Daar stuur je dan dit toch gewoon als reactie op terug?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef Darkestrah het volgende:
Hehehe, ik heb een email gestuurd naar iemand die zo'n shirt op marktplaats had staan om te vragen welke maat het shirt was ( XL), krijg ik dit gedrocht van een antwoord:
[..]
Wat ik in het black metal topic al zei; hij valt totaal niet tegen, en ik ga m zeker aanschaffen. (Zag vanmiddag een tweet van Sounds in tilburg voorbij komen dat de vinyl versie, natuurlijk, wit wasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:21 schreef Darkestrah het volgende:
Wat vinden we nou van de nieuwe Burzum eigenlijk?
Ik vind hem fijn.
Ik heb em nog niet gehoord... Wat vind jij ervan dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:21 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vind hem fijn.
Precies hetzelfde wat ik van de oude vond:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:21 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vind hem fijn.
quote:ANNIHILATOR confirmed at France's HELLFEST Open Air Festival Annihilator appears Saturday Night, June 19 on the Main Stage.
...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 07:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet gehoord... Wat vind jij ervan dan?
Ging jij morgen nog naar de baroeg?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb hem nog niet gehoord
Maar k ben sowieso niet zo n Burzum fanaat
Ik twijfel nog, ten eerste zit ik nu bij mn lief in Enschede, Enschede -> Rotterdam is een flinke afstandquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ging jij morgen nog naar de baroeg?
Oke dan zou ik gewoon bij je lief blijven.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ten eerste zit ik nu bij mn lief in Enschede, Enschede -> Rotterdam is een flinke afstand
Maar ik ben bang dat het gigantisch uitloopt en ik moet maandag weer gewoon om 04:45 mijn bed uit
Ik heb met 2 vrienden afgesproken dat als we weer naar Annihilator gaan, we met rubber kippen en maiskolven voor 't podium gaan staanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:02 schreef Witchfynder het volgende:
Nu wordt het jammer dat ik niet ga.
[..]
Ja... Die ken ik wel, jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan zou ik gewoon bij je lief blijven.
Trouwens vraagje
Ken jij metaljan?
Hij is mijn grote broerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:53 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja... Die ken ik wel, ja
Wie kent hem niet na "Rutger leert stappen?" maar ik ken hem eeeehm anders...
Denk ook dat ik hier blijf, heb die bands allemaal al minstens 8x gezien
Denk dat Jeff dat best waardeertquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb met 2 vrienden afgesproken dat als we weer naar Annihilator gaan, we met rubber kippen en maiskolven voor 't podium gaan staan
Dat is écht teringvroeg. Why?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ten eerste zit ik nu bij mn lief in Enschede, Enschede -> Rotterdam is een flinke afstand
Maar ik ben bang dat het gigantisch uitloopt en ik moet maandag weer gewoon om 04:45 mijn bed uit
Precies, Chicken and Corn!quote:Op zondag 28 februari 2010 02:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk dat Jeff dat best waardeert.
FOK!meet op Hellfest!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kent iemand deze band? Werd net door een zweed erop gewezen, klinkt goed!
Edit: Arucard en ik zitten eraan te denken om met zon tourbus mee te gaan naar helfest
Zeker nu ik eens heb gekeken wat ik op zich wel wil zien wil ik zeker gaan
Mijn lijstje:
kiss, motorhead, saxon, carcass, nevermore, overkill, finntroll, arch enemy, exodus, devin townsend, sabaton, asphyx, necrophagist, suffocation, my dying bride, candlemass, atheist ,count raven, nile, between the buried and me, garcia plays kyuss, brant bjork and the bros, mondo generator, yawning man
Klinkt goed. Als bonus gelijk ook leuke bandsquote:
Kan niet, ik ben nog nooit op FoR geweestquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik jou wel eens eerder gezien op Fields of rock gezien
Werken (en ik ben nogal traag op deze tijd van de dagquote:
Om de een of andere reden kan Nevermore mij totaal niet boeien.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:51 schreef Tokus het volgende:
Nevermore en Death Angel samen op tour. Hoe belachelijk gaaf is dat?
16 mei in de Biebob in Vosselaar (belgenland)
19 mei in De Pul in Uden
Dat heb ik dus ook, een paar nummers kan ik het prima luisteren, daarna gaat het vervelen. Komt waarschjnlijk door de zang.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan Nevermore mij totaal niet boeien.
Idd, op zich is het een prima band, maar die vocals klinken zó extreem jankerig....quote:Op maandag 1 maart 2010 17:48 schreef BOKA het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, een paar nummers kan ik het prima luisteren, daarna gaat het vervelen. Komt waarschjnlijk door de zang.
Zo ken ik Jan helemaal niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 05:39 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Kan niet, ik ben nog nooit op FoR geweest
Ik kon best aardig met hem opschieten, tot hij met opmerkingen kwam als:"mijn doel in het leven is zoveel mogelijk christenen vermoorden" ik: eeehm je ouders zijn christelijk.... hij:....
en niet te vergeten dat hij denkt "eigen schuld, dikke bult" als een meisje in een kort rokje of een strakke broek verkracht wordt.
Dahag, Jan...![]()
Hij had van die vrienden die toentertijd dachten dat ze stoer waren door zulke uitspraken te doen, dus doet hij ze ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ken ik Jan helemaal niet.Althans hij is de laatste jaren wel wat volwassener geworden. iig verbaast mij eigenlijk niets zulke uitspraken van hem. Althans een paar jaar geleden dan. Nu hoor ik hem daar over tenmiste niet meer. Maar zo vaak spreek ik hem ook weer niet. En ik denk ook niet dat die eerste uitspraak erg serieus bedoeld was. Zijn ouders zijn namelijk ook Christen.
Die andere uitspraak is gewoon raar.
![]()
Het kan ook Dynamo geweest zijn.![]()
in 2004 in Nijmegen.
Gisteren was iig gezellig in de baroeg. Onze grote vriend Jan was er ook weer
Ik zou best naar Hellfest willen. Alleen het enige probleem is of ik na april nog wel werk heb of niet. Ik heb totaal geen zekerheid. Dus ik durf eigenlijk niet een kaartje te kopen voor Hellfest of een ander festival.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vandaag langs de afdelingsleider geweest om te kijken of arucard en ik naar hellfest kunnen, en ja hoor, het kan
Gaat er nog iemand anders mee met de busreis?
[..]
Idd, op zich is het een prima band, maar die vocals klinken zó extreem jankerig....
Ja dat was ik. De eerste foto uit mijn fobo is uit die tijdquote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hij had van die vrienden die toentertijd dachten dat ze stoer waren door zulke uitspraken te doen, dus doet hij ze ook.
En had jij dan op Dynamo 04 een hanekam/platgeslagen hanekam?
Ik mocht een keertje blijven slapen na ene concert in Tilburg (woonde toen in Wageningen en kon niet meer thuis komen) hadtie alvast condooms gekochtquote:Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat was ik. De eerste foto uit mijn fobo is uit die tijd![]()
Zo ken ik Jan inderdaad. Toen kwam hij vaak in de Elektra en daar kwamen inderdaad een groepje die dat soort uitspraken regelmatig deed. Leuk he meelopers
Verstand van muziek wel ja. Van vrouwen blijkbaar niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik mocht een keertje blijven slapen na ene concert in Tilburg (woonde toen in Wageningen en kon niet meer thuis komen) hadtie alvast condooms gekocht
Ik zo: eeeehm ik weet niet wat jij denkt hoor..
Hij dacht dat hij mn vriendje was (terwijl ik 900 kilometer verderop zat en hem eens in de 2 weken op MSN sprak) en hij vond dat ik hem aan het lijntje hield
Voor wie wil weten over wie het hier gaat: die gozer die in zijn eentje zit met het biertje
Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft wel verstand van goeie muziek.
Maar wel Femkequote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef ThE_ED het volgende:
Ik was van het weekend gewoon op een feestje van Femke Halsema.
Weinig metal though![]()
Wel lekker zitten rellen daar bij de Groene Leninisten?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef ThE_ED het volgende:
Ik was van het weekend gewoon op een feestje van Femke Halsema.
Weinig metal though![]()
Beetje te oud voor mij, wel genoeg andere dames though.quote:
Weinig, zelfs Rutger van GS klaagde dat er nauwelijks bereik was.quote:en Twitter
Er was een wand waar je dingen op kon schrijven ("analoog twitter") , dus ik heb aan Bert een berichtje gericht van "allemaal links tuig hier, had je niet kunnen waarschuwen?". (Brussen was speker daar en is blogcollega)quote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel lekker zitten rellen daar bij de Groene Leninisten?.
Ouder dan Yvonne?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Beetje te oud voor mij, wel genoeg andere dames though.
Overbelasting van al die nerds daarquote:[..]
Weinig, zelfs Rutger van GS klaagde dat er nauwelijks bereik was.
Uiteraard, die waren allemaal bij mijquote:
Pimpquote:Op maandag 1 maart 2010 19:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Uiteraard, die waren allemaal bij mij
ontopic: Vrijdag naar Obituary in de Watt, ik ben niet zo van de Death, maar vind hen wel ok.
Naamgenoot van een vriend gespot, alleen met iets andere spellingquote:
Toch niet onze Jan?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Naamgenoot van een vriend gespot, alleen met iets andere spelling
Wie wel?quote:
Koen Rom(e)ijn, de Koen Romijn die ik ken zit ook hier op Fok!quote:
Darktrashquote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Koen Rom(e)ijn, de Koen Romijn die ik ken zit ook hier op Fok!
Ken ik nietquote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, leRomijn
Tis trouwens Darkestrah
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zucht...
Ik zou willen dat ik morgen over kon slaan, moet 2 uur lang presenteren voor profielwerkstuk
Denk dat ik maar wat Faal op zet
Dan ga je geheid falen?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zucht...
Ik zou willen dat ik morgen over kon slaan, moet 2 uur lang presenteren voor profielwerkstuk
Denk dat ik maar wat Faal op zet
'S avonds een vent, 's ochtends 10%.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef BOKA het volgende:
's avonds een vent 's ochtends absent
Maar ik zeur verder ook niet hoor, hoop alleen dat de klanten geen last hebben van een bierwalm.
Vet, helaas (quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:59 schreef Tokus het volgende:
en Megadeth komt op 7 juni naar 013
Zo, daar ga ik heenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:59 schreef Tokus het volgende:
en Megadeth komt op 7 juni naar 013
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:11 schreef lifeblind het volgende:
Gaaf, met Akelei worden we vrijdag gedraaid bij de 2 minuten show op Kink FM .
Iedereen moet daarna wel even gaan stemmen op ons he
Sorry, ik ga al op LadyLau stemmenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:11 schreef lifeblind het volgende:
Gaaf, met Akelei worden we vrijdag gedraaid bij de 2 minuten show op Kink FM .
Iedereen moet daarna wel even gaan stemmen op ons he
Preciesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef Tokus het volgende:
[..]
2 minuten.... dan is de intro amper halfverwege, toch?
Goeie die moet ik ook nog kopenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef GimmeGore het volgende:
Neuroticket is geregeld, slaapplek is geregeld met evt een 2e slaapplek achter de hand
Ik heb er eentje voor 28 april in Enschede. Blijkbaar krijg je daar ook nog een gratis t-shirt bij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 05:30 schreef GimmeGore het volgende:
En een ticket voor het uitverkochte Bolt Thrower concert geregeld
hahahha fucking nice, MEER!quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:40 schreef GimmeGore het volgende:
this topic needs some Krieg!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vocals klinken als screamo of iets in die richting, vind het niks (de vocals dan)quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:58 schreef VaderVanJezus het volgende:
Fuck, wat is dit toch gaaf
Meer liefhebbers van deze nederlandse band?
Ik heb de rest van het topic niet meer gelezen, maar ik heb interesse. Misschien geeft Pascal er de voorkeur aan om zelf te rijden, maar met z'n allen in een touringbusje lijkt me ook wel boom-diggityquote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vandaag langs de afdelingsleider geweest om te kijken of arucard en ik naar hellfest kunnen, en ja hoor, het kan
Gaat er nog iemand anders mee met de busreis?![]()
Zou natuurlijk wel heel vet zijn om met zn allen in die bus te zitten, maar dan kunnen we wel minder spullen vervoeren hequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb de rest van het topic niet meer gelezen, maar ik heb interesse. Misschien geeft Pascal er de voorkeur aan om zelf te rijden, maar met z'n allen in een touringbusje lijkt me ook wel boom-diggity![]()
Ik PM je mn msn trouwens wel even.
En ook, heb ik dit Lamp of Thoth-shirt besteld, krijg ik dit binnen. Vervelend.
Nou, ik typ jouw username toch ook niet verkeerd? Ga de band anders eens luisteren, dan zal je hem wel onthouden.quote:
screamo? nee joh hahaquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vocals klinken als screamo of iets in die richting, vind het niks (de vocals dan)![]()
Sorryquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nou, ik typ jouw username toch ook niet verkeerd? Ga de band anders eens luisteren, dan zal je hem wel onthouden.
Trek het je niet aanquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nou, ik typ jouw username toch ook niet verkeerd? Ga de band anders eens luisteren, dan zal je hem wel onthouden.
Hij had ook gewoon niet zo moeilijke nickname moeten nemenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trek het je niet aan* Marijkezwolle mompelt iets met andere kwaliteiten
Jij weet niks over mijn andere kwaliteiten. En vast ook niet over die van tijnbrein.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trek het je niet aan* Marijkezwolle mompelt iets met andere kwaliteiten
Ik heb het ook niet over jouw kwaliteiten maar inderdaad over die van Tijnbreinquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jij weet niks over mijn andere kwaliteiten. En vast ook niet over die van tijnbrein.
Dat is lief van jequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jouw kwaliteiten maar inderdaad over die van TijnbreinEn aangezien ieder mens kwaliteiten heeft, zal hij die ook wel hebben he? Een beetje onaardig om te zeggen van niet Koen!
![]()
Oeh, en nog een weekje en dan Paganfest!
De helft van de mensen kunnen mijn nickname ook niet goed typen. Gek genoeg typen ze dan geen 'Witchfinder', wat de eigenlijke spelling is, maar 'Wytchfinder'. Echt, wat een figuren. Of ze vragen aan me of ik een heks ben. NEE, juist het tegenovergestelde, randaap!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon niet zo moeilijke nickname moeten nemen
Jouw nickname schrijf ik wel weer goed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De helft van de mensen kunnen mijn nickname ook niet goed typen. Gek genoeg typen ze dan geen 'Witchfinder', wat de eigenlijke spelling is, maar 'Wytchfinder'. Echt, wat een figuren. Of ze vragen aan me of ik een heks ben. NEE, juist het tegenovergestelde, randaap!
*zucht* mensen....
Dat is dan al áán talentquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw nickname schrijf ik wel weer goed.
Coolquote:
ThE_EDquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:29 schreef Darkestrah het volgende:
En nu zonder opzoeken de username van the_ed, met de hoofdletters op de goede plaatsen.
[ afbeelding ]
"I want to play a game.."
Ik vinnem engquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:29 schreef Darkestrah het volgende:
En nu zonder opzoeken de username van the_ed, met de hoofdletters op de goede plaatsen.
[ afbeelding ]
"I want to play a game.."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |