Daar stuur je dan dit toch gewoon als reactie op terug?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef Darkestrah het volgende:
Hehehe, ik heb een email gestuurd naar iemand die zo'n shirt op marktplaats had staan om te vragen welke maat het shirt was ( XL), krijg ik dit gedrocht van een antwoord:
[..]
Wat ik in het black metal topic al zei; hij valt totaal niet tegen, en ik ga m zeker aanschaffen. (Zag vanmiddag een tweet van Sounds in tilburg voorbij komen dat de vinyl versie, natuurlijk, wit wasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:21 schreef Darkestrah het volgende:
Wat vinden we nou van de nieuwe Burzum eigenlijk?
Ik vind hem fijn.
Ik heb em nog niet gehoord... Wat vind jij ervan dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:21 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vind hem fijn.
Precies hetzelfde wat ik van de oude vond:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:21 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vind hem fijn.
quote:ANNIHILATOR confirmed at France's HELLFEST Open Air Festival Annihilator appears Saturday Night, June 19 on the Main Stage.
...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 07:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet gehoord... Wat vind jij ervan dan?
Ging jij morgen nog naar de baroeg?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb hem nog niet gehoord
Maar k ben sowieso niet zo n Burzum fanaat
Ik twijfel nog, ten eerste zit ik nu bij mn lief in Enschede, Enschede -> Rotterdam is een flinke afstandquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ging jij morgen nog naar de baroeg?
Oke dan zou ik gewoon bij je lief blijven.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ten eerste zit ik nu bij mn lief in Enschede, Enschede -> Rotterdam is een flinke afstand
Maar ik ben bang dat het gigantisch uitloopt en ik moet maandag weer gewoon om 04:45 mijn bed uit
Ik heb met 2 vrienden afgesproken dat als we weer naar Annihilator gaan, we met rubber kippen en maiskolven voor 't podium gaan staanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:02 schreef Witchfynder het volgende:
Nu wordt het jammer dat ik niet ga.
[..]
Ja... Die ken ik wel, jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan zou ik gewoon bij je lief blijven.
Trouwens vraagje
Ken jij metaljan?
Hij is mijn grote broerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:53 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja... Die ken ik wel, ja
Wie kent hem niet na "Rutger leert stappen?" maar ik ken hem eeeehm anders...
Denk ook dat ik hier blijf, heb die bands allemaal al minstens 8x gezien
Denk dat Jeff dat best waardeertquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb met 2 vrienden afgesproken dat als we weer naar Annihilator gaan, we met rubber kippen en maiskolven voor 't podium gaan staan
Dat is écht teringvroeg. Why?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ten eerste zit ik nu bij mn lief in Enschede, Enschede -> Rotterdam is een flinke afstand
Maar ik ben bang dat het gigantisch uitloopt en ik moet maandag weer gewoon om 04:45 mijn bed uit
Precies, Chicken and Corn!quote:Op zondag 28 februari 2010 02:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk dat Jeff dat best waardeert.
FOK!meet op Hellfest!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kent iemand deze band? Werd net door een zweed erop gewezen, klinkt goed!
Edit: Arucard en ik zitten eraan te denken om met zon tourbus mee te gaan naar helfest
Zeker nu ik eens heb gekeken wat ik op zich wel wil zien wil ik zeker gaan
Mijn lijstje:
kiss, motorhead, saxon, carcass, nevermore, overkill, finntroll, arch enemy, exodus, devin townsend, sabaton, asphyx, necrophagist, suffocation, my dying bride, candlemass, atheist ,count raven, nile, between the buried and me, garcia plays kyuss, brant bjork and the bros, mondo generator, yawning man
Klinkt goed. Als bonus gelijk ook leuke bandsquote:
Kan niet, ik ben nog nooit op FoR geweestquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik jou wel eens eerder gezien op Fields of rock gezien
Werken (en ik ben nogal traag op deze tijd van de dagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |