Je wil hem troosten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:31 schreef creno het volgende:
Nou nou, zijn bobbel was toch leuk om te zien !
Ik denk niet dat R. en ik dat af zouden slaanquote:
Ook verkeerd gewisseld? Wat solidair!quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:46 schreef Stroekie het volgende:
hè bah de treinen tussen utrecht en eindhoven rijden op halve dienstregeling
NS is wel sponsor van NOC/NSF maar om nu als steun in de rug een sein en wisselstoring te veroorzaken gaat mij toch iets te verquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook verkeerd gewisseld? Wat solidair!
Of is de halve dienstregeling zoiets als de vlag halfstok, omdat ze in schaatsrouw zijn?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:31 schreef creno het volgende:
Nou nou, zijn bobbel was toch leuk om te zien !
Nicequote:
Dat is 'm inderdaadquote:
ja dan is een touchscreen wel weer leukquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:03 schreef creno het volgende:
leuk, ik kan fokken met m'n gsm en heb de bobbel beeldvullend in m'n scherm, lol.
Dat ie nou ff omhoog kijktquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok Ang3l, Florence and the Machine - Lungs hangt in de download.
Eh, de gewone I guess. Maar het valt niet tegenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
De enkele gewone cd of die met een 2e cdtje erbij waar ook The Hardest of Hearts opstaat?
geen touchscreen voor mij, gewoon een n96je, touchscreen lijkt me toch zwaar irritant.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dan is een touchscreen wel weer leuk
En op Pinkpop 2010quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:49 schreef Ang3l het volgende:
In ieeder geval: Mijn fav cd van 2009. Mijn favoriete lowlands act van 2009. Mijn favoriete losse optreden van 2009. Staat in de OOR cd top 10 van 2009 en heeft brit-awards gewonnen voor beste nieuwkomer en beste album
Het is een Coup! Een coup zeg ik je!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Henk Kroll voorman, ben ik ook verkeerd gewisseld?
http://www.ed.nl/regio/ke(...)stoor-Luc-Buyens.ece
Gelukkigquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, de gewone I guess. Maar het valt niet tegen.
Zijn 2 verhalen die nu samenkomen, of niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Henk Kroll voorman, ben ik ook verkeerd gewisseld?
http://www.ed.nl/regio/ke(...)stoor-Luc-Buyens.ece
en Rouvoet weigert om er aandacht aan te schenkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Het is een Coup! Een coup zeg ik je!
gaan we toch heerlijk in onze blote hajebiets rondlopen op een onbewoond eilandquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik twitterde al over de scheiding tussen kerk en staat... maar zowel de kerk als de staat wil ons niet hebben
Als Plasterk komt, worden we dan allemaal geacht om een hoed te dragen ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
zojuist een telefoontje gehad van het partijbureau Lilianne Ploumen partijvoorzitter van de PvdA zal zondag in Den Bosch mij komen ondersteunen met een delegatie ( de naam Ronald Plasterk wordt ook al genoemd maar nog niet zeker)
Het is toch geweldig dat je als 1 persoon de wereld in beweging kunt krijgen.
Vervolgens bereikt mij via Henk kroll mij het bericht van een regionale pastoor, die samenwoont met een vriend, het dorp weet dat, maar die nu zodanig in gewetensbezwaren is gekomen, de huishoudster van meneer pastoor was bang dat hij zichzelf zou verhangen.
Dit soort berichten doet me huiveren.
ja dat zul je door de samenhangende timing natuurlijk nooit te weten komen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Fraai staaltje verkiezingscampagne van de PvdA dus as zondag.... ik vraag me af of ze ook waren gekomen als er volgende maand geen verkiezingen waren geweest...
Da's waar.... maar ik vermoed van nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat zul je door de samenhangende timing natuurlijk nooit te weten komen.
Hij heeft toch geweigerd?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:27 schreef wonderer het volgende:
Rouvoet voor homo-emancipatieIk vind het nog steeds om te janken.
Dat is nooit mijn insteek geweest, als er al sprake zou zijn van timing zou ik dat nu niet doen, lokale campagne is al gekkenhuis genoegquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Fraai staaltje verkiezingscampagne van de PvdA dus as zondag.... ik vraag me af of ze ook waren gekomen als er volgende maand geen verkiezingen waren geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |