quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Met mijn post was ik net onder de douche vandaan, en dus net uit bedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
Nope... je hebt bijna 3 uur de tijd gehad om hem te openen... niet janken - kans is voorbij
Daar heb je vakantie voorquote:
Heb je al foto's gehad van het DAFje?quote:
Of een DAFje gekocht??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je al foto's gehad van het DAFje?
Hihihiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Of een DAFje gekocht??
Trouwens: Ik vind die Lada gaaf! Een vrouw met een Lada heeft altijd een streepje voor op een of andere manier, mijn ex reed regelmatig en graag in de Niva van haar vader
Nopequote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je al foto's gehad van het DAFje?
Als je een oldbie bent die in de SC postte toen 3 jaar terug voor het laatst de OP geupdate werdquote:
Marktplaats, 30 euro incl verzendenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:05 schreef Barcaconia het volgende:
Wel 100 als je wilt, je wordt op eBay doodgegooid met die dingen
Goedkoperquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Marktplaats, 30 euro incl verzenden..
Moet ik eerst Paypal regelenquote:
Als je aan de DAF of V300 gaat, doe dat dan. Er zijn zo ontzettend veel onderdelen goedkoper op eBay! Ik koop zo'n beetje elk serviceonderdeel op ebay.de.quote:
Dat is zo gepiept!quote:
Wat is er onhandig aan dan? Behalve het feit dat ik Garmin prefereerquote:
Nee juist niet, dan kan ik me concentreren op rijden ipv de route door borden enzo te lezenquote:
Je moet 'm steeds uit de auto halen enzo? Lomp ding nog steeds? Past meestal niet in het dashboard-kastje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is er onhandig aan een tomtom dan?ben erg blij met de mijne?
Ik niet, ik vind de uitleg crap en een anatal functies zijn andersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat is er onhandig aan dan? Behalve het feit dat ik Garmin prefereer
Dat valt bij mij dan nog wel meequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef Dingest het volgende:
Ik heb een NavigonAuto was meteen 50% meer waard
Nee, geen lomp ding en ik wil juist geen navigatie op m'n foonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Je moet 'm steeds uit de auto halen enzo? Lomp ding nog steeds? Past meestal niet in het dashboard-kastje?
Ik kies eigenlijk altijd mijn telefoons er op uit, dat er in ieder geval TomTom op kan. Die heb ik toch altijd bij.
Oh en die nop altijd aan het raam *ril*
Waarom juist dat niet danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, geen lomp ding en ik wil juist geen navigatie op m'n foonMaar ja, ieder z'n ding
Deze generatie TomToms zijn juist kleiner en dunner, niet meer die beeldbuizen die er vroeger achter hingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Je moet 'm steeds uit de auto halen enzo? Lomp ding nog steeds? Past meestal niet in het dashboard-kastje?
Ik kies eigenlijk altijd mijn telefoons er op uit, dat er in ieder geval TomTom op kan. Die heb ik toch altijd bij.
Oh en die nop altijd aan het raam *ril*
Wij hadden het navigatiesysteem ook mee op vakantie, en de vakantie beviel ook erg goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee juist niet, dan kan ik me concentreren op rijden ipv de route door borden enzo te lezenEn ik ben een paar keer met tomtom op vakantie geweest en dat beviel erg goed
Dus nee, ik vind het heerlijk
![]()
Als ik het zo bekijk was de meerwaarde slecht 15% bij mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat valt bij mij dan nog wel meeAuto 480, tomtom 135
![]()
Tja ik ben gewend aan een Garminquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind de uitleg crap en een anatal functies zijn andersVandaar dat ik toch tomtom gekozen heb
Maar ieder z'n voorkeur natuurlijk
[..]
Dat valt bij mij dan nog wel meeAuto 480, tomtom 135
![]()
Omdat je daar vaak extra voor moet betalen en ik het prettiger vind om een duidelijk schermpje te hebben met een zuignap aan de ruit zodat je makkelijk kunt kijkenquote:
Ik kan gewoon geen kaarten lezenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wij hadden het navigatiesysteem ook mee op vakantie, en de vakantie beviel ook erg goed![]()
Maar dit zijn twee op zichzelf staande feiten, het één was niet afhankelijk van het ander![]()
[..]
Als ik het zo bekijk was de meerwaarde slecht 15% bij mijAl had ik het ding destijds nodig voor wat koerierswerk, nu heb ik hem alleen als reserve als ik ergens voor het eerst naar toe moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |