dat denk ik ook:( maar mijn gevoel voor haar is groot ik kan haar niet zomaar loslatenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:39 schreef 2dope het volgende:
Ze heeft je gewoon afgewezen chef. Move on.
http://www.wikihow.com/Attract-a-Christian-Girlquote:Op maandag 22 februari 2010 23:40 schreef michielboy het volgende:
sorry voor de afkorting refo ik bedoel er niks mee
en ik wil haar na de stage weer zien.
maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ze een x wil afspreken?
ik moet haar vragen of ze met mij over het geloof wil praten bij haar thuis of buiten:)quote:Op maandag 22 februari 2010 23:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.wikihow.com/Attract-a-Christian-Girl
Dat van bij de ouders gaan moet je juist niet doen. Eerst moet je haar zover krijgen dat ze verliefd op je wordt, dan pas moet je gaan denken aan de ouders.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:54 schreef michielboy het volgende:
@keep_walking
bedankt hier heb ik wat aan:d
bij de stage heb ik het altijd gezelig met haar en praten we veel
ze heeft mij ook fotos van haar gestuurd en ze vond het ook leuk om fotos van mij te krijgen
maar ik denk dat ik een x bij haar thuis moet komen(hoe weet ik nog niet:( )en goed overkomen bij haar ouders en dan x met dr naar film ofzo of ergens anders heen
Vragen naar welke kerk ze gaat? En dan samen lekker zingen in de kerk natuurlijkquote:Op maandag 22 februari 2010 23:40 schreef michielboy het volgende:
sorry voor de afkorting refo ik bedoel er niks mee
en ik wil haar na de stage weer zien.
maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ze een x wil afspreken?
ik zou voor het zingen toch maar de kerk uit gaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:03 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Vragen naar welke kerk ze gaat? En dan samen lekker zingen in de kerk natuurlijk
Jij gelooft niet en je wil bij haar ouders gaan? En als ze jou vragen welke kerk je gaat of waar je in geloof, wat zeg je dan? Waarom heb je haar uberhaupt gezegd dat je niet gelooft?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef michielboy het volgende:
@keep_walking
maar dan moet ze eerst verliefd worden maar dat wil ze vast niet omdat ik niet geloof(mn ouders wel)en ze niks mag voor dr 14e en ze bijna nooit kan afspreken
@pisnicht
dat kan ook een idee zijn:p
je kan op zn minst doen alsof je interesse hebt in haar geloof. Als religie zo belangrijk voor haar is kan je daar best op inspelenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef michielboy het volgende:
@keep_walking
maar dan moet ze eerst verliefd worden maar dat wil ze vast niet omdat ik niet geloof(mn ouders wel)en ze niks mag voor dr 14e en ze bijna nooit kan afspreken
@pisnicht
dat kan ook een idee zijn:p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |