Kom maar weer hoor. Kruip er maar weer bij.quote:
Ikke niet!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar weer hoor. Kruip er maar weer bij.
Het was me later te klein en ik heb het aan m'n moeder gegeven. Ze zou het nooit gekocht hebben, maar ze vond het ook mooi. Dat vond ik zooooo leuk......quote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Met een mooi setje van de Hema kan je je idd ook heel mooi voelen
idd ja! ik hou alleen niet zo van kant en satijn of het nu vd hema of MD isquote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Met een mooi setje van de Hema kan je je idd ook heel mooi voelen
Dus je gaat achter die andere beroemde billen kruipen!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
De billen blijven nog even op trouwens, ik heb na de maandag werken altijd weer weekend
Goed geregeld. Dat werken moet de week ook niet gaan beheersen natuurlijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
De billen blijven nog even op trouwens, ik heb na de maandag werken altijd weer weekend
Ik vond satijn ook gewaagd maar ik was zo verliefd op de kleur.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
idd ja! ik hou alleen niet zo van kant en satijn of het nu vd hema of MD is
lekker hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Trusten Golfer en werkze!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
Ik merk straks wel welke billen tegen die van mij mij aankruipen, maar ik ga wel netjes op tijd naar bed, want straks weer ochtendje werken.
ik vind satijn of kant niet gewaagd hoor voor mezelf maar voel me sexier in ander soort onderkledingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vond satijn ook gewaagd maar ik was zo verliefd op de kleur.....En ja, ik voelde me mooi!
Huh! Dat dacht ik ook! Tot ik satijn aan had!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vind satijn of kant niet gewaagd hoor voor mezelf maar voel me sexier in ander soort onderkledingmaar ik begrijp je helemaal hoor met dat gevoel.
been there, done that en niks voor mij dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Huh! Dat dacht ik ook! Tot ik satijn aan had!
Heeft hij ook het prince syndroom?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef krakkemieke het volgende:
Zo jammer dat je amper Van Morrison kan luisteren op you-tube....
Die heb ik uitgezetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
ook voor golfer truste. hopelijk wordt je vrouw niet al teveel afgeleid door haar stalkster
Beboxerde billenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Lol ik had net Isa aan de lijn, ik verstond 'dat ze in haar rug was geschoten'. Ik al helemaal![]()
![]()
WTF? Bedoelde ze 'dat het in haar rug was geschoten'. 1 woordje anders maar wát een verschil
En nu zit ik wakker te zijn. Terwijl ik eigenlijk tegen de beboxerde billen van Kaas aan kan kruipen. Maar ik wil nog niet naar bedEn ik zit vreselijk te puzzelen wat ik op de kaart voor DE ga zetten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Lol ik had net Isa aan de lijn, ik verstond 'dat ze in haar rug was geschoten'. Ik al helemaal![]()
![]()
WTF? Bedoelde ze 'dat het in haar rug was geschoten'. 1 woordje anders maar wát een verschil
En nu zit ik wakker te zijn. Terwijl ik eigenlijk tegen de beboxerde billen van Kaas aan kan kruipen. Maar ik wil nog niet naar bedEn ik zit vreselijk te puzzelen wat ik op de kaart voor DE ga zetten
Van wil iig geen originele songs op you-tube.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft hij ook het prince syndroom?
[..]
Die heb ik uitgezet
Ja, al teruggekeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:20 schreef LieLie het volgende:
Als je nog even wilt lachen: zoek op YouTube Maarten en Vincent van Rossem bij DWDD van afgelopen vrijdag
Ja, dat zagen we! En door een tweet daarover werden we op dat filmpje gewezen. Geweldigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, al teruggekeken.
Vanavond was MvR ook weer bij P&W. Geweldige man
Helemaal waar. Je eerste ingeving opschrijven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb de ervaring dat je niet moet puzzelen en gewoon opschrijven wat je denkt.
Ik snap wel dat het moeilijk is om te schrijven.
Maar ik heb zulk soort kaarten ontvangen. Schrijf gewoon wat je denkt. Dat is echt waardevol.
Hee! Je kan er nog een nachtje over slapen he. Dat werkt bij mij ook goed. Dan komt die tekst vanzelf, als ik onder de douche sta......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
Naar aanleiding van The Commitments, misschien een idee voor het koor, voor ooit?quote:
Ha, Lalique is ook een glasmerk van oudsher.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:38 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, ik heb een aantal parfum miniaturen gekregen. Ze lijken op elkaar, maar ik vind Ivoire lekker. En ik heb 2 lege Lalique flesjes, zo mooi!
Ik ben dol op glas en dus ben ik blij dat ik die miniaturen heb! Al zit er een hoop plastic aan....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, Lalique is ook een glasmerk van oudsher.Ik had ooit een flesje Lalique Equus, met een mooi paard op de achterkant.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:27 schreef minilot het volgende:
Overigens, laatst hadden we het over icons op Fok.. En nu wil ik wel eens weten waarom SoL eigenlijk zo'n bloedirritante heeft!![]()
En Braamyo, waarom heet je iets met bramen erin?
En golft Golfer? En Bluezz, vertel!
Enzovoorts enzovoorts! Ik weet volgens mij alleen van Windigo waar plaatje en naam vandaan komen.![]()
(Ik: minilot, want klein van stuk, er zit een brokje van mijn naam in en ik ben nogal een fanatieke Suske & Wiske-liefhebber. Plaatje zodat ik snel mijn posts herken aan mijn eigen hoofd.)
(Lein heeft ook haar eigen hoofd, toch?)
Omdat een framboos niet zou passen bij een naam als braamyo en omgedraaitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:27 schreef minilot het volgende:
En Braamyo, waarom heet je iets met bramen erin?
Ik moet dan aan Sonnie & Cher denkenquote:
Pfoei, goeie vraag... Ik weet t niet...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:39 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag vraagt zich af of hij wel op het kaartje voor DE staat
Je hebt hem goed onder de duim zegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:00 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen, ik heb de laptop veroverd op TARAEn hij is aan't stofzuigen
Jaar of 3-4.. ja, ben met dat ding in mijn handen geboren zo ongeveerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:04 schreef minilot het volgende:
Dank voor de icon- en naamverhalen. Meer graag! Vind ik leuk!
Sun, wat een stoere foto - zo'n klein meisje met zo'n struise camera! Hoe oud was je daar?
Zeg, moet de FOK! CUL SC Knockploeg even langskomen voor die nare buurvrouw van Elf?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:10 schreef Rtificial het volgende:
Morning,
DE heeft vannacht wel redelijk geslapen. Het is nog steeds erg wennen aan de kamer waar ze ligt. Er ligt een nogal passief agressieve vrouw naast d'r, die een groot deel van de dag bezig is over DE te klagen tegen iedereen die het horen wil, omdat ze vindt dat DE te veel sorg nodig heeft, en de TV niet kan zien omdat de gordijnen van DE's bed er voor hangen, etc.
Beetje vervelende situatie, dus eens zien of we daar vandaag iets aan kunnen doen.
Verder is er volgens de dokter wel een lichte verbetering te zien, of in ieder geval nog steeds geen achteruitgang.
Gister was ons elfje nog wat te moe en gestresst om d'r laptop te gebruiken, maar ik zal het vandaag nog eens voorstellen aan d'r
Kan me voorstellen dat het misschien nog wat te veel kracht/aandacht vraagt..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:10 schreef Rtificial het volgende:
Gister was ons elfje nog wat te moe en gestresst om d'r laptop te gebruiken, maar ik zal het vandaag nog eens voorstellen aan d'r
Ik heb hem helemaal niet onder de duim, daarom was het ook noemenswaardigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt hem goed onder de duim zeg![]()
arme TARA
![]()
Nou moe! Dat is natuurlijk wel het láátste waar je in zo'n situatie op zit te wachten. Arme DE!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:10 schreef Rtificial het volgende:
Er ligt een nogal passief agressieve vrouw naast d'r, die een groot deel van de dag bezig is over DE te klagen tegen iedereen die het horen wil, omdat ze vindt dat DE te veel sorg nodig heeft, en de TV niet kan zien omdat de gordijnen van DE's bed er voor hangen, etc.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zeg, moet de FOK! CUL SC Knockploeg even langskomen voor die nare buurvrouw van Elf?![]()
ff wachten tot SOL weer reageertquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pfoei, goeie vraag... Ik weet t niet...
M&M's en gewichtheffen? Ha! Zitten die hobby's elkaar niet in de weg?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mijn icon is gemaakt op basis van 2 passies
nog eens goed kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:39 schreef minilot het volgende:
[..]
M&M's en gewichtheffen? Ha! Zitten die hobby's elkaar niet in de weg?
Ha, al sla je me dood. Ik geloof dat ik behalve Harley Davidson geen enkel motormerk kan noemen, en die ene ken ik dan ook alleen maar van films en teevee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:47 schreef Den_Haag het volgende:
nog een motor en zelfs ook nog de merk van de motor
vrouwen op de fiets zijn ook heel engquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, al sla je me dood. Ik geloof dat ik behalve Harley Davidson geen enkel motormerk kan noemen, en die ene ken ik dan ook alleen maar van films en teevee.![]()
Niet aan mij besteed. Ik vind mijn fiets soms al eng!
Ik ben nog niet wakker en heb een klote-humeur dus dat verklaart allesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:11 schreef Sunnythesun het volgende:
@ P: jij bedoeld Sonny & Cher.. das weer anders..
O mens wat fijn! Dat het achter de rug is, en je nog leeft. Kan me voorstellen dat je na zo'n spannend moment to-taal afgedraaid bent.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
De presentatie ging goed, de kritiek nop de inhoud was pittig, maar niet zodanig dat ik dingen echt helemaal overboord moet gooien, en de beoordeling was uiteindelijk positief. Dus wel OK.
En nu heb ik vannacht meer dan 12 uur geslapen, zo moe was ik!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
De presentatie ging goed, de kritiek nop de inhoud was pittig, maar niet zodanig dat ik dingen echt helemaal overboord moet gooien, en de beoordeling was uiteindelijk positief. Dus wel OK.
En nu heb ik vannacht meer dan 12 uur geslapen, zo moe was ik!
Niettemin:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ja. Maar het wordt wel stressen om het allemaal binnen de tijd te doen. Zeker omdat het er nu naar uitziet dat ik volgend jaar nog een keer de derdejaarscolleges moet geven.
Binnen de tijd zeg je tegen mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ja. Maar het wordt wel stressen om het allemaal binnen de tijd te doen. Zeker omdat het er nu naar uitziet dat ik volgend jaar nog een keer de derdejaarscolleges moet geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |