wel grappig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ze is echt een klassieker
1 van de eerste grote "non nude models". En dat is inderdaad het dansje.
Dat die vrouw via een tunnel is ontsnapt vanuit de PI in Breda?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:20 schreef peaceman het volgende:
Goede avond. Is iedereen al over de Nationale ramp heen?
Dat Balkenende weer lijsttrekker van het CDA is... nee....quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:20 schreef peaceman het volgende:
Ja er zijn hier zelfs topics over geweest en youtube-filmpjes met een compilatie van verschillende filmpjes waarin ze zo danst. Kan zo gauw niets vinden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat plaatje ooit ergens gedownload, vond het wel grappig.
Moest er ook meteen aan denken toen jij het over 'één dansje' had en het is d'r dus ook nog eens...
Heb jij nog een baan dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:23 schreef peaceman het volgende:
Ah gelukkig hier is men dus niet in de veronderstelling dat alle Nederlanders in Canada het loodje hebben gelegd... Heb vandaag op mijn werk en in de media de indruk gekregen dat er veel doden zijn gevallen.
Gaat de PvdA , volgens de laatste peiling, de grootste partij worden dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:20 schreef peaceman het volgende:
Naar de grote stad?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:28 schreef TradeMarkie het volgende:
DSB-gebouw wordt gemeentehuis Medemblik
Ze hebben hier nooit ergens geld voor, maar kom, laten we dat pand maar kopen, is wel een leuk nieuw gemeentehuis
Ik ga echt emigreren
Nee, naar de noordpoolquote:
Nee. Balkenende Vquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat de PvdA , volgens de laatste peiling, de grootste partij worden dan?
Je kunt een asielverzoek indienen bij mijn 1 van mijn trouwe ministersquote:
quote:Heibel rond Plus-reclame Sven Kramer
WAGENINGEN – De bakkerijsector is woedend over de reclamespots die Sven Kramer maakt voor het brood van Plus. Volgens de bakkers dient de schaatser twee broodheren, die onderlinge concurrenten van elkaar zijn.
Dat meldt Bakkerswereld. Volgens het Voorlichtingsbureau Brood staat het Kramer vrij om Plus te promoten, maar mag hij geen reclame voor het brood of gebak van de supermarkt, omdat de schaatser tevens een contract heeft met de broodsector. Klanten van Plus kunnen bij aankoop van Ben van Bakel-brood kaarten winnen voor de NK afstanden. Deze actie is tegen het zere been van de bakkerijbranche, waar Sven Kramer sinds 2007 ambassadeur van is.
Geen toestemming
Renee Boogerd, hoofd van het Voorlichtingsbureau Brood: ‘Wij zijn in overleg met Plus en het management van Sven Kramer. Wij zijn van mening dat partijen zich niet aan de afspraken houden. In het contract staat dat het Sven niet is toegestaan om voor Plus op enigerlei wijze met het product brood en/of gebak promotionele activiteiten te ontplooien. De zaak is ingewikkeld, omdat het officiële toegangskaartjes van de KNSB zijn waarop Sven staat. De KNSB heeft een contract met Plus omtrent schaatswedstrijden.'
Onaangenaam verrast
Kees Verkerk, eigenaar van Bakkerij Verkerk in De Meern vindt ‘het doodzonde’ dat Kramer reclame maakt voor een concurrent. Rin van der Molen van bakkerijkoepel NBOV is evenmin blij met de nieuwe bijbaan van Kramer. Sjaak de Korte, commercieel directeur van Plus wil geen commentaar geven op de ontstane commotie.
quote:
Misschien als Sablikova de verkeerde baan inschaatstquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, gaat er nog iemand de 5km vrouwen kijken vanavond? Ziet er naar uit dat we geen kans maken.
Dan zal één van de NL dames dus wel goud winnen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, gaat er nog iemand de 5km vrouwen kijken vanavond? Ziet er naar uit dat we geen kans maken.
Die traint ook onder Kemkers?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Misschien als Sablikova de verkeerde baan inschaatst
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt een asielverzoek indienen bij mijn 1 van mijn trouwe ministers
Ik wil niet weten wat Sablikova onder Kemkers doet...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die traint ook onder Kemkers?
We wants it, we needs it. Must have the precious. They stole it from us.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:36 schreef MadMaster het volgende:
Over niet aantrekkelijke dames gesproken:
[ afbeelding ]
Ehm, het klinkt misschien wat dom maar...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:28 schreef TradeMarkie het volgende:
DSB-gebouw wordt gemeentehuis Medemblik
Ze hebben hier nooit ergens geld voor, maar kom, laten we dat pand maar kopen, is wel een leuk nieuw gemeentehuis
Ik ga echt emigreren
Wognum is al (sinds 2 jaar geloof ik) gemeente Medemblikquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm, het klinkt misschien wat dom maar...
stond dat kantoor van dsb niet in Wognum ? (en dus in geen van de drie gemeenten die gaat fuseren?)
Misschien verhuizen ze het hele pand?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm, het klinkt misschien wat dom maar...
stond dat kantoor van dsb niet in Wognum ? (en dus in geen van de drie gemeenten die gaat fuseren?)
Ah in dat geval is het toch niet zo'n gek idee ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wognum is al (sinds 2 jaar geloof ik) gemeente Medemblik
quote:DSB kan gemeentehuis Medemblik worden
Gepubliceerd op 21 oktober 2009, 17:49
Laatst bijgewerkt op 21 oktober 2009, 18:00
WOGNUM -
Hans Tigges, vicefractievoorzitter van Gemeentebelangen ziet in de DSB-kantoren in Wognum het nieuwe gemeentehuis. De nestor van de gemeenteraad Medemblik meldt dat in een brief aan het college.
,,Ik vind het in ieder geval de moeite waard om de mogelijkheden van huur of aanschaf te onderzoeken'', zegt Hans Tigges. ,,Het nieuwe gemeentehuis is vooralsnog gepland in Medemblik. De bouw gaat pakweg twintig miljoen kosten en komt op een plek waar parkeren een ramp is. Bovendien is die nieuwbouw niet eerder klaar dan 2015. Terwijl de fusie met Wervershoof en Andijk aanstaande is. Nu al rijden er bijna dag en nacht twee bodes om stukken overal naar toe te brengen. Dat worden er straks met Andijk en Wervershoof erbij vijf. Een drama. Terwijl in Wognum een fantastisch gebouwencomplex vrijkomt.''
Als ik het zo lees lijkt het me wel een goeie zet...quote:DSB-gebouw wordt gemeentehuis Medemblik
24 februari 2010, 18:41 | ANP
WOGNUM (AFN) - Het gemeentehuis van Medemblik wordt ondergebracht in het gebouwencomplex van de DSB Bank. Dat maakten de drie gemeenten Wervershoof, Andijk en Medemblik woensdag bekend. De gemeenten fuseren per 1 januari volgend jaar tot één gemeente, die de naam Medemblik krijgt.
Op 3 maart besluiten de drie gemeenteraden over het krediet dat nodig is voor de aankoop. De gemeenten hebben hierover overeenstemming bereikt met de curatoren van de failliete DSB Bank. De fusiegemeente betaalt 12,5 miljoen voor de nieuwe huisvesting. Het gaat om twee van de drie DSB-panden, aldus een woordvoerder van de curatoren van DSB.
DSB huist in drie gebouwen in Wognum, een dorp in de huidige gemeente Medemblik. Volgens de woordvoerder van DSB wil de gemeente voor het eind van het jaar de twee panden tot haar beschikking hebben.
In het kantorencomplex werken momenteel zo'n vijfhonderd mensen. ,,Dat wordt gestaag minder'', aldus de zegsman. Tegen de tijd dat de gemeente Medemblik naar Wognum verhuist, moet het resterende DSB-personeel zijn ondergebracht in één pand.
En wie gaat die andere 3 panden dan kopen? Ik weet van iig 1 van de 3 dat het op een zeer oninterresante plek ligt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah in dat geval is het toch niet zo'n gek idee ?
Drie gemeentehuizen verkopen en 1 grotere betrekken...
Vanuit de visie van de mensen die het graag willen lijkt alles altijd positief.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah in dat geval is het toch niet zo'n gek idee ?
Drie gemeentehuizen verkopen en 1 grotere betrekken...
[..]
[..]
Als ik het zo lees lijkt het me wel een goeie zet...
Dat is niet relevant, aangezien ze wanneer ze met zn drieen in nieuwbouw gaan zitten ook nog met drie te kleine panden zitten die 'over' zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wie gaat die andere 3 panden dan kopen? Ik weet van iig 1 van de 3 dat het op een zeer oninterresante plek ligt.
Nooit het nut van in gezien om er een te nemen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
Zowaar weer eens een goede aflevering van the daily show (iig tot nu toe, creditcard verhaal)
http://www.thedailyshow.c(...)-23-2010-jeff-garlin
Iemand hier een creditcard?
Ja, ik...quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
Zowaar weer eens een goede aflevering van the daily show (iig tot nu toe, creditcard verhaal)
http://www.thedailyshow.c(...)-23-2010-jeff-garlin
Iemand hier een creditcard?
Zijn de voorwaarden net zo prima als bij bank of America ? (zie jon stewart clip)quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik...
Kom maar op met het verhaal dat je kwijt wil...
Moet ik er eerst een clip voor kijken?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zijn de voorwaarden net zo prima als bij bank of America ? (zie jon stewart clip)
Goed mogelijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:47 schreef Etcetera het volgende:
Nieuw boek gekocht, 'Magier' van Feist.
En een nieuw hoofdkussen, zo'n voorgevormd ding:
[ afbeelding ]
ben benieuwd of het gaat helpen tegen m'n hoofdpijnklachten
En ik heb een tv-deken![]()
Een deken met een tv er in?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:47 schreef Etcetera het volgende:
Nieuw boek gekocht, 'Magier' van Feist.
En een nieuw hoofdkussen, zo'n voorgevormd ding:
[ afbeelding ]
ben benieuwd of het gaat helpen tegen m'n hoofdpijnklachten
En ik heb een tv-deken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |