Kom maar weer hoor. Kruip er maar weer bij.quote:
Ikke niet!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar weer hoor. Kruip er maar weer bij.
Het was me later te klein en ik heb het aan m'n moeder gegeven. Ze zou het nooit gekocht hebben, maar ze vond het ook mooi. Dat vond ik zooooo leuk......quote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Met een mooi setje van de Hema kan je je idd ook heel mooi voelen
idd ja! ik hou alleen niet zo van kant en satijn of het nu vd hema of MD isquote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Met een mooi setje van de Hema kan je je idd ook heel mooi voelen
Dus je gaat achter die andere beroemde billen kruipen!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
De billen blijven nog even op trouwens, ik heb na de maandag werken altijd weer weekend
Goed geregeld. Dat werken moet de week ook niet gaan beheersen natuurlijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
De billen blijven nog even op trouwens, ik heb na de maandag werken altijd weer weekend
Ik vond satijn ook gewaagd maar ik was zo verliefd op de kleur.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
idd ja! ik hou alleen niet zo van kant en satijn of het nu vd hema of MD is
lekker hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Trusten Golfer en werkze!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
Ik merk straks wel welke billen tegen die van mij mij aankruipen, maar ik ga wel netjes op tijd naar bed, want straks weer ochtendje werken.
ik vind satijn of kant niet gewaagd hoor voor mezelf maar voel me sexier in ander soort onderkledingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vond satijn ook gewaagd maar ik was zo verliefd op de kleur.....En ja, ik voelde me mooi!
Huh! Dat dacht ik ook! Tot ik satijn aan had!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vind satijn of kant niet gewaagd hoor voor mezelf maar voel me sexier in ander soort onderkledingmaar ik begrijp je helemaal hoor met dat gevoel.
been there, done that en niks voor mij dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Huh! Dat dacht ik ook! Tot ik satijn aan had!
Heeft hij ook het prince syndroom?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef krakkemieke het volgende:
Zo jammer dat je amper Van Morrison kan luisteren op you-tube....
Die heb ik uitgezetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
ook voor golfer truste. hopelijk wordt je vrouw niet al teveel afgeleid door haar stalkster
Beboxerde billenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Lol ik had net Isa aan de lijn, ik verstond 'dat ze in haar rug was geschoten'. Ik al helemaal![]()
![]()
WTF? Bedoelde ze 'dat het in haar rug was geschoten'. 1 woordje anders maar wát een verschil
En nu zit ik wakker te zijn. Terwijl ik eigenlijk tegen de beboxerde billen van Kaas aan kan kruipen. Maar ik wil nog niet naar bedEn ik zit vreselijk te puzzelen wat ik op de kaart voor DE ga zetten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Lol ik had net Isa aan de lijn, ik verstond 'dat ze in haar rug was geschoten'. Ik al helemaal![]()
![]()
WTF? Bedoelde ze 'dat het in haar rug was geschoten'. 1 woordje anders maar wát een verschil
En nu zit ik wakker te zijn. Terwijl ik eigenlijk tegen de beboxerde billen van Kaas aan kan kruipen. Maar ik wil nog niet naar bedEn ik zit vreselijk te puzzelen wat ik op de kaart voor DE ga zetten
Van wil iig geen originele songs op you-tube.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft hij ook het prince syndroom?
[..]
Die heb ik uitgezet
Ja, al teruggekeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:20 schreef LieLie het volgende:
Als je nog even wilt lachen: zoek op YouTube Maarten en Vincent van Rossem bij DWDD van afgelopen vrijdag
Ja, dat zagen we! En door een tweet daarover werden we op dat filmpje gewezen. Geweldigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, al teruggekeken.
Vanavond was MvR ook weer bij P&W. Geweldige man
Helemaal waar. Je eerste ingeving opschrijven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb de ervaring dat je niet moet puzzelen en gewoon opschrijven wat je denkt.
Ik snap wel dat het moeilijk is om te schrijven.
Maar ik heb zulk soort kaarten ontvangen. Schrijf gewoon wat je denkt. Dat is echt waardevol.
Hee! Je kan er nog een nachtje over slapen he. Dat werkt bij mij ook goed. Dan komt die tekst vanzelf, als ik onder de douche sta......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
Naar aanleiding van The Commitments, misschien een idee voor het koor, voor ooit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |