quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:16 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst in lange tijd weer eens, en heeft Jack nu een carrièreswitch gemaakt van zakenman naar politieagent?
Sssstquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:15 schreef Miam het volgende:
Een echte moeder zou dit niet doen?
Charlie heeft tijdenlang gelogen tegen Nick wat betreft Valentijn?!
Waarom dan? Wilde hij bewijzen dat hij goed is of zo?quote:
quote:
Eens, Charlie heeft dezelfde vreemde gedachtenkronkels als Barbara.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:15 schreef Miam het volgende:
Een echte moeder zou dit niet doen?
Charlie heeft tijdenlang gelogen tegen Nick wat betreft Valentijn?!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef Frey het volgende:
Muahahaha, ik heb totaal geen medelijden.
Nou, de scriptschrijvers wilden het zakenleven geen rol meer laten spelen, dus nu heeft Jack zn zaak verkocht aan Ludo (die er niks zichtbaars mee doet) en is ie politieagent. Dat vond ie leuk toen ie probeerde te achterhalen wie de potenrammers van Lucas waren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom dan? Wilde hij bewijzen dat hij goed is of zo?
Ik heb maar een maand of vier gemist hoor.
Niet hardop zeggen, dan valt het zo op dat Charlie uit hetzelfde hout is gesneden als haar toch niet echte moeder.quote:
Aha. Dus ook geen zakenLudo meer?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, de scriptschrijvers wilden het zakenleven geen rol meer laten spelen, dus nu heeft Jack zn zaak verkocht aan Ludo (die er niks zichtbaars mee doet) en is ie politieagent. Dat vond ie leuk toen ie probeerde te achterhalen wie de potenrammers van Lucas waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar weg gaat ze toch.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Haha, nou we zien hem niet meer in bedrijf. Behalve dan een opmerking tegen Laura dat ze de nieuwe regels moet volgen door de gasten met achterstallige betalingen meteen de rekening te laten voldoen en als ze dat niet kunnen moeten ze het hotel verlaten. Dat was dus om Martijn uit de Rozenboom te krijgen. Dat past in de verhaallijn dat Ludo wil dat hij alles kwijt raakt wat ie heeft, hij heeft zn vrouw al ingepikt, voor versnelling gezorgd dat ie zn praktijk kwijt raakte. . .quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha. Dus ook geen zakenLudo meer?.
Typische Ludopraktijken dus!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, nou we zien hem niet meer in bedrijf. Behalve dan een opmerking tegen Laura dat ze de nieuwe regels moet volgen door de gasten met achterstallige betalingen meteen de rekening te laten voldoen en als ze dat niet kunnen moeten ze het hotel verlaten. Dat was dus om Martijn uit de Rozenboom te krijgen. Dat past in de verhaallijn dat Ludo wil dat hij alles kwijt raakt wat ie heeft, hij heeft zn vrouw al ingepikt, voor versnelling gezorgd dat ie zn praktijk kwijt raakte. . .
Sorry hoor maar Valerie was echt fucking irritant. Barbara nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:27 schreef Green1 het volgende:
Ik denk dat er veel kijkers zijn die ook liever hadden gewild dat barbera dood was dan vallerie
Ja want zo werkt het in de acteerwereldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Heb de uitzending van vanavond gezien en vond het best wel zielig worden voor Barbara.
Vraag me eigenlijk af waarom ze haar op deze manier uit de soap schrijven. Voor dat gedoe met Martijn had ik niet zo'n moeite met haar. Volgens mij is het een doodklap voor haar carriere, iedereen ziet haar nu als een gemene homewreker van een loser. Had ik haar ook niet toegewenst eigenlijk (om er op die manier uit te stappen).
Maar nu worden er een paar met schuldgevoelens opgezadeld, dat weer wel.
Het hoort zo niet te werken, maar soms blijven bepaalde dingen aan je kleven. Ik ben niet zo naief om te denken dat het simpel werkt. Misschien heeft het totaal geen effect, maar het gaat in ieder geval voor tv-programma's vaak om de gunst van de kijkers. Als die je niet zien zitten, dan krijg je slechte kritieken en ik kan me zo voorstellen dat het niet positief werkt, naast het feit dat men je al associeert met de persoon in de laatste soap waar je in gespeeld hebt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja want zo werkt het in de acteerwereldAls iemand een gemenerik speelt dan komt ie nergens meer aan de bak
![]()
Dat zou best weleens kunnen, ik kan me haast niet voorstellen dat ze het op die manier afsluiten, want dat zou wel erg hard zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien valt het ook nog mee hoe ze eruit gaat. Ze blijft er nog een paar dagen in en wieweet beslecht ze die ruzies wel en krijgt ze op het laatst ieders vergiffenis, zodat het toch nog een beetje een mooi einde is. Iets dergelijks gebeurde ook bij Valerie, die was inderdaad gigantisch irritant, vooral nadat ze Robert had laten vallen voor Ludo, van die zogenaamde paniek-aanvallen kreeg en daarna Robert weer probeerde te verleiden toen ie iets met Barbara had. Maar uiteindelijke kwam er een sterke scene tussen Barbara en Valerie voordat ze viel.
Geloof het of niet, maar Inge Iepenburg beweerde dat ze even na 1994 last had van het "Martine Hafkamp" imago, mensen dachten echt dat ze zo een bitch was als in de seriequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja want zo werkt het in de acteerwereldAls iemand een gemenerik speelt dan komt ie nergens meer aan de bak
![]()
Wij denken nog steeds 180 graden verschillend over Barbara, haar eerste 2 seizoen was ze leuk, maar daarna werd ze overheersend, dominant, ongevoelig, oppurtunistischer en egoïstischer. Ze is gewoon verpest in mijn ogen en de afgelopen jaren is het alleen maar erger geworden, atlhans dat vind ik dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Valerie was echt fucking irritant. Barbara niet![]()
Hoe bedoel je? We hebben het er gewoon over hoe we haar hebben ervaren en hoe ze er mogelijk uit zal gaan? Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:24 schreef Countess het volgende:
Komt er ook een einde aan het eeuwige Barbaradebat
De haters tegenover de liefhebbers, nu hebben we geen personage meer om te haten, ik was er al zo aan gewend geraakt om met kromme tenen naar dat mens te kijken tot ik het niet meer aan kon zienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? We hebben het er gewoon over hoe we haar hebben ervaren en hoe ze er mogelijk uit zal gaan? Wat is daar mis mee?
jawel: Ninaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:38 schreef Countess het volgende:
[..]
De haters tegenover de liefhebbers, nu hebben we geen personage meer om te haten, ik was er al zo aan gewend geraakt om met kromme tenen naar dat mens te kijken tot ik het niet meer aan kon zien
Haters tegenover de liefhebbers is juist goed, verschillende opvattingen houdt het interressant. Ik heb wel besloten het bij de soap te houden ipv ook bij users, zoals ik eigenlijk ook altijd deed, maar ook ik laat me weleens meeslepenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:38 schreef Countess het volgende:
[..]
De haters tegenover de liefhebbers, nu hebben we geen personage meer om te haten, ik was er al zo aan gewend geraakt om met kromme tenen naar dat mens te kijken tot ik het niet meer aan kon zien
Dokter Eric uit medisch centrum westquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het hoort zo niet te werken, maar soms blijven bepaalde dingen aan je kleven. I
Er is zelfs een naam voor:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dokter Eric uit medisch centrum west
Destijds had men wel minder door hoe televisie werkt, volgens mij. Volgens deze acteur waren er mensen die het ziekenhuis inkwamen en aangaven wel door dokter Jan, maar niet door dokter Eric te willen worden behandeldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het vershil is dat die hun 'vrienden' wel hadden ingelicht daarover en alleen hun ex belazerden. Barbara heeft al haar vrienden/familieleden belazerd en die krijgt ze dus over zich heen. Ten tweede is er een verschil in motief, zowel Janine als Charlie dachten dat hun ex een gevaar voor hun kind kon betekenen en dat ze hun kind hieraan kwijt konden raken. Barbara deed het puur uit egoïstische motieven.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het misselijkmakend hoe Barbara door mensen als Janine (je ex laten geloven dat jullie kind dood is) en Charlie (idem) de les wordt gelezen.
Mja, nadat die door haar arts -hallo, beroepsgeheim!- erbij waren gesleept. Ik ben niet overtuigd.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het vershil is dat die hun 'vrienden' wel hadden ingelicht daarover en alleen hun ex belazerden. Barbara heeft al haar vrienden/familieleden belazerd en die krijgt ze dus over zich heen.
Dat gold voor Janine en Charlie ook, hoor. Ze waren niet bang dat het kind gevaar zou lopen, maar dat zij het kwijt zouden raken. Zélf. Net zo goed egoistisch.quote:Ten tweede is er een verschil in motief, zowel Janine als Charlie dachten dat hun ex een gevaar voor hun kind kon betekenen en dat ze hun kind hieraan kwijt konden raken. Barbara deed het puur uit egoïstische motieven.
Dat is dan jouw keuze. Ik vind het schromelijk overdreven. Overspel, leugens, moord, overal wordt overheen gestapt, maar iemand die over het k-woord durft te liegen gaan we lekker richting zelfmoord jagenquote:En wat 'de les lezen betreft', Barbara stond altijd voorop als iemand de les gelezen moest worden, ook voor dingen waaraan ze zichzelf ook meerdere malen schuldig aan maakte (liegen, vreemdgaan). Ook als ze zelfs schuldig was in een conflict, begon ze altijd die ander de les te lezen en haar eigen schuld te minimaliseren. Dat is ook de reden waarom ik nu geen medelijden met haar kan hebben.
Dit begrijp ik niet helemaal, wat zijn rol ook is geweest in het geheel, ze koos ervoor te liegen tegen haar vrienden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, nadat die door haar arts -hallo, beroepsgeheim!- erbij waren gesleept. Ik ben niet overtuigd.
[..]
Voor Charlie geldt dat inderdaad, maar die is ook geen haar beter dan Barbara, alleen de enige die kwaad op haar kon zijn was Nick, want de rest wist het al. Ludo had Janine toen wel degelijk bedreigt en ze dacht toen daadwerkelijk dat hij Bowien eigenhandig had vermoord, dus zij was toen wel degelijk bang voor Ludo.quote:Dat gold voor Janine en Charlie ook, hoor. Ze waren niet bang dat het kind gevaar zou lopen, maar dat zij het kwijt zouden raken. Zélf. Net zo goed egoistisch.
[..]
Zeker zo zie ik het voor we daar weer over beginnen.quote:Dat is dan jouw keuze. Ik vind het schromelijk overdreven. Overspel, leugens, moord, overal wordt overheen gestapt, maar iemand die over het k-woord durft te liegen gaan we lekker richting zelfmoord jagen
Op zich heb je hier misschien wel een punt mee, maar 'liegen over kanker' ligt bij de kijkers misschien veel gevoeliger dan het verwisselen of het 'bewust dood houden' van een kind. Dat is bij soaps (zoals de The Bold & the Beautifull) al honderden keren voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:38 schreef miss_dynastie het volgende:
maar iemand die over het k-woord durft te liegen....
Nee ligt niet aan jou.Ik heb er ook last vanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef verleiding het volgende:
Ligt het aan mij of duurt het telkens langer voordat je de uitzending terug kan kijken op internet?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk zelf dat je je beter kunt identificeren met de een dan met de ander, waardoor de 'emoties' een beetje meespelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Destijds had men wel minder door hoe televisie werkt, volgens mij. Volgens deze acteur waren er mensen die het ziekenhuis inkwamen en aangaven wel door dokter Jan, maar niet door dokter Eric te willen worden behandeld
Afschuwelijk!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan Danny en Bing in koor: 'voor mij ook'
Werkt hier gewoon.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef Mss het volgende:
Ligt het aan mij of werkt rtl gemist niet? Ik probeerde het gisteren al, en toen lukte het ook al niet. Ik kom iedere keer bij zo'n overzicht terecht en van daaruit laadt er geen filmpje.
dat zegt nog niks. Ze kan ook als geest even weer terugkomenquote:Op zondag 28 februari 2010 08:31 schreef Shreyas het volgende:
Ik kan niet wachten tot Barbara de serie uitgaat, liefst dood, zodat ze nooit meer terug kan komen.
Zeg nou niet van die enge dingen.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat zegt nog niks. Ze kan ook als geest even weer terugkomenOk, dan zal het niet van lange duur zijn gok ik but still
Ja zeg, hij is wel plietsie hoor! Een plietsie hoort niet met veel gevoel te kijken, hij moet boeven vangen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:28 schreef Franneh het volgende:
Oja en Jack mag wel meer met emotie kijken..Hij irriteert me een beetje..
Ja, ook irritant dat Charlie zo deed. Ik kreeg stiekem wel een beetje medelijden, maar dat komt misschien ook door de muziekquote:Op zondag 28 februari 2010 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had wel een beetje medelijden met Barbara, dat gedoe met charly, wel niet wel niet. Zou ik gek van worden
Barbera heeft haar afscheidsbrief al geschrevenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef vencodark het volgende:
tvp!
Heb ik nog wat gemist? (week niet gekeken).
YES!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Barbera heeft haar afscheidsbrief al geschreven
ja, die werkt nu weer, dat hadden wij vanochtend op school ook met rtl ontbijtnieuws, dat kijken we wel eens terug tijdens 'mentor-uur'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef Mss het volgende:
Ligt het aan mij of werkt rtl gemist niet? Ik probeerde het gisteren al, en toen lukte het ook al niet. Ik kom iedere keer bij zo'n overzicht terecht en van daaruit laadt er geen filmpje.
ik heb morris niet eens gezienquote:
Was het maar waar. Irritante rol.quote:
Arthur! Als wraak op Charlie, Barbara ook toevallig bovenop zijn autoruit, R.I.P. Barbaarquote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Lauuwtje het volgende:
Denk het nietzal wel iemand 'toevallig' aanrijden en het zien..
Dat zou jammer zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Lauuwtje het volgende:
Denk het nietzal wel iemand 'toevallig' langsrijden en het zien..
Geeeen ideeeequote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef James1988 het volgende:
Wat had Morris in die flashbacks ook alweer uitgespookt?
Dit zei ik net ookal tegen mijn moederquote:Op maandag 1 maart 2010 20:26 schreef Lauuwtje het volgende:
Alsof je ook echt dood gaat als je van de brug in het water springt
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:26 schreef Lauuwtje het volgende:
Alsof je ook echt dood gaat als je van de brug in het water springt
Jaaa slim he?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat een toeval dat het in de krant staat en dat morris direct weet dat ze daar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |