ik heb nog wel frikandellenquote:
ja nou want kijk, het was heus niet mijn schuldquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hehehe 4 snickers!Helemaal jouw ding!
whehehe die uitlegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
ja nou want kijk, het was heus niet mijn schuld![]()
Ik wou er dus twee. Maar toen zag ik dat de 2pack goedkoper is dan de single. En toen had ik nog in mijn hoofd "2" dus toen heb ik twee 2 packs gekochtNouja, toen had ik toch al betaald en er op stampen vond ik zonde
Schaatsen neem ik aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:42 schreef Fha het volgende:
SVEN WAT DOE JE?!
Ja, laat eens een lading deze kant op komen danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nog wel frikandellen
kijk ze giertjequote:
Stuur maar doorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Vet zinloos. Hij zit op verkeerde baan. Nu gaat hij vast huilen want hij ligt er uit.quote:
quote:
quote:
Wat een Nederlander ook weerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet zinloos. Hij zit op verkeerde baan. Nu gaat hij vast huilen want hij ligt er uit.
Hij heeft al gepresteerdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een Nederlander ook weer
Ze kunnen nooit presteren als ze het moeten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, laat eens een lading deze kant op komen dan.
2 porties frikandellen komen eraanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Stuur maar door![]()
Kan wel wat "arbeidsvitaminen" gebruiken
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
ja nou want kijk, het was heus niet mijn schuld![]()
Ik wou er dus twee. Maar toen zag ik dat de 2pack goedkoper is dan de single. En toen had ik nog in mijn hoofd "2" dus toen heb ik twee 2 packs gekochtNouja, toen had ik toch al betaald en er op stampen vond ik zonde
foutje bedanktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet zinloos. Hij zit op verkeerde baan. Nu gaat hij vast huilen want hij ligt er uit.
en zijn eigen schuldquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft al gepresteerd
Maar dit is wel klote
quote:
quote:
Welterusten lieverd, ik kruip straks tegen je aanquote:
als je zin hebtquote:
slaap ze pinguinquote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm... nou...
Als je zegt wanneer je komt, dan koop ik wel nieuwe.
quote:
quote:[..]
Welterusten lieverd, ik kruip straks tegen je aan![]()
eerst zien dan gelovenquote:
Ik heb een andere vleesstaafquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
hij heeft die frikandellen niet aan jouw gegeven
![]()
Bij hoge uitzondering als ik een keer niet ga, verder sport ik gewoon braaf vier keer in de week hoorquote:
Pas dan maar op dat ze er niet op gaat kauwenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een andere vleesstaaf
Konbanwa
en die komt ook uit het hete vetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een andere vleesstaaf
Konbanwa
En dat terwijl je net je ouders het huis uit hebt gewerktquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Fha het volgende:
[..]
En dat terwijl je net je ouders het huis uit hebt gewerkt
Die zijn alweer terugquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Fha het volgende:
[..]
En dat terwijl je net je ouders het huis uit hebt gewerkt
Dat verklaartquote:
Ja ik wou even kijken wat nou mooier staatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
loop je dat "verklaart" nou verkeerd te "verbeteren"????
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:10 schreef Fha het volgende:
daar had ik laatst discussie over met een vriendin dat je het daar aan kunt zien
Ja bij deze dus bewezen dat het niet werktquote:
Donder jij eens op grappigerdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
Net als Sven de verkeerde baan gekozen? Surf dan nu naar www.monsterboard.nl
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
2 porties frikandellen komen eraan
Truste Fhaatje, sweet dreams enzowquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Fha het volgende:
Troost tosti is op. Nu troost lion king kijken en slapen
Daag![]()
![]()
Troostknufquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Fha het volgende:
Troost tosti is op. Nu troost lion king kijken en slapen
Daag![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |