Kom maar weer hoor. Kruip er maar weer bij.quote:
Ikke niet!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar weer hoor. Kruip er maar weer bij.
Het was me later te klein en ik heb het aan m'n moeder gegeven. Ze zou het nooit gekocht hebben, maar ze vond het ook mooi. Dat vond ik zooooo leuk......quote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Met een mooi setje van de Hema kan je je idd ook heel mooi voelen
idd ja! ik hou alleen niet zo van kant en satijn of het nu vd hema of MD isquote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Met een mooi setje van de Hema kan je je idd ook heel mooi voelen
Dus je gaat achter die andere beroemde billen kruipen!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
De billen blijven nog even op trouwens, ik heb na de maandag werken altijd weer weekend
Goed geregeld. Dat werken moet de week ook niet gaan beheersen natuurlijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
De billen blijven nog even op trouwens, ik heb na de maandag werken altijd weer weekend
Ik vond satijn ook gewaagd maar ik was zo verliefd op de kleur.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
idd ja! ik hou alleen niet zo van kant en satijn of het nu vd hema of MD is
lekker hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Trusten Golfer en werkze!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
Ik merk straks wel welke billen tegen die van mij mij aankruipen, maar ik ga wel netjes op tijd naar bed, want straks weer ochtendje werken.
ik vind satijn of kant niet gewaagd hoor voor mezelf maar voel me sexier in ander soort onderkledingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vond satijn ook gewaagd maar ik was zo verliefd op de kleur.....En ja, ik voelde me mooi!
Huh! Dat dacht ik ook! Tot ik satijn aan had!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vind satijn of kant niet gewaagd hoor voor mezelf maar voel me sexier in ander soort onderkledingmaar ik begrijp je helemaal hoor met dat gevoel.
been there, done that en niks voor mij dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Huh! Dat dacht ik ook! Tot ik satijn aan had!
Heeft hij ook het prince syndroom?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef krakkemieke het volgende:
Zo jammer dat je amper Van Morrison kan luisteren op you-tube....
Die heb ik uitgezetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
ook voor golfer truste. hopelijk wordt je vrouw niet al teveel afgeleid door haar stalkster
Beboxerde billenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Lol ik had net Isa aan de lijn, ik verstond 'dat ze in haar rug was geschoten'. Ik al helemaal![]()
![]()
WTF? Bedoelde ze 'dat het in haar rug was geschoten'. 1 woordje anders maar wát een verschil
En nu zit ik wakker te zijn. Terwijl ik eigenlijk tegen de beboxerde billen van Kaas aan kan kruipen. Maar ik wil nog niet naar bedEn ik zit vreselijk te puzzelen wat ik op de kaart voor DE ga zetten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Lol ik had net Isa aan de lijn, ik verstond 'dat ze in haar rug was geschoten'. Ik al helemaal![]()
![]()
WTF? Bedoelde ze 'dat het in haar rug was geschoten'. 1 woordje anders maar wát een verschil
En nu zit ik wakker te zijn. Terwijl ik eigenlijk tegen de beboxerde billen van Kaas aan kan kruipen. Maar ik wil nog niet naar bedEn ik zit vreselijk te puzzelen wat ik op de kaart voor DE ga zetten
Van wil iig geen originele songs op you-tube.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft hij ook het prince syndroom?
[..]
Die heb ik uitgezet
Ja, al teruggekeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:20 schreef LieLie het volgende:
Als je nog even wilt lachen: zoek op YouTube Maarten en Vincent van Rossem bij DWDD van afgelopen vrijdag
Ja, dat zagen we! En door een tweet daarover werden we op dat filmpje gewezen. Geweldigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, al teruggekeken.
Vanavond was MvR ook weer bij P&W. Geweldige man
Helemaal waar. Je eerste ingeving opschrijven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb de ervaring dat je niet moet puzzelen en gewoon opschrijven wat je denkt.
Ik snap wel dat het moeilijk is om te schrijven.
Maar ik heb zulk soort kaarten ontvangen. Schrijf gewoon wat je denkt. Dat is echt waardevol.
Hee! Je kan er nog een nachtje over slapen he. Dat werkt bij mij ook goed. Dan komt die tekst vanzelf, als ik onder de douche sta......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
Naar aanleiding van The Commitments, misschien een idee voor het koor, voor ooit?quote:
Ha, Lalique is ook een glasmerk van oudsher.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:38 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, ik heb een aantal parfum miniaturen gekregen. Ze lijken op elkaar, maar ik vind Ivoire lekker. En ik heb 2 lege Lalique flesjes, zo mooi!
Ik ben dol op glas en dus ben ik blij dat ik die miniaturen heb! Al zit er een hoop plastic aan....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, Lalique is ook een glasmerk van oudsher.Ik had ooit een flesje Lalique Equus, met een mooi paard op de achterkant.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:27 schreef minilot het volgende:
Overigens, laatst hadden we het over icons op Fok.. En nu wil ik wel eens weten waarom SoL eigenlijk zo'n bloedirritante heeft!![]()
En Braamyo, waarom heet je iets met bramen erin?
En golft Golfer? En Bluezz, vertel!
Enzovoorts enzovoorts! Ik weet volgens mij alleen van Windigo waar plaatje en naam vandaan komen.![]()
(Ik: minilot, want klein van stuk, er zit een brokje van mijn naam in en ik ben nogal een fanatieke Suske & Wiske-liefhebber. Plaatje zodat ik snel mijn posts herken aan mijn eigen hoofd.)
(Lein heeft ook haar eigen hoofd, toch?)
Omdat een framboos niet zou passen bij een naam als braamyo en omgedraaitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:27 schreef minilot het volgende:
En Braamyo, waarom heet je iets met bramen erin?
Ik moet dan aan Sonnie & Cher denkenquote:
Pfoei, goeie vraag... Ik weet t niet...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:39 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag vraagt zich af of hij wel op het kaartje voor DE staat
Je hebt hem goed onder de duim zegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:00 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen, ik heb de laptop veroverd op TARAEn hij is aan't stofzuigen
Jaar of 3-4.. ja, ben met dat ding in mijn handen geboren zo ongeveerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:04 schreef minilot het volgende:
Dank voor de icon- en naamverhalen. Meer graag! Vind ik leuk!
Sun, wat een stoere foto - zo'n klein meisje met zo'n struise camera! Hoe oud was je daar?
Zeg, moet de FOK! CUL SC Knockploeg even langskomen voor die nare buurvrouw van Elf?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:10 schreef Rtificial het volgende:
Morning,
DE heeft vannacht wel redelijk geslapen. Het is nog steeds erg wennen aan de kamer waar ze ligt. Er ligt een nogal passief agressieve vrouw naast d'r, die een groot deel van de dag bezig is over DE te klagen tegen iedereen die het horen wil, omdat ze vindt dat DE te veel sorg nodig heeft, en de TV niet kan zien omdat de gordijnen van DE's bed er voor hangen, etc.
Beetje vervelende situatie, dus eens zien of we daar vandaag iets aan kunnen doen.
Verder is er volgens de dokter wel een lichte verbetering te zien, of in ieder geval nog steeds geen achteruitgang.
Gister was ons elfje nog wat te moe en gestresst om d'r laptop te gebruiken, maar ik zal het vandaag nog eens voorstellen aan d'r
Kan me voorstellen dat het misschien nog wat te veel kracht/aandacht vraagt..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:10 schreef Rtificial het volgende:
Gister was ons elfje nog wat te moe en gestresst om d'r laptop te gebruiken, maar ik zal het vandaag nog eens voorstellen aan d'r
Ik heb hem helemaal niet onder de duim, daarom was het ook noemenswaardigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt hem goed onder de duim zeg![]()
arme TARA
![]()
Nou moe! Dat is natuurlijk wel het láátste waar je in zo'n situatie op zit te wachten. Arme DE!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:10 schreef Rtificial het volgende:
Er ligt een nogal passief agressieve vrouw naast d'r, die een groot deel van de dag bezig is over DE te klagen tegen iedereen die het horen wil, omdat ze vindt dat DE te veel sorg nodig heeft, en de TV niet kan zien omdat de gordijnen van DE's bed er voor hangen, etc.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zeg, moet de FOK! CUL SC Knockploeg even langskomen voor die nare buurvrouw van Elf?![]()
ff wachten tot SOL weer reageertquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pfoei, goeie vraag... Ik weet t niet...
M&M's en gewichtheffen? Ha! Zitten die hobby's elkaar niet in de weg?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mijn icon is gemaakt op basis van 2 passies
nog eens goed kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:39 schreef minilot het volgende:
[..]
M&M's en gewichtheffen? Ha! Zitten die hobby's elkaar niet in de weg?
Ha, al sla je me dood. Ik geloof dat ik behalve Harley Davidson geen enkel motormerk kan noemen, en die ene ken ik dan ook alleen maar van films en teevee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
nog een motor en zelfs ook nog de merk van de motor
vrouwen op de fiets zijn ook heel engquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, al sla je me dood. Ik geloof dat ik behalve Harley Davidson geen enkel motormerk kan noemen, en die ene ken ik dan ook alleen maar van films en teevee.![]()
Niet aan mij besteed. Ik vind mijn fiets soms al eng!
Ik ben nog niet wakker en heb een klote-humeur dus dat verklaart allesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:11 schreef Sunnythesun het volgende:
@ P: jij bedoeld Sonny & Cher.. das weer anders..
O mens wat fijn! Dat het achter de rug is, en je nog leeft. Kan me voorstellen dat je na zo'n spannend moment to-taal afgedraaid bent.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
De presentatie ging goed, de kritiek nop de inhoud was pittig, maar niet zodanig dat ik dingen echt helemaal overboord moet gooien, en de beoordeling was uiteindelijk positief. Dus wel OK.
En nu heb ik vannacht meer dan 12 uur geslapen, zo moe was ik!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
De presentatie ging goed, de kritiek nop de inhoud was pittig, maar niet zodanig dat ik dingen echt helemaal overboord moet gooien, en de beoordeling was uiteindelijk positief. Dus wel OK.
En nu heb ik vannacht meer dan 12 uur geslapen, zo moe was ik!
Niettemin:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ja. Maar het wordt wel stressen om het allemaal binnen de tijd te doen. Zeker omdat het er nu naar uitziet dat ik volgend jaar nog een keer de derdejaarscolleges moet geven.
Binnen de tijd zeg je tegen mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ja. Maar het wordt wel stressen om het allemaal binnen de tijd te doen. Zeker omdat het er nu naar uitziet dat ik volgend jaar nog een keer de derdejaarscolleges moet geven.
Ik ben trots op je vrouw!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
Helemaal zonder aardappelpuree enzo?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:36 schreef Bluezz het volgende:
Minilot, wij eten vanavond een stoofpotje van runderlapjes, wortel uit etc etc
Haaa, wat schattig!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:33 schreef Bluezz het volgende:
mijn nickname komt van mijn allereerste mailadres ever : bluesbrothers@wanadoo geloof ikIk had toen net de film gezien.
Weet ik, daarom vroeg ik het aan je. Ik moet er misschien zelf ook eens wat vaker aan denken om, bijvoorbeeld twee keer per week, een low carbmaaltijd te maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik eet al 3,5 weken geen aard/rijst/pasta/brood e.d.
Neehoor, mijn werkzaamheden maken me heel zelfstandig in waar en wanneer ik m'n werk uitvoer. Uiteraard moet ik overdag wel bereikbaar zijn voor m'n klanten, maar vooralsnog is het prima te combineren.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:33 schreef Bluezz het volgende:
@ DH, we zijn je vergeten met het kaartjeVraag ff aan SOL het adres per PM en stuur er zelf ff eentje?
Prima! Gewicht zakt langzaam en gestaagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:46 schreef minilot het volgende:
Weet ik, daarom vroeg ik het aan je. Ik moet er misschien zelf ook eens wat vaker aan denken om, bijvoorbeeld twee keer per week, een low carbmaaltijd te maken.
Nu ik het tortillas, naanbroden en andere flatbreads bakken ontdekt heb gaan er hier meerdere zakken bloem per week doorheen, en dat kán gewoon niet goed zijn!![]()
Hoe bevalt het jou tot nu toe?
Helemaal fijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:47 schreef Rtificial het volgende:
Neehoor, mijn werkzaamheden maken me heel zelfstandig in waar en wanneer ik m'n werk uitvoer. Uiteraard moet ik overdag wel bereikbaar zijn voor m'n klanten, maar vooralsnog is het prima te combineren.
Met de huidige bezoektijden zou ik in principe ook in de ochtend klanten kunnen bezoeken als het nodig is.
Verder is mijn werkgever erg supportive bij dit soort situaties.
Ik was niet alleen op de meet hoorquote:
Goeie zaak!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:02 schreef Aure het volgende:
inmiddels speel ik dat al heul lang niet meer
Tijd voor een nieuwe nickname &avatarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:24 schreef TAV74 het volgende:
Oh leuk, nicknames uitleggen:
TAV staat voor Tool Army Veteran.
Toolarmy is de fanclubsite van de band Tool. En toen ik me hier op fok aanmeldde had ik de ranking "veteran" op site. En aangezien ik me alleen aanmeldde op Fok om even snel iets te kunnen posten in een topic over Tool kwam ik op TAV. De 74 is gewoon mijn geboortejaar. Normaal ben ik of gewoon Thijs of Tieske74 op fora, hebt het hier maar gewoon maar bij TAV gelaten toen ik toch vaker bleef posten op dit forum.
Mijn avatar is ook een Tool plaatje. Was ooit een t-shirt opdruk, deze dus:
[ afbeelding ]
Wat lief van je en zonder tel. is rot hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:24 schreef borisz het volgende:
Telefoon weer in mijn bezit. Morgen ploft een vervangend simkaartje op de mat en dan doet die het weer
. Uiteindelijk had een meisje van 12 het toestel gevonden achter het centraal station. Had haar nog een cadeautje gegeven
. Wel weer blij dat ik mijn toestel heb
.
QFT!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:40 schreef Aure het volgende:
Och als je het met mate speelt is dat spel heus niet zo erg
Ja ook al ben ik geen grote beller maar zo'n ding op zak mis ik toch.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat lief van je en zonder tel. is rot he
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was niet alleen op de meet hoor![]()
en je stond er niet bij op mijn reminder, had je gewoon ff moeten zeggen. Bloes = vergiet![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Bevroren baby's gedumpt bij supermarkt
Dat snap ik écht niet hehWal-ge-lijk
Arme kindjes
Dat is echt sickquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Bevroren baby's gedumpt bij supermarkt
Dat snap ik écht niet hehWal-ge-lijk
Arme kindjes
Is dat jouw bijverdiensteplek? Achter het CS?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:24 schreef borisz het volgende:
Uiteindelijk had een meisje van 12 het toestel gevonden achter het centraal station.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat jouw bijverdiensteplek? Achter het CS?
Oh goedenmiddag trouwens. Werkochtendje zit er weer op. Morgen lekker vrij.
Nou jaaaaa zeg! Precies wat minilot zegt, dit is toch echt iets wat je niet ook nog aan je hoofd wilt hebben. Wat een asociale mevrouwquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:28 schreef minilot het volgende:
Nou moe! Dat is natuurlijk wel het láátste waar je in zo'n situatie op zit te wachten. Arme DE!
Wat lief van dat meisjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:24 schreef borisz het volgende:
Telefoon weer in mijn bezit. Morgen ploft een vervangend simkaartje op de mat en dan doet die het weer
. Uiteindelijk had een meisje van 12 het toestel gevonden achter het centraal station. Had haar nog een cadeautje gegeven
. Wel weer blij dat ik mijn toestel heb
.
Freerecordshop kaart van een tientjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat lief van dat meisjeEn wat heb je haar gegeven?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef borisz het volgende:
Freerecordshop kaart van een tientje.
Jouw avatar. Die komt uit een fotoserie uit FOT geloof ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]lief van je zeg
Welke fotoserie, Steer?
Nee hoor, die komt van een Amerikaanse website uit 1999 waar ze corsetten verkopen/verkochten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
Jouw avatar. Die komt uit een fotoserie uit FOT geloof ik.
Hmpfquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, die komt van een Amerikaanse website uit 1999 waar ze corsetten verkopen/verkochten.
Heb ik nu heel je fantasie aan diggelen getypt?quote:
Het gaat mis bij de dikgedrukte woorden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:26 schreef freecell het volgende:
Mijn man begrijpt me niet
ik probeer hem heel rustig 2 dingen door elkaar te vertellen en hij begrijpt daaruit dat onze voordeurbel krampjes heeft
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef freecell het volgende:
barbapapa is nog steeds lichtelijk epileptisch hoor
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:26 schreef freecell het volgende:
ik probeer hem heel rustig 2 dingen door elkaar te vertellen en hij begrijpt daaruit dat onze voordeurbel krampjes heeft
aha!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat mis bij de dikgedrukte woorden.
FC: Florian huiltquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:26 schreef freecell het volgende:
Ik vind Tara's gedachtengang heel erg logisch hoorquote:
Weet je dat ik meteen aan jou moest denkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:40 schreef Duderella het volgende:
Oh CF, als je nog meeleest: Madeira.Wat erg hè?
ik ook!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je dat ik meteen aan jou moest denken![]()
Ik vrees dat het nooit meer zo zacht gaat worden, FCquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:55 schreef freecell het volgende:
Ik gok dat een lineaal valsspelen is
Ik baalonze kraam heeft een hèle zachte, bijna pluche-achtige omslagdoek op 60 gewassen. Er stond met koeienletters 30 in. En nou voelt hij als badstof
En hij is veel minder knalblauw
Kan je dat weer zacht krijgen?
ook de mijnequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik nu heel je fantasie aan diggelen getypt?
ik herken helaas ook een paar plaatsenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:40 schreef Duderella het volgende:
Oh CF, als je nog meeleest: Madeira.Wat erg hè?
Leuk testje! Ik kwam op 50% man. En ik scoor opvallend hoog op empathie (zo kom je natuurlijk nooit op 100% man), maar gelukkig ook op de 3d shapes (12 uit 12 goed) te compensatiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Oh, gisteren een testje gedaan of ik een mannen- of een vrouwenbrein had en ik was 25% vrouw. Ik denk dat ik alle ruimtelijke vormgevingstestjes te goed had gemaaktEn bij het beoordelen van emoties in een paar ogen kende ik sommige Engelse woorden echt niet
Voor wie het ook wil testen: http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml
(je hebt een liniaal nodig en eventueel iets waarmee je de vertaling van een paar Engelse woorden kan opzoeken)
Overall more of a male brainquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Oh, gisteren een testje gedaan of ik een mannen- of een vrouwenbrein had en ik was 25% vrouw. Ik denk dat ik alle ruimtelijke vormgevingstestjes te goed had gemaaktEn bij het beoordelen van emoties in een paar ogen kende ik sommige Engelse woorden echt niet
Voor wie het ook wil testen: http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml
(je hebt een liniaal nodig en eventueel iets waarmee je de vertaling van een paar Engelse woorden kan opzoeken)
Ook al te goed gescored bij de 'typische mannen' dingen?quote:
Zeer interessantquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:31 schreef Isabeau het volgende:
Misschien vindt Steer dit interessant: An afternoon nap markedly boosts the brain’s learning capacity
Ik heb er deze 3 weken nog geen last van gehad! Ook niet na het avondeten eerlijk gezegd. Toch de suikers/khd denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Zeer interessant
Ik ben na de lunch ook altijd erg duf.
Yupquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:32 schreef Isabeau het volgende:
Ook al te goed gescored bij de 'typische mannen' dingen?
Toch maf dat er echt steeds meer bewijzen komen in het voordeel van een middagdutje, maar dat je er nergens (school, werk) een gelegenheid voor krijgt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Zeer interessant
Ik ben na de lunch ook altijd erg duf.
Bluezz toch niet?quote:
Mooi in balans dusquote:
Hier ook 50% manquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Leuk testje! Ik kwam op 50% man. En ik scoor opvallend hoog op empathie (zo kom je natuurlijk nooit op 100% man), maar gelukkig ook op de 3d shapes (12 uit 12 goed) te compensatie
Leuke test!! Ik scoor 25% manquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:47 schreef Isabeau het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het stugge Nederland nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch maf dat er echt steeds meer bewijzen komen in het voordeel van een middagdutje, maar dat je er nergens (school, werk) een gelegenheid voor krijgt.
damn, wat zitten jou scores ontzettend dicht bij die van mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Leuke test!! Ik scoor 25% man![]()
![]()
Uitgebreide scores zijn leuk om te zien, maar heb ze even in een spoiler gezetErg herkenbaar wel alles trouwens: ben empathisch met ruimtelijk inzicht
Ohja en de woordassociatie heb ik per ongeluk in het Engels gedaan.. maar nog steeds een aardige boel kunnen bedenken.
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
damn, wat zitten jou scores ontzettend dicht bij die van mij
Dat geldt voor al dit soort regels die gebaseerd zijn op het gemiddelde. De 100% man bestaat niet, de 100% vrouw ook niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef Duderella het volgende:
Ik vind man-vrouw-verschillen altijd zo oninteressant eigenlijk.En nagenoeg iedereen is uitzondering op de 'regel', dus ik vraag me af of de regel (nog) wel klopt.
Volgens mij wilde jij heel Freudiaans 'gewonnen' opschrijvenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef Duderella het volgende:
Ik heb net vijftig euro gewvonden bij de pinautomaat in de supermarkt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij heel Freudiaans 'gewonnen' opschrijven
Dabedoellik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat geldt voor al dit soort regels die gebaseerd zijn op het gemiddelde. De 100% man bestaat niet, de 100% vrouw ook niet.
Geen idee! Moeders weten dit soort dingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:37 schreef LieLie het volgende:
Moet een schaafplek nou aan de lucht drogen of moet je het afdekken?
Ik lees tegenstrijdige berichten..
Afdekken maar waar de lucht nog erbij kan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:37 schreef LieLie het volgende:
Ik heb wel gaasjes.. eentje daarvan erop?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Afdekken maar waar de lucht nog erbij kan.
De plaatjes hebben lucht nodig om de wond af te dekken. Als het nat wordt heb je er weinig aan.
Mja, 't is dat er allemaal vuiligheid op kan komen, dan liever een ademend gaasje erop.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:47 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en even ook geen kleding eroverheen dus. steer en ik zijn tegenstrijdig
ja maar ze zit gewoon thuis. als het nog vochtig is heb je kans dat je het weer openhaalt als je het gaas ervanaf haalt. dus eerst even laten drogen dan afdekken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, 't is dat er allemaal vuiligheid op kan komen, dan liever een ademend gaasje erop.
Exact dezelfde score hier voor mij.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Exact dezelfde score hier voor mij.
Ha Caster Semenyaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Exact dezelfde score hier voor mij.
Pmmetje!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:04 schreef SeaOfLove het volgende:
goedzo, luister maar naar die mamanu niet je arm ergens tegen aan stoten
Nog steeds geen echte duidelijkheid, ze mocht dr medaille houden maar over zijn/haar geslacht is niks naar buiten gebracht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg!
wat was eigenlijk de conclusie van het hele Caster-Semenyaverhaal?
Ik vond/vind dat zo vreselijk zielig! Het arme kind is nog maar zo jong, en dan lekker de kranten vol over je vermeende mannelijkheid. Werkelijk, dat dat niet subtieler kanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog steeds geen echte duidelijkheid, ze mocht dr medaille houden maar over zijn/haar geslacht is niks naar buiten gebracht.
Klinkt meer alsof je dan vrij laag gescoord hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:22 schreef Zokunen het volgende:
50 aan de male kant hier, niet verrassend imo, want ik ben introvert, heb een hekel aan dat metroman geneuzel, en homo's zijn ok, zolang ze mij er niet mee lastig vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Your choices suggest you prefer more masculine faces.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
@kreeft koken: in heet water?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Golfer, golfer, golfer! Hoe maak ik lekker kreeft klaar? Heb nog een hele kreeft in de diepvries en die moet toch eens worden klaargemaakt. Heb jij een favoriete methode?
Ik had overigens een belachelijk hoge score bij dat 'spot the difference' maar dat komt denk ik omdat ik ooit ergens bij een methode om je dingen te herinneren geleerd had er een verhaaltje van te maken. Dus van links onder een rondje en dan iets als 'ik kom thuis en zie de boormachine nog op de stoel, maar besluit met de kat een kop thee te gaan drinken terwijl het buiten regent...' ZoietsIk was er maar 1 vergeten en had niet een item aangewezen dat nog op de juiste plek stond
Makkelijkste methode:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Golfer, golfer, golfer! Hoe maak ik lekker kreeft klaar? Heb nog een hele kreeft in de diepvries en die moet toch eens worden klaargemaakt. Heb jij een favoriete methode?
Nou, dat klinkt simpelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:58 schreef golfer het volgende:
Makkelijkste methode:
Kreeft langzaam laten ontdooien.
2 potten visfond aanlengen met wat water en in een pan aan de kook brengen. (als je moeilijk wilt doen kan je natuurlijk ook zelf een court bouillon maken).
Kreeft in z'n geheel de pan in en ca,. 8-10 minuten in kokend water leggen.
Eruit halen, kop eraf draaien en dan vervolgens kreeftenvlees uit scharen en staart halen en niet vergeten het darmkanaal eruit te slopen.
Kreeftenvlees opeten.
lol! (etiketten verdwenen?)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zojuist boel gescheld uit de keuken. Freecell wilde gepelde tomaten opentrekken, maar trok een blik knakworstjes open
Vanavond dus een spelletje met knakworstjes erbij
Nee, niet eensquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zojuist boel gescheld uit de keuken. Freecell wilde gepelde tomaten opentrekken, maar trok een blik knakworstjes open
Vanavond dus een spelletje met knakworstjes erbij
Met dat laatste moet het eten wel smaken tochquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Nog irritanter: de tomaten bleken op dus het was vrij saaie pasta
Wel geholpen bij het koken door mijn grote kleine man
nou... hij helpt vooral door met zijn kindermesje in mijn paprika's te prikken en dingen op te etenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Met dat laatste moet het eten wel smaken toch
achter een linkje please....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:19 schreef freecell het volgende:
[..]
nou... hij helpt vooral door met zijn kindermesje in mijn paprika's te prikken en dingen op te eten
Ik heb foto's
Nu denken de meeste die de test gemaakt hebben, games workshop...was dah?quote:I do not enjoy games that involve a high degree of strategy (e.g. chess, Risk, Games Workshop).
Mooi zo. Maar wat is jouw overall score van die test?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:43 schreef Braamyo het volgende:
LOL, ben nu dus die test aan het doen, kom ik de volgende vraag tegen:
Nu denken de meeste die de test gemaakt hebben, games workshop...was dah?![]()
Maar het is echt mijn meest faforiete hobby allertijden
haha, was het plan inderdaadquote:
Ha, ik had op de middelbare school altijd vriendjes die dat deden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:43 schreef Braamyo het volgende:
LOL, ben nu dus die test aan het doen, kom ik de volgende vraag tegen:
[..]
Nu denken de meeste die de test gemaakt hebben, games workshop...was dah?![]()
Maar het is echt mijn meest faforiete hobby allertijden
Past prima in CUL dus kom maar opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:19 schreef freecell het volgende:
nou... hij helpt vooral door met zijn kindermesje in mijn paprika's te prikken en dingen op te eten
Ik heb foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als eind uitslag had ik iig NUL dus ik ben zo mannelijk als vrouwelijk of hoe je het ook noemen wilt...
Ben nu een model p de kazerne aan het schilderen, in fel oranje kleurenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, ik had op de middelbare school altijd vriendjes die dat deden.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:10 schreef Braamyo het volgende:
Hier mijn test resultaten, mocht het iemand intereseren
Maar hier moet je nog wel een beetje aan werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als eind uitslag had ik iig NUL dus ik ben zo mannelijk als vrouwelijk of hoe je het ook noemen wilt...
Jij die zich hier altijd zo invoelend voordoet:
Your empathy score is: 4 out of 20
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
foto ergens uploaden (bijv. tinypic, photobucket oid) en dan:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ben nu een model p de kazerne aan het schilderen, in fel oranje kleuren :D zal eens een foto posten als hij af is, en als ik ooit krijg uitgevogelt hoe ik een foto moet posten :(
1 |
1 |
Tja, je had me op de meet uitgebreid aan de test kunnen stellen over emphatie.... Maar helaas zul je het nu moeten doen met de test en de manier waarop ik mij voordoe, geef je mij het voordeel van de twijfel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar hier moet je nog wel een beetje aan werken.
Is misschien ook wel de beste optie inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik zette ze ook met een stoel bij het aanrecht trouwens
Gewoon laten drogenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:37 schreef LieLie het volgende:
milou helpt al mee met snijden met een echt mes. (oud aardappelschilmesjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, wat lief, Freecell! Dat lijkt me dan echt zoiets leuks als je kinderen hebt: samen met ze in de keuken (voor al het overige ben ik een beetje bang).
Onzin, een echte man heeft het empathisch vermogen van een visstickquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:22 schreef golfer het volgende:
Maar hier moet je nog wel een beetje aan werken.
De schaafwondenexpert mag óók z'n zegje doen hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:35 schreef SeaOfLove het volgende:
ze had al antwoord droppie ;-) en hoi natuurlijk
oh jij zal er natuurlijk met je werk ook genoeg oplopenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De schaafwondenexpert mag óók z'n zegje doen hoor
Valt nu wel mee hoor, toch ga ik ieder jaar nog wel een paar keer goed platquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh jij zal er natuurlijk met je werk ook genoeg oplopen
HOE"A en visticks zijn wel echt heul HEUL lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Onzin, een echte man heeft het empathisch vermogen van een visstickHOE'A!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, een kwaliteitstopic dat prachtig bij deze OP past: Falers op de hotpantshyve.
Oh jee, als dat maar goed gaat. Nederlandse soldaten met echte munitie. Nou, nou..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Braamyo het volgende:
morgen weer optreden verstedelijkt gebied oefenen, meer deuren inrammen, meer ramen stuk slaan, en dit keer met munutie ! whoei
Goed hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:57 schreef Duderella het volgende:
Navond allen! De vijftig piek is opgehaald!![]()
Door een lief oud kroepoekje dat een beetje verstrooid was geweest bij de pinautomaat.
Oh, een kwaliteitstopic dat prachtig bij deze OP past: Falers op de hotpantshyve.
why not. Gewoon doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef minilot het volgende:
Heb slaap! Maar het is nog maar negen uur. Kan toch moeilijk al met een pyjamaatje in bed gaan liggen!
Minder slaap sinds genoemd topic. Wil nu vooral op meisjesjacht!quote:
tuurlijk wel, gistr zelf ook weer op bed gaan liggen, al om`21:30 !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef minilot het volgende:
Heb slaap! Maar het is nog maar negen uur. Kan toch moeilijk al met een pyjamaatje in bed gaan liggen!
Ze wilde me een tientje geven!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
Wie weet word je nu wel genoemd in haar testament.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef minilot het volgende:
Minder slaap sinds genoemd topic. Wil nu vooral op meisjesjacht!
maar, maar... meisjesjacht? ben je dan van de andere zijde ofzo?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Minder slaap sinds genoemd topic. Wil nu vooral op meisjesjacht!
Sommige mensen zijn van meerdere zijden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef Braamyo het volgende:
maar, maar... meisjesjacht? ben je dan van de andere zijde ofzo?
idd goed topic!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
De zogenaamde veelzijdige mensenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn van meerdere zijden.
van allebei.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan zijden. Mijn interesse is rondom.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
quote:
bij mij alleen als ik single benquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik doe niet aan zijden. Mijn interesse is rondom.
okwey dan is het goed, ik zou het vreselijk vinden om nog meer vrouwelijke schoon aan de neus van ons mannen voorbij te zien gaan !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Goeie tip kerel, ik begin er ook anquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
* kaasplankje schenkt een koud glas bier in
Mijn vetrollen zijn rondomquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef minilot het volgende:
[..]
dan moet je eens wat beter je best doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
okwey dan is het goed, ik zou het vreselijk vinden om nog meer vrouwelijke schoon aan de neus van ons mannen voorbij te zien gaan !
Zal toch wel meevallen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn vetrollen zijn rondomEn ook aan mijn zijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |