Nee, klopt. Ik vind ze ook allemaal mooi. Maar die twee net even meerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
man in the mirror vind k tof
ik vind ze allemaal wel gaaf ik heb niet echt iets wat ik haat
Will you be there zingtie nu
Nieuw?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, ik ben trots eigenaar van het 09/10 shirt van FC Twente, voor slechts 22,50Nu nog even een goedkoop adresje zien te vinden om Ruiz z'n naam en rugnummer erop te laten drukken
Nu kan ik je even jaloers maken met dat ik hem wel zie en jij nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik vind ze ook allemaal mooi. Maar die twee net even meer
sollyquote:
Ik hou niet zo van hamquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, maar met ham en tosti-saus dinges is beter.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nu kan ik je even jaloers maken met dat ik hem wel zie en jij niet
Black & white had ik veel in mijn hoofd NA zijn overlijden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn favo nummers van Michael Jackson zijn Who Is It, Earth Song, Black or White en In The Closet
Oooh, dat ik die zomaar vergeeet..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:45 schreef Samzz het volgende:
Beat it vind ik ook tofMaar They don't care about us ook.
Danku, zijn aan de beterende hand, dus gok zo tegen de zomerstop weer te kunnen voetballenquote:
Haha, sporten in de zomer vind ik niks, zwemmen (L).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:06 schreef Fems het volgende:
[..]
Bah! Zullen we samen in een hoekje gaan huilen en van't zomer heel veel sporten?
Is ook goed. Moet ik echter wel eerst kunnen sporten om mn buikje weg te krijgenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Haha, sporten in de zomer vind ik niks, zwemmen (L).
Ben weg , doeg !!
Kan ik je wat anders aanbieden? Chocolademelk?quote:
quote:
Chocomelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Kan ik je wat anders aanbieden? Chocolademelk?
2e hands, maar zag er als nieuw uit op de foto'squote:
quote:Angeli zegt (16:44):
neucke!
[Drizzt Do'Urden] zegt (16:45):
Angeli zegt (16:45):
ik moet je iets bekennen
mijn harde pik in jouw natte gleufje
wat dan?
Angeli zegt (16:45):
ik vind onze gesprekken kei interessant
ik ook
Stars! Normaal lees ik Grazia, maar de nieuwe lag er nog nietquote:
ik denk dat ik d'r vanavond ook wel 1 los trekquote:
* rulerofdeath geeft Chocomel aan Ratelquote:
Ik ook, morgen toch pas om 17:30 gaan werkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat ik d'r vanavond ook wel 1 los trek
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stars! Normaal lees ik Grazia, maar de nieuwe lag er nog niet
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook, morgen toch pas om 17:30 gaan werken
Ik 9 uur naar college!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we moeten samen een keer bier gaan drinken
Kom vanoamd naar hier a'j niks te doen hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we moeten samen een keer bier gaan drinken
Nee, beetje sterren, fashion, leuke weetjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:00 schreef Assiej het volgende:
[..]zegt mij beiden niks ..
roddels en dergelijke of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |