Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
keertje samen eten?quote:
ow, shit. kats vergeten aan te passenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het moet trouwens 383 zijn, knul
ik stem voorquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, en noe krijg ik dus trek van het lezen over tosti's he
Leu
Ik heb me nog een witte bam met kaas in de brooddoos zitten, en we hebben hier een tostidingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef Redbaron het volgende:
krijg zin in tostinu kappen want heb geen wit brood en geen ham
VLEESCH!quote:
Ik heb mn tosti gewoon alleen met kaas en op tarwebrood gehad hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef Redbaron het volgende:
Niet miepenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef Redbaron het volgende:
Half werk dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb mn tosti gewoon alleen met kaas en op tarwebrood gehad hoor
ideale combo dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb me nog een witte bam met kaas in de brooddoos zitten, en we hebben hier een tostiding
harry brown !!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een toffe film uitzoeken veur vanoamd
Is dat zon rookworst op brood? Niet te vreten danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:04 schreef Redbaron het volgende:
bij gebrek aan tosti dan maar broodje unox
Oh! Die wil ik ook zien! Lijkt me zo ongelooflijk gaafquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:05 schreef haakon het volgende:
[..]
harry brown !!!
dies alleen nog niet in goede kwali te downladen
rookworst? op de motorbeurs was dat gewoon een knakworstquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is dat zon rookworst op brood? Niet te vreten dan
Oke, ja ik heb geen idee, maar rookworst is bijv. bij de hema niet te eten op broodquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
rookworst? op de motorbeurs was dat gewoon een knakworst
idd rookworst op hard broodjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is dat zon rookworst op brood? Niet te vreten dan
welke had je ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:13 schreef Assiej het volgende:
Mijn broodje van de subway was veul lekkerder dan een tosti
@San, hij staat er nu alweer op
maar ken hem al van de bios
Cooolquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:13 schreef Assiej het volgende:
Mijn broodje van de subway was veul lekkerder dan een tosti
@San, hij staat er nu alweer op
maar ken hem al van de bios
Smooth criminal is koel, maar wel van AAFquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
CooolI love Michael Jackson
Wat is je favo nummer? Mijne zijn Smooth Criminal en Will you be there.
Fijn voor je!quote:
man in the mirror vind k tofquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
CooolI love Michael Jackson
Wat is je favo nummer? Mijne zijn Smooth Criminal en Will you be there.
Nee, klopt. Ik vind ze ook allemaal mooi. Maar die twee net even meerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
man in the mirror vind k tof
ik vind ze allemaal wel gaaf ik heb niet echt iets wat ik haat
Will you be there zingtie nu
Nieuw?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, ik ben trots eigenaar van het 09/10 shirt van FC Twente, voor slechts 22,50Nu nog even een goedkoop adresje zien te vinden om Ruiz z'n naam en rugnummer erop te laten drukken
Nu kan ik je even jaloers maken met dat ik hem wel zie en jij nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik vind ze ook allemaal mooi. Maar die twee net even meer
sollyquote:
Ik hou niet zo van hamquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, maar met ham en tosti-saus dinges is beter.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nu kan ik je even jaloers maken met dat ik hem wel zie en jij niet
Black & white had ik veel in mijn hoofd NA zijn overlijden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn favo nummers van Michael Jackson zijn Who Is It, Earth Song, Black or White en In The Closet
Oooh, dat ik die zomaar vergeeet..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:45 schreef Samzz het volgende:
Beat it vind ik ook tofMaar They don't care about us ook.
Danku, zijn aan de beterende hand, dus gok zo tegen de zomerstop weer te kunnen voetballenquote:
Haha, sporten in de zomer vind ik niks, zwemmen (L).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:06 schreef Fems het volgende:
[..]
Bah! Zullen we samen in een hoekje gaan huilen en van't zomer heel veel sporten?
Is ook goed. Moet ik echter wel eerst kunnen sporten om mn buikje weg te krijgenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Haha, sporten in de zomer vind ik niks, zwemmen (L).
Ben weg , doeg !!
Kan ik je wat anders aanbieden? Chocolademelk?quote:
quote:
Chocomelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Kan ik je wat anders aanbieden? Chocolademelk?
2e hands, maar zag er als nieuw uit op de foto'squote:
quote:Angeli zegt (16:44):
neucke!
[Drizzt Do'Urden] zegt (16:45):
Angeli zegt (16:45):
ik moet je iets bekennen
mijn harde pik in jouw natte gleufje
wat dan?
Angeli zegt (16:45):
ik vind onze gesprekken kei interessant
ik ook
Stars! Normaal lees ik Grazia, maar de nieuwe lag er nog nietquote:
ik denk dat ik d'r vanavond ook wel 1 los trekquote:
* rulerofdeath geeft Chocomel aan Ratelquote:
Ik ook, morgen toch pas om 17:30 gaan werkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat ik d'r vanavond ook wel 1 los trek
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stars! Normaal lees ik Grazia, maar de nieuwe lag er nog niet
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, morgen toch pas om 17:30 gaan werken
Ik 9 uur naar college!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we moeten samen een keer bier gaan drinken
Kom vanoamd naar hier a'j niks te doen hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we moeten samen een keer bier gaan drinken
Nee, beetje sterren, fashion, leuke weetjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:00 schreef Assiej het volgende:
[..]zegt mij beiden niks ..
roddels en dergelijke of?
ik moet tussen 830 en 900 uur op m'n stage zijnquote:
quote:
Tot?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:15 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zit nog op stage
Ooohquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, beetje sterren, fashion, leuke weetjes.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, die Angeli is GEIL joh
En datquote:
In de Grazia doorgaans wel, staan items in met enige nieuwswaarde. Stars gaat eigenlijk alleen over de sterren. Is leuk, maar ik lees liever Graziaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oooh
Staat er nog wat boeiends in?
ik moet morgen wel 'vroeg' beginnen. over een paar weken ga ik weer naar school en dan heb ik tied zatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maareh, Wouter, Bas, iemand...? zin om vanavond pilsjes te komen drinken als je niet moet werken? Ik begin morgen toch pas om 17:30
moet morgen om 04.45 in enter zijn dus dat wordt m nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maareh, Wouter, Bas, iemand...? zin om vanavond pilsjes te komen drinken als je niet moet werken? Ik begin morgen toch pas om 17:30
vanaf 1900 uur?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond weer werken. Geen zin
S&G is leukerquote:
hmm, denk dat ik dan hier al weg ben.quote:
Dus..?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, denk dat ik dan hier al weg ben.
ben nu in Enschede, vlak bij de UT. en het is 20 minuten rijden naar huisquote:
Hoelaat ben je vrij?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben nu in Enschede, vlak bij de UT. en het is 20 minuten rijden naar huis
ik kan elk moment wegrijden hierquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoelaat ben je vrij?
Ik ben om half 7 bij de Mc
Hm, stomquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan elk moment wegrijden hier
ik heb nu eigenlijk geen zin meer en wil thuis nog even wat doen
Morgen, 5 tot 1quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:38 schreef rulerofdeath het volgende:
moet je deze week nog vaker werken?
Geen idee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wanneer ben jij weer te bewonderen
sorryquote:
Okequote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry![]()
ik kom morgen wel even langs![]()
jij staat altijd in de drive ofniet?quote:
Ik sta altijd drive, jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij staat altijd in de drive ofniet?
welke tijden is het daar altijd druk?
je ging toch koken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, dikke bult shoarma op 't bord
Gaan wij een keer samen te bewonderen zijn?quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan wij een keer samen te bewonderen zijn?
Ik had net spaghetti bolognesequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:24 schreef Fems het volgende:
oeh, lekker! Ik heb ook honger. Maar ik moet wachten
Mmm, ik maak straks mijn eigen bedachte pestopasta. Maar een vreindinnetje van me eet mee en die moet om half 8 nog hospiterenquote:
Hoe maak je die?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:33 schreef Fems het volgende:
[..]
Mmm, ik maak straks mijn eigen bedachte pestopasta. Maar een vreindinnetje van me eet mee en die moet om half 8 nog hospiteren
Wat maak je? of wordt het voor je gemaakt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:24 schreef Fems het volgende:
oeh, lekker! Ik heb ook honger. Maar ik moet wachten
Het is echt een studentenmaaltijd. Pasta koken. Tomaten in kleine stukjes snijden, Kip aanbraden met wat knoflook, tomaten toevoegen waar je al zeezout over gedaan hebt (met wat sap wat van de tomaten afkomt) vééél rode pesto toevoegen, veel peper toevoegen. Daarna wat slagroom (room) door doen. Dit laten koken zodat de saus een beetje dikkig is.quote:
Klinkt goed. Wanneer mag ik langs komen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Het is echt een studentenmaaltijd. Pasta koken. Tomaten in kleine stukjes snijden, Kip aanbraden met wat knoflook, tomaten toevoegen waar je al zeezout over gedaan hebt (met wat sap wat van de tomaten afkomt) vééél rode pesto toevoegen, veel peper toevoegen. Daarna wat slagroom (room) door doen. Dit laten koken zodat de saus een beetje dikkig is.
Haha, kookkunsten zijn goedgekeurd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wanneer mag ik langs komen?
Op sommige dagen telt een kilo shoarma in de pan ookquote:
Dat kan heel goed met vleesvervangers. Quorn gehakt bijvoorbeeldquote:
Mijn huisgenootje vindt het zonder kip zo kaal! dus tjaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan heel goed met vleesvervangers. Quorn gehakt bijvoorbeeld
@ Fem, klinkt goed...Op de kip na dan he.
Méér dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wanneer mag ik langs komen?
Ananas/mangoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dubbelfrisss in de aanbieding bij de Dirk, heb meteen 10 pakken gekocht. Zit nu aan de ananas/mango
Ik zou er dan stukjes quorn in doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:51 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn huisgenootje vindt het zonder kip zo kaal! dus tja
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er dan stukjes quorn in doenZo bedoel ik dat.
Zet een raam open/doe je kleding uit/laat Jos z'n gang gaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, ik heb weer eens een after-dinner-inkak-momentKomt ook omdat het zo fucking warm op m'n kamer is.
Korn is geen quornquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ??
Kannibaal!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zet een raam open/doe je kleding uit/laat Jos z'n gang gaan
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ??
Kannibaal!
Je avatar is niet mooi, die oude (copyright Pz.666) was mooier.quote:
*eensch isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je avatar is niet mooi, die oude (copyright Pz.666) was mooier.
Ik vind deze tofquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je avatar is niet mooi, die oude (copyright Pz.666) was mooier.
Smakelijk alvast, ik ben pleite schatjesquote:
Dankje schatje!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Smakelijk alvast, ik ben pleite schatjes
3 ritten, dweilpauze, 3 ritten, dweilpauze, 2 ritten; waarbij de laatste 2 dus het meest interessant zijnquote:
Dus als ik om 20 voor 10 inschakel ben ik op tijd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
3 ritten, dweilpauze, 3 ritten, dweilpauze, 2 ritten; waarbij de laatste 2 dus het meest interessant zijnin rit 5 zit ook nog een Nederlander en in rit 6 rijdt iemand alleen, want Fabris heeft afgezegd lees ik net
ga ik wel vanuit jahquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dus als ik om 20 voor 10 inschakel ben ik op tijd?
We gaan voor goudquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
3 ritten, dweilpauze, 3 ritten, dweilpauze, 2 ritten; waarbij de laatste 2 dus het meest interessant zijnin rit 5 zit ook nog een Nederlander en in rit 6 rijdt iemand alleen, want Fabris heeft afgezegd lees ik net
Bob had hem 4 jaar geleden en Sven is nu toch te sterk, dus go Svenquote:
ik zie fabris niet staan en in rit 6 rijden er wel 2quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zou dat al aangepast zijn...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zie fabris niet staan en in rit 6 rijden er wel 2
gisteren binnen gehaald, vandaag wat oud spul uit 2004quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:02 schreef Mdrop het volgende:
Geen donder aan dus, voor de liefhebbers:
Zany_-_Mr._Monster-(FUSION063-5)-WEB-2010-HB
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gisteren binnen gehaald, vandaag wat oud spul uit 2004
ja, zag al dat het de WEB-versie was... vinyl-rip heeft geen radio edit van elk nummerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:18 schreef Mdrop het volgende:
[..], vind hem eigenlijk helemaal niet zo heel goed
> http://paste2.org/p/685139
Ik ben druk lieverd.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik weet leukere dingen om naar te kijken
Zelfde hierquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef Assiej het volgende:
Ik kijk ook mee aan schaatsen
ouders willen het zien en ik heb geen zin om naar boven te gaan
*schut graag de handquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zelfde hier, laptop op de knie en beetje msn / fok ;p.
Achja je moet zelf wat te vertellen hebben om een gesprek op gang te houdenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
*schut graag de hand
alleen zijn de mense op msn ook stil
En hoe houd ik het gesprek op gang als het nog niet begonnen is ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Achja je moet zelf wat te vertellen hebben om een gesprek op gang te houden.
Hej,quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
En hoe houd ik het gesprek op gang als het nog niet begonnen is ?
en ik vrees dat het niet zal gaan beginnen
Is afgelast!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef omearos het volgende:
geen schaatsen hier. Is sven al geweest?
nope ! Straksquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef omearos het volgende:
Eerst is de Jong nog maar kramer moet als laatstequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef omearos het volgende:
Bijdeze,quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hej,
Hoe is het,
Wat heb je vandaag gedaan.
Of natuurlijk in de gebruikelijke MSN taal.
Ik heb geen idee wat FOK! taal is ;p.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Bijdeze,?
Hoe is ieee
of is het dan fok taal ?
dit is GEEN msnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat FOK! taal is ;p.
Maar alles goed hoor, met jou :$?
(A)~
Me neither, lul gewoon mee johquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
(A)~
geen idee, ik kan niet schaatsenquote:
en nu met plaatjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
(A)~
Normaal zou het nooit doodlopen maar redbaron* heeft me gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Me neither, lul gewoon mee joh
Goedgoed![]()
en nu was het gesprek alweer doodlopend
Geweldig NL'er die niet kan schaatsen, leek bijna of ik de enige was laatste wekenquote:
schaatsen zuigt big timequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow , als jullie nou gewoon schaatsen gaan kijken voer ik hier wel mn MSN gesprekken :0.
Hij heeft je gewaarschuwd voor watquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Normaal zou het nooit doodlopen maar redbaron* heeft me gewaarschuwd.
*OFZOIETSONGEVEER.
[..]
Geweldig NL'er die niet kan schaatsen, leek bijna of ik de enige was laatste weken.
Dat ik niet mag MSN'N hierquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hij heeft je gewaarschuwd voor wat
Heb je sate prikkers voor me ?
Heb je echt problemen op dat gebied, kom weinig posts tegen van je zonder een link naar sex enz.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
Godver, ik word me hier een portie opgegeild
Ik wil graag via 2 kanten kunnen schijtenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat ik niet mag MSN'N hier.
Ja hoor, wat moet je daar mee dan?
ik ook nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Normaal zou het nooit doodlopen maar redbaron* heeft me gewaarschuwd.
*OFZOIETSONGEVEER.
[..]
Geweldig NL'er die niet kan schaatsen, leek bijna of ik de enige was laatste weken.
Door wie, schaatsen ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
Godver, ik word me hier een portie opgegeild
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Door wie, schaatsen ?
doordat het glad en nat is ?
Dan lees je gewoon selectief.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb je echt problemen op dat gebied, kom weinig posts tegen van je zonder een link naar sex enz.
jaa thnxquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:26 schreef Assiej het volgende:
Machiel hoe voel je je nu? Ik neem aan beter?
Lachen jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Door wie, schaatsen ?
doordat het glad en nat is ?
Goed om te horenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:28 schreef haakon het volgende:
[..]
jaa thnx
ff douchen, zo sven kijken !
Heel snel, bob is binnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Goed om te horen
go go ! ga snel douchen!
Ik bedoel alleen dat hij snel moet douchen, zie het als een TIPquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Does lief, liever nederlander dan noor
Das weul lief van jou danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen dat hij snel moet douchen, zie het als een TIP.
Nee. Is gewoon voor de grapquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vertel, met een kerel ruig aan het cammen ?
Was het een grapje dat je opgegeild werdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Is gewoon voor de grap
Ik kijk Sven
Kijk jij wel schaatsen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik weet het.
Niet al te best op gang die kramer of wel?
Dat laatstequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Was het een grapje dat je opgegeild werd
of is het voor de gein, elkaar op geilen
Ik ook..
naja ik kijk mee
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:40 schreef Mdrop het volgende:
Ja ik quote de NOS even. Zij weten alles met smeets aan de kant.
Heeft iemand daarom gevraagd dan? Iedereen zit hier te kijken voor de tv en meneer post de uitslag.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:40 schreef Mdrop het volgende:
Ja ik quote de NOS even. Zij weten alles met smeets aan de kant.
Nope. Diskwalificatie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:47 schreef Mdrop het volgende:
Maar feitelijk heeft hij nu toch geen 10K gemaakt ?
?? maart? wie wat waar mis ik ietsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Samzz het volgende:
Boooooh, ik hoor net dat we in maart gaan karten
Ik gok dat we niet TOF! isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
?? maart? wie wat waar mis ik iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |