abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:51:41 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78335574
Damn... ik was het wel. Ik dacht dat Tico het was.
pi_78335596
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... ik was het wel. Ik dacht dat Tico het was.
Nee niets daarvan
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † dinsdag 23 februari 2010 @ 10:52:44 #3
43556 miss_dynastie
pi_78335613
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:44 schreef pinquit het volgende:
'wij' hebben dit huis gekocht voor 90.000 gulden en t is nu 275.000 waard
Ik ken ook best wat mensen die dat hebben, maar die hebben tussentijds de hypotheek vrolijk een paar keer opgehoogd - en dat geld dus lang niet altijd in het huis gestoken- en die hebben nu echt wel een probleem bij verkoop . Maar gezien je vrolijke smiley is dat bij jullie vast niet het geval
pi_78335630
zomaar anderen de schuld geven
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ben jij mede eigenaar Pinq?
Nee, maar als (oh ik heb de afloop van dag huisgedoe nog niet verteld, ga ik zo doen) mijn moeder mn vader uitgekocht heeft wil ze het huis graag op mijn naam laten zetten, dus dan ben ik de eigenaar
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_78335662
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ken ook best wat mensen die dat hebben, maar die hebben tussentijds de hypotheek vrolijk een paar keer opgehoogd - en dat geld dus lang niet altijd in het huis gestoken- en die hebben nu echt wel een probleem bij verkoop . Maar gezien je vrolijke smiley is dat bij jullie vast niet het geval
De hypotheek verhoogd? met welke reden dan?
hier is vanaf begin tot eind alles in de verbouwing alleen nog dubbel glas en het is weer helemaal perfect
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:54:59 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78335684
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:53 schreef pinquit het volgende:
zomaar anderen de schuld geven
[..]

Nee, maar als (oh ik heb de afloop van dag huisgedoe nog niet verteld, ga ik zo doen) mijn moeder mn vader uitgekocht heeft wil ze het huis graag op mijn naam laten zetten, dus dan ben ik de eigenaar
Maar dat kost toch ook wel centjes? Valt dat niet onder die schenkingsregeling?
pi_78335718
Mijn ouders hebben hun huis voor 75000 gulden gekocht in een buurt waar een beetje huis nu 230.000 EURO doet. Over leuke investeringen gesproken. Huis is leuk onderhouden, hypotheekvrij... zucht!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  † In Memoriam † dinsdag 23 februari 2010 @ 10:56:44 #8
43556 miss_dynastie
pi_78335744
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:54 schreef pinquit het volgende:

[..]

De hypotheek verhoogd? met welke reden dan?
hier is vanaf begin tot eind alles in de verbouwing alleen nog dubbel glas en het is weer helemaal perfect
Nou, eh, gewoon, leuk leven zeg maar. Autootje, startkapitaaltje voor eigen bedrijf, vakanties, heb echt een hoop onzin voorbij horen komen. Vroegah hoefde je het geld niet per se in het huis te stoppen om voor hypotheekrenteaftrek in aanmerking te komen, dus sommigen hebben het er echt van genomen. En nu mopperen
pi_78335765
Wij hebben de hyp niet verhoogd maar moesteb wel een keer veranderen van hypotheek omdat die lamlul van een financieel adviseur ons flink genaaid had. Dat grapje kost ons nu 200 per maand meer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 23 februari 2010 @ 11:00:23 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_78335851
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:57 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben de hyp niet verhoogd maar moesteb wel een keer veranderen van hypotheek omdat die lamlul van een financieel adviseur ons flink genaaid had. Dat grapje kost ons nu 200 per maand meer.
jee, wat erg
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:00:28 #11
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_78335856
Ik had mijn stuk restschuld ook wel mee willen nemen in mijn hypotheek maar toen ik mijn huis kocht was het oude huis nog niet verkocht. Nu heb ik dus zo'n fijne lening met veels te veel rente
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_78335885
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:00 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

jee, wat erg
Behoorlijk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78335917
Goed, het huis dat ik een maandje geleden postte was al verkocht Maargoed, toen het enthousiasme na dat nieuws gezakt was, ben ik eigenlijk toch wel blij dat we hier niet weggaan

Na een avondje huizen kijken is mijn moeder weer helemaal verliefd geworden op ons eigen huis, want dat ziet er vergeleken met wat er te koop staat zó perfect uit
Dus het plan voor nu is: Mijn paps uitkopen (moet over 2 jaar officieel geloof ik) Van het geld dat mijn vader ontvangt kan hij mijn broer helpen een huis te kopen (is hij eindelijk weg! niet dat ik niet van hem houd hoor maar het geeft een hoop beperkingen gewoon. en hij wordt 28 dit jaar enzo )

En we gaan dit huis helemaal mooi maken, schoonheidsfoutjes eruit, nieuwe keuken erin alles een beetje ook naar mijn smaak (die verschilt jammer genoeg nogal met die van mn moeder ) mn slaapkamer weer mijn slaapkamer/werkkamer maken, max krijgt de kamer van mn broer enz enz enz.
vervolgens wil mijn moeder dus dat het huis op mijn naam staat (maar moet nog even vragen waarom ookalweer )
pi_78335944
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar dat kost toch ook wel centjes? Valt dat niet onder die schenkingsregeling?
ja dat kost geld idd. ik weet ook niet precies hoe en waarom, ze heeft het me verteld, maar het is me ontschoten geloof ik
pi_78335959
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

Behoorlijk!
En je kunt je hypotheek niet oversluiten?

Het loont om te shoppen... zeker als je rentevaste periode afloopt.
pi_78336004
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:02 schreef pinquit het volgende:
Goed, het huis dat ik een maandje geleden postte was al verkocht Maargoed, toen het enthousiasme na dat nieuws gezakt was, ben ik eigenlijk toch wel blij dat we hier niet weggaan

Na een avondje huizen kijken is mijn moeder weer helemaal verliefd geworden op ons eigen huis, want dat ziet er vergeleken met wat er te koop staat zó perfect uit
Dus het plan voor nu is: Mijn paps uitkopen (moet over 2 jaar officieel geloof ik) Van het geld dat mijn vader ontvangt kan hij mijn broer helpen een huis te kopen (is hij eindelijk weg! niet dat ik niet van hem houd hoor maar het geeft een hoop beperkingen gewoon. en hij wordt 28 dit jaar enzo )

En we gaan dit huis helemaal mooi maken, schoonheidsfoutjes eruit, nieuwe keuken erin alles een beetje ook naar mijn smaak (die verschilt jammer genoeg nogal met die van mn moeder ) mn slaapkamer weer mijn slaapkamer/werkkamer maken, max krijgt de kamer van mn broer enz enz enz.
vervolgens wil mijn moeder dus dat het huis op mijn naam staat (maar moet nog even vragen waarom ookalweer )
jij woont er toch ook? Met kind....
pi_78336005
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En je kunt je hypotheek niet oversluiten?

Het loont om te shoppen... zeker als je rentevaste periode afloopt.
Rentevasr periode loopt voorlopig nog niet af helaas.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:06:02 #18
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_78336016
quote:

Maar wil je dan eeuwig met je moeder in één huis blijven wonen? Mijn moeder is een schat maar ik was op gegeven moment toch wel erg toe aan een eigen plek, betaald van mijn eigen geld, ingericht met mijn eigen spullen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_78336081
Hypotheekrenteaftrek, die moeten wij nog krijgen voor 1,5 jaar.. Dus ben benieuwd welk bedrag we krijgen
En hypotheken, wij hebben ook best een hoge hypotheek, mja ook veel in het huis verbouwd (hadden 25000 erbij geleend voor verbouwing). Mijn vriend wil als de zolder af is het huis laten taxeren, even kijken of het meer waard geworden is
  † In Memoriam † dinsdag 23 februari 2010 @ 11:08:31 #20
43556 miss_dynastie
pi_78336091
quote:
Maar wil je paps dat ook? Ik kan me ook voorstellen dat hij er lekker zelf van wil genieten?
pi_78336095
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:06 schreef m@x het volgende:

[..]

Maar wil je dan eeuwig met je moeder in één huis blijven wonen? Mijn moeder is een schat maar ik was op gegeven moment toch wel erg toe aan een eigen plek, betaald van mijn eigen geld, ingericht met mijn eigen spullen.
ik zou er niet aan moeten denken idd
(en dan ben ik echt een moederskindje )
pi_78336204
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar wil je paps dat ook? Ik kan me ook voorstellen dat hij er lekker zelf van wil genieten?
hij wil dat geld niet eens
pi_78336222
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:08 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ik zou er niet aan moeten denken idd
(en dan ben ik echt een moederskindje )
Het zou ook niets voor mij zijn
Maar ik durf mezelf dan ook wel geen moederskindje noemen Al probeer ik wekelijks één keer te bellen.
  † In Memoriam † dinsdag 23 februari 2010 @ 11:13:35 #24
43556 miss_dynastie
pi_78336249
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:12 schreef pinquit het volgende:

[..]

hij wil dat geld niet eens
Oh wat ideaal dan. Wij zitten hier in een compleet tegenovergestelde situatie, dus het is voor mij altijd wel bijzonder om te horen hoe dat dan bij anderen gaat .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 februari 2010 @ 11:14:16 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78336270
Pinq, op jouw naam zetten kan niet zomaar, je hebt dan met schenkingsrecht te maken. Dat kan je een hoop geld kosten.

Mijn huis in Haarlem kocht ik in 2007 voor 250.000 gulden, verkoop bracht 269.000 euro op Hoezo explosieve stijging. Mede daardoor hebben we nu nog maar een klein hypotheekje over. En dus weer enorme overwaarde. Maar dit huis verkopen we lekker niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')