quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hoe bedoel je, handmatig nummers overzetten zonder kabelsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:00 schreef IHVK het volgende:
Handmatig nummers overzetten.![]()
Kabels die kwijt zijn.
Lachen, gieren, brullen met jou vandaag.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef IHVK het volgende:
whehe ik was dus de OP aan het zoeken, typte ik bij google OP in.
Grappig he.
Hoe heb je dit ooit geïnterpreteerd uit mijn post.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, handmatig nummers overzetten zonder kabels? Typ je de binaire codes handmatig in of zo?
Het is een veelvoorkomende naam, gaat niet werken. Het boeit me niet als iemand dom reageert, maar dit lijkt op speciaal een account aanmaken. Reacties waren ongeveer 5 uur geleden en account is net aangemaakt. Het zijn geen flimpjes waar je met even zoeken op komt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet, tenzij je zijn gebruikersnaam googlen achterhalen noemt.
Veel. Wie vind Turken nou niet speciaal?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:03 schreef Snack44 het volgende:
Wat maakt het uit of er nou turken op fok zitten ?
Waar had je het dan over?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe heb je dit ooit geïnterpreteerd uit mijn post.
Tukkers op Fok! #383: Woar wie stoete in 'n toet'n hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:03 schreef Snack44 het volgende:
Wat maakt het uit of er nou turken op fok zitten ?
Oh, leuk werk dan. Had je maar een Hero die alles met Google Contacts synchroniseertquote:
Ik had precies hetzelfde probleem gehad met Hero. Aangezien de kabel van de Sony Erricson kwijt is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, leuk werk dan. Had je maar een Hero die alles met Google Contacts synchroniseert.
Moet je maar beter op je spullen letten!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde probleem gehad met Hero. Aangezien de kabel van de Sony Erricson kwijt is.
Het leven van een smartphonebezitter gaat niet over rozen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je maar beter op je spullen letten!
filmpjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Foto of echt?
foto had hij al een keertje gepost namelijk.
Echte smartphones hebben helemaal geen kabels meer nodig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het leven van een smartphonebezitter gaat niet over rozen.
Jaloezie is haram! er is niks gays aan mijn telefoonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef IHVK het volgende:
Ik ga de HTC hero voortaan de HTC Gayro noemen. Ik ben ziedend.
\Laten we het over Ayça hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:35 schreef Ayca het volgende:
Hahaoke dat is wat overdreven
![]()
ja in dat filmpje ook![]()
maar genoeg over burak, vindt hij vast niet leuk.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jaloezie is haram! er is niks gays aan mijn telefoon!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
\Laten we het over Ayça hebben.
Gieren en brullen, inderdaad, maar weinig lachen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Homofoob.
gieren en brullen met mij vandaag. Jeweet.
Bestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
\Laten we het over Ayça hebben.
Wat doe je zoal in het dagelijks leven?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Je zal toch echt met concrete vragen moeten komen
In het dagelijke leven ga ik naar schoolquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat doe je zoal in het dagelijks leven?
Sorry hoor, maar schattiger dan deze post zal ik nooit zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
In het dagelijke leven ga ik naar schoolga ik langs bij vriendinnen om series/films te kijken
zit ik op fok
ga ik naar de sportschool om daarna in de sauna te zitten
Pff ehm speel ik gitaar
probeer ik te zingen
(wat niet echt lukt maarja
) hmmm wat nog meer..... ik werk niet meer dus geld verdienen doe ik ook niet meer
nouja volgens mij was dat het wel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je zoal in het niet-dagelijks leven?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
In het dagelijke leven ga ik naar schoolga ik langs bij vriendinnen om series/films te kijken
zit ik op fok
ga ik naar de sportschool om daarna in de sauna te zitten
Pff ehm speel ik gitaar
probeer ik te zingen
(wat niet echt lukt maarja
) hmmm wat nog meer..... ik werk niet meer dus geld verdienen doe ik ook niet meer
nouja volgens mij was dat het wel
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat doe je zoal in het niet-dagelijks leven?
Ik zie Turkse begraafplaatsen, schreeuwende baby's en huilende moeders voor me.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zie Turkse begraafplaatsen, schreeuwende baby's en huilende moeders voor me.
Het Turkse nieuws heeft dit nummer voor altijd verpest voor mij.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar schattiger dan deze post zal ik nooit zijn.
Dus jij bent degene die hier schattig is.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vast wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whaahaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik ben echt al jaren niet in de sauna geweest. In Egypte heb ik wel de beschikking tot een sauna bij de sportschool, misschien moet ik die eens uitproberen.
Nee, gewoon bij m'n vader.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
En wat voor baan had je eerst dan? Cassière?
Neequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga jij later de familiebizniz overnemen?
Dat welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan je dan op zijn minst goed pizza's bakken?
Ik wil alleen jouw hart veroverenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben jij, net zoals bilmiyorem, ook van plan de wereld dan wel Nederland over te nemen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wil alleen jouw hart veroveren
Met een (gratis) thuisbezorgde en versgemaakte pizza is zelfs mijn hart te veroverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Ja ik weet eigenlijk niet, ik denk het wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Las je dat stukje in de nrcnext vandaag, ihvk? 50 militairen in Turkije opgepakt wegens samenzweren tegen de regering. Zijn ze daaro nog steeds zo samenzweerderig
?
Het is natuurlijk eigenlijk wel vreemd dat het leger als een soort van aparte entiteit leeft en niet gewoon als onderdeel van de regering. Maar zijn de mensen die tijden geleden al zijn opgepakt al veroordeeld, of blijven die gewoon in de gevangenis tot men er geen last meer van heeft? In dat artikel staat dat er nog altijd niemand is veroordeeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik weet eigenlijk niet, ik denk het wel.
Maar ik weet het niet zeker.
Sommigen zeggen dat Erdogan zijn tegenstanders aanpakt, maar het leger is niet vies van staatsgrepen als je de Turkse geschiedenis bekijkt. Misschien houdt dat nu eindelijk een keer op en is het leger gewoon een defensie-apparaat ipv 'hoeder van de van de beginselen van de staat van Ataturk'.
Turken kunnen prima zelf kiezen wat voor staat ze willen.![]()
Maar het kan ook zijn dat Erdogan een beetje doorschiet en meteen zijn tegenstanders meeneemt. Hoewel ik daar (nog niet echt) in geloof.
Wat wil je erop?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met een (gratis) thuisbezorgde en versgemaakte pizza is zelfs mijn hart te veroveren
Er zijn heel veel mensen opgepakt de afgelopen paar jaar, veel (meeste) zijn weer vrijgelaten, of hebben een proces lopen, of zijn veroordeeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk eigenlijk wel vreemd dat het leger als een soort van aparte entiteit leeft en niet gewoon als onderdeel van de regering. Maar zijn de mensen die tijden geleden al zijn opgepakt al veroordeeld, of blijven die gewoon in de gevangenis tot men er geen last meer van heeft? In dat artikel staat dat er nog altijd niemand is veroordeeld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Pro of anti-het leger/de seculieren?>quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef IHVK het volgende:
Al deze poltiek ineens, ik weet trouwens vrijwel zeker dat TM en Borte en andere hier weer een andere mening over zullen hebben.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt eraan meneer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
Ik weet niet.
Anti-Erdogan toch wel denk ik.
Wat ze over het leger denken weet ik niet.
quote:7 uur geleden
SEVILLA - Een Syriër heeft maandagavond een schoen naar het hoofd van de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan gegooid. Erdogan werd niet geraakt; .
Dat is het 'm nu juist; NIEMAND is veroordeeld. Er zijn mensen die 3 jaar vastzitten en nog op hun vonnis wachten. Toevallig mensen die vaak kritiek hadden op de AKP. Daarnaast zijn tientallen mensen vrijgelaten door gebrek aan bewijs. Kortom, de AKP ziet ze vliegen. Als je dan nog steeds de AKP als een schone partij ziet, moet je toch wel een beetje naïef zijn. Heb je de woorden van een zekere AKP parlementslid de afgelopen dagen in de kranten niet gelezen? ''Şimdi biz onları fişliyoruz!'' (''Nu pakken wij hen terug!'')quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen opgepakt de afgelopen paar jaar, veel (meeste) zijn weer vrijgelaten, of hebben een proces lopen, of zijn veroordeeld.
Als ik me niet vergis.
Maar goed het hooggerechtshof, (wat blijkbaar ook deel uitmaakt van het establishment) had weer een paar rechtszaken geblokkeerd vorige week tegen zogenaamde 'Ergenekon' mensen. (Ergenekon= samenzweringsgroep)
Dus er is zeg maar een machtsstrijd gaande in Turkije nu ja.![]()
Een Engelse krant noemde het laatst een bloedloze burgeroorlog. Zo ver zou ik niet gaan.
Hahahahahahaha.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is het 'm nu juist; NIEMAND is veroordeeld. Er zijn mensen die 3 jaar vastzitten en nog op hun vonnis wachten. Toevallig mensen die vaak kritiek hadden op de AKP. Daarnaast zijn tientallen mensen vrijgelaten door gebrek aan bewijs. Kortom, de AKP ziet ze vliegen. Als je dan nog steeds de AKP als een schone partij ziet, moet je toch wel een beetje naïef zijn. Heb je de woorden van een zekere AKP de afgelopen dagen in de kranten niet gelezen? ''Şimdi biz onları fişliyoruz!'' (''Nu pakken wij hen terug!'')
Pro-secularisme, anti Erdogan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
Ik weet niet.
Anti-Erdogan toch wel denk ik.
Wat ze over het leger denken weet ik niet.
Goede keus meneer. Komt er zo aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tonijn champignon, tomatensaus, kaas.
Bah, bahquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tonijn champignon, tomatensaus, kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |