Beschuldig je me nu van White Knighten? Dude, ik heb een probleem met hoe jij over vrouwen denkt, dat heeft niks met mij te maken. En dat heb ik al tijden, hebben we zelfs al over ge-pmt in het verleden. Maar nu ben ik het gewoon zat. En laat ik het je weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je je met je eigen zaken bemoeit ipv je quasi morele veroordeling slechts bedoeld om jezelf op te werpen als verdediger van het vrouwelijke goed ten koste van anderen om er zelf uiteindelijk een slaatje uit te slaan.
eeehhh, correct me if i'm wrong, maar dat jij daar een probleem mee hebt heeft juist alles met jou te maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beschuldig je me nu van White Knighten? Dude, ik heb een probleem met hoe jij over vrouwen denkt, dat heeft niks met mij te maken. En dat heb ik al tijden, hebben we zelfs al over ge-pmt in het verleden. Maar nu ben ik het gewoon zat. En laat ik het je weten.
Ik kan er niet heel erg goed tegen als mannen denken dat alle vrouwen goedkope hoeren zijn. Oh, en ook niet tegen vrouwenmeppers.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef Ripley het volgende:
Waarom vind jij de situatie van kitao of zijn gedrag zo storend eigenlijk, stbaby?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lieve schat, ze hoeft van mij daar niet mee te leven.. Jij gaat mij gewoonweg niet berijden! punt uit!
Mja, dan zou je dus ook niet moeten hinten naar dingen. Als je het toch niet gaat vertellen, beter je mond gewoon houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen als het gaat om dingen die ik in vertrouwen heb gehoordDe meest willekeurige mensen PM-en mij metdingen en doen dat omdat ze weten dat ik ze niet verlink. Als het iets is wat ik zelf vind, ben ik vrij duidelijk
En eens, als beide partijen instemmen moeten ze lekker zelf weten wat ze doen, betaalde seks of niet.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Lieve schat, ik ben me gisteren toch eens enorm anaal genomen door Ang3l. En toen hij zacht kreunend over me heen kwam realiseerde ik me eindelijk dat jij de vrouw voor me bent. Met jou wil ik oud worden en kinderen krijgen!" Zoiets?
M.Iquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Lieve schat, ik ben me gisteren toch eens enorm anaal genomen door Ang3l. En toen hij zacht kreunend over me heen kwam realiseerde ik me eindelijk dat jij de vrouw voor me bent. Met jou wil ik oud worden en kinderen krijgen!" Zoiets?
Ja, zo bekeken wel. Meneer veronderstelde dat ik alleen commentaar op hem leverde om er zelf iets uit te halen. Dat bedoelde ik aan te geven, dat dat het niet is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeehhh, correct me if i'm wrong, maar dat jij daar een probleem mee hebt heeft juist alles met jou te maken.
Als ie dan ook nog eens die 20 miljoen rijker is, vindt ze het vast geen probleemquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets ja
Nou schat, dat homo ding he.. Das niets voor mij ben ik gister achter gekomen (whehehehe).
Alles kan stuk.quote:
Arme Ang3l....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets ja
Nou schat, dat homo ding he.. Das niets voor mij ben ik gister achter gekomen (whehehehe).
Ja, mag ik ook eens?quote:
Misschien wel. Maar ik doe het alleen als ik het goed bedoel. Ik kan slecht tegen onrecht en zo. Maar goed, ik kan me idd teveel onnodig met dingen bemoeien die niet mijn zaken zijn. Still learningquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, dan zou je dus ook niet moeten hinten naar dingen. Als je het toch niet gaat vertellen, beter je mond gewoon houden.
Tenminste, dat is wat ik begreep.
*schudt spaarvarkentje leeg*quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hmmm, voor 20 miljoen wil ik wel een weekje soepel poepen...
En terecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
KUTJUNG!!!!
nu voel ik me weer schuldig dat ik jou het pleziertje van mijn bips niet gun
Ang3l = ongelukkig?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles kan stuk.
En zo lang ik niet gelukkig ben MOET alles ook stuk!
Ik loop al met een slinger in mijn reet, dus dat zal wel goed zitten.quote:Als je redelijk kan dansen wel ja. Niks irritanter dan een vrouw zonder ritmegevoel tijdens dansles.
Ik apprecieer dta ook niet zo. Maar doet hij dat dan? Of leid je dat af aan het feit dat ie betaalt voor seks en een eenzijdig open huwelijk heeft?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan er niet heel erg goed tegen als mannen denken dat alle vrouwen goedkope hoeren zijn. Oh, en ook niet tegen vrouwenmeppers.
Nou, dat soort dingen zal die ex echt moeten uitleggen aan zijn nieuwe vriendinnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |