Ik zie de lol van met kleren aan met je benen wijd liggen ook niet zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik wle typisch. Dat ie het aanbiedt moet ie zelf weten (ja heb je, nee kan je krijgen). Dat ie geen nee aanneemt vind ik kwalijker
Ik snap wat je bedoelde, maar hou er nou eenmaal van om te naggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja toen ik het typte dacht ik al: dit zullen sommigen welw eer verwarrend vinden en verkeerd interpreteren
En dat vind hij ook?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wij al 4 jaar.
Dat blijft zo als het aan mij ligt.
Ik heb het over alles, nu weer met kitao, dat blijft gewoonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of te weinig
Like I said, het doet er niet zo meer toe.
Nee je hebt er dan geen kut aan (wheheheheh)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie de lol van met kleren aan met je benen wijd liggen ook niet zo.
idd, je ziet geen reet!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee je hebt er dan geen kut aan (wheheheheh)
Oh, dat verhaal ken jij ook al?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je weet wat Kitao aan sommige vrouwen op Fok voorsteld, wil je hem ook niet hier zien.
Nee dat vindt hij niet.quote:
Dat geloof ik ook niet, er wordt veel gekletst.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en te weinig geloof ik niet zo.
Van je eigen kunnen uit gaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat vindt hij niet.
Maar ik vertik het om in Amsterdam te gaan wonen.
Plus wie zegt dat ie van de vrouwen af kan blijven als ie mij heeft?
O wacht....... da's een onzinvraag natuurlijk
hoiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat verhaal ken jij ook al?Wat een faalhaas, hè
Waarom zat dat topic vannacht trouwens na 299 posts op slot?
Ik moet direct aan southpark denken....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelde, maar hou er nou eenmaal van om te naggen.
Ja? Ben je soepel in de heupen? Of kan je stijldansen?quote:
Dat je nog de moeite neemt om serieus op die gast in te gaan , hij pakt een paar verwaalde stukjes tekst die hij met superlijm aan elkaar probeert te plakken en gooit die vervolgens op het net.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik apprecieer dta ook niet zo. Maar doet hij dat dan? Of leid je dat af aan het feit dat ie betaalt voor seks en een eenzijdig open huwelijk heeft?
Ja. Ja. Ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:58 schreef Tally het volgende:
Ja? Ben je soepel in de heupen? Of kan je stijldansen?
Ik om te nakkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelde, maar hou er nou eenmaal van om te naggen.
zie je! ons probleem ligt niet bij mij.. jij wil gewoon niet verhuizen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat vindt hij niet.
Maar ik vertik het om in Amsterdam te gaan wonen.
Plus wie zegt dat ie van de vrouwen af kan blijven als ie mij heeft?
O wacht....... da's een onzinvraag natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |