Kan netquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een kleffe zooi hier allemaal
Kom Fha, één kusje![]()
quote:
ik volg het niet moet nederland ook schaatsen dan?quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik volg het niet moet nederland ook schaatsen dan?
* Giertje kruipt weer onder de steenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]Iets met een steen. En nee, ik volg het ook niet.
Wat een bofkonten, die liefjes van jouquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:22 schreef friemelaar het volgende:
Speciaal voor m'n liefjes ....![]()
Een van m'n favoriete nummers van Johnny Marks
Lovers live longer, Lovers live right,
Lovers get crazy, Late in the night.
Lovers live longer, so lets stay together,
çause the way that we're going,
we might live forever...........
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]Iets met een steen. En nee, ik volg het ook niet.
Suikertaartjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een bofkonten, die liefjes van jou
wat voor tentamen is het?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
Ik kijk net op internet naar de oefen tentamen vragen en de vragen van studenten over de stof.
Woeps![]()
![]()
een moelijke?quote:
Sterker nog, binnenkort groot feest op 't gemeentehuis hier ......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik volg het niet moet nederland ook schaatsen dan?
ja maar waarover gaat het?quote:
als het meezit of is die al binnen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sterker nog, binnenkort groot feest op 't gemeentehuis hier ......
D'r komt weer een gouden plak deze kant op
Motorische ontwikkelingen en stoornissenquote:
ooew okee en dan moet je zeker beschrijven waardoor iets komtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Motorische ontwikkelingen en stoornissen
en de ander is
Gedrag en gedragsproblemen in school.
onder andere.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooew okee en dan moet je zeker beschrijven waardoor iets komt
kan je me dan ook vertellen waarom ik altijd trillende handen hebquote:
op basis van alles wat ik van je weet..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan je me dan ook vertellen waarom ik altijd trillende handen heb
whehehe ik heb het al van kinds af aanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
op basis van alles wat ik van je weet..
Ga maar terug onder je steen![]()
![]()
Is al binnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
als het meezit of is die al binnen?
oew netjes hoeveel plakken hebben we tot nu toequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is al binnen, Irene Wust werd 1e op de 1500 meter voor vrouwen
Nog maar 5. Over een uurtje 7quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew netjes hoeveel plakken hebben we tot nu toe
je bent positief ingesteld in ieder gevalquote:
Vannacht wel anderhalf uur geslapenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
Hoe is het nou? Al een beetje bijgeslapen?
Komende nacht ga je voor de 2 uur?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vannacht wel anderhalf uur geslapen![]()
Ik ben zelf maar onder de douche gaan staanquote:Hoe is het met jou? Al heel erg smerig nu?
Minstens!quote:
Oja, heb je er een paar over?quote:Ik ben zelf maar onder de douche gaan staan.
Maar je mag nog steeds langskomen hoor! Al is het maar om een stroopwafel te eten.
let nou maar opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
je bent positief ingesteld in ieder geval
Uhm... nou...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Minstens!![]()
[..]
Oja, heb je er een paar over?
Reclamequote:
mja wou ik gaan kijken is er reclamequote:
wij zijn gewoon altijd heel liefquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Jullie doen wel heeeeel lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehehequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een kleffe zooi hier allemaal
Kom Fha, één kusje![]()
kijk zequote:
toch nog zo langquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vannacht wel anderhalf uur geslapen![]()
Hoe is het met jou? Al heel erg smerig nu?
heb jij ff mzzlquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wou ik gaan kijken is er reclame
wat voor smaakjequote:
Ik heb spekjes, da's pas mazzelquote:
Kaneelquote:
Ik hou niet zo van spekkiesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb spekjes, da's pas mazzel
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
oooew of marshmellowsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
lekkerquote:
Hehehe 4 snickers!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Kaneel![]()
[..]
Ik hou niet zo van spekkiesMaar ik had vanmiddag wel vier snickers, dat was ook leuk
ik koffiequote:
ik heb nog wel frikandellenquote:
ja nou want kijk, het was heus niet mijn schuldquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hehehe 4 snickers!Helemaal jouw ding!
whehehe die uitlegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
ja nou want kijk, het was heus niet mijn schuld![]()
Ik wou er dus twee. Maar toen zag ik dat de 2pack goedkoper is dan de single. En toen had ik nog in mijn hoofd "2" dus toen heb ik twee 2 packs gekochtNouja, toen had ik toch al betaald en er op stampen vond ik zonde
Schaatsen neem ik aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:42 schreef Fha het volgende:
SVEN WAT DOE JE?!
Ja, laat eens een lading deze kant op komen danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nog wel frikandellen
kijk ze giertjequote:
Stuur maar doorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Vet zinloos. Hij zit op verkeerde baan. Nu gaat hij vast huilen want hij ligt er uit.quote:
quote:
quote:
Wat een Nederlander ook weerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet zinloos. Hij zit op verkeerde baan. Nu gaat hij vast huilen want hij ligt er uit.
Hij heeft al gepresteerdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een Nederlander ook weer
Ze kunnen nooit presteren als ze het moeten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, laat eens een lading deze kant op komen dan.
2 porties frikandellen komen eraanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Stuur maar door![]()
Kan wel wat "arbeidsvitaminen" gebruiken
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
ja nou want kijk, het was heus niet mijn schuld![]()
Ik wou er dus twee. Maar toen zag ik dat de 2pack goedkoper is dan de single. En toen had ik nog in mijn hoofd "2" dus toen heb ik twee 2 packs gekochtNouja, toen had ik toch al betaald en er op stampen vond ik zonde
foutje bedanktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet zinloos. Hij zit op verkeerde baan. Nu gaat hij vast huilen want hij ligt er uit.
en zijn eigen schuldquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft al gepresteerd
Maar dit is wel klote
quote:
quote:
Welterusten lieverd, ik kruip straks tegen je aanquote:
als je zin hebtquote:
slaap ze pinguinquote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm... nou...
Als je zegt wanneer je komt, dan koop ik wel nieuwe.
quote:
quote:[..]
Welterusten lieverd, ik kruip straks tegen je aan![]()
eerst zien dan gelovenquote:
Ik heb een andere vleesstaafquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
hij heeft die frikandellen niet aan jouw gegeven
![]()
Bij hoge uitzondering als ik een keer niet ga, verder sport ik gewoon braaf vier keer in de week hoorquote:
Pas dan maar op dat ze er niet op gaat kauwenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een andere vleesstaaf
Konbanwa
en die komt ook uit het hete vetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een andere vleesstaaf
Konbanwa
En dat terwijl je net je ouders het huis uit hebt gewerktquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Fha het volgende:
[..]
En dat terwijl je net je ouders het huis uit hebt gewerkt
Die zijn alweer terugquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Fha het volgende:
[..]
En dat terwijl je net je ouders het huis uit hebt gewerkt
Dat verklaartquote:
Ja ik wou even kijken wat nou mooier staatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
loop je dat "verklaart" nou verkeerd te "verbeteren"????
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:10 schreef Fha het volgende:
daar had ik laatst discussie over met een vriendin dat je het daar aan kunt zien
Ja bij deze dus bewezen dat het niet werktquote:
Donder jij eens op grappigerdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
Net als Sven de verkeerde baan gekozen? Surf dan nu naar www.monsterboard.nl
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
2 porties frikandellen komen eraan
Truste Fhaatje, sweet dreams enzowquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Fha het volgende:
Troost tosti is op. Nu troost lion king kijken en slapen
Daag![]()
![]()
Troostknufquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Fha het volgende:
Troost tosti is op. Nu troost lion king kijken en slapen
Daag![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |