Sorry man maar ik ben bang dat ik je zal moeten laten wensen dat je nooit geboren wasquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Sorry man maar ik ben bang dat ik je zal moeten laten wensen dat je nooit geboren was
Envelop is onderweg.quote:Geachte mevrouw Egeltje1985,
Vervelend dat u een stukje hout heeft aangetroffen in een zak AH Chocopinda's. Wij bieden u hiervoor onze verontschuldigingen aan. Indien u het hout en de sticker of het deel van de verpakking met deproductomschrijving, productiecode en houdbaarheidsdatum nog heeftbewaard, willen wij dit graag ontvangen. Na ontvangst van de gegevens en het stukje hout kan onze kwaliteitsafdelingeen onderzoek instellen. Over de uitslag van het onderzoek zullen wij u tezijner tijd berichten. Ook geven wij uw melding door aan de leverancier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 03:43 schreef Lemmiwinks het volgende:
Hoe noem je een boemerang die niet terug komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Onequote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 04:07 schreef Lemmiwinks het volgende:
Die verdraaide AH choco pinda's werken gewoon als een aphrodisiak.
Drommels drommels drommels.
Dus zo is pixie dus te regelen??quote:Op maandag 1 maart 2010 04:07 schreef Lemmiwinks het volgende:
Die verdraaide AH choco pinda's werken gewoon als een aphrodisiak.
Drommels drommels drommels.
Haha, ik voel 'm ook!quote:Op maandag 1 maart 2010 03:02 schreef Stekelbees het volgende:
egeltje1985 ... stekelbees...
Ik voel een match hier! ik voel 'm!
quote:Op maandag 1 maart 2010 03:41 schreef Pixie. het volgende:
Bij deze wil ik graag een TVP voor afloop
Of een PM hoe het is afgelopen
Want ik vind dit erg boeiend !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk. Ik ben zelf ook vol spanning.
Inderdaad! Gelukkig is er nu een grootscheeps onderzoek gaande bij de AH. Hoop ik tenminste.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef senseismurf het volgende:
Bump, dit is van levensbelang! Voor we het weten zitten er allemaal stukjes hout vermomd als chocopinda in onze zakjes chocopinda's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |