Ik had net spaghetti bolognesequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:24 schreef Fems het volgende:
oeh, lekker! Ik heb ook honger. Maar ik moet wachten
Mmm, ik maak straks mijn eigen bedachte pestopasta. Maar een vreindinnetje van me eet mee en die moet om half 8 nog hospiterenquote:
Hoe maak je die?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:33 schreef Fems het volgende:
[..]
Mmm, ik maak straks mijn eigen bedachte pestopasta. Maar een vreindinnetje van me eet mee en die moet om half 8 nog hospiteren
Wat maak je? of wordt het voor je gemaakt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:24 schreef Fems het volgende:
oeh, lekker! Ik heb ook honger. Maar ik moet wachten
Het is echt een studentenmaaltijd. Pasta koken. Tomaten in kleine stukjes snijden, Kip aanbraden met wat knoflook, tomaten toevoegen waar je al zeezout over gedaan hebt (met wat sap wat van de tomaten afkomt) vééél rode pesto toevoegen, veel peper toevoegen. Daarna wat slagroom (room) door doen. Dit laten koken zodat de saus een beetje dikkig is.quote:
Klinkt goed. Wanneer mag ik langs komen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Het is echt een studentenmaaltijd. Pasta koken. Tomaten in kleine stukjes snijden, Kip aanbraden met wat knoflook, tomaten toevoegen waar je al zeezout over gedaan hebt (met wat sap wat van de tomaten afkomt) vééél rode pesto toevoegen, veel peper toevoegen. Daarna wat slagroom (room) door doen. Dit laten koken zodat de saus een beetje dikkig is.
Haha, kookkunsten zijn goedgekeurd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wanneer mag ik langs komen?
Op sommige dagen telt een kilo shoarma in de pan ookquote:
Dat kan heel goed met vleesvervangers. Quorn gehakt bijvoorbeeldquote:
Mijn huisgenootje vindt het zonder kip zo kaal! dus tjaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan heel goed met vleesvervangers. Quorn gehakt bijvoorbeeld
@ Fem, klinkt goed...Op de kip na dan he.
Méér dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wanneer mag ik langs komen?
Ananas/mangoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dubbelfrisss in de aanbieding bij de Dirk, heb meteen 10 pakken gekocht. Zit nu aan de ananas/mango
Ik zou er dan stukjes quorn in doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:51 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn huisgenootje vindt het zonder kip zo kaal! dus tja
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er dan stukjes quorn in doenZo bedoel ik dat.
Zet een raam open/doe je kleding uit/laat Jos z'n gang gaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, ik heb weer eens een after-dinner-inkak-momentKomt ook omdat het zo fucking warm op m'n kamer is.
Korn is geen quornquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ??
Kannibaal!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zet een raam open/doe je kleding uit/laat Jos z'n gang gaan
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ??
Kannibaal!
Je avatar is niet mooi, die oude (copyright Pz.666) was mooier.quote:
*eensch isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je avatar is niet mooi, die oude (copyright Pz.666) was mooier.
Ik vind deze tofquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je avatar is niet mooi, die oude (copyright Pz.666) was mooier.
Smakelijk alvast, ik ben pleite schatjesquote:
Dankje schatje!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Smakelijk alvast, ik ben pleite schatjes
3 ritten, dweilpauze, 3 ritten, dweilpauze, 2 ritten; waarbij de laatste 2 dus het meest interessant zijnquote:
Dus als ik om 20 voor 10 inschakel ben ik op tijd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
3 ritten, dweilpauze, 3 ritten, dweilpauze, 2 ritten; waarbij de laatste 2 dus het meest interessant zijnin rit 5 zit ook nog een Nederlander en in rit 6 rijdt iemand alleen, want Fabris heeft afgezegd lees ik net
ga ik wel vanuit jahquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dus als ik om 20 voor 10 inschakel ben ik op tijd?
We gaan voor goudquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
3 ritten, dweilpauze, 3 ritten, dweilpauze, 2 ritten; waarbij de laatste 2 dus het meest interessant zijnin rit 5 zit ook nog een Nederlander en in rit 6 rijdt iemand alleen, want Fabris heeft afgezegd lees ik net
Bob had hem 4 jaar geleden en Sven is nu toch te sterk, dus go Svenquote:
ik zie fabris niet staan en in rit 6 rijden er wel 2quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zou dat al aangepast zijn...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zie fabris niet staan en in rit 6 rijden er wel 2
gisteren binnen gehaald, vandaag wat oud spul uit 2004quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:02 schreef Mdrop het volgende:
Geen donder aan dus, voor de liefhebbers:
Zany_-_Mr._Monster-(FUSION063-5)-WEB-2010-HB
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gisteren binnen gehaald, vandaag wat oud spul uit 2004
ja, zag al dat het de WEB-versie was... vinyl-rip heeft geen radio edit van elk nummerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:18 schreef Mdrop het volgende:
[..], vind hem eigenlijk helemaal niet zo heel goed
> http://paste2.org/p/685139
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |