abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78327181
hallo ik ben michiel en ben 14.
ik ben bij mijn maatschappelijke stage een leuk meisje tegengekomen.
ik vond haar eerst alleen aardig maar later begon ik meer voor haar te voelen.
maar ze komt uit een refo familie zonder tv en met ong. 8 kinderen. maar ze mag niks met een jongen hebben voor haar 18e(ze is nu13)
ze weet dat ik haar leuk vind maar ze zei,ik wil nog geen jongen en ben ook niet verliefd.
maar ik denk dat ze dat zegt omdat ze nog niks mag hebben.
wat moet ik doen?ik hou van haar
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
pi_78327238
Zoek iemand van eigen leeftijd?
  Eindredactie Games maandag 22 februari 2010 @ 23:39:46 #3
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_78327245
Ze heeft je gewoon afgewezen chef. Move on.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_78327264
je houdt van haar?
pi_78327267
sorry voor de afkorting refo ik bedoel er niks mee

en ik wil haar na de stage weer zien.
maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ze een x wil afspreken?
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
pi_78327313
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:39 schreef Triggershot het volgende:
Zoek iemand van eigen leeftijd?
1 jaar ouder dus?
pi_78327316
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:39 schreef 2dope het volgende:
Ze heeft je gewoon afgewezen chef. Move on.
dat denk ik ook:( maar mijn gevoel voor haar is groot ik kan haar niet zomaar loslaten
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
pi_78327331
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:40 schreef michielboy het volgende:

http://www.wikihow.com/Attract-a-Christian-Girl
  maandag 22 februari 2010 @ 23:43:53 #9
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_78327490
quote:
ik moet haar vragen of ze met mij over het geloof wil praten bij haar thuis of buiten:)
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
pi_78327525
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:41 schreef Desunoto het volgende:

[..]

1 jaar ouder dus?
Kut, dat had eigen kring moeten zijn.
pi_78327575
jaa houden van .... zucht kalverliefde......
I solemnly swear i'm up to no good
pi_78327632
Maar boeiend, een meisje is een meisje.

Alleen dit is geen makkelijke

je moet haar gewoon met respect behandelen, en serieuze interesse tonen en niet overkomen dat je sex met haar wil (dat krijg je toch niet)

Gewoon een keer afspreken om wat te gaan doen, en vraag haar over d'r ouders enzo, en haar hobbies tijdens de date, als ze je leuk vindt kan je op een 2e of 3e date wat vragen over het geloof en hoe ze er over denkt (respectvol) en toon ook serieus interesse en niet om te lachen ofzo
  maandag 22 februari 2010 @ 23:49:06 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_78327642
Als je het niet los kan laten dan moet je een beetje voor haar gaan vechten. Maar ik waarschuw je alvast, er is een redelijk groot kans dat het averrechts gaat werken.

Maar goed, in zulke gevallen moet je vrienden met haar worden. Probeer gewoon haar vriend te worden, maar zorg ervoor dat je geen zwakke vriend wordt die ze als een van de meisjes zal zien. Vertel haar gewoon dat je haar gezelschap leuk vind en dat je haar beter wilt leren kennen. Dan ga je met haar naar de bioscoop, park, wat je wilt. Als je merkt dat ze het heel leuk en gezellig met je heeft en dat je goed met haar kan praten, dan begin je mooie woorden te gebruiken. Vertel haar hoe mooi en lief ze is, hoeveel je van haar gezelschap houdt, hoeveel ze voor je betekent, enz. Stuur haar veel SMSjes enzo.

Normaal zou ik zoiets niet aanraden, maar ze is 13 en jij bent 14 (van wat ik begrijp). Op die leeftijd kan je makkelijk indruk maken op een meisje door zulke dingen te doen. Als ze jou aantrekkelijk vindt dan kan je het makkelijk voor elkaar krijgen.

Maar niet vergeten dat dit juist tegen jou kan gaan werken en dat ze jou vervelend gaat vinden of jou belachelijk kan gaan maken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_78327840
@keep_walking

bedankt hier heb ik wat aan:d
bij de stage heb ik het altijd gezelig met haar en praten we veel
ze heeft mij ook fotos van haar gestuurd en ze vond het ook leuk om fotos van mij te krijgen
maar ik denk dat ik een x bij haar thuis moet komen(hoe weet ik nog niet:( )en goed overkomen bij haar ouders en dan x met dr naar film ofzo of ergens anders heen
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
  maandag 22 februari 2010 @ 23:57:54 #16
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_78328015
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:57 schreef NoXia het volgende:
Mja, en ik zou dr dan geen refo noemen
nee dat weet ik
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:01:09 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_78328090
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:54 schreef michielboy het volgende:
@keep_walking

bedankt hier heb ik wat aan:d
bij de stage heb ik het altijd gezelig met haar en praten we veel
ze heeft mij ook fotos van haar gestuurd en ze vond het ook leuk om fotos van mij te krijgen
maar ik denk dat ik een x bij haar thuis moet komen(hoe weet ik nog niet:( )en goed overkomen bij haar ouders en dan x met dr naar film ofzo of ergens anders heen
Dat van bij de ouders gaan moet je juist niet doen. Eerst moet je haar zover krijgen dat ze verliefd op je wordt, dan pas moet je gaan denken aan de ouders.

En zelf dan moet je het aan haar laten of ze jou aan haar ouders wilt voorstellen. Voor nu moet je alleen maar op haar concentreren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:03:31 #19
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_78328166
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:40 schreef michielboy het volgende:

Vragen naar welke kerk ze gaat? En dan samen lekker zingen in de kerk natuurlijk
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:07:14 #20
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_78328318
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 00:03 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Vragen naar welke kerk ze gaat? En dan samen lekker zingen in de kerk natuurlijk
ik zou voor het zingen toch maar de kerk uit gaan
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_78328378
@keep_walking
maar dan moet ze eerst verliefd worden maar dat wil ze vast niet omdat ik niet geloof(mn ouders wel)en ze niks mag voor dr 14e en ze bijna nooit kan afspreken

@pisnicht
dat kan ook een idee zijn:p
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:13:00 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_78328521
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef michielboy het volgende:
@keep_walking
maar dan moet ze eerst verliefd worden maar dat wil ze vast niet omdat ik niet geloof(mn ouders wel)en ze niks mag voor dr 14e en ze bijna nooit kan afspreken

@pisnicht
Jij gelooft niet en je wil bij haar ouders gaan? En als ze jou vragen welke kerk je gaat of waar je in geloof, wat zeg je dan? Waarom heb je haar uberhaupt gezegd dat je niet gelooft?

Als ik jou was zou ik gewoon zeggen dat je geinteresseerd bent om meer over god te weten. Dat is ook meteen een goede manier om met haar in gesprek te komen. Maar ja, dat moet je zelf weten.
pi_78328552
Eerlijk bekennen?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:15:14 #24
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_78328577
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef michielboy het volgende:
@keep_walking

@pisnicht
je kan op zn minst doen alsof je interesse hebt in haar geloof. Als religie zo belangrijk voor haar is kan je daar best op inspelen
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_78328652
als ze vragen naar welke kerk ga je noem ik de kerk van mijn ouders

en ik ga zeker tegen haar zeggen dat ik meer over het geloof wil weten en dat ik mn leven wil beteren

en dat ik persoonlijk met haar over het geloof wil praten etc
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')