Was dat nou ook de aflevering dat Barbara eruit ging?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:48 schreef RogerS het volgende:
Nou de promo voor de 4000ste aflevering staat online op gtst.nl (en komt zo af en toe langs op RTL 4:
http://www.rtl.nl/compone(...)00k_v9.wmv_plain.xml
Ziet er toch wel spannend uit op zich. Ben benieuwd!
Voor de zekerheid maar even tussen spoilers:quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was dat nou ook de aflevering dat Barbara eruit ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja heh?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef antartica het volgende:
ahh vanmorgen heb ik de aflevering van vanavond gezien op rtl lounge..!! Eindelijk actieee![]()
Ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef antartica het volgende:
ahh vanmorgen heb ik de aflevering van vanavond gezien op rtl lounge..!! Eindelijk actieee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Barbera valt van een klif af, in de zee. Wordt vervolgens door een schroef van een boot vermaalt, en vervolgens breekt er brand uit op die boot. Waardoor nina die toevallig op die boot zat verlamd raakt en na een half jaar weer kan lopen..quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:16 schreef RobbieBoy het volgende:
Begin nu wel nieuwschierig te worden naar de aflevering van volgende week vrijdag, de 4000 ste
Ja, aflevering van een uurquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef Marrije het volgende:
krijgen we dan ook eindelijk weer eens een bonus van een half uur? Dus een aflevering van een uur (waar na aftrek van pauzes ook niet veel van over blijft)? Of is de 4000e aflevering gewoon een half uur (20 minuten)?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:09 schreef suus21 het volgende:
het is al lang zo obvious dat marco de moordenaar is..dat de meesten hier uberhaupt over twijfelde
Ik vraag me vooral af wat zijn motief kan zijn geweest.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:09 schreef suus21 het volgende:
het is al lang zo obvious dat marco de moordenaar is..dat de meesten hier uberhaupt over twijfelde
Mijn theorie:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat zijn motief kan zijn geweest.
Ja met name dat laatste van die bouwvakkersbillen dan hequote:
tis gewoon arthur, punt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maanden van opgebouwde spanning![]()
Wat een onzin !
Was Marco die homovriend van Lukas?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Marco en Arthur zullen wel samen wat doen.
Okee, alleen is de moordenaar ook nog in het ziekenhuis geweest, wat Jack dus op die camera heeft gezien. Dat kan Marco dan toch niet geweest zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn theorie:
Jaloezie richting Noud, en toen Paul met Noud's paraplu liep heeft ie hem voor Noud aangezien. Hij zei voordat Paul werd aangereden ook iets tegen Lucas in de trant van "jammer dat die bouwvakkersbillen nooit het daglicht zullen zien" toen Noud wegging
De moordenaar was niet herkenbaar in beeld volgens mijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee, alleen is de moordenaar ook nog in het ziekenhuis geweest, wat Jack dus op die camera heeft gezien. Dat kan Marco dan toch niet geweest zijn?
Klopt, maar als het Marco is dan kan ie toch zien dat het Noud niet is, dat verhaal van die paraplu speelt dan niet meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De moordenaar was niet herkenbaar in beeld volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:08 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat er vanavond gaat gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:13 schreef Marrije het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook zeer benieuwd naar volgende week![]()
Sjors is idd een dramaqueen. 2 mannen die om haar vechten!!! Wou dat ik sjors wasquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:24 schreef Perico het volgende:
Ik had gister zo'n hekel aan Ronja dat ik Arthur heb gesmeekt beter zijn best te doen.
Ze vroeg er om..![]()
En Barbara houdt zich 24/7 bij de voordeur van Charlie op. De baby ruzies zijn om te huilen, enige positieve is dat Jack in zijn nieuwe rol wat socialer en relaxter is, als zakenman kwam er nooit een woord uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |