quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:53 schreef Croupouque het volgende:
Dat fragment komt uit het BNN-programma "Tequila".
Joh echt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:55 schreef Penisbaard het volgende:
Is nep, was onderdeel van een matig BNN-programma volgens mij.
Echt waarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:55 schreef Penisbaard het volgende:
Tequila was geweldig man!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als iemand in haar broek poept omdat ze met een C bekende Nederlander staat te pratenquote:
LOLquote:
xDquote:
Kloptquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:23 schreef Ezio het volgende:
Wat een faalslet die wordt zeker elke nacht in haar reet geboord door een dikke neger ofzo
Raap me op, ik haal dat niveau van komediteit niet eens.quote:Geplaatst: 17-04-2007 14:05
Ik moest een keer opeens ontzettend nodig poepen op de fiest. Gelukkig waren er bosjes in de buurt dus ben ik zo snel mogelijk daar naartoe gegaan. Maar ik wilde mijn broek losmaken maar het ging niet snel en net op tijd had ik mijn broek uit getrokken. ik ging zitten plassen en poepen maar er kwamen mensen aan waardoor ik zo snel mogelijk klaar wilde zijn. Ik dacht dat ik klaar was en trok mijn broek aan maar toen bleek dat ik nog niet klaar was en ik had mijn broek volgepoept
Tering zegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:33 schreef Fortitude het volgende:
Ik heb dat wel is ergens zitten lezen op een forum. Van die mensen die opeens in hun broek schijten en der niks aan kunnen doen. Zo'n verhaal over een meisje die in de hema liep en dat er opeens haar broek vol scheet. Volgens mij was het nog serieus ook.![]()
Gevonden:
http://www.medischforum.nl/onderwerp/4052/80/
Ik zit hier ook vet hard te lachen op m'n werk. Eigenlijk best wel zielig voor hun maar kan het niet helpen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Raap me op, ik haal dat niveau van komediteit niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |