En hij wil babietjes en zo. En z'n ouders willen liever dat ie een vriendin heeft en geen vriend. En ik walg van zijn familie. Etc etc etc.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Van je eigen kunnen uit gaan
Na 1 nacht met jou willen ze toch nooit anders meer
Mja voor stijldansen hoef je niet echt soepel in de heupen te zijn hequote:
Spread those lily white cheeks bitch and I will move!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zie je! ons probleem ligt niet bij mij.. jij wil gewoon niet verhuizen!
Tangoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja voor stijldansen hoef je niet echt soepel in de heupen te zijn he
Ik vind het vaak nog al van die stijve harken. En hoewel ik van stijf houdHoudt ik meer van soepeltjes in de heupen.
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:59 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite neemt om serieus op die gast in te gaan , hij pakt een paar verwaalde stukjes tekst die hij met superlijm aan elkaar probeert te plakken en gooit die vervolgens op het net.
Hij probeert iedereen te laten denken dat ik regelmatig op de walletjes loop om daar mijn pik af te laten zuigen , terwijl hij donders goed weet dat ik al jaren een min of meer vaste relatie(s) heb.
Tenminste, als hij niet zo belabberd had gelezen als daarnet.
Hakkuh telt niet als dansenquote:
Ja. Ik heb brons en zilver beide 3 keer afgedanst, omdat ik goed was en er meer meisjes dan jongens waren.quote:
Passen bij elkaar.. Mja.. Dat dacht ik eerst ook over mijn man en mijzelfquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij wil babietjes en zo. En z'n ouders willen liever dat ie een vriendin heeft en geen vriend. En ik walg van zijn familie. Etc etc etc.
We passen niet bij elkaar. 3 jaar was al te lang eigenlijk.
heey! niet de ene move met de andere move verwarren he!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spread those lily white cheeks bitch and I will move!!!
Rumba, Samba etc. Latijns amerikaans stijldansen is niet echt stijfquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja voor stijldansen hoef je niet echt soepel in de heupen te zijn he
Ik ben nu ook ale benieuwd, aangezien Realzeus net St's verhaal kracht bijzette.quote:
Aha.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Ik heb brons en zilver beide 3 keer afgedanst, omdat ik goed was en er meer meisjes dan jongens waren..
En in de discotheek wilden vrouwen altijd met mij dansen, omdat ze dan niet voor lul stonden.
brons en zilver... puh!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Ik heb brons en zilver beide 3 keer afgedanst, omdat ik goed was en er meer meisjes dan jongens waren..
En in de discotheek wilden vrouwen altijd met mij dansen, omdat ze dan niet voor lul stonden.
Weet ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Rumba, Samba etc. Latijns amerikaans stijldansen is niet echt stijf
Ik kende het verhaal niet, dus ben dan ook wel benieuwd naar de andere kantquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu ook ale benieuwd, aangezien Realzeus net St's verhaal kracht bijzette.
Maar goed, ik ben te nieuw hier om te weten wie wat waar en hoe allemaal liegt en de waarheid spreekt op fok
En bij ballroom valt het ook wel mee. Soms moet je best soepele bewegingen kunnen maken. Dat je frame stijf is zegt niets over wat de heupen daaronder doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
En ik vind salsales in Nederland echt een beetje sneu. Salsales in Cuba vind ik dan wel weer leuk. In NL is het in van die trieste zaaltjes, met negers on the prowl en houterige nederlandse mannen en milfjes op zoek naar hun tweede jeugd.
Pcies.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:02 schreef Ripley het volgende:
Mijn mama heeft hoog gedanst (als je dat zo noemt) zij ging dansen in het Krasnapolsky (ofzo).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
brons en zilver... puh!
goud, goud ster, topklasse.. die staan hier ook nog te pronken op mijn boekenkast
Misschien kan ie je juist helpen met tips over je nieuwe baan en zo? Dan heeft het iig nutquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wilde mopperen over die afspraak en niemand reageert
wees niet bang , jij hebt ook voorgoed bij mij afgedaan , dat jij die 61 pm's of zoiets ineens misbruikt om mij hier af te kraken kan ik niet waarderen , terwijl er toch 31 van jou afkomstig waren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Precies!!! Nee is gewoon nee, en dat moet hij maar accepteren. En niet daarna gaan lopen pushen ed
Bel ze af. Mijn man zou zeggen: LAAT ZE DE TERING KRIJGEN!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wilde mopperen over die afspraak en niemand reageert
Hey dan hebben we beide goudquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pcies.
@Snuit: Goud heb ik ook wel. Daarna interesse verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |