Jammer dat zo een karakter dat geïntroduceerd is als een sterke slimme vrouw eenmaal het bed met Ludo deelt, totaal is omgeslagen. Wat voor een libido heeft die Ludo tochquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:21 schreef Marrije het volgende:
Klopt, is gewoon een wraakactie, maar dat heeft ze zelf nog niet helemaal door
Beetje laat, gezeik was al in de kiem gesmoord.quote:
Ronja was ooit ook slim en sterk, zal wel in de familie zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jammer dat zo een karakter dat geïntroduceerd is als een sterke slimme vrouw eenmaal het bed met Ludo deelt, totaal is omgeslagen. Wat voor een libido heeft die Ludo toch
Het gebeurt echt met al die vrouwen
Ik mag er niet meer op reageren van static, dus heel kort, ik gun ieder zijn mening, wil wel graag het waarom. Over de zinnigheid veschillen we idd. Verder heb ik nooit beweert dat ik wat uitmaak. Jij wel: dat ik niet zo moest zeuren bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent een drammert en vindt dat anderen iets moeten onderbouwen wat ze vinden.
Get of your high horse. Dat maak jij niet uit. Sommige dingen zijn zo onbelangrijk, zo niet de moeite waard, dat je het naast je neer kunt leggen, en dat doe ik ook. Ik geef mijn mening, zint het je niet, ik wil er niet meer engergie in steken, omdat ik al snel heb gezien dat jij iemand bent die niet snel met iemand eens is, zelfs als het voor de ander geen probleem is, want dan verhef je het sowieso tot een probleem.
Ik vind het belangrijk om dingen te onderbouwen, als het zinnig is en van enige importantie is.
Je beschuldigd me van iets waar je zelf net zo goed aan meedoet. Ik dwing, verheerlijk of kleineer niet, ik accepteer meningen met onderbouwing. Zonder onderbouwing is het zwak en accepteer ik alleen als ik het er idd niet uit krijg of als ik er niet meer naar mag vragen van de moderatie. Wetenschap is nodig om zeker te weten dat je mening op feiten gebaseerd is.quote:Jij hebt het (zo lijkt het) tot een kunst verheven om problemen te maken, daar waar ze er niet zijn, om je er vervolgens op te storten en jezelf te verheerlijken door (te pogen) een ander te kleineren. Het werkt niet zo, tenminste niet bij de mensen die door het semi-wetenschappelijk geblaat van jou heen kunnen prikken.
Je praakt niet gezellig over een soap, maar probeert een ander die zijn mening erover geeft, te dwingen jouw zienswijze te accepteren. Het is een beetje dwangmatig, lijkt me. Let it go.
Ik heb een mening (met of zonder onderbouwing), ik verdedig die, ben je het er niet mee eens, is dat je goed recht, Klaar. Misschien moet je dat nog leren, om een ander ook in zijn of haar waarde te laten, want je kunt niet hard maken dat jouw mening de juiste is.
Kan ik me geheel in vinden.quote:Even goede vrienden, nee letterlijk klopt het niet, maar zo zeg je dat, ga nu niet verder om onderbouwing vragen, ik heb ook nog andere dingen te doen en ik probeer toch prioriteiten te stellen, zelfs op een forum.
Inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Beetje laat, gezeik was al in de kiem gesmoord.
Ik vind het overigens nog steeds jammer dat Sophia overleden is, die had ook nog terug kunnen komen en ze was een van de laatste levenden uit Ludo's mysterieuze verleden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef Marrije het volgende:
En opeens moet ik denken aan die dubbelrol van Janine die Loedoooo zei altijd
Ik hoop ook dat ze weer bij elkaar komen, maar ik denk wel dat ze nu echt verliefd op Ludo is. Aan de andere kant het zou kunnen dat ze het doet om Martijn een hak te zetten, zo is ze volgens mij wel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ze voelt echt geen liefde voor Ludo. ECHT NIET, dat zie je aan haar. Ze is nog helemaal gek op Martijn. Die gaan nog weer naar elkaar terugkomen, zeker weten!
Geshopped of niet, Jack mag mij best een keer aanhouden.quote:
Eerst druk aan het sorteren, nu druk met sapjes maken. Het kan snel gaan in Meerdijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ronja was ooit ook slim en sterk, zal wel in de familie zitten..
En fouillerenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Geshopped of niet, Jack mag mij best een keer aanhouden.
als we dan toch bezig zijn: ik weet dan ook nog wel iemand uit Meerdijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Geshopped of niet, Jack mag mij best een keer aanhouden.
Dat mag hij bij mij ook wel.quote:
Zit hier wegens visite maar half te kijken, maar had ze het nou echt over iets met vleugeltjes dat wegvloog?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha Sjors opeens weer gelovig stom wijf
Ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zit hier wegens visite maar half te kijken, maar had ze het nou echt over iets met vleugeltjes dat wegvloog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |