Nogal een verschil, als je toch linksaf slaat nou ja, moet je even omrijden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oke duidelijk, dan zeg je FUCK IT ik weet dat we rechtsaf moeten.
Maar stel deze situatie:
Stel het zo:
Als jij in je auto rijdt en een vriend zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriend of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.
Is al eerder langsgekomen, maar ook dan wordt je dus gediskwalificeerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Dubbele schuld Kemkers. Hoewel het 99,999% geen drol had uitgemaakt, had ie z'n pupil nog een extra buitenbocht kunnen laten rijden om het "goed" te maken. Nu weet je 100% zeker dat je eruit ligt.
Ik zit ook al te wachtenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef cptmarco het volgende:
kom op Kemkers verschijn eens voor de camera...
De magie van Kemkers is ook een beetje weg. Veel overtrainde personen in de ploeg. Alleen Kramer die de afgelopen jaren echt op zijn niveau is geweest. Rare keuzes van Verheijen tijdens het OKT (wel de 1500 rijden om zich te kwalificeren voor het EK, maar de dag erna al laten weten dat 'ie het EK niet rijdt).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom zei ik al ergens... Kemkers blackout is veroorzaakt door de hoogspanning van een slecht presterende ploeg, de druk van de natie en de opkomende Koreaan... gevalletje kortsluiting....
Ik vind het wel een mooi voorbeeld van doorgeslagen 'eigen verantwoordelijkheids'-denken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Thomas B. het volgende:
Eigen verantwoordelijkheid enzo.
hij zit in het vliegtuigquote:
hij zit waarschijnlijk in het verkeerde vliegtuigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef GoodGawd het volgende:
Nou maar hopen dat ze de goeie afslag naar het vliegveld nemen hihihihihihi
True... Orie vind ik over de hele linie al geruime tijd veel beter overkomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De magie van Kemkers is ook een beetje weg. Veel overtrainde personen in de ploeg. Alleen Kramer die de afgelopen jaren echt op zijn niveau is geweest. Rare keuzes van Verheijen tijdens het OKT (wel de 1500 rijden om zich te kwalificeren voor het EK, maar de dag erna al laten weten dat 'ie het EK niet rijdt).
Vraag me nu wel af of 'ie nog echt zo goed weet waar 'ie mee bezig is.
Eens, Sven gaat op de automatische piloot en de coach haalt hem hieruit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi voorbeeld van doorgeslagen 'eigen verantwoordelijkheids'-denken.
Mensen die vinden dat je het altijd bij jezelf moet zoeken.
Dit was overduidelijk een fout van de coach.
Orie is minder van het roepen naar zijn schaatsers tijdens de race. En zeker niet met bordjes, dus ik denk dat dit minder snel zou gebeuren bij Orie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef joers1 het volgende:
We gaan nu toch niet roepen dat Orie zoiets NOOOOOIT had gedaan he????
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:48 schreef joers1 het volgende:
We staan in elk geval, als natie, weer met beide beentjes o pde grond...en het gelul datw e wel "eventjes"wat goud gaan ophalen...zal welw egstommen nu;)
Benieuwd wat de viermansbob doet......ook verkeerde bochtje?
Nou inderdaad, wat een domme reactie van joersquote:
Ik snap niks van jou. Kom maar terug als je IQ boven de 50 uitkomt. Dit incoherente gebrabbel kan mijn neefje van 3 ook nog wel verzinnen.quote:
Dat dus. Die staat gewoon naar de schaatsers te kijken en roept af en toe eens wat. Kemkers is de hele tijd druk met van alles. Dan mis je wel eens wat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Orie is minder van het roepen naar zijn schaatsers tijdens de race. En zeker niet met bordjes, dus ik denk dat dit minder snel zou gebeuren bij Orie.
ik dacht dat hij in het vliegtuig zatquote:
Wat als ik jou in onbekend gebied plaats? Je denkt rechtsaf te moeten totdat 10 meter voor de bocht je vriendin je in je oor schreeuwt dat je linksaf moet. Maarja, geen vuiltje aan de lucht natuurlijk, want je kunt nog keren als je verkeerd bent gereden, dus of je nou stug doorzet en gewoon naar rechts afslaat of naar je vriendin luistert.. Het maakt geen fuck uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
Stel het zo:
Als jij in je auto rijdt en je vriendin zegt dat je linksaf moet terwijl je zelf wel weet dat je rechtsaf moet.
Luister je dan naar je vriendin of denk je fuck dat ik WEET dat ik de goede kant uitga.
)
okequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:48 schreef joers1 het volgende:
We staan in elk geval, als natie, weer met beide beentjes o pde grond...en het gelul datw e wel "eventjes"wat goud gaan ophalen...zal welw egstommen nu;)
Benieuwd wat de viermansbob doet......ook verkeerde bochtje?
Tja, wat verwacht je van Sven? Hij moet in een fractie van een seconde een keuze maken tussen zijn eigen gevoel over de wissels en die van de coach. Beide keuzes zijn van invloed op de uitslag van de race. Als je er vanuit gaat (afgaande van de info van Bart Veldkamp) dat de coach niet zomaar stuurt op wissels kan ik me heel goed voorstellen dat hij uiteindelijk kiest voor de sturing van de coach.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat een domme reactie van joersSlaat echt he-le-maal nergens op
Zonder die blunder had Kramer gewoon goud gepakt hoor
Inderdaad, hij was op zn bordje aan het schrijven...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat dus. Die staat gewoon naar de schaatsers te kijken en roept af en toe eens wat. Kemkers is de hele tijd druk met van alles. Dan mis je wel eens wat.
Autorijden is wat anders dan met hartslag 190 in trance op de OS iets horen van je coach. Maar veel mensen hebben nog nooit zichzelf afgemat dus logisch dat je dat niet begrijpt. Als je zo'n 10 km rijdt kan je 2 + 2 nog niet optellen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:51 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Wat als ik jou in onbekend gebied plaats? Je denkt rechtsaf te moeten totdat 10 meter voor de bocht je vriendin je in je oor schreeuwt dat je linksaf moet. Maarja, geen vuiltje aan de lucht natuurlijk, want je kunt nog keren als je verkeerd bent gereden, dus of je nou stug doorzet en gewoon naar rechts afslaat of naar je vriendin luistert.. Het maakt geen fuck uit.
Op een schaatsbaan zijn er geen herkenningspunten waaraan je kunt zien dat je binnen of buiten moet kiezen, behalve de baan waar je vandaan kwam. Dat hou je natuurlijk niet constant in je achterhoofd. Hij ging al naar de buitenbaan en hij had vertrouwen in zijn coach.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:01 schreef RedFever007 het volgende:
Goede montage van de NOS trouwens
Ja dat is volgens mij precies wat er gebeurd is, Kemkers heeft alleen gezien dat Sven heel erg in de buitenste baan reed...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef RedFever007 het volgende:
In dat beeld van de NOS zoals zojuist getoond wordt is te zien dat Kempers dat "verschil Lee"-bord schrijft en op dat moment dus NIET weet waar Kramer precies rijdt. Op het moment dat Kramer er aan komt is Kempers dus TOTAAL de weg kwijt en stuurt hem dus de verkeerde baan in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |