Om de een of andere reden kan Nevermore mij totaal niet boeien.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:51 schreef Tokus het volgende:
Nevermore en Death Angel samen op tour. Hoe belachelijk gaaf is dat?
16 mei in de Biebob in Vosselaar (belgenland)
19 mei in De Pul in Uden
Dat heb ik dus ook, een paar nummers kan ik het prima luisteren, daarna gaat het vervelen. Komt waarschjnlijk door de zang.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan Nevermore mij totaal niet boeien.
Idd, op zich is het een prima band, maar die vocals klinken zó extreem jankerig....quote:Op maandag 1 maart 2010 17:48 schreef BOKA het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, een paar nummers kan ik het prima luisteren, daarna gaat het vervelen. Komt waarschjnlijk door de zang.
Zo ken ik Jan helemaal niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 05:39 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Kan niet, ik ben nog nooit op FoR geweest
Ik kon best aardig met hem opschieten, tot hij met opmerkingen kwam als:"mijn doel in het leven is zoveel mogelijk christenen vermoorden" ik: eeehm je ouders zijn christelijk.... hij:....
en niet te vergeten dat hij denkt "eigen schuld, dikke bult" als een meisje in een kort rokje of een strakke broek verkracht wordt.
Dahag, Jan...![]()
Hij had van die vrienden die toentertijd dachten dat ze stoer waren door zulke uitspraken te doen, dus doet hij ze ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ken ik Jan helemaal niet.Althans hij is de laatste jaren wel wat volwassener geworden. iig verbaast mij eigenlijk niets zulke uitspraken van hem. Althans een paar jaar geleden dan. Nu hoor ik hem daar over tenmiste niet meer. Maar zo vaak spreek ik hem ook weer niet. En ik denk ook niet dat die eerste uitspraak erg serieus bedoeld was. Zijn ouders zijn namelijk ook Christen.
Die andere uitspraak is gewoon raar.
![]()
Het kan ook Dynamo geweest zijn.![]()
in 2004 in Nijmegen.
Gisteren was iig gezellig in de baroeg. Onze grote vriend Jan was er ook weer
Ik zou best naar Hellfest willen. Alleen het enige probleem is of ik na april nog wel werk heb of niet. Ik heb totaal geen zekerheid. Dus ik durf eigenlijk niet een kaartje te kopen voor Hellfest of een ander festival.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vandaag langs de afdelingsleider geweest om te kijken of arucard en ik naar hellfest kunnen, en ja hoor, het kan
Gaat er nog iemand anders mee met de busreis?
[..]
Idd, op zich is het een prima band, maar die vocals klinken zó extreem jankerig....
Ja dat was ik. De eerste foto uit mijn fobo is uit die tijdquote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hij had van die vrienden die toentertijd dachten dat ze stoer waren door zulke uitspraken te doen, dus doet hij ze ook.
En had jij dan op Dynamo 04 een hanekam/platgeslagen hanekam?
Ik mocht een keertje blijven slapen na ene concert in Tilburg (woonde toen in Wageningen en kon niet meer thuis komen) hadtie alvast condooms gekochtquote:Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat was ik. De eerste foto uit mijn fobo is uit die tijd![]()
Zo ken ik Jan inderdaad. Toen kwam hij vaak in de Elektra en daar kwamen inderdaad een groepje die dat soort uitspraken regelmatig deed. Leuk he meelopers
Verstand van muziek wel ja. Van vrouwen blijkbaar niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik mocht een keertje blijven slapen na ene concert in Tilburg (woonde toen in Wageningen en kon niet meer thuis komen) hadtie alvast condooms gekocht
Ik zo: eeeehm ik weet niet wat jij denkt hoor..
Hij dacht dat hij mn vriendje was (terwijl ik 900 kilometer verderop zat en hem eens in de 2 weken op MSN sprak) en hij vond dat ik hem aan het lijntje hield
Voor wie wil weten over wie het hier gaat: die gozer die in zijn eentje zit met het biertje
Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft wel verstand van goeie muziek.
Maar wel Femkequote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef ThE_ED het volgende:
Ik was van het weekend gewoon op een feestje van Femke Halsema.
Weinig metal though![]()
Wel lekker zitten rellen daar bij de Groene Leninisten?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef ThE_ED het volgende:
Ik was van het weekend gewoon op een feestje van Femke Halsema.
Weinig metal though![]()
Beetje te oud voor mij, wel genoeg andere dames though.quote:
Weinig, zelfs Rutger van GS klaagde dat er nauwelijks bereik was.quote:en Twitter
Er was een wand waar je dingen op kon schrijven ("analoog twitter") , dus ik heb aan Bert een berichtje gericht van "allemaal links tuig hier, had je niet kunnen waarschuwen?". (Brussen was speker daar en is blogcollega)quote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel lekker zitten rellen daar bij de Groene Leninisten?.
Ouder dan Yvonne?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Beetje te oud voor mij, wel genoeg andere dames though.
Overbelasting van al die nerds daarquote:[..]
Weinig, zelfs Rutger van GS klaagde dat er nauwelijks bereik was.
Uiteraard, die waren allemaal bij mijquote:
Pimpquote:Op maandag 1 maart 2010 19:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Uiteraard, die waren allemaal bij mij
ontopic: Vrijdag naar Obituary in de Watt, ik ben niet zo van de Death, maar vind hen wel ok.
Naamgenoot van een vriend gespot, alleen met iets andere spellingquote:
Toch niet onze Jan?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Naamgenoot van een vriend gespot, alleen met iets andere spelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |