Eerst NL's lieveling, nu NL's pispaal? En dat in 10 sec?quote:
Ja, maar hij maakte een stomme fout terwijl ie er zo goed voor lagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst NL's lieveling, nu NL's pispaal? En dat in 10 sec?
Nja het is wel terecht... je hebt twee keer het voordeel van de binnenbaan...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
De voice over hier zei dat ie daar niet op gediskwalificeerd zal worden...
Het lijkt een fout van Kemkers te zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar hij maakte een stomme fout terwijl ie er zo goed voor lag!
Ja ik zie het. Bah. Stom gedoequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het lijkt een fout van Kemkers te zijn
Ja, dat wel, ze hadden het erover dat ie over het pilonnetje heen ging.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja het is wel terecht... je hebt twee keer het voordeel van de binnenbaan...
Ik zat me dan af te vragen of ie niet gewoon nog een buitenbocht had kunnen pakken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat wel, ze hadden het erover dat ie over het pilonnetje heen ging.
Ja, bij twijfel kan je dat toch beter doen, volgens mij. En qua tijd had ie dat best gehaald.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zat me dan af te vragen of ie niet gewoon nog een buitenbocht had kunnen pakken?
nee ik bedoel na die verkeerde wissel gewoon nog een verkeerde wissel...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, bij twijfel kan je dat toch beter doen, volgens mij. En qua tijd had ie dat best gehaald.
of verlichte pijltjes onder het ijs!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Desmonkey het volgende:
Volgende keer maar met een gps tracker schaatsen?
Hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef wonderer het volgende:
Die stomme Amerikaanse verslaggever heel uitgestreken "oh, de headlines in Amsterdam tomorrow"
Ja briljant welquote:
Maar die uitgestreken smoel erbijquote:
Nee, want hij verwart Nederland en Amsterdam weer eensquote:
Ik las op twitter meteen: Net als Sven de verkeerde baan gekozen? Surf dan nu naar www.monsterboard.nlquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja briljant wel. En snel ook. Ik zag die reclame en ik dacht "oei, pijnlijk" maar toen kwam dat helaas-geen-goud-voor-sven
.
Whahahahah, geniaalquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las op twitter meteen: Net als Sven de verkeerde baan gekozen? Surf dan nu naar www.monsterboard.nl
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Oidale het volgende:
Als ik Kemkers was, zou ik van baan wisselen.
okay die is flauw, die van monsterboard was wel hilarisch btw.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef creno het volgende:
Eerst de NS met niet werkende wissels, nu Sven...
is daar ook een sneltoets voor ?quote:
Je wil hem troosten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:31 schreef creno het volgende:
Nou nou, zijn bobbel was toch leuk om te zien !
Ik denk niet dat R. en ik dat af zouden slaanquote:
Ook verkeerd gewisseld? Wat solidair!quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:46 schreef Stroekie het volgende:
hè bah de treinen tussen utrecht en eindhoven rijden op halve dienstregeling
NS is wel sponsor van NOC/NSF maar om nu als steun in de rug een sein en wisselstoring te veroorzaken gaat mij toch iets te verquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook verkeerd gewisseld? Wat solidair!
Of is de halve dienstregeling zoiets als de vlag halfstok, omdat ze in schaatsrouw zijn?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:31 schreef creno het volgende:
Nou nou, zijn bobbel was toch leuk om te zien !
Nicequote:
Dat is 'm inderdaadquote:
ja dan is een touchscreen wel weer leukquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:03 schreef creno het volgende:
leuk, ik kan fokken met m'n gsm en heb de bobbel beeldvullend in m'n scherm, lol.
Dat ie nou ff omhoog kijktquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok Ang3l, Florence and the Machine - Lungs hangt in de download.
Eh, de gewone I guess. Maar het valt niet tegenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
De enkele gewone cd of die met een 2e cdtje erbij waar ook The Hardest of Hearts opstaat?
geen touchscreen voor mij, gewoon een n96je, touchscreen lijkt me toch zwaar irritant.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dan is een touchscreen wel weer leuk
En op Pinkpop 2010quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:49 schreef Ang3l het volgende:
In ieeder geval: Mijn fav cd van 2009. Mijn favoriete lowlands act van 2009. Mijn favoriete losse optreden van 2009. Staat in de OOR cd top 10 van 2009 en heeft brit-awards gewonnen voor beste nieuwkomer en beste album
Het is een Coup! Een coup zeg ik je!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Henk Kroll voorman, ben ik ook verkeerd gewisseld?
http://www.ed.nl/regio/ke(...)stoor-Luc-Buyens.ece
Gelukkigquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, de gewone I guess. Maar het valt niet tegen.
Zijn 2 verhalen die nu samenkomen, of niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Henk Kroll voorman, ben ik ook verkeerd gewisseld?
http://www.ed.nl/regio/ke(...)stoor-Luc-Buyens.ece
en Rouvoet weigert om er aandacht aan te schenkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Het is een Coup! Een coup zeg ik je!
gaan we toch heerlijk in onze blote hajebiets rondlopen op een onbewoond eilandquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik twitterde al over de scheiding tussen kerk en staat... maar zowel de kerk als de staat wil ons niet hebben
Als Plasterk komt, worden we dan allemaal geacht om een hoed te dragen ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
zojuist een telefoontje gehad van het partijbureau Lilianne Ploumen partijvoorzitter van de PvdA zal zondag in Den Bosch mij komen ondersteunen met een delegatie ( de naam Ronald Plasterk wordt ook al genoemd maar nog niet zeker)
Het is toch geweldig dat je als 1 persoon de wereld in beweging kunt krijgen.
Vervolgens bereikt mij via Henk kroll mij het bericht van een regionale pastoor, die samenwoont met een vriend, het dorp weet dat, maar die nu zodanig in gewetensbezwaren is gekomen, de huishoudster van meneer pastoor was bang dat hij zichzelf zou verhangen.
Dit soort berichten doet me huiveren.
ja dat zul je door de samenhangende timing natuurlijk nooit te weten komen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Fraai staaltje verkiezingscampagne van de PvdA dus as zondag.... ik vraag me af of ze ook waren gekomen als er volgende maand geen verkiezingen waren geweest...
Da's waar.... maar ik vermoed van nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat zul je door de samenhangende timing natuurlijk nooit te weten komen.
Hij heeft toch geweigerd?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:27 schreef wonderer het volgende:
Rouvoet voor homo-emancipatieIk vind het nog steeds om te janken.
Dat is nooit mijn insteek geweest, als er al sprake zou zijn van timing zou ik dat nu niet doen, lokale campagne is al gekkenhuis genoegquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Fraai staaltje verkiezingscampagne van de PvdA dus as zondag.... ik vraag me af of ze ook waren gekomen als er volgende maand geen verkiezingen waren geweest...
Hij beschuldigt jou er ook niet van, maar die liliane lila...lily was here... diequote:Op woensdag 24 februari 2010 16:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat is nooit mijn insteek geweest, als er al sprake zou zijn van timing zou ik dat nu niet doen, lokale campagne is al gekkenhuis genoeg
Nee niet zo zeer van jou maar van de landelijke kliekquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat is nooit mijn insteek geweest, als er al sprake zou zijn van timing zou ik dat nu niet doen, lokale campagne is al gekkenhuis genoeg
Het zal toch niet, he?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vervolgens bereikt mij via Henk kroll mij het bericht van een regionale pastoor, die samenwoont met een vriend, het dorp weet dat, maar die nu zodanig in gewetensbezwaren is gekomen, de huishoudster van meneer pastoor was bang dat hij zichzelf zou verhangen.
1 van de 2 uit cuijk heeft zondag in Reusel stennis geschopt in de kerk en is daar door de politie afgevoerd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet helemaal hoe dat verhaal van die aanklacht nou verweven zit in het verhaal van de Prins. Gaan die 2 nou aanklacht doen omdat ze die bewuste protestzondag geen hostie hebben gekregen? Ofwel: is het een afsplitsing van het rpins-verhaal?
Maar kan ie wel weigeren dan? Ik ben niet zo heel goed op de hoogte...quote:
"Stennis geschopt"? Ik dacht dat ie alleen naar de microfoon liep omdat ie iets wilde zeggen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:33 schreef Pieter. het volgende:
[..]
1 van de 2 uit cuijk heeft zondag in Reusel stennis geschopt in de kerk en is daar door de politie afgevoerd.
Nu doen ze dus aangifte tegen de pastoor. Dat is de enige verwevenheid.
Je kent mijn oplossing voor het niet gewild zijn door Kerk en Staat he!
Yes daddyquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:33 schreef Pieter. het volgende:
Je kent mijn oplossing voor het niet gewild zijn door Kerk en Staat he!
Blijkbaar. Iemand anders krijgt het nu.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar kan ie wel weigeren dan? Ik ben niet zo heel goed op de hoogte...
het was ook een heel persoonlijk verhaal, terwijl hij de zondagdienst deed bereide die vriend, die dus ook bij hem in de pastorie woont, de maaltijd....quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het zal toch niet, he?
Ik speel al een paar jaar een hele mooie RPG met oa een pastoor (die doet mijn maatje, hoewel ik zijn collega speel) en zoals wel vaker met RPG-plots en -karakters verspreidt het gevoel dat ik met die personages heb naar Real Life, dus als ik dit hoor... brr. Ik heb daardoor gewoon een zwak voor pastoors en zeker homoseksuelen.
Voelt best naar van binnen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het was ook een heel persoonlijk verhaal, terwijl hij de zondagdienst deed bereide die vriend, die dus ook bij hem in de pastorie woont, de maaltijd....
Ik ook. En ik heb er zelfs begrip voor als hij weigert.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:39 schreef wonderer het volgende:
Mja. Ik vind dat "mag wel" altijd een beetje gevaarlijk, want je weet niet of de persoon in kwestie dat wel of niet doet of zegt.
Ik heb eerlijk gezegd liever dat ie weigert.
*opluchting*quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef Pieter. het volgende:
BREKEND
De portefeuille van Plasterk wordt niet, ik herhaal NIET door rouvoet overgenomen.
Dit gewetensconflict is vast al een aantal malen voorbij gekomen. Dat krijg je als pastoor en homo. Wat er ook gebeurd, daarvan is hij de veroorzaker. De schuldige vind ik in deze een stom woord, omdat het meer de dupe is. Maar hoe dan ook nooit jezelf de schuld gaan geven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het was ook een heel persoonlijk verhaal, terwijl hij de zondagdienst deed bereide die vriend, die dus ook bij hem in de pastorie woont, de maaltijd....
Op een plek waar mijn gewend is aan communicatief 1 richtingsverkeer, wordt dat niet echt gewaardeerdquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Stennis geschopt"? Ik dacht dat ie alleen naar de microfoon liep omdat ie iets wilde zeggen.
Dus ik kan mijn gestreepte pyjama weer uit de koffer halen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef Pieter. het volgende:
BREKEND
De portefeuille van Plasterk wordt niet, ik herhaal NIET door rouvoet overgenomen.
Ja tis normaal ook niet zo dat je zomaar fff de microfoon mag pakken in de kerk. Dus wat dat beetreft vind ik stennis best een goede omschrijving.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:46 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Op een plek waar mijn gewend is aan communicatief 1 richtingsverkeer, wordt dat niet echt gewaardeerd
Oh, je had je pyama alvast opgeborgen met het oog op de evacuatie / adoptie?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn gestreepte pyjama weer uit de koffer halen?
nooit eerder kwam een minister zo voor homo emancipatie op als de afgelopen jaren Pvda minister Plasterkquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee niet zo zeer van jou maar van de landelijke kliek
Rammsteinquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:54 schreef wonderer het volgende:
Mann gegen Mann in mijn playlist...
Ja, heerlijk.quote:
Speel jij toevallig D&D dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Maar ik voel nu best kut, eigenlijk. Vanwege een paar verzonnen personagesHet lot van de schrijver...
quote:
Ik zat al bijna op de treinquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:52 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Oh, je had je pyama alvast opgeborgen met het oog op de evacuatie / adoptie?
Nee, mijn eigen versie van RPG, gewoon in een chatbox interactief verhalen schrijven. Zie hier voor uitleg en een voorbeeldjequote:
Grappigquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, mijn eigen versie van RPG, gewoon in een chatbox interactief verhalen schrijven. Zie hier voor uitleg en een voorbeeldje
Jezus... sterkte kerelquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn opa is een paar weken geleden schoon verklaard van slokdarmkanker. Vandaag is gebleken dat mijn oma darmkanker heeft. Misschien met "slechts" één operatie volledig weg te halen. Dat is dan wel mooi. Ofzo.
Gefeliciteerd en sterkte...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn opa is een paar weken geleden schoon verklaard van slokdarmkanker. Vandaag is gebleken dat mijn oma darmkanker heeft. Misschien met "slechts" één operatie volledig weg te halen. Dat is dan wel mooi. Ofzo.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Vaak wel. Soms gaat het echt heel diep. Ik heb dus een priester die een bepaalde "neiging" probeert te verenigen met zijn vak en geloof. Aangezien ik zelf niet gelovig ben, moest ik dus echt best diep graven om dat geloofwaardig te maken en aangezien hij tegen het suicidale aanzit, grijpt dat verhaal van die priester van TMM me best aan. Omdat ik het van binnenuit heb "meegemaakt" zeg maar...quote:
In principe vergelijkbaar meet een acteur die zich heeel erg inleeft in z'n rol. Dat kan er ook best heftig aantoe gaan soms.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vaak wel. Soms gaat het echt heel diep. Ik heb dus een priester die een bepaalde "neiging" probeert te verenigen met zijn vak en geloof. Aangezien ik zelf niet gelovig ben, moest ik dus echt best diep graven om dat geloofwaardig te maken en aangezien hij tegen het suicidale aanzit, grijpt dat verhaal van die priester van TMM me best aan. Omdat ik het van binnenuit heb "meegemaakt" zeg maar...
Ja, dat is het ook eigenlijk wel, alleen op een virtueel podium en zonder script. Misschien dat ik me daarom ook zo goed in Arthur kan inleven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In principe vergelijkbaar meet een acteur die zich heeel erg inleeft in z'n rol. Dat kan er ook best heftig aantoe gaan soms.
Method acting.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In principe vergelijkbaar meet een acteur die zich heeel erg inleeft in z'n rol. Dat kan er ook best heftig aantoe gaan soms.
Dat kan ik me heel goed voorstellen jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook eigenlijk wel, alleen op een virtueel podium en zonder script. Misschien dat ik me daarom ook zo goed in Arthur kan inleven.
Yep. Hoewel een method actor geloof ik ook tussen de scenes door in zijn rol blijft. Ik moet vaak wisselen en als ik de chat sluit is het ook weer weg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Method acting.
En in wonderers geval dan method writing.
"als ik met mijn vingers knip...."quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Hoewel een method actor geloof ik ook tussen de scenes door in zijn rol blijft. Ik moet vaak wisselen en als ik de chat sluit is het ook weer weg.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"als ik met mijn vingers knip...."
Partner in crimequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Maatje roept bij mij altijd van die HIV-buddy associaties op, of mensen die "partner" zeggen omdat ze niet durven zeggen dat ze homo zijnsorry
Da's ook laat... zestien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)oblemen__.html?p=3,2
God bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |