quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Het Gouden Faalhazen Duo gaat naar Kramer en Kemkers!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef BeamofLight het volgende:
Kempers riep iets van:
" Sven, Naomi vannacht: 2 vingers diep, 2 vingers diep ! "
Een stuk minder, denk ik zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef -SG- het volgende:
Maar hoeveel geld krijgt die kemkers nu?
Ik heb hem net aan de telefoon gehad, het bleek anders te zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef donroyco het volgende:
"Godverdomme, hij stuurt me gewoon naar binnen.."
ik zou mn schaatsen niet eens meer afdrogenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef Thomas B. het volgende:
Zag hoe Kempkers zat te kijken naar Kramer terwijl ie die schaatsen zat af te drogen. Die man zit in een hel.
Veeg me opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kemkers krijgt nu zn kinderen terug van de Zuid-Koreaanse maffia of wat
Maar als een coach roept, kan ik me wel voorstellen dat je dan begint te twijfelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef wdn het volgende:
Bart snapt het echt niet
Ik ook niet hoor (hoe dit kan).
Maar Bart heeft toch echt gelijk: een schaatser hoort dit zelf te weten.
Ik ben bang van niet nee, denk dat Sven nog wel heel lang wrijving zal ontstaan..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg dat dit niet meer goed komt tussen Sven en Kemkers
Hij wist het... maar als je dan je coach heel panisch ziet wijzen dan kan ik me voorstellen dat je twijfelt... jij bent immers in een flow waarin je je kunt vergissenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef wdn het volgende:
Bart snapt het echt niet
Ik ook niet hoor (hoe dit kan).
Maar Bart heeft toch echt gelijk: een schaatser hoort dit zelf te weten.
quote:Nederland en wisselen. Gaat nou eenmaal niet samen. #advocaat #os2010
niet als je de hele tijd 6 sec. sneller bentquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Thomas B. het volgende:
Ach het zijn de Spelen. Meedoen is belangrijker dan winnen toch?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef wdn het volgende:
Misschien schreeuwt Kemkers "goud is binnen" en samen met die vingers denkt Kramer "binnenbaan".
Grootse deceptie sinds Nederland - Portugal op EK 2004quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef electronique het volgende:
[..]
ik zou mn schaatsen niet eens meer afdrogen
Nee, vertrouwen in één klap weg. Ik denk dat ik de interviews die ongetwijfeld gaan komen niet kan aanzien, dat wordt pijnlijke televisiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Onzin, Lee heeft gewoon een medaille verdiend met zijn prestatie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Shoombak het volgende:
dat Lee straks maar een Samboni mag koppen
En terechtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie dit niet snel meer goedkomen, nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef thettes het volgende:
Dat lollige filmpje op de NOS site waarin Kramer tegen Mueller begint over een ploeg met hem en Bokko zou zomaar eens veel dichter bij de werkelijkheid kunnen staan dan vooraf gedacht
Ik hoop op 2. Iets met Bob en Gerardquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Kerol het volgende:
Ik denk dat we vannacht een Nederlander minder hebben
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Poppejans het volgende:
Kempers kan op zoek naar een nieuwe baan, denk ik zo
Wat een KUTZOOI zeg![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt mij ook... je hebt blind vertrouwen in je coach...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij wist het... maar als je dan je coach heel panisch ziet wijzen dan kan ik me voorstellen dat je twijfelt... jij bent immers in een flow waarin je je kunt vergissen
Ik zeg Peter Mueller kom er maar inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet nee, denk dat Sven nog wel heel lang wrijving zal ontstaan..
Vond ik ookquote:
All in the game hoor. En ja hij zou liever anders gewonnen hebben, maar in de goede baan blijven hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat een echte winnaar zo niet wil winnen. Smerige faalhaas vind ik het.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat Kemkers nu ook van baan gaat wisselen.
LOL.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat Kemkers nu ook van baan gaat wisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |