Wat chocopinda's he. Niet de hele zak.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef WillFerrell het volgende:
Toch maar geen pics van je tieten.
XD!!!!quote:
IIIKSSSSJJJJJDDEEEEEJJJJ xDquote:
VAN EEN NEGER BWHAHAquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Ashram het volgende:
Lijkt ook een beetje op een vingerkootje...
Et spijt me maar haar zou ik serieus neit doenquote:
Pfieuw, heb ik van jou geen concurrentie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et spijt me maar haar zou ik serieus neit doen
wtf![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kak, op Flickr. Als het nu op Hyves was had ik haar allang gecontacteerd.
Ja ik moet toch overtreffenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et spijt me maar haar zou ik serieus neit doen
wtf![]()
Nou, volgens mij zijn ze daar niet meer zo van. Toen ik een lieveheersbeestje in mijn magnetron-pasta vond kreeg ik slechts een tegoedbon.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
VETTT!!!! Post ff t adres van AH dan stuur ik ook een stuk hout op...
krijgen we misschien allemaal wel een doos van die zooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel wingman spelen geef ik jou allemaal dhv'squote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pfieuw, heb ik van jou geen concurrentie.
Of stukjes bos aapquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef kabelhaspel het volgende:
"AH chocopinda's worden geproduceerd in een omgeving waar ook FSC hout wordt verwerkt. Er kunnen sporen van regenwoud worden aangetroffen"
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef WillFerrell het volgende:
Zal ik jullie een geheimpje verklappen?Heej! Zo lang was die niet! En hij heeft plaatjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik wil wel wingman spelen geef ik jou allemaal dhv's
interracial boksquote:
WAAROM ZIT JOUW EGELTJE TE FAPPEN MET DAT HARTJE?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn ze daar niet meer zo van. Toen ik een lieveheersbeestje in mijn magnetron-pasta vond kreeg ik slechts een tegoedbon.
Boh, dit topic geilt mij helemaal op. Geile chimi's, interracial's, Buffalo...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
interracial boks![]()
[ afbeelding ]
Die zit niet te fappen! Die zit gewoon lief te schudden met een hartje!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
WAAROM ZIT JOUW EGELTJE TE FAPPEN MET DAT HARTJE?
Wolvendagenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, dit topic geilt mij helemaal op. Geile chimi's, interracial's, Buffalo...Nu nog Wolvendagen en ik kan helemaal los!
Haha vrouwen zijn altijd zo naief hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die zit niet te fappen! Die zit gewoon lief te schudden met een hartje!
Ik ga maar eens pilletjes vragen bij de dokter, ik loop de hele dag rond met mister langpaal als ik Wolvendagen's fobo heb gecheckt 's ochtends.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
WolvendagenHaar username is et bewijs van de krachten van een wolfshirt
![]()
Et is dat ik al 6x gefapt heb vandaag anders zou ik ook stijve pieleschwanschz hebben hoowwr hihi ;$
Misschien moet je dan juist wat mínder pilletjes nemenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga maar eens pilletjes vragen bij de dokter, ik loop de hele dag rond met mister langpaal als ik Wolvendagen's fobo heb gecheckt 's ochtends.
Achter dat hartje zit een keigrote kloppende pik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die zit niet te fappen! Die zit gewoon lief te schudden met een hartje!
O.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Achter dat hartje zit een keigrote kloppende pik.
Ik moet gewoon eens een keer langs/over Wolvendagen gaan, denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Misschien moet je dan juist wat mínder pilletjes nemen
En dan moet je mij haar adres pm'enquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moet gewoon eens een keer langs/over Wolvendagen gaan, denk ik.
Af en toe zie je hem ook spuitenquote:
Ik zal het opnemen in mijn testament, want ik ga met haar trouwen hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En dan moet je mij haar adres pm'en
Racist boksquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
interracial boks![]()
[ afbeelding ]
Laat dan maar want dan is ze toch al oud en verrimpeltquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zal het opnemen in mijn testament, want ik ga met haar trouwen hoor.
Riep daar iemand?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Laat dan maar want dan is ze toch al oud en verrimpelt![]()
Behalveee... *hitman op jou afstuurt*
* WillFerrell belt Michielos opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Laat dan maar want dan is ze toch al oud en verrimpelt![]()
Behalveee... *hitman op jou afstuurt*
yeah south park goths zijn de beste!quote:
Die fappende egel leidt wel heel veel af hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Heej! Over stukjes hout in pinda's gaat het hier! Of over andere rare dingen in eten desnoods. Bij de les blijven!
Hahah maar michielos kiest voor mij want ik ken em al vanaf mn 9e mattie heb samen met hem in oostrusland op vechtkampen gezetenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
* WillFerrell belt Michielos op
Zoethout eet ik ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoezo ongegrond? Eet jij altijd hout?
Bel mij niet, ik bel jou nog.quote:
Woord, neger.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Bel mij niet, ik bel jou nog.
Woordquote:
Kak, ik ben screwed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hahah maar michielos kiest voor mij want ik ken em al vanaf mn 9e mattie heb samen met hem in oostrusland op vechtkampen gezeten
ik hoorde mijn naam?quote:
Mwa, stikken kan natuurlijk net zo makkelijk in een echte pinda. Maar tanden kapot was niet heel onwaarschijnlijk geweest...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Terechte klacht man, dit is echt extreem goor en gevaarlijk, straks stik je erin. [ afbeelding ]
en een vaag kind in de achtergrondquote:
Sorry man maar ik ben bang dat ik je zal moeten laten wensen dat je nooit geboren wasquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Sorry man maar ik ben bang dat ik je zal moeten laten wensen dat je nooit geboren was
Envelop is onderweg.quote:Geachte mevrouw Egeltje1985,
Vervelend dat u een stukje hout heeft aangetroffen in een zak AH Chocopinda's. Wij bieden u hiervoor onze verontschuldigingen aan. Indien u het hout en de sticker of het deel van de verpakking met deproductomschrijving, productiecode en houdbaarheidsdatum nog heeftbewaard, willen wij dit graag ontvangen. Na ontvangst van de gegevens en het stukje hout kan onze kwaliteitsafdelingeen onderzoek instellen. Over de uitslag van het onderzoek zullen wij u tezijner tijd berichten. Ook geven wij uw melding door aan de leverancier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 03:43 schreef Lemmiwinks het volgende:
Hoe noem je een boemerang die niet terug komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Onequote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 04:07 schreef Lemmiwinks het volgende:
Die verdraaide AH choco pinda's werken gewoon als een aphrodisiak.
Drommels drommels drommels.
Dus zo is pixie dus te regelen??quote:Op maandag 1 maart 2010 04:07 schreef Lemmiwinks het volgende:
Die verdraaide AH choco pinda's werken gewoon als een aphrodisiak.
Drommels drommels drommels.
Haha, ik voel 'm ook!quote:Op maandag 1 maart 2010 03:02 schreef Stekelbees het volgende:
egeltje1985 ... stekelbees...
Ik voel een match hier! ik voel 'm!
quote:Op maandag 1 maart 2010 03:41 schreef Pixie. het volgende:
Bij deze wil ik graag een TVP voor afloop
Of een PM hoe het is afgelopen
Want ik vind dit erg boeiend !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk. Ik ben zelf ook vol spanning.
Inderdaad! Gelukkig is er nu een grootscheeps onderzoek gaande bij de AH. Hoop ik tenminste.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef senseismurf het volgende:
Bump, dit is van levensbelang! Voor we het weten zitten er allemaal stukjes hout vermomd als chocopinda in onze zakjes chocopinda's
Ah dank je.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:51 schreef JSerry het volgende:
lijkt meer op de fossiele resten van een anus van de Pindabeer.
Ik snap hem nietquote:
nu je het zegtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Ashram het volgende:
Lijkt ook een beetje op een vingerkootje...
Nope, nog niet. Geen mail of post. Noch dozen vol chocopinda's als genoegdoening. Afwachten maar.quote:
Hihihiihh, het lijkt wel een piemeltje. hihihiihihihihquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:43 schreef nicedays het volgende:
Al wat vernomen van de AH?
Rond dezelfde tijd beet ik namelijk op een stukje 'hout' die in de AH shanghai nootjes zat.
Ik vind het echter meer op een botje lijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:43 schreef nicedays het volgende:
Al wat vernomen van de AH?
Rond dezelfde tijd beet ik namelijk op een stukje 'hout' die in de AH shanghai nootjes zat.
Ik vind het echter meer op een botje lijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |