Laat maar, schoenen mogen terugquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
Als we vandaag 1,2 én 3 worden... dan eet ik mijn schoen op
Ik zou met brons voor hem al tevreden zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:11 schreef Aventura het volgende:
Bob de Jong zou zomaar een verrassing in petto kunnen hebben. Ik wil eigenlijk wel dat-ie goud wint
Ja dat die toegeweid zijn geloof ik welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeker de Koreanen trainen bizar veel, daar krijg je vanzelf inhoud van.
Neemt niet weg dat hij het verbazingwekkend goed doet.
Ok dat wist ik nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Schaatsen is helaas geen atletiek. In de atletiek is het bijzonder als je de 5 en 10 kilometer pakt. Dan hoor je bij de groten. In het schaatsen is het zowat een regel.
Dat wilde ik, na zijn zieligequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:11 schreef Aventura het volgende:
Bob de Jong zou zomaar een verrassing in petto kunnen hebben. Ik wil eigenlijk wel dat-ie goud wint
Skobrevquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Remsjo het volgende:
Tegen wie moet Kramer straks, weet iemand dat?
Ik neem juist een 'tussenpositie' inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Snap je punt dat je wil maken niet, dit bewijst toch alleen maar dat Lee geen koekebakker is?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sorry juf![]()
Van mijn spelvouten zul je nu nog maar weinig merken, ik ben weg, live kijken
Skobrev.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Remsjo het volgende:
Grapje zeker?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Remsjo het volgende:
NACHTMERRIESquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef marcodej het volgende:
Nog maar een keertje:
[ afbeelding ]
Come on Bob!!!
Ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Skobrev is toch die ene met die enge ogen, die jokerkop?
Die vond ik tof.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef marcodej het volgende:
Nog maar een keertje:
[ afbeelding ]
Come on Bob!!!
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hege![]()
Dit kan wel eens een heel mooie rit worden..
Ik hoop het eigenlijk welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Monolith het volgende:
Bob de Jong goud zou ook wel een sensatie zijn.
Denk dat je voor de 3km shortrack ook wel een hele goede conditie moet hebben. Het is constant bochten rijden. Daarnaast is hij niet de eerste die uit het shortrack komt, zie Davis.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik neem juist een 'tussenpositie' in
Het geeft aan dat hij geen koekebakker is en je hem zeker niet hoeft te verdenken ofzo.
Maar ook dat het opmerkelijk is dat iemand die nooit meer rijdt dan 3 kilometer nu met de groten bij de 10 kan mee doen.
Alsof Usain Bolt de 800 meter gaat winnen. Zo'n gevoel
neequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Als alle Hege-fans fappen dan mag ik ook he
En als het nou niet lukt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Fortitudo het volgende:
ik ga ff snel schijten en dan ben ik klaar voor de twee ritten
Hij hoefde nooit harder. Waarom zou je sneller gaan als dat niet hoeft?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef Columbiafan het volgende:
Nu heb ik als niet echte grote schaatskenner een vraagje, het wereldrecord va Sven staat als sinds 2007, toen was ie 20, nu 22,23, hoe komt het dat hij deze tijd nog niet heeft verbetert, te weinig op hooglandbanen gereden? Schaatsen is toch een zware sport lijkt me, en in vele andere conditiesporten word je normaal beter tot je 25ste, 28 ste?
Sorry trouwens voor de ellelange zin
ja, die schaatsen uit zichzelf.quote:
Daarnaast heeft hij niet veel 10 km'ers meer gereden. Hij liet sowieso vaak de 10 km in het wereldbekerseizoen schieten om dan te gaan trainen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij hoefde nooit harder. Waarom zou je sneller gaan als dat niet hoeft?
Records scherper zetten, een jonge kerel hoort z'n grenzen af te tastenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij hoefde nooit harder. Waarom zou je sneller gaan als dat niet hoeft?
Je vergeet de EINZ!1!11!!!1111quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Szura het volgende:
Oh jeeeeeee hij opent langzamer@!!!!!!
Nou gaat ie het NOOOOITT meer redduhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!
Idd. En een hele mooie prestatie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Monolith het volgende:
Bob de Jong goud zou ook wel een sensatie zijn.
Hij denkt dat hij de nieuwe Ali B. is...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:18 schreef MiLalaa het volgende:
wtf bob begint alweer achterlijk te doen
nee 4e of 5equote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef sander89 het volgende:
Hij word 3de ben ik bang.
Inderdaad, 4e lijkt er nu meer op.quote:
Zolang Bob niet in paniek raakt is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef TheArt het volgende:
Één keer 31,5 en er raken direct mensen in paniek
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef Knallert het volgende:
Bob is weer met de verkeerde dingen bezig
quote:
iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een gezeik van die commentatoren
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:20 schreef Gourmetschotel het volgende:
Nou nou, het gaat weer ge-wel-dig![]()
Dat is gewoon een slechte ronde, kost hem paar tienden. Als ie zilver of brons mist op 3 tienden dan heeft ie het daar ook laten liggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef TheArt het volgende:
Één keer 31,5 en er raken direct mensen in paniek
Ik ga daar heen, recht vooruitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, hij zegt alleen netjes tegen z'n coach waar ie heen gaat
Ja, hij gaat de laatste 3 ronden in 25.0 doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef Reya het volgende:
Iemand al iets vernomen van het geheime plan van de Jong?
Mag 'ie wel mee beginnen dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
De Jong versnelt altijd naar het einde toe.
ff quoten want het kan wel eens waarheid wordenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
Als we helemaal geen medaille winnen eet ik mijn sok op![]()
![]()
![]()
In de laatste ronde komen er rocketlaunchers uit z'n geheime buizenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef Reya het volgende:
Deze ook maar even quoten danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
Quotequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
Hij schaatst gewoon een rondje minder, denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef Reya het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
Sven pakt heus wel een medaille.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
Zo erg zal het niet worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Kerol het volgende:
[..]
ff quoten want het kan wel eens waarheid worden
Ik moest dit quoten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
In de laatste ronde komen er rocketlaunchers uit z'n geheime buizen
Nee man hij is kapotquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Szura het volgende:
Strakjes voor Bokko en dan gaat het beginnen voor Bob
Hij rijdt op de nieuwe knalschaats?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd. Vind het maar matig tot nu toe.quote:Bob de Jong heeft naar eigen zeggen hét recept in handen om Sven Kramer te verslaan.
Dit gaat hem niet worden hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
In het einde van de race van Lee ligt absoluut ruimte. Rustig versnellen nu.
Alsof Kramer geen medaille haalt.quote:
Die wilde ik ook makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hij blijft tijd verliezen. Zoveel ruimte ligt er nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja op lachgasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij rijdt op de nieuwe knalschaats?
jij doet veel beloftesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij rijdt op de nieuwe knalschaats?
En jij zegt dat ik voorbarige conclusies trek, jij voorspeld hier al dat Kramer dit makkelijk wint en dat De Jong nog onder Lee gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
gogo bob raketskatesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Yeah, right!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef TheArt het volgende:
Heef t'ie de schaatsen van Donald Duck of zo?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hij had het over het verslaan van Kramer. Waarschijnlijk sprint ie in de rit van Kramer de baan op en tackelt hem.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Nou dan kun je hoog van de toren blazen Bob... maar hier val je toch vies tegen
sta op en schaats?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:25 schreef Knallert het volgende:
Gaat Bob een wederopstanding krijgen? !!
Het schijnt een of andere speciale innovatie te zijn. Ik weet de details ook niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heef t'ie de schaatsen van Donald Duck of zo?
Denk 4 a 5 seconden sneller dan Lee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Iedereen zegt wel weer dat Bob/Bokko langzaam gaan, maar die gekke Koreaan heeft wel echt hard gereden. Ik ben geen expert, maar denk wel dat Sven hier wel heel hard moet gaan rijden om dit in te halen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:26 schreef beantherio het volgende:
Ach, een bronzen medaille Olympisch diploma is ook mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |