Ik heb er eentje voor 28 april in Enschede. Blijkbaar krijg je daar ook nog een gratis t-shirt bij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 05:30 schreef GimmeGore het volgende:
En een ticket voor het uitverkochte Bolt Thrower concert geregeld
hahahha fucking nice, MEER!quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:40 schreef GimmeGore het volgende:
this topic needs some Krieg!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vocals klinken als screamo of iets in die richting, vind het niks (de vocals dan)quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:58 schreef VaderVanJezus het volgende:
Fuck, wat is dit toch gaaf
Meer liefhebbers van deze nederlandse band?
Ik heb de rest van het topic niet meer gelezen, maar ik heb interesse. Misschien geeft Pascal er de voorkeur aan om zelf te rijden, maar met z'n allen in een touringbusje lijkt me ook wel boom-diggityquote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vandaag langs de afdelingsleider geweest om te kijken of arucard en ik naar hellfest kunnen, en ja hoor, het kan
Gaat er nog iemand anders mee met de busreis?![]()
Zou natuurlijk wel heel vet zijn om met zn allen in die bus te zitten, maar dan kunnen we wel minder spullen vervoeren hequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb de rest van het topic niet meer gelezen, maar ik heb interesse. Misschien geeft Pascal er de voorkeur aan om zelf te rijden, maar met z'n allen in een touringbusje lijkt me ook wel boom-diggity![]()
Ik PM je mn msn trouwens wel even.
En ook, heb ik dit Lamp of Thoth-shirt besteld, krijg ik dit binnen. Vervelend.
Nou, ik typ jouw username toch ook niet verkeerd? Ga de band anders eens luisteren, dan zal je hem wel onthouden.quote:
screamo? nee joh hahaquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vocals klinken als screamo of iets in die richting, vind het niks (de vocals dan)![]()
Sorryquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nou, ik typ jouw username toch ook niet verkeerd? Ga de band anders eens luisteren, dan zal je hem wel onthouden.
Trek het je niet aanquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nou, ik typ jouw username toch ook niet verkeerd? Ga de band anders eens luisteren, dan zal je hem wel onthouden.
Hij had ook gewoon niet zo moeilijke nickname moeten nemenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trek het je niet aan* Marijkezwolle mompelt iets met andere kwaliteiten
Jij weet niks over mijn andere kwaliteiten. En vast ook niet over die van tijnbrein.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trek het je niet aan* Marijkezwolle mompelt iets met andere kwaliteiten
Ik heb het ook niet over jouw kwaliteiten maar inderdaad over die van Tijnbreinquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jij weet niks over mijn andere kwaliteiten. En vast ook niet over die van tijnbrein.
Dat is lief van jequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jouw kwaliteiten maar inderdaad over die van TijnbreinEn aangezien ieder mens kwaliteiten heeft, zal hij die ook wel hebben he? Een beetje onaardig om te zeggen van niet Koen!
![]()
Oeh, en nog een weekje en dan Paganfest!
De helft van de mensen kunnen mijn nickname ook niet goed typen. Gek genoeg typen ze dan geen 'Witchfinder', wat de eigenlijke spelling is, maar 'Wytchfinder'. Echt, wat een figuren. Of ze vragen aan me of ik een heks ben. NEE, juist het tegenovergestelde, randaap!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon niet zo moeilijke nickname moeten nemen
Jouw nickname schrijf ik wel weer goed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De helft van de mensen kunnen mijn nickname ook niet goed typen. Gek genoeg typen ze dan geen 'Witchfinder', wat de eigenlijke spelling is, maar 'Wytchfinder'. Echt, wat een figuren. Of ze vragen aan me of ik een heks ben. NEE, juist het tegenovergestelde, randaap!
*zucht* mensen....
Dat is dan al áán talentquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw nickname schrijf ik wel weer goed.
Coolquote:
ThE_EDquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:29 schreef Darkestrah het volgende:
En nu zonder opzoeken de username van the_ed, met de hoofdletters op de goede plaatsen.
[ afbeelding ]
"I want to play a game.."
Ik vinnem engquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:29 schreef Darkestrah het volgende:
En nu zonder opzoeken de username van the_ed, met de hoofdletters op de goede plaatsen.
[ afbeelding ]
"I want to play a game.."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |