Nee ligt niet aan jou.Ik heb er ook last vanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef verleiding het volgende:
Ligt het aan mij of duurt het telkens langer voordat je de uitzending terug kan kijken op internet?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dokter Eric uit medisch centrum west
Inderdaad, ik denk zelf dat je je beter kunt identificeren met de een dan met de ander, waardoor de 'emoties' een beetje meespelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Destijds had men wel minder door hoe televisie werkt, volgens mij. Volgens deze acteur waren er mensen die het ziekenhuis inkwamen en aangaven wel door dokter Jan, maar niet door dokter Eric te willen worden behandeld
Afschuwelijk!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan Danny en Bing in koor: 'voor mij ook'
Werkt hier gewoon.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef Mss het volgende:
Ligt het aan mij of werkt rtl gemist niet? Ik probeerde het gisteren al, en toen lukte het ook al niet. Ik kom iedere keer bij zo'n overzicht terecht en van daaruit laadt er geen filmpje.
dat zegt nog niks. Ze kan ook als geest even weer terugkomenquote:Op zondag 28 februari 2010 08:31 schreef Shreyas het volgende:
Ik kan niet wachten tot Barbara de serie uitgaat, liefst dood, zodat ze nooit meer terug kan komen.
Zeg nou niet van die enge dingen.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat zegt nog niks. Ze kan ook als geest even weer terugkomenOk, dan zal het niet van lange duur zijn gok ik but still
Ja zeg, hij is wel plietsie hoor! Een plietsie hoort niet met veel gevoel te kijken, hij moet boeven vangen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:28 schreef Franneh het volgende:
Oja en Jack mag wel meer met emotie kijken..Hij irriteert me een beetje..
Ja, ook irritant dat Charlie zo deed. Ik kreeg stiekem wel een beetje medelijden, maar dat komt misschien ook door de muziekquote:Op zondag 28 februari 2010 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had wel een beetje medelijden met Barbara, dat gedoe met charly, wel niet wel niet. Zou ik gek van worden
Barbera heeft haar afscheidsbrief al geschrevenquote:Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef vencodark het volgende:
tvp!
Heb ik nog wat gemist? (week niet gekeken).
YES!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Barbera heeft haar afscheidsbrief al geschreven
ja, die werkt nu weer, dat hadden wij vanochtend op school ook met rtl ontbijtnieuws, dat kijken we wel eens terug tijdens 'mentor-uur'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef Mss het volgende:
Ligt het aan mij of werkt rtl gemist niet? Ik probeerde het gisteren al, en toen lukte het ook al niet. Ik kom iedere keer bij zo'n overzicht terecht en van daaruit laadt er geen filmpje.
ik heb morris niet eens gezienquote:
Was het maar waar. Irritante rol.quote:
Arthur! Als wraak op Charlie, Barbara ook toevallig bovenop zijn autoruit, R.I.P. Barbaarquote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Lauuwtje het volgende:
Denk het nietzal wel iemand 'toevallig' aanrijden en het zien..
Dat zou jammer zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Lauuwtje het volgende:
Denk het nietzal wel iemand 'toevallig' langsrijden en het zien..
Geeeen ideeeequote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef James1988 het volgende:
Wat had Morris in die flashbacks ook alweer uitgespookt?
Dit zei ik net ookal tegen mijn moederquote:Op maandag 1 maart 2010 20:26 schreef Lauuwtje het volgende:
Alsof je ook echt dood gaat als je van de brug in het water springt
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:26 schreef Lauuwtje het volgende:
Alsof je ook echt dood gaat als je van de brug in het water springt
Jaaa slim he?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat een toeval dat het in de krant staat en dat morris direct weet dat ze daar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |