Dat kan gewoon, dat moet je aan het UWV doorgeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en misschien dat ik vakantie op wil nemen oid, maar ik weet niet hoe dat werkt als je geen werk hebt eigenlijk
Krom misschien en verbieden is misschien niet slim. Maar dat is aan hen en zijn vriendin/nen om te bepalen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naast je relatie neuken, best. Dat zij dat niet wil, prima. Maar haar dat verbieden als je het zelf wel doet, vind ik krom.
dan team ik wel even up met Ang3l.. iedere vrouw wil door ons gedubbeldekt worden.. Alleen het probleem is dan om Ang3l nog op een vrouw te laten dekken.. dat doet ie niet zo graag..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd. Terwijl we toch allemaal weten dat als ik me ermee ga bemoeien het toch geen wedstrijd meer is.
Hoezo niet? In mijn lunchpauze. Even ontstressenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef STING het volgende:
[..]
Kwam je als verrassing?
Toch niet op je werk hoop ik he?
Precies, waarna ze er met mij vandoor gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd. Terwijl we toch allemaal weten dat als ik me ermee ga bemoeien het toch geen wedstrijd meer is.
Mja, en daar veroordeel ik hem ook niet op. Het is vooral het meppen gedeelte als ze het wel doetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krom misschien en verbieden is misschien niet slim. Maar dat is aan hen en zijn vriendin/nen om te bepalen.
Dat jij het niet vindt werken of niks voor jou is, is een tweede.
Ik weet dat het kan, ik weet dus alleen niet hoe.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan gewoon, dat moet je aan het UWV doorgeven.
He, we hadden afgesproken dat ik het wel nog met vrouwen mocht doen, over jou was niks gezegd!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, waarna ze er met mij vandoor gaat
In je lunchpauze.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo niet? In mijn lunchpauze. Even ontstressen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Kreator het volgende:
Utrecht te ver vinden en wel naar zuid amerika??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou nooit helemaal naar utrecht gaan voor een salsa-avond, vind het hier in Amsterdam nog een compromis voor vriendinnen als ik mee ga.
Cantinero ben ik weleens geweest, ex-collega heeft daar zijn dansschool en het zit om de hoek, maar ook naar allerlei andere grotere en kleinere feesten. Ik vind de sfeer bij Nederlandse salsafeesten gewoon een beetje sneu. Dat jij dat niet vindt is ook prima hoor. I tried it en nee, dan liever dansen in zuid-amerika
I've always known you batted for my teamquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan team ik wel even up met Ang3l..
Nee dat is dan weer niet mijn hobby. Maar ogen dicht en voor het vaderland Fok!quote:iedere vrouw wil door ons gedubbeldekt worden.. Alleen het probleem is dan om Ang3l nog op een vrouw te laten dekken.. dat doet ie niet zo graag..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, zoiets doorkruisde ook mijn gedachten.. nog een ridder die het voor krengetje opneemt in de hoop in der broek te glijden..
Volgens mij kun je ze gewoon bellen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat het kan, ik weet dus alleen niet hoe.
Maar dat is pas aan de orde de volgende keer dat ik werkloos ben
Was it just as good for you as it was for me?quote:
Als je dat haalt uit "dan zwaait er wat' vind ik het wat krom.. want dat kan je daar niet specifiek uithalen. Of dat ie het daadwerkelijk doet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, en daar veroordeel ik hem ook niet op. Het is vooral het meppen gedeelte als ze het wel doet
Ja niets dus. Veel te druk met ontstressenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
In je lunchpauze.
Wat was je aan het eten dan, een brownie?
Dat is heel makkelijk, je logt in bij het "mijn" UWV en daar kan je met je digid inloggen, zo vraag je je vakantie aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat het kan, ik weet dus alleen niet hoe.
Maar dat is pas aan de orde de volgende keer dat ik werkloos ben
Arme jij. En nu?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb de "vandestoelglibber" foto van jou gemist.
Ik nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb de "vandestoelglibber" foto van jou gemist.
Ach dit gezeik gaat over posts van drie maanden geleden , sommigen hier weten waar het over gaat en jij was daar volgens mij niet bij en ik heb weinig zin dit allemaal te gaan herhalen voor iemand die ik niet ken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg dan wat er niet aan kloptAnders gaan ook alle mensen die er niet bij betrokken waren denken dat je iedere vrouw een kuthoer vindt.
Paar maanden geleden zei het letterlijk dat ze dan klappen zou krijgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat haalt uit "dan zwaait er wat' vind ik het wat krom.. want dat kan je daar niet specifiek uithalen. Of dat ie het daadwerkelijk doet.
Maargoed snap je punt. Slaan is nooit goed. Uh meestal niet
Was dat serieus en niet bij wijze van spreken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, en daar veroordeel ik hem ook niet op. Het is vooral het meppen gedeelte als ze het wel doet
Maar, dan kan het toch geen verrassing geweest zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:18 schreef Tally het volgende:
Ja niets dus. Veel te druk met ontstressen
Voor jou wel!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, dan kan het toch geen verrassing geweest zijn
Het kwam toen voor mij zeer serieus over. Hij heeft het toen vrij helder uitgelegd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was dat serieus en niet bij wijze van spreken?
Hoeveel mensen roepen niet dat ze hun vriend/vriendin finaal in elkaar slaan mochten ze vreemd gaan, of al hun spullen in de fik steken, of zorgen dat ze een slechte naam krijgen en nooit meer een ander...
en hoeveel mensen doen dat ook echt?
Hoop ik dat je die nog eens post?quote:
Jij mist bijna niets geloof ik.quote:
Gypsy Rhythmquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik niet natuurlijk. Mijn Hongaarse zigeunerbloed doet z'n werk.
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was it just as good for you as it was for me?![]()
ja, want het verrijkt ons leven heel erg als jij het precies weet terug te halen. Pas als ik het gelezen heb en precies weet hoe het allemaal in elkaar steekt kan ik verder leven...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik zal vanavond een poging ondernemen om het terug te halen. Staat nog ergens in een Singles
Ok.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk, je logt in bij het "mijn" UWV en daar kan je met je digid inloggen, zo vraag je je vakantie aan.
Je zou niet meer reageren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:20 schreef kitao het volgende:
Bovendien slaat zijn beweringen nergens op en weet ik zelf amper waar hij het over heeft of denkt gelezen te hebben.
Wat moet je met een gekronkelde , die kun je niet recht buigen.
Ooohhh...foute jaren '90 dance-flashback!quote:
Gaan we samen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef Kluts het volgende:
Bwuh. Ik wil al heel lang op salsales, en ik zou met McDreamy ook op salsa gaan, maar dat ga ik nu niet doen natuurlijk.
Maar ik wil alsnog op salsa. Maar ik heb geen zin om te dansen met allerlei van die vieze mannetjes.
Jawel, mensen met zo'n kronkel als jij kunnen ze wel recht buigen. Dat heet TBS, daar zitten meer van dat soort volslagen idioten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:20 schreef kitao het volgende:
Wat moet je met een gekronkelde , die kun je niet recht buigen.
Waarom zou je. Als iemand echt geïnteresseerd is kan die persoon ook zelf ff terug lezen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik zal vanavond een poging ondernemen om het terug te halen. Staat nog ergens in een Singles
quote:
Mja jij hebt er weinig van gemerktquote:
Als je papieren krijgt voor je uitkering wordt er ook gevraagd of je vakantieplannen hebt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok.
wel een beetje raar op de eerste dag van je uitkering gelijk vakantie
Ja, is zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom zou je. Als iemand echt geïnteresseerd is kan die persoon ook zelf ff terug lezen.
Arme ikke...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |