Omg, ik hoopte echt dat ik het verkeerd gehoord had.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:57 schreef Stephan1237 het volgende:
VanavondNou dat was ook overdreven gezegd. We hebben nog niet echt veel bijzonders gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:54 schreef Frey het volgende:
Morgen dan:Die theorie is al meer dan zeker. Sodeju die gast die het heeft verzonnen is echt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Zeker. En als het echt klopt, dan hebben ze eindelijk weer eens een verrassende ontknoping.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die theorie is al meer dan zeker. Sodeju die gast die het heeft verzonnen is echt goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Volgens mij vinden de makers het zelf ook echt volkomen normaal dat Ludo en Nina zo reagerenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:53 schreef alors het volgende:
Oh en Dex![]()
![]()
Oh god ik kijk nu de aflevering van dinsdag en allejezus wat doen ze toch hypocriet over dat redden van Ninaalsof Ludo een kind van een ander boven zijn prinsesje had verkozen
![]()
![]()
![]()
![]()
same herequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Countess het volgende:
´Prinses´![]()
Ik zou er niet aan moeten denken om op mijn leeftijd (überhaupt nooit!) prinses genoemd te worden
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik mijn dochter zo zou noemen, als ik een dochter had dan he. Bij mij komt dat gebruik een beetje over alsof je van niets iets wilt makenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Countess het volgende:
´Prinses´![]()
Ik zou er niet aan moeten denken om op mijn leeftijd (überhaupt nooit!) prinses genoemd te worden, en dan ben ik slechts een paar jaar ouder dan Nijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in Meerdijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:43 schreef Desmonkey het volgende:
WTF?! Ik zit nu na tijden weer online GTST aan het kijken en Jack is nu rechercheur??
Jack is echt rechercheur (quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:35 schreef bierjoost het volgende:
Hij doet toch net alsof? Of is hij inmiddels echt rechercheur?
En is Ludo stiekum nou wel of niet verliefd op die moeder van Ronja?
Heb het een paar weken niet gezien namelijk...
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
'T is gezellig met hem....
....ook in bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |