Ik ben druk lieverd.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik weet leukere dingen om naar te kijken
Zelfde hierquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef Assiej het volgende:
Ik kijk ook mee aan schaatsen
ouders willen het zien en ik heb geen zin om naar boven te gaan
*schut graag de handquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zelfde hier, laptop op de knie en beetje msn / fok ;p.
Achja je moet zelf wat te vertellen hebben om een gesprek op gang te houdenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
*schut graag de hand
alleen zijn de mense op msn ook stil
En hoe houd ik het gesprek op gang als het nog niet begonnen is ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Achja je moet zelf wat te vertellen hebben om een gesprek op gang te houden.
Hej,quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
En hoe houd ik het gesprek op gang als het nog niet begonnen is ?
en ik vrees dat het niet zal gaan beginnen
Is afgelast!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef omearos het volgende:
geen schaatsen hier. Is sven al geweest?
nope ! Straksquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef omearos het volgende:
Eerst is de Jong nog maar kramer moet als laatstequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef omearos het volgende:
Bijdeze,quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hej,
Hoe is het,
Wat heb je vandaag gedaan.
Of natuurlijk in de gebruikelijke MSN taal.
Ik heb geen idee wat FOK! taal is ;p.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Bijdeze,?
Hoe is ieee
of is het dan fok taal ?
dit is GEEN msnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat FOK! taal is ;p.
Maar alles goed hoor, met jou :$?
(A)~
Me neither, lul gewoon mee johquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
(A)~
geen idee, ik kan niet schaatsenquote:
en nu met plaatjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
(A)~
Normaal zou het nooit doodlopen maar redbaron* heeft me gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Me neither, lul gewoon mee joh
Goedgoed![]()
en nu was het gesprek alweer doodlopend
Geweldig NL'er die niet kan schaatsen, leek bijna of ik de enige was laatste wekenquote:
schaatsen zuigt big timequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow , als jullie nou gewoon schaatsen gaan kijken voer ik hier wel mn MSN gesprekken :0.
Hij heeft je gewaarschuwd voor watquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Normaal zou het nooit doodlopen maar redbaron* heeft me gewaarschuwd.
*OFZOIETSONGEVEER.
[..]
Geweldig NL'er die niet kan schaatsen, leek bijna of ik de enige was laatste weken.
Dat ik niet mag MSN'N hierquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hij heeft je gewaarschuwd voor wat
Heb je sate prikkers voor me ?
Heb je echt problemen op dat gebied, kom weinig posts tegen van je zonder een link naar sex enz.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
Godver, ik word me hier een portie opgegeild
Ik wil graag via 2 kanten kunnen schijtenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat ik niet mag MSN'N hier.
Ja hoor, wat moet je daar mee dan?
ik ook nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Normaal zou het nooit doodlopen maar redbaron* heeft me gewaarschuwd.
*OFZOIETSONGEVEER.
[..]
Geweldig NL'er die niet kan schaatsen, leek bijna of ik de enige was laatste weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |