Laat maar, schoenen mogen terugquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
Als we vandaag 1,2 én 3 worden... dan eet ik mijn schoen op
Ik zou met brons voor hem al tevreden zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:11 schreef Aventura het volgende:
Bob de Jong zou zomaar een verrassing in petto kunnen hebben. Ik wil eigenlijk wel dat-ie goud wint
Ja dat die toegeweid zijn geloof ik welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeker de Koreanen trainen bizar veel, daar krijg je vanzelf inhoud van.
Neemt niet weg dat hij het verbazingwekkend goed doet.
Ok dat wist ik nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Schaatsen is helaas geen atletiek. In de atletiek is het bijzonder als je de 5 en 10 kilometer pakt. Dan hoor je bij de groten. In het schaatsen is het zowat een regel.
Dat wilde ik, na zijn zieligequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:11 schreef Aventura het volgende:
Bob de Jong zou zomaar een verrassing in petto kunnen hebben. Ik wil eigenlijk wel dat-ie goud wint
Skobrevquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Remsjo het volgende:
Tegen wie moet Kramer straks, weet iemand dat?
Ik neem juist een 'tussenpositie' inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Snap je punt dat je wil maken niet, dit bewijst toch alleen maar dat Lee geen koekebakker is?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sorry juf![]()
Van mijn spelvouten zul je nu nog maar weinig merken, ik ben weg, live kijken
Skobrev.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Remsjo het volgende:
Grapje zeker?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Remsjo het volgende:
NACHTMERRIESquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef marcodej het volgende:
Nog maar een keertje:
[ afbeelding ]
Come on Bob!!!
Ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Skobrev is toch die ene met die enge ogen, die jokerkop?
Die vond ik tof.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef marcodej het volgende:
Nog maar een keertje:
[ afbeelding ]
Come on Bob!!!
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hege![]()
Dit kan wel eens een heel mooie rit worden..
Ik hoop het eigenlijk welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Monolith het volgende:
Bob de Jong goud zou ook wel een sensatie zijn.
Denk dat je voor de 3km shortrack ook wel een hele goede conditie moet hebben. Het is constant bochten rijden. Daarnaast is hij niet de eerste die uit het shortrack komt, zie Davis.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik neem juist een 'tussenpositie' in
Het geeft aan dat hij geen koekebakker is en je hem zeker niet hoeft te verdenken ofzo.
Maar ook dat het opmerkelijk is dat iemand die nooit meer rijdt dan 3 kilometer nu met de groten bij de 10 kan mee doen.
Alsof Usain Bolt de 800 meter gaat winnen. Zo'n gevoel
neequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Als alle Hege-fans fappen dan mag ik ook he
En als het nou niet lukt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Fortitudo het volgende:
ik ga ff snel schijten en dan ben ik klaar voor de twee ritten
Hij hoefde nooit harder. Waarom zou je sneller gaan als dat niet hoeft?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef Columbiafan het volgende:
Nu heb ik als niet echte grote schaatskenner een vraagje, het wereldrecord va Sven staat als sinds 2007, toen was ie 20, nu 22,23, hoe komt het dat hij deze tijd nog niet heeft verbetert, te weinig op hooglandbanen gereden? Schaatsen is toch een zware sport lijkt me, en in vele andere conditiesporten word je normaal beter tot je 25ste, 28 ste?
Sorry trouwens voor de ellelange zin
ja, die schaatsen uit zichzelf.quote:
Daarnaast heeft hij niet veel 10 km'ers meer gereden. Hij liet sowieso vaak de 10 km in het wereldbekerseizoen schieten om dan te gaan trainen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij hoefde nooit harder. Waarom zou je sneller gaan als dat niet hoeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |