Ang3l = ongelukkig?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles kan stuk.
En zo lang ik niet gelukkig ben MOET alles ook stuk!
Ik loop al met een slinger in mijn reet, dus dat zal wel goed zitten.quote:Als je redelijk kan dansen wel ja. Niks irritanter dan een vrouw zonder ritmegevoel tijdens dansles.
Ik apprecieer dta ook niet zo. Maar doet hij dat dan? Of leid je dat af aan het feit dat ie betaalt voor seks en een eenzijdig open huwelijk heeft?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan er niet heel erg goed tegen als mannen denken dat alle vrouwen goedkope hoeren zijn. Oh, en ook niet tegen vrouwenmeppers.
Nou, dat soort dingen zal die ex echt moeten uitleggen aan zijn nieuwe vriendinnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets ja
Nou schat, dat homo ding he.. Das niets voor mij ben ik gister achter gekomen (whehehehe).
Sommige dingen die anderen als fouten zien zijn dat niet (persé)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar ik doe het alleen als ik het goed bedoel. Ik kan slecht tegen onrecht en zo. Maar goed, ik kan me idd teveel onnodig met dingen bemoeien die niet mijn zaken zijn. Still learningSoms moet je mensen hun eigen fouten laten maken.
Das makkelijker met motor rijden!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik loop al met een slinger in mijn reet, dus dat zal wel goed zitten.
Wat een smeerlap ben jij zeg , loop je nu ook al te verkondigen dat ik vrouwen loop te meppen ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan er niet heel erg goed tegen als mannen denken dat alle vrouwen goedkope hoeren zijn. Oh, en ook niet tegen vrouwenmeppers.
Dat doet hij.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik apprecieer dta ook niet zo. Maar doet hij dat dan? Of leid je dat af aan het feit dat ie betaalt voor seks en een eenzijdig open huwelijk heeft?
Als er nog een metronoom bij past kan er helemaal niks meer mis gaan!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik loop al met een slinger in mijn reet, dus dat zal wel goed zitten.
Ik kan goed toneelspelen dus niemand zal er iets van merkenquote:
En jullie ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat soort dingen zal die ex echt moeten uitleggen aan zijn nieuwe vriendinnen
De laatste vond het allemaal oke, totdat zijn verjaardag er aan kwam en ze hoorde dat ik er zou zijn. Dat vond ze niet goed, dus ze kwam niet. Hij koos voor mij en ze zijn nu uit elkaar
Dat is ook maar afhankelijk van de informatie die die anderen hebben. Soms wel. En soms niet. Het doet er verder ook niet zo toe.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sommige dingen die anderen als fouten zien zijn dat niet (persé)
Ik vind het altijd vrij moeilijk om te oordelen over situaties, vaak is de eerste reactie wel een oordeel, maar als je er dan over na gaat denken, blijkt dat het best allemaal anders bekeken kan worden.
het is jammer dat ik de pm's van Kitao niet meer heb.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik apprecieer dta ook niet zo. Maar doet hij dat dan? Of leid je dat af aan het feit dat ie betaalt voor seks en een eenzijdig open huwelijk heeft?
Je verkondigde zelf een paar maanden geleden dat als jouw vrouw het in haar hoofd haalt om ernaast te neuken dat haar dat wat meppen op zou leveren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef kitao het volgende:
[..]
Wat een smeerlap ben jij zeg , loop je nu ook al te verkondigen dat ik vrouwen loop te meppen ?
Medefokkers beware , we hebben hier te maken met een Goebelscampanjeterorist die alles misbruikt teneinde zijn propagandadoel te bereiken , het zwart maken van een ander.
Interesting. Denk jij echt zo over vrouwen kitao? Enlighten mequote:
Ik wil mezelf gelukkig zienquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wil je mij ongelukkig zien?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil mezelf gelukkig zienIk ook! Jou. En mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Doe je dat niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:51 schreef krengetje het volgende:
[..]
het is jammer dat ik de pm's van Kitao niet meer heb.Meneer vond het namelijk niet kunnen dat ik niet met mn benen wijd ging liggen voor wat kleren.
Dat vind ik wle typisch. Dat ie het aanbiedt moet ie zelf weten (ja heb je, nee kan je krijgen). Dat ie geen nee aanneemt vind ik kwalijkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:51 schreef krengetje het volgende:
[..]
het is jammer dat ik de pm's van Kitao niet meer heb.Meneer vond het namelijk niet kunnen dat ik niet met mn benen wijd ging liggen voor wat kleren.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil mezelf gelukkig zienJe wil jezelf dus niet gelukkig zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm lost![]()
Het ligt aan iedereens info, ik til meestal niet al te zwaar aan info van derden. Er wordt teveel geluldquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is ook maar afhankelijk van de informatie die die anderen hebben. Soms wel. En soms niet. Het doet er verder ook niet zo toe.
Ja, wij al 4 jaar.quote:
Precies!!! Nee is gewoon nee, en dat moet hij maar accepteren. En niet daarna gaan lopen pushen edquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik wle typisch. Dat ie het aanbiedt moet ie zelf weten (ja heb je, nee kan je krijgen). Dat ie geen nee aanneemt vind ik kwalijker
Ja toen ik het typte dacht ik al: dit zullen sommigen welw eer verwarrend vinden en verkeerd interpreterenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Je wil jezelf dus niet gelukkig zien
I'm lost
Of te weinigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het ligt aan iedereens info, ik til meestal niet al te zwaar aan info van derden. Er wordt teveel geluld
Ik zie de lol van met kleren aan met je benen wijd liggen ook niet zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik wle typisch. Dat ie het aanbiedt moet ie zelf weten (ja heb je, nee kan je krijgen). Dat ie geen nee aanneemt vind ik kwalijker
Ik snap wat je bedoelde, maar hou er nou eenmaal van om te naggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja toen ik het typte dacht ik al: dit zullen sommigen welw eer verwarrend vinden en verkeerd interpreteren
En dat vind hij ook?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wij al 4 jaar.
Dat blijft zo als het aan mij ligt.
Ik heb het over alles, nu weer met kitao, dat blijft gewoonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of te weinig
Like I said, het doet er niet zo meer toe.
Nee je hebt er dan geen kut aan (wheheheheh)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie de lol van met kleren aan met je benen wijd liggen ook niet zo.
idd, je ziet geen reet!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee je hebt er dan geen kut aan (wheheheheh)
Oh, dat verhaal ken jij ook al?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je weet wat Kitao aan sommige vrouwen op Fok voorsteld, wil je hem ook niet hier zien.
Nee dat vindt hij niet.quote:
Dat geloof ik ook niet, er wordt veel gekletst.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en te weinig geloof ik niet zo.
Van je eigen kunnen uit gaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat vindt hij niet.
Maar ik vertik het om in Amsterdam te gaan wonen.
Plus wie zegt dat ie van de vrouwen af kan blijven als ie mij heeft?
O wacht....... da's een onzinvraag natuurlijk
hoiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat verhaal ken jij ook al?Wat een faalhaas, hè
Waarom zat dat topic vannacht trouwens na 299 posts op slot?
Ik moet direct aan southpark denken....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelde, maar hou er nou eenmaal van om te naggen.
Ja? Ben je soepel in de heupen? Of kan je stijldansen?quote:
Dat je nog de moeite neemt om serieus op die gast in te gaan , hij pakt een paar verwaalde stukjes tekst die hij met superlijm aan elkaar probeert te plakken en gooit die vervolgens op het net.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Ja. Ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:58 schreef Tally het volgende:
Ja? Ben je soepel in de heupen? Of kan je stijldansen?
Ik om te nakkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelde, maar hou er nou eenmaal van om te naggen.
zie je! ons probleem ligt niet bij mij.. jij wil gewoon niet verhuizen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat vindt hij niet.
Maar ik vertik het om in Amsterdam te gaan wonen.
Plus wie zegt dat ie van de vrouwen af kan blijven als ie mij heeft?
O wacht....... da's een onzinvraag natuurlijk
En hij wil babietjes en zo. En z'n ouders willen liever dat ie een vriendin heeft en geen vriend. En ik walg van zijn familie. Etc etc etc.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Van je eigen kunnen uit gaan
Na 1 nacht met jou willen ze toch nooit anders meer
Mja voor stijldansen hoef je niet echt soepel in de heupen te zijn hequote:
Spread those lily white cheeks bitch and I will move!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zie je! ons probleem ligt niet bij mij.. jij wil gewoon niet verhuizen!
Tangoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja voor stijldansen hoef je niet echt soepel in de heupen te zijn he
Ik vind het vaak nog al van die stijve harken. En hoewel ik van stijf houdHoudt ik meer van soepeltjes in de heupen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |