Als dat zo is, heb je dus al geboekt en geven ze meestal wel een goedkeuring.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, zou dan de eerste weken dat ik werkloos ben zijn...
Ik had dat ook niet, maar dat wordt wel duidelijk.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Message niet mail.
En je kan je natuurlijk 30 berichten hebben gedragen als een wolf in schaapskleren voordat je je nep vachtje hebt afgegooid.
Zeg dan wat er niet aan kloptquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:11 schreef kitao het volgende:
Ik ga Kreator zijn advies maar eens opvolgen , ik lig nu al met drie gefokten overhoop , bab , kreng en zeus die ik trouwens niet eens ken.
Gaat lekker zo.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef STING het volgende:
[..]
Kwam je als verrassing?
Toch niet op je werk hoop ik he?
Idd. Terwijl we toch allemaal weten dat als ik me ermee ga bemoeien het toch geen wedstrijd meer is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hehe, zoiets doorkruisde ook mijn gedachten.. nog een ridder die het voor krengetje opneemt in de hoop in der broek te glijden..
Dat kan gewoon, dat moet je aan het UWV doorgeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en misschien dat ik vakantie op wil nemen oid, maar ik weet niet hoe dat werkt als je geen werk hebt eigenlijk
Krom misschien en verbieden is misschien niet slim. Maar dat is aan hen en zijn vriendin/nen om te bepalen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naast je relatie neuken, best. Dat zij dat niet wil, prima. Maar haar dat verbieden als je het zelf wel doet, vind ik krom.
dan team ik wel even up met Ang3l.. iedere vrouw wil door ons gedubbeldekt worden.. Alleen het probleem is dan om Ang3l nog op een vrouw te laten dekken.. dat doet ie niet zo graag..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd. Terwijl we toch allemaal weten dat als ik me ermee ga bemoeien het toch geen wedstrijd meer is.
Hoezo niet? In mijn lunchpauze. Even ontstressenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef STING het volgende:
[..]
Kwam je als verrassing?
Toch niet op je werk hoop ik he?
Precies, waarna ze er met mij vandoor gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd. Terwijl we toch allemaal weten dat als ik me ermee ga bemoeien het toch geen wedstrijd meer is.
Mja, en daar veroordeel ik hem ook niet op. Het is vooral het meppen gedeelte als ze het wel doetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krom misschien en verbieden is misschien niet slim. Maar dat is aan hen en zijn vriendin/nen om te bepalen.
Dat jij het niet vindt werken of niks voor jou is, is een tweede.
Ik weet dat het kan, ik weet dus alleen niet hoe.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan gewoon, dat moet je aan het UWV doorgeven.
He, we hadden afgesproken dat ik het wel nog met vrouwen mocht doen, over jou was niks gezegd!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, waarna ze er met mij vandoor gaat
In je lunchpauze.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo niet? In mijn lunchpauze. Even ontstressen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Kreator het volgende:
Utrecht te ver vinden en wel naar zuid amerika??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou nooit helemaal naar utrecht gaan voor een salsa-avond, vind het hier in Amsterdam nog een compromis voor vriendinnen als ik mee ga.
Cantinero ben ik weleens geweest, ex-collega heeft daar zijn dansschool en het zit om de hoek, maar ook naar allerlei andere grotere en kleinere feesten. Ik vind de sfeer bij Nederlandse salsafeesten gewoon een beetje sneu. Dat jij dat niet vindt is ook prima hoor. I tried it en nee, dan liever dansen in zuid-amerika
I've always known you batted for my teamquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan team ik wel even up met Ang3l..
Nee dat is dan weer niet mijn hobby. Maar ogen dicht en voor het vaderland Fok!quote:iedere vrouw wil door ons gedubbeldekt worden.. Alleen het probleem is dan om Ang3l nog op een vrouw te laten dekken.. dat doet ie niet zo graag..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, zoiets doorkruisde ook mijn gedachten.. nog een ridder die het voor krengetje opneemt in de hoop in der broek te glijden..
Volgens mij kun je ze gewoon bellen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat het kan, ik weet dus alleen niet hoe.
Maar dat is pas aan de orde de volgende keer dat ik werkloos ben
Was it just as good for you as it was for me?quote:
Als je dat haalt uit "dan zwaait er wat' vind ik het wat krom.. want dat kan je daar niet specifiek uithalen. Of dat ie het daadwerkelijk doet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, en daar veroordeel ik hem ook niet op. Het is vooral het meppen gedeelte als ze het wel doet
Ja niets dus. Veel te druk met ontstressenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
In je lunchpauze.
Wat was je aan het eten dan, een brownie?
Dat is heel makkelijk, je logt in bij het "mijn" UWV en daar kan je met je digid inloggen, zo vraag je je vakantie aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat het kan, ik weet dus alleen niet hoe.
Maar dat is pas aan de orde de volgende keer dat ik werkloos ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |