Erg mooi! Vooral Michael lijkt sprekend.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:19 schreef piepie het volgende:
Ik kwam dit schilderij tegen en vind het zo mooi.
Michael en Liz Taylor (wat zou het mooi geweest zijn als ze ook echt van dezelfde leeftijd waren):
[ afbeelding ]
Ik denk dat het daar door de belichting misschien anders leek maar ik kan me niet voorstellen dat het geen tatoo is/was hoor en volgens mij heb ik het ook inderdaad in het autopsie rapport zien staanquote:Op maandag 22 februari 2010 23:42 schreef piepie het volgende:
Bedoelen jullie dat die rode lippenstift is getatoeerd dan?
Volgens mij niet hoor, want bij de O2 Arena was de kleur minder fel.
Hij gebruikt wel een lippencontourpotlood (hij weet hoe het moet ...).
Oh, ik dacht dat hij een andere bedoelde omdat hij 2002 schreef. Maar wist niet wat voor soort rechtzaak er toen was. In 2005 vond ik hem er helemaal niet super slecht uitzien, ik vond hem goed gekleed ook!quote:
Zal wel een vergissing geweest zijn dat 2002.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:08 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij een andere bedoelde omdat hij 2002 schreef. Maar wist niet wat voor soort rechtzaak er toen was. In 2005 vond ik hem er helemaal niet super slecht uitzien, ik vond hem goed gekleed ook!
Ik vond hem er rond de Madison Square Garden concerten niet zo jofel uitzien, maar dat kwam denk ik vooral door dat kapsel.
Ja slaap lekker.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:20 schreef gifkwal het volgende:
Ik ga trouwens slapen, goeienacht allemaal
Hmm, bij SBS6 is het idd heel erg afwachten wat het wordt. De campingzenderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef gifkwal het volgende:
Ik denk het, zij hebben toch dat "Reportage" programma op zondagavond? Nou ja, voor hetzelfde geld heb ik ongelijk en is het een goede documentaire hoor. Afwachten maar
Yep, allemaal SBS6quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Robijn48 het volgende:
Is het allemaal SBS6, ook de eerste?
Hahaha, wat een leuke vraag.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef gifkwal het volgende:
Nu we het toch over campingzenders e.d. hebben... bestaan er MJ fans die Wilders aanhangen? Was er gewoon even benieuwd naar, omdat die twee naar mijn idee totaal niet met elkaar stroken.
Klinkt interessant maar is het denk ik niet. Sowieso kan ik me absoluut niet inbeelden dat Elizabeth Taylor en Diana Ross niet bij de memorial komen maar wel aan zo'n documentaire zouden meewerken, laat staan Paris (ik neem aan dat ze gewoon dat stukje van de memorial gebruiken waar zij iets zegt). Uri Geller, laat me niet lachenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Yep, allemaal SBS6
Blijkbaar is deze dvd al sinds begin februari te koop
[ afbeelding ]
Voorts komen allerlei beroemdheden en fans aan het woord die een mening geven over de gebeurtenissen, onder wie Diana Ross, Uri Geller, Elizabeth Taylor, broer Jermaine Jackson en dochter Paris Jackson.
Terwijl de media zich uitput in het opvoeren van diverse doodstheorieën, speculaties en samenzweringen, wordt in Who Killed the King of Pop een poging gedaan om dit raadsel te ontrafelen
Hmmm, see what you mean.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Klinkt interessant maar is het denk ik niet. Sowieso kan ik me absoluut niet inbeelden dat Elizabeth Taylor en Diana Ross niet bij de memorial komen maar wel aan zo'n documentaire zouden meewerken, laat staan Paris (ik neem aan dat ze gewoon dat stukje van de memorial gebruiken waar zij iets zegt). Uri Geller, laat me niet lachen![]()
Wat ik bedoel te zeggen is dat deze documentaire voor de fans waarschijnlijk niks nieuws/interessants bevat. Maar we zullen zien!
Zit te denken aan de slechte verstandhouding tussen Katherine Jackson en Diana Ross, waar ik wel eens over heb gelezen. Dat schijnt al jaren zo te zijn, omdat Diana Ross eens zo'n beetje zijn tweede moeder was, iets waar Katherine niet goed mee kon omgaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef gifkwal het volgende:
Leuk die foto's, Rosalyne! Wat is Blanket toch een schatje![]()
Dat van Diana Ross weet ik ook niet, misschien was het te pijnlijk of zo?
O ja, zoiets zou me ook niks verbazen. Maar zoals je zegt, wat weten wij er eigenlijk van. Voor hetzelfde geld hadden MJ en Diana al 10 jaar knallende ruziequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zit te denken aan de slechte verstandhouding tussen Katherine Jackson en Diana Ross, waar ik wel eens over heb gelezen. Dat schijnt al jaren zo te zijn, omdat Diana Ross eens zo'n beetje zijn tweede moeder was, iets waar Katherine niet goed mee kon omgaan.
Ach, we weten niet alles, en misschien maar goed ook.
Ja psies!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef gifkwal het volgende:
[..]
O ja, zoiets zou me ook niks verbazen. Maar zoals je zegt, wat weten wij er eigenlijk van. Voor hetzelfde geld hadden MJ en Diana al 10 jaar knallende ruzie
dat shirtje van parisquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Rosalyne het volgende:
Nog even wat foto's van de kinderen
afbeelding ][
O ja, da's waar ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:57 schreef piepie het volgende:
Alleen aan het begin van de memorial las Smokey Robinson een verklaring voor van Diana Ross (en ook van Nelson Mandela).
Verder heeft ze er nooit meer iets over gezegd.
Ja, die heb ik wel iets horen zeggen hoor! Wat weet ik ook niet meer precies, maar hij was wel onder de indruk. Heb je dat gemist dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:16 schreef gifkwal het volgende:
[..]
O ja, da's waar ook.
Vind het trouwens nog steeds schijt dat Barack Obama niet eens iets zinnigs durfde te zeggen na MJ's dood
Ah, dat had ik niet gezien, oke. Ik wist alleen dat hij niet meteen met een statement kwam en uiteindelijk met dit:quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:14 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel iets horen zeggen hoor! Wat weet ik ook niet meer precies, maar hij was wel onder de indruk. Heb je dat gemist dan?
Ben ik weer met video:
Dit moet haast wel FAKE zijn, anders zou het in handen zijn van de D.A. en niet na bijna 8 maanden ineens over het net dwarrelen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:14 schreef gifkwal het volgende:
Michael Jackson: Paramedic tape revealed
Tape net gehoord, moeilijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef piepie het volgende:
[..]
Dit moet haast wel FAKE zijn, anders zou het in handen zijn van de D.A. en niet na bijna 8 maanden ineens over het net dwarrelen.
Op jouw eigen link klikken, daar is inmiddels een video geplaatst.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:27 schreef gifkwal het volgende:
Waar kan je die beluisteren, Robijn?
En mooie foto inderdaad!
Breaking news op TMZ (pfff), maar volgens dit bericht is de tape dus FAKE.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tape net gehoord, moeilijk.![]()
Wie weet is de tape al in handen van de D.A.
Ook de LA Times bericht erover, en das geen roddelblad.
Wat heeft de media niet opgeblazen als het om Michael ging?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:38 schreef SteelDogg het volgende:
Als Michael niet zoveel afgevallen was, een mooie pruik (Lees: Krullen), en gewoon op zijn uiterlijk lette... (Scheren bijv.) dan had hij er volgens mij nog best goed uitgezien de afgelopen 10 jaar.
Volgens mij heeft hij ook niet zoveel operaties gehad de laatste jaren.
[ afbeelding ]
Magerheid + de pruik + leeftijd deden het denk ik. Voor de rest is het allemaal opgeblazen door de media denk ik ...
Het is op de MJJDiscussion forum helemaal uitgezocht dat alles waar Michael zónder zonnebril danst op 23 en 24 juni is opgenomen. Dit omdat hij maar 2 dagen in het forum zou hebben gedanst en dat precies de keren zijn zonder zonnebril. Is te zien aan de verschillende kleuren stoelen in het stadion. In het een is het rood en in het ander is het geel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:08 schreef SteelDogg het volgende:
Valt me ook gewoon op dat hij tijdens elke tour er geweldig uitziet.
[ afbeelding ]En vooral bij This is It bij The Way you Make me Feel / Jackson 5 Medley... Iemand die weet wanneer die rehearsals plaatsvonden?
Pff. Fake dus. Goed. Wat bezielt die lui die zoiets in elkaar flansen en dat op internet zetten. Debielen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:42 schreef piepie het volgende:
[..]
Breaking news op TMZ (pfff), maar volgens dit bericht is de tape dus FAKE.
(TMZ heeft ook weer een prachtige foto van Michael gevonden ...)
http://www.tmz.com/2010/0(...)gency-tape-is-bogus/
Ja, dat was mij ook opgevallen. Vind het een aardig verschil met de andere beelden. Hij ziet er afgemat uit...quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:18 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Het is op de MJJDiscussion forum helemaal uitgezocht dat alles waar Michael zónder zonnebril danst op 23 en 24 juni is opgenomen. Dit omdat hij maar 2 dagen in het forum zou hebben gedanst en dat precies de keren zijn zonder zonnebril. Is te zien aan de verschillende kleuren stoelen in het stadion. In het een is het rood en in het ander is het geel.
Zoals bij Thriller (ook zonder zonnebril) is duidelijk te zien dat hij erg moe is. Vooral op het eind als hij met Travis boven staat.
Je moet ook niet alles geloven wat er op het net ronddwarrelt ...quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Pff. Fake dus. Goed. Wat bezielt die lui die zoiets in elkaar flansen en dat op internet zetten. Debielen.![]()
Ja, dat is Ben Evenstad, een goed bevriende paparazzi die Michael altijd volgde.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef SteelDogg het volgende:
Is die gast links niet die cameraman van die 'fake' ambulancefoto?
Mja, kwestie van zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten denk ik. Ik kan me totaal niet voorstellen, invoelen dat je je met zulke praktijken zou bezighouden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:09 schreef piepie het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles geloven wat er op het net ronddwarrelt ...![]()
Het autopsierapport is ook zoiets, vol tegenstrijdigheden. Ik zeg niet dat het fake is, maar er is genoeg wat erop wijst dat het wel zo is.
[ afbeelding ]
Maar gelukkig zie je ze op de meeste foto`s wel lachen....daar ben ik wel heel erg blij om!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:15 schreef gifkwal het volgende:
Bedankt voor de foto's. Het is toch eigenlijk te bizar voor woorden dat die kinderen nu hun vader dood is vaker worden lastiggevallen en gefotografeerd dan toen hij nog leefde. Hoop dat ze daarvan geen klap van de molen krijgen.
dat ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:33 schreef veuvje het volgende:
[..]
Maar gelukkig zie je ze op de meeste foto`s wel lachen....daar ben ik wel heel erg blij om!![]()
En we kunnen alleen maar hopen dat ze er niks van overhouden aan al die vreselijke persfoto`s....
En aan de andere kant willen we allemaal de foto`s zien omdat we willen weten hoe het met ze gaat en omdat we gewoon nieuwsgierig zijn toch?
Nee, 1 of andere slechte film met een acteur die nergens op slaat (is een donkere acteur, en op het eind als Michael wit is, zie je de makeup echt té duidelijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:37 schreef Dynd het volgende:
Ik zag vandaag twee dvd's liggen bij de Bart Smit, eentje heette
''Man in the Mirror''
Michael Jackson
(Iets met biografie)
En die andere ging over zijn dood, en de gebeurtenissen daarvoor.
Nu vroeg ik me af; herkent iemand deze twee dvd's? En zijn ze de 4 euro waard?![]()
Danke
Edit: Lees nu op pagina twee over die tweede dvd, sorry![]()
Zo is het ook wel weer, ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:33 schreef veuvje het volgende:
[..]
Maar gelukkig zie je ze op de meeste foto`s wel lachen....daar ben ik wel heel erg blij om!![]()
En we kunnen alleen maar hopen dat ze er niks van overhouden aan al die vreselijke persfoto`s....
En aan de andere kant willen we allemaal de foto`s zien omdat we willen weten hoe het met ze gaat en omdat we gewoon nieuwsgierig zijn toch?
Ja, maar dat deden ze al heel vaak. Dat was juist het doel van die maskers: wanneer ze met Michael samen buiten waren werden ze niet herkend zodat ze zonder Michael gewoon overal konden gaan en staan zonder dat ze herkend werden. Bijvoorbeeld met vriendjes en vriendinnetjes gewoon naar de bioscoop etc gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat ja!
is denk ik ook wel fijn om na al die tijd zonder die maskers en sjaaltjes over straat te gaan
hoe leuk verkleedpartijtjes ook zijn
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mja, kwestie van zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten denk ik. Ik kan me totaal niet voorstellen, invoelen dat je je met zulke praktijken zou bezighouden.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:05 schreef piepie het volgende:
[..]
En ik kan me niet voorstellen dat je je er niet mee bezig wilt houden. Echte fans zouden toch de waarheid wel eens willen weten? Je moet wel blind en doof zijn om te geloven dat er niets vreemds gaande is.
Doe jij dat nooit dan????quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:27 schreef Robijn48 het volgende:
Oh je verandert je bericht snel, piepie?
Je trekt te snel conclusies. Hoop dat je nu hebt begrepen wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef piepie het volgende:
[..]
Doe jij dat nooit dan????
Ik vond jouw opmerking beledigend richting mij, maar zal het wel verkeerd begrepen hebben.
Ik ga tv kijken. Fijne avond!
Dat is een goed initiatief, zou je die hier willen posten als je hem vindt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:27 schreef piepie het volgende:
Je was me voor, ik was een beetje pissig over die opmerking van "zoals de waard" ...![]()
Alle respect voor jou verder hoor Gifkwal.
Ik ga vannacht nog even zoeken, want er is een site met een petitie die je kunt ondertekenen en die dan naar de media wordt gestuurd of ze die kinderen met rust willen laten. Kan het alleen nu niet meer terugvinden. Zelf heb ik die van de week al getekend.
Gifkwal? Je hebt een pm.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dat is een goed initiatief, zou je die hier willen posten als je hem vindt?
Oke die sla ik dan over, thanks.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:40 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Nee, 1 of andere slechte film met een acteur die nergens op slaat (is een donkere acteur, en op het eind als Michael wit is, zie je de makeup echt té duidelijk)
Waar heb je gezeten, johquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Moonwalk het volgende:
Zo, ben ff uit de "michael-mania"geweest maar lurk weer vollop mee !! ( dit is dus een tvp hihi )
quote:
quote:
Het ging over die zin "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten" Robijn. Daar gingen mijn haren van overeind. Je kunt veel van mij zeggen, maar niet dat ik onbetrouwbaar ben want dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je trekt te snel conclusies. Hoop dat je nu hebt begrepen wat ik bedoelde.
Hoi !!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Moonwalk het volgende:
Zo, ben ff uit de "michael-mania"geweest maar lurk weer vollop mee !! ( dit is dus een tvp hihi )
Goed planquote:
Hoi !!quote:
Jeetje, dat is wel ernstig ja. Goed dat je ons even verlaten hebt in dat geval!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 08:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Goed planIk schrok me het apenlazerus toen ik zag welke kant het op ging (niet op stage mogen)
Ik vond ook niet dat er zoveel breaking MJ news was, ik ben niet zo geïnteresseerd in dat autopsierapport en die super lange Engelse berichten over dat rapport. Gister was die URI docu er weer, ik heb het niet gekeken want ik had het al gezien en zo denderend is het nietben wel benieuwd naar die andere
programma's en uitzendingen die er aan komen
toch wel ...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 08:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoi !!![]()
Je mag me weer updaten met PM's hoor
Zijn die beelden van Michael echt? Schrik me dood. Wat is dat voor programma?quote:
Het schijnt een documentaire te zijn van VH1 (Met acteur, don't worryquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zijn die beelden van Michael echt? Schrik me dood. Wat is dat voor programma?
Schokkende documentaire Michael Jackson's doodquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:32 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het schijnt een documentaire te zijn van VH1 (Met acteur, don't worry) Weet alleen de bedoeling van deze 'docu' niet. De hele docu (20 min.) stond op internet, maar is verwijderd. Heb nog geen nieuwe gevonden.
Ja, heb dat programma een paar maanden geleden gezien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef gifkwal het volgende:Heb nu deel 1 gekeken, wat een gladjakker is die Uri. En maar trots zijn op het feit dat Michael Jackson je getuige is, het lijkt er sterk op dat hij hem heeft gevraagd om er stoer mee te kunnen doen en niet omdat ze zulke dikke vrienden waren. En als het zo'n goede vriend van hem was, waarom moest hij hem dan gvd vragen of hij ooit aan kleine kinderen had gezeten, wtf wat is dat voor een vraag. Bah
Jaaa, hopen dat er nog wat fatsoenlijks bijzit bij diegenen die nog moeten komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:56 schreef gifkwal het volgende:
Smakeloosheid ten top, die documentaire!
En ja Robijn, SBS documentaires... pff
Leren ze nu nooit een keer af om hem Wacko Jacko te noemen? ....quote:De VH1 show Famous Crime Scene huurde een lookalike van Wacko Jacko in om hem in een dode situatie na te spelen.
Leuk! Maar ik kan de volgende delen niet vinden...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef piepie het volgende:
Mooie beelden in deze video (deel 1 van 5).
Je ziet Michael vanuit hele andere hoeken gefilmd hier dan de beelden die we al vaker hebben gezien.
Bekijk deze YouTube-video
Dus toch!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef Braddie het volgende:
Als je ze plaatst doe het in een spoiler, Deze fragmenten zijn van de Blu-Ray
Had jij geen kaartjes dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:10 schreef piepie het volgende:
Ik hoop ook dat de volgende delen nog komen.
Deze deel 1 stond er nog maar net op, maar ik heb al gevraagd om meer ...![]()
Misschien zijn ze inderdaad wel van die Blue Ray, ik heb echt geen idee.
Zelf moet ik de DVD ook nog kopen, luiwammes die ik ben.
Vreselijk voor je Gifkwal dat je kaartjes had en toen ging alles niet door ...![]()
Zodra ik wel nieuwe delen zie verschijnen plaats ik ze hier wel.
Ja dat doe ik dan maar, want ik weet echt niet hoe ik een spoiler moet maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:14 schreef gifkwal het volgende:
Je kan er ook gewoon bijzetten dat het van de bluray komt toch, mensen die dat niet willen zien klikken dan gewoon niet.
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:08 schreef gifkwal het volgende:
Mijn God, wat iemand nu in elkaar heeft lopen knutselen.... ik moest wel lachen![]()
Een soloconcert, hoe geweldig zou dat zijn! Mij lijken die enorme mensenmassa's ook niks, als je ziet hoeveel er geduwd en getrokken werd... Aan de andere kant is het wel weer een beleving om met zoveel mensen hetzelfde mee te maken. Nou ja, dan had jij in elk geval niet de teleurstelling over een concert wat niet door ging.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:20 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan maar, want ik weet echt niet hoe ik een spoiler moet maken.
(Ik had geen kaartjes Gifkwal, omdat ik niet tegen die hysterische mensenmassa kan. Voor mij had hij een soloconcert moeten geven ...)
Hier is deel 2 >>>>> (de andere 3 delen worden morgen geupload las ik net):
WAARSCHUWING: IS VAN DE BLUE RAY DVD TII:
Bekijk deze YouTube-video
Wat is dit, whahaaquote:Op zondag 28 februari 2010 00:08 schreef gifkwal het volgende:
Mijn God, wat iemand nu in elkaar heeft lopen knutselen.... ik moest wel lachen![]()
OMG! Hoe is sbs6 daar achter gekomen!?!! Nu komen we d'r eindelijk achter mensen!!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:56 schreef erik666 het volgende:
Niet vergeten vanavond sbs6 om 22.50 wie vermoordde MIchael Jackson.
Nah ja, ik ga niet kijken. Ben bang dat het een hoop gespeculeer is. Ik wacht ook wel even op de reacties.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:45 schreef gifkwal het volgende:
Nee, dat gedrocht moet geloof ik nog worden uitgezonden op VH1.
Ik kan het vanavond sowieso niet kijken omdat ik niet in NL woon, dus misschien morgen uitzending gemist. Ik laat het wel afhangen van wat jullie er over zeggen
Wat is er interessant aan? Vertel.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef matthijst het volgende:
Die van VH1 is al uitgezonden. Staat/stond ook op youtube.
Best interessant om te zien.
Volgens mij met diezelfde lookalike die m ook tijdens de rechtzaak naspeelde
Dat is waar, dat laatste. Daar kan ik niks op zeggen.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:00 schreef gifkwal het volgende:
Die look-a-like denkt dan ook alleen maar om de centen, zeg. Maar was die documentaire dan niet zo vol wansmaak als de trailer deed vermoeden? Het lijkt me erg naar om te zien.
En ja Robijn, Italie![]()
Ik denk dat ik in elk geval wel even ga kijken wat die SBS6 documentaire is, wie weet zitten er nog leuke beelden tussen. Kan het altijd weer uitzetten als het bagger blijkt te zijn.
Dus jij vond het wel realistisch overkomen, begrijp ik hieruit? Ik bedoel, met de info die we hebben die vaststaat, zoals het autopsierapport.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:14 schreef matthijst het volgende:
Tijdlijntje, alles achter elkaar gezet, invloed van medicijnen. verhalen van Murray vs echte doktoren (25 =mg propofol, of 125, dat soort spul)....
Ik vond het wel geinig, omdat t alles nog eens op een rijtje zet...
Hmm...klinkt wel okee, op zich. Thanksss.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:21 schreef matthijst het volgende:
Ze noemden die medicijnen wel en tsja, het zal ongetwijfeld zo'n beetje zo gebeurd zijn...
3 of 4 andere doktoren gescreend maar afgewezen, Murray geldproblemen, aangenomen...
Jackson komt thuis, kan niet slapen, krijgt medicijnen (tijdlijntje erbij) tot ie 's ochtends propofol krijgt.
Murray zegt 2 minuten te bellen, gaat weg, Jackson dood, reanimeren, bellen (beelden erbij) en dan zeggen ze dat dus nooit 2 minuten kan zijn geweest want telefoonrecords opgevraagd... En over propofol zeggen ze nog wat... En dat ie thuis al dood was etc, etc... Allemaal al bekend, maar wel aardig om nog een keer achter elkaar te zien.
Gewoon kijken dus, als je het niks vindt heb je een keer 25 minuten weggegooid
Ben wel benieuwd of er bij de rechtszaak nog nieuwe feiten aan t licht komen, of dat het allemaal gissen blijft.
Ik doe mee! Met beidenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:32 schreef matthijst het volgende:
Anders stel ik voor: Murray martelen tot ie de waarheid vertelt.
Als ze dan toch bezig zijn meteen Joran vd Sloot even meepakken.
over joran gesproken, als ik straks bij sbs6 terror jaap in beeld zie weet ik genoegquote:Op zondag 28 februari 2010 22:32 schreef matthijst het volgende:
Anders stel ik voor: Murray martelen tot ie de waarheid vertelt.
Als ze dan toch bezig zijn meteen Joran vd Sloot even meepakken.
Heb stukje gekeken van die docu van vanavond, en ik ga over men nek van die van der Sloot.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
over joran gesproken, als ik straks bij sbs6 terror jaap in beeld zie weet ik genoeg
hij schijnt zelfs geld te hebben gekregen voor dit 'interview'/'bekentenis'quote:Op zondag 28 februari 2010 22:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb stukje gekeken van die docu van vanavond, en ik ga over men nek van die van der Sloot.
oeps ja, *bij de les blijft*quote:Op zondag 28 februari 2010 22:39 schreef SteelDogg het volgende:
Hee hee hee, we dwalen van het OW af.
Over MJ praten jullie!
Geld?? van wie? Heb het niet afgekeken, want daar geloof je toch geen woord meer van, van wat er uit dat joch zijn mond komt.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij schijnt zelfs geld te hebben gekregen voor dit 'interview'/'bekentenis'
nl gaat echt steeds meer amerika achterna wat dat betreft
Ah, had na het lezen van Mattijst zijn samenvatting al meer het idee dat het wel meeviel met die docu idd.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef gifkwal het volgende:
Heb het toch maar gekeken (VH1), het valt inderdaad wel mee en verduidelijkt het een en ander ook wel. Zo dacht ik tot nu toe dat hij al die verschillende medicijnen in 1 keer had gegeven, ipv achter elkaar over een tijdsspanne van een nacht. Al met al is die Murray gewoon geen fris figuur
laatste offtopic bericht over joran;quote:Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Geld?? van wie? Heb het niet afgekeken, want daar geloof je toch geen woord meer van, van wat er uit dat joch zijn mond komt.
Whoeha, nou, ze zoeken het maar uit. Hoop dat de moordenaar van Nathalie Holloway ooit nog eens ontmaskerd wordt. En ja, zit er dik in dat van der Sloot dat is. Hij weet er in ieder geval meer van.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
laatste offtopic bericht over joran;
het schijnt dat jaap en joran een afspraak hadden, jaap verkocht dit 'interview' aan rtl5 en joran kreeg een gedeelte van de opbrengst
dit allemaal volgens rtlboulevard
Gelukkig dan maar. Nu ben ik helemaal over de streep getrokken. Tijdens die trailer zag je niet anders, maar dat doen ze natuurlijk om mensen te trekken.quote:
Hier Moonwalk ...quote:Op maandag 1 maart 2010 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
Ik wil meepraten !! maar school laat me niet ! Is die docu nog terug te zien?
ik heb volgens mij 2 mensen horen zeggen dat er gebruikt is gemaakt van body doublesquote:Op maandag 1 maart 2010 08:53 schreef Robijn48 het volgende:
Heb toch gekeken. Viel mij ook alleszins mee, qua sensatiebelustheid. Pfoe.
Tja, zoveel mensen, zoveel meningen. Niets concreets. En dat van die eventuele doubles tijdens This is it: dat was maar 1 persoon die dat zei.
uit die docu blijkt dat niemand echt een volledig beeld had van mjquote:Op maandag 1 maart 2010 09:22 schreef erik666 het volgende:
Ik heb een van zijn broers of misschien was het zijn vader ook horen zeggen dat er een double in de film was. Nog even over Uri Geller hij heeft wel eerlijk toegegeven dat Michael een probleem had met medicijn gebruik, en heeft Michael daar ook over aangesproken, terwijl die andere zogenaamde vriend Mark Lester zegt "nee hoor ik heb Michael nooit iets zien gebruiken". Wat ik verder wel schokkend vond dat iemand zei dat Michael alles en iedereen gebruikte / misbruikte, hij gaf als voorbeeld de muziekrechten van de Beatles.
Dat zouden dan Joe Jackson en die stand-in van gisteren zijn. Klopt, maar er is nog niets van bewezen.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik heb volgens mij 2 mensen horen zeggen dat er gebruikt is gemaakt van body doubles
maar idd of t waar is...
Dat is maar 1 persoon die dat zei Erik, en dat is 1 manier om het te bekijken. Paul McCartney is toentertijd ook de gelegenheid gegeven om te bieden op de muziekrechten, maar hij bood te weinig, en Michael bood meer. Michael was hierin dus slimmer (geadviseerd door John Branca, als ik het goed heb).quote:Op maandag 1 maart 2010 09:22 schreef erik666 het volgende:
Ik heb een van zijn broers of misschien was het zijn vader ook horen zeggen dat er een double in de film was. Nog even over Uri Geller hij heeft wel eerlijk toegegeven dat Michael een probleem had met medicijn gebruik, en heeft Michael daar ook over aangesproken, terwijl die andere zogenaamde vriend Mark Lester zegt "nee hoor ik heb Michael nooit iets zien gebruiken". Wat ik verder wel schokkend vond dat iemand zei dat Michael alles en iedereen gebruikte / misbruikte, hij gaf als voorbeeld de muziekrechten van de Beatles.
nee niet joe jackson, die is gisteren toch niet aan t woord gekomenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat zouden dan Joe Jackson en die stand-in van gisteren zijn. Klopt, maar er is nog niets van bewezen.
Het zou trouwens misschien helemaal niet zo raar zijn als je er over nadenkt, want Michael was, en dat is onderhand wél zeker, al jaren aan de medicijnen. Dat ie zo fit was tijdens This is it geloof ik ook niet meer. Als je ziet wat voor een aantallen anti-angst medicijnen, pijn bestrijding, slaapopwekkend spul in zijn bloed gevonden is, dan moet hij er een aardige tolerantie voor opgebouwd hebben.
Ik denk persoonlijk dat hij zijn probleem ontkende naar zichzelf toe, en dus ook naar anderen. Helaas.
Precies, dat is het nadeel van dit soort programma's en gespeculeer van iedereen. Het wachten is op de rechtzaak, op de feiten.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee niet joe jackson, die is gisteren toch niet aan t woord gekomen
volgens mij was t die entertainment jurist (wat is dat voor beroep?!) die dat zei en dus ook die impersonator
maar goed, wat schiet je er verder mee op
hij oogde waarschijnlijk zo fit dánkzij die medicijnen
Ja verdorie, ik ben mijn hele leven al een groot Beatlesfan, en ik vind hem superstom dat hij op zijn eigen muziek zo weinig bood. Maar ja, hij heeft wel eens uitgelegd dat hij toentertijd nog niet zoveel verstand van DAT soort dingen had.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:25 schreef erik666 het volgende:
Ja Paul had ook de mogelijkheid om de muziekrechten te kopen en heeft destijds ook de kans gehad, maar vond het teveel geld.
Ik snap alleen het hele punt van doubles gebruiken in een repetitie niet. Ja, misschien als MJ er een keer een dagje niet was om de rest toch te kunnen laten repeteren met een stand-in. Maar waarom ze dat dan in de film zouden stoppen?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:22 schreef erik666 het volgende:
Dat klopt ja, in zijn naiviteitquote:Op maandag 1 maart 2010 10:32 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik snap alleen het hele punt van doubles gebruiken in een repetitie niet. Ja, misschien als MJ er een keer een dagje niet was om de rest toch te kunnen laten repeteren met een stand-in. Maar waarom ze dat dan in de film zouden stoppen?
En dat van Uri spreekt wel in zijn voordeel, ja. Hij probeerde er in elk geval wel wat aan te doen. Michael heeft zijn hele leven al teveel ja-knikkers om zich heen en dat is niet goed voor hem geweest.
Dat van die Beatles-rechten was gewoon geniaal, ik vind niet dat Michael Paul McCartney heeft genaaid want zoals gezegd had Paul ook gewoon de kans om die catalogus te kopen. Volgens mij was het notabene McCartney zelf die Michael op de verkoop ervan wees?
Hahahaa, Michael was weer naief op heel andere gebieden...quote:Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Heh, gelukkig was Michael dan niet de enige die naief was
Haha, ja...quote:Op maandag 1 maart 2010 10:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hahahaa, Michael was weer naief op heel andere gebieden...
quote:Op maandag 1 maart 2010 01:16 schreef piepie het volgende:
[..]
Hier Moonwalk ...![]()
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=147537/page=1
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:05 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Haha, ja...
Was McCartney eigenlijk ooit echt kwaad hierover? Heb wel eens van die verhalen gehoord dat hun vriendschap hierdoor was verpest en zo. Of had hij meer zoiets van "bummer, eigen schuld dikke bult"?
Hmmmm. Steeds een stapje dichter naar de waarheid.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef gifkwal het volgende:
Ben benieuwd naar die foto's, Piepie.
Ja, als je er vanuit gaat dat die film altijd al gepland was dan zijn body doubles natuurlijk makkelijker te verklaren.
TMZ heeft ook weer nieuws over de wijze waarop Murray misschien propofol heeft toegediend, echt om kwaad van te worden!![]()
Linkje
Cover-Up in Michael Jackson Death?
Posted Mar 1st 2010 8:00AM by TMZ Staff
Michael Jackson received the fatal dose of Propofol through an IV in his leg, and law enforcement believes Dr. Conrad Murray may have tried covering it up ... this according to law enforcement sources and an anesthesiologist who reviewed the case for the LAPD.
Dr. Murray told cops he administered only a very small amount of Propofol -- 2.5ml shortly before Jackson died. But Dr. John Dombrowski, a noted anesthesiologist and member of the board of the American Society of Anesthesiologists who reviewed the LAPD file for detectives, tells TMZ that 2.5ml couldn't put Jackson to sleep, much less kill him. Indeed, the Coroner's report notes the level of Propofol found in Jackson's body was equivalent to that found during "general anesthesia for major surgery."
A small, empty, 20ml bottle of Propofol was found in the bedroom, but there was a secret compartment in a nearby closet that could be the key to the prosecution's case. Several days after Jackson's death, law enforcement found numerous bottles of Propofol in that closet, including a large, empty, 100ml bottle with a large tear in the rubber stopper.
The tear could be critical evidence. There are two ways of administering Propofol. The first is sticking a syringe into the rubber stopper, withdrawing a small amount and then injecting it into the tubing. The second way is by using a spike -- which creates a tear in the rubber stop -- and connects the entire bottle of Propofol to the tube.
Dr. Dombrowski says if a spike is used to connect the bottle directly to the IV tube, the doctor must use an infusion pump to regulate the flow of Propofol -- otherwise, the patient could easily OD. There was no infusion pump found in Jackson's home.
Dr. Dombrowski and law enforcement sources believe Dr. Murray may have connected the 100ml bottle of Propofol to the tube, and then either tried regulating the flow by eyeballing it or just letting it flow by itself ... and Dr. Dombrowski calls either scenario "reckless." Remember, Dr. Murray himself told detectives at one point he walked out of Jackson's room to go to the bathroom.
If Dr. Murray did indeed attach the 100ml bottle to the tube and the contents emptied into Jackson's system, that would be 40 times more Propofol than Dr. Murray said he administered.
There is no explanation for the empty bottle of Propofol in the hidden compartment.
Read more: http://www.tmz.com/2010/0(...)pd-iv/#ixzz0gwBZFj5c
Interessantquote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
[/b]
Nou, naar wat ik begrepen heb is hun vriendschap hierdoor wel bekoeld. Maar geen echte ruzie ofzo.
Wat ik me herinner is dat er tussen de mensen toentertijd aardig wat ophef over was. Verontwaardiging, zo van: hoe KAN Michael Jackson dat doen, Paul McCartneys eigen muziek jatten. Ik ook, ik dacht er ook zo over. Totdat ik de werkelijke toedracht wist.
In die dagen werd er nog niet zo openlijk over gesproken, dat is meer iets van de laatste tijd, met de nieuwe media.
Ik heb er weer naar zitten kijken, maar het gaat er toch niet in bij mij dat het een double was, al leek het kuiltje in zijn kin wel veel groter, maar mischien lichtval?quote:
Breed hoofd inderdaad. Maar komt het ook niet door die stoppeltjes?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb er weer naar zitten kijken, maar het gaat er toch niet in bij mij dat het een double was, al leek het kuiltje in zijn kin wel veel groter, maar mischien lichtval?
Ik denk wel dat hij af en toe doubles gebruikte in de achtergrond, of om het publiek te misleiden als hij uit een hotel kwam (zijn ook wel beelden van).
Maar doubles die zo'n gelijkenis hebben zouden nooit meer over straat kunnen zonder dat mensen flauw zouden vallen ....![]()
Hier is die foto waarbij ik heel even toch enigszins twijfelde. Hij is van die scene uit TII, waarbij hij zegt "That's a cool move" ...![]()
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, het slaat nergens op denk ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef gifkwal het volgende:
Maar waarom zouden ze een nep-Michael filmen die ideeen voor de show bekijkt op een laptop?
Nee, inderdaad. Nah, ik kijk morgen wel even of er nog iets meer te vinden is.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:15 schreef gifkwal het volgende:
Hier hoor ik in elk geval niks wat ik nog niet gehoord heb. Michael is vanaf de 6.5e minuut on stage.
Ik heb alles al gezien en gelezen.quote:
Ja ik hoop het! Maar ook veel geknipte dingen wil ik (en fans, denk ik) graag zien zoals bijvoorbeeld die video bij die striptekenaar uit je vorige post, waarom stopt die halverwege?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:28 schreef gifkwal het volgende:
JaIk hoop dat we de komende jaren nog veel te zien krijgen. Moet je eens nagaan wat P, P & B allemaal in een kluis hebben liggen aan prive-materiaal
Piepie, kan je aangeven wanneer je denkt dat Michael een double in de achtergrond of bij een hotel heeft gebruikt? Of heb je daar een filmpje, foto of situatie van?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb er weer naar zitten kijken, maar het gaat er toch niet in bij mij dat het een double was, al leek het kuiltje in zijn kin wel veel groter, maar mischien lichtval?
Ik denk wel dat hij af en toe doubles gebruikte in de achtergrond, of om het publiek te misleiden als hij uit een hotel kwam (zijn ook wel beelden van).
Maar doubles die zo'n gelijkenis hebben zouden nooit meer over straat kunnen zonder dat mensen flauw zouden vallen ....![]()
Hier is die foto waarbij ik heel even toch enigszins twijfelde. Hij is van die scene uit TII, waarbij hij zegt "That's a cool move" ...![]()
[ afbeelding ]
jammer dat 't grote publiek' hem niet vaker heeft gezien zoals in t tweede filmpjequote:Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef gifkwal het volgende:
LaToya gelooft in elk geval wel nog steeds in een conspiracy.
Nog een nieuwtje:
King of Pop calms the crowds during Haiti aid mission
En nog wat leuke filmpjes... heb zo'n spijt dat ik nooit de kans heb gehad hem te mogen ontmoeten, hij lijkt altijd zo super chill en lief met fans...![]()
"I'll give you more than a hug"![]()
![]()
Lucky bitches btw die fans.
Nog meer leuks...
![]()
Zo, dat moet voorlopig voldoende zijn.
Ja he. Hij kon echt zo grappig zijn, en in dit filmpje is het wel duidelijk dat hij wel van de vrouwtjes hieldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jammer dat 't grote publiek' hem niet vaker heeft gezien zoals in t tweede filmpje
Dat idee had ik ook al.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:49 schreef erik666 het volgende:
Op het einde van het filmpje met Omar, lijkt het of het puntje of een stukje van dat kind zijn neus los komt.
Navi en andere look-a-likes werden wel degelijk als afleidingsmanoeuvre door Michael ingezet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:18 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Piepie, kan je aangeven wanneer je denkt dat Michael een double in de achtergrond of bij een hotel heeft gebruikt? Of heb je daar een filmpje, foto of situatie van?
Navi gaf inderdaad aan dat Michael doubles gebruikte in de film en concert en dat hij Michael beter kende dan zijn eigen familie. Sorry, maar ik twijfel daaraan, aan bijna alles wat hij zeht eigenlijk.
Ik hoop dat je contact kunt krijgen met dat meisje Gifkwal, heel interessant.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:26 schreef gifkwal het volgende:
Ik geloof dat een meisje dat ik al jarenlang via internet ken bij die persconferentie is geweest, ik heb even aan haar gevraagd of zij foto's heeft en hoe het was. Hopelijk snel antwoord.
Wat kan er zo erg zijn dat MJ had kunnen vertellen dat hij dood moest? Er komen elke dag wel roddels en schandalen over mensen en bedrijven naar buiten, hoe erg kan het zijn? En hoe kan het verzwijgen van zijn 'geheim' opwegen tegen het plegen van het moord die, wanneer het uitkomt (en alles komt een keertje uit), de persoon of het bedrijf in kwestie ook enorme problemen zal veroorzaken? Ik snap er gewoon geen hout van.
Welke VH1 is die tweede? Er zijn meerdere VH1's van hem namelijk, deze lijkt positief.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:20 schreef piepie het volgende:
Filmpje gevonden van dubbelganger als afleiding in Duitsland:
Hier nog wat filmpjes van dubbelgangers, Navi, ECas en Carlo Riley:
Ja, of hij moet helemaal zijn ingepakt en dat we gewoon te weinig zien om het met zekerheid te zeggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef gifkwal het volgende:
Vind ik ook, al die lookalikes in die filmpjes, daarvan zie je toch meteen dat hij het niet echt is.
Vind ik ook hoor, ik denk ook dat ik hem uit duizenden herken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:54 schreef MJ44ever het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Michael lookalikes gebruikte bij het gewone publiek. Maar kom op, bij ons echte fans geloof ik niet dat dit zou werken. We herkennen Michael toch uit duizenden?
filmpjes ja, maar foto's?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:44 schreef Robijn48 het volgende:
Nou, heb zo rond de 20 filmpjes van de persconferentie gezien, heen en weer op en neer, met handcams en officiële, en nothing new. Zal wel weer onzin zijn dus.
Hoe bedoel je?quote:
Op 8 juli zou hij bij de opening van zijn concertreeks onthullingen doen heb ik ook gelezen ...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik doel hiermee op dat er beweerd werd (wat ik gisteren postte) dat tijdens de persconferentie door Michael werd gezegd dat hij "een groot geheim over de muziekindustrie zou gaan onthullen" tijdens zijn O2 concerten.
Maar dit zou uit de film geknipt zijn, en alleen de mensen die live aanwezig waren, zouden dat gehoord hebben.
Dus ben ik vandaag op zoek gegaan naar handy cam beelden van mensen die live aanwezig waren. Maar er wordt door Michael niets gezegd over eventuele onthullingen. Ook op handy cams zie je enkel de beelden die wij kennen.
Ik heb deze zelf gemaakt. Misschien vind je het wat. Hij is flink groot.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:22 schreef Robijn48 het volgende:
Ben een mooie poster(fotoprint) van hem aan het zoeken, maar word gek van mijn eigen kieskeurigheid
quote:MJ's zoon Blanket getaserd door neefjes
door Ronald (Djeez) op 02-03-2010 @ 22:55
Letterlijk schokkend nieuws uit huize Jackson. Volgens een goed ingelichte bron van TMZ is Blanket, het zoontje van wijlen Michael Jackson, getaserd door de kinderen van Jermaine Jackson.
Jaafar, de slechts dertienjarige zoon van Jermaine, bestelde enkele weken geleden online een taser. Jermaines broer Randy beweerde dat het stroomstootwapen direct na levering in beslag werd genomen, maar niets bleek minder waar. Uit onderzoek van de celebrityblog is namelijk gebleken dat Jermaines kinderen er vorige week nog vrolijk mee speelden.
Volgens TMZ's bronnen speelden de kinderen met de taser op de eerste verdieping van de riante villa. Beveiligers stonden perplex omdat ze het geluid maar niet konden thuisbrengen. Noch wisten ze waar het lawaai vandaan kwam. Vervolgens liep een van de beveiligers de trap op om 'een einde te maken aan de marteling van Blanket met een taser door Jermaines kinderen', zo beweert TMZ. Vervolgens nam de bewaker het stroomstootwapen in beslag.
De familie Jackson heeft gisteravond laat zelfs nog de kinderbescherming over de vloer gehad naar aanleiding van de aanval. De twee medewerkers hebben naast oma Katherine nog enkele kinderen verhoord en namen Jaafars speelgoed in beslag.
Volgens bronnen zouden de kinderen echter nog een tweede taser hebben die niet werd gevonden door de kinderbescherming. Deze zou nog ergens in de villa in Encino verstopt liggen. De kinderbescherming zal vandaag nogmaal het huis doorzoeken, want zij zouden de zaak uiterst serieus nemen.
In deze video is wel bij een aantal shots E'Cassanova als double ingezetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:18 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Piepie, kan je aangeven wanneer je denkt dat Michael een double in de achtergrond of bij een hotel heeft gebruikt? Of heb je daar een filmpje, foto of situatie van?
Navi gaf inderdaad aan dat Michael doubles gebruikte in de film en concert en dat hij Michael beter kende dan zijn eigen familie. Sorry, maar ik twijfel daaraan, aan bijna alles wat hij zeht eigenlijk.
Prachtig, prachtig. Hoe groot is ie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb deze zelf gemaakt. Misschien vind je het wat. Hij is flink groot.
[ afbeelding ]
Wat liefff. Wat voor soort poster is het, want zoals ik al zei ben ik erg kieskeurigquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:59 schreef gifkwal het volgende:
Lekker dan, die neefjes! Arme Blanket.
Robijn, ik heb anders nog wel een poster voor je liggen. Kan hem eventueel in april naar je opsturen want dan ben ik in Nederland.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prachtig, prachtig. Hoe groot is ie?
Ja, inderdaad Moonwalk, maar het zijn wel flitsen, voor je het weet is het weer weg ...quote:Op woensdag 3 maart 2010 02:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
In deze video is wel bij een aantal shots E'Cassanova als double ingezet
edit: jullie zijn ondertussen al veel verder aan het kletsen![]()
Het ziet er echt FANTASTISCH uit!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb deze zelf gemaakt. Misschien vind je het wat. Hij is flink groot.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:50 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad Moonwalk, maar het zijn wel flitsen, voor je het weet is het weer weg ...![]()
Maar feit is dat hij ze soms inzette.
Heerlijk nummer is dat toch!
’The Tribute by Jermaine Jackson’....quote:Jermaine Jackson wil Justin Timberlake door Erik Morsink
AMSTERDAM - Jermaine Jackson (55), inderdaad ’de grote broer van’, is in Nederland om promotiewerkzaamheden te verrichten voor het SBS6-programma Move Like Michael Jackson, dat aanstaande zaterdag van start gaat. In een exclusief één-op-één vraaggesprek met De Telegraaf vertelt Jermaine openhartig over de innige band die hij had met „mijn kleine broertje, de King of Pop.”
Naast zijn jurylidmaatschap in het SBS-programma, is Jermaine Jackson druk doende om het grote tribute-concert voor Michael vorm te geven. In augustus moet dit groots opgezette herdenkingsconcert in Londen gaan plaatsvinden.
Momenteel benadert Jermaine het puikje van de internationale popwereld: „Het is de bedoeling dat de vrienden in het vak, die van Michael’s muziek hielden, hem nu een muzikaal eerbetoon gaan brengen.” Onder anderen Usher en Justin Timberlake zijn door Jackson benaderd. „Als ze een gaatje in hun agenda hebben, hoop ik dat ze er bij zullen zijn.”
Als het aan Jackson ligt krijgt ’The Tribute by Jermaine Jackson’, zoals het evenement gaat heten, zeker een vervolg. „We willen de herinnering aan Michael op een waardige manier levend houden, dus ja.”
LEES MORGEN OP PAGINA PRIVÉ HET HELE INTERVIEW MET JERMAINE JACKSON
Er zijn toch ook geen woorden voor dat er niet meteen na zijn dood grote liveconcerten zijn geweest die over de hle wereld zijn uitgezonden. Zelfs André Hazes heeft zo'n afscheid gehad!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:48 schreef gifkwal het volgende:
Haha echt he! Wie zit er sowieso op zo'n show te wachten
Mee eens, een tribute concert waarin andere artiesten Jackson-liedjes kwelen is niet fantastisch. Maar een concert vrijwel direct na zijn overlijden had een mooi gevoel van samenhang teweeg kunnen brengen. Mensen die samen het verlies delen van iemand die zij bewonderden. Het gevoel van iets groots ter ere van Michael. Dat is er nooit gekomen, en dat vind ik voor iemand van zijn status niet te begrijpen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:14 schreef gifkwal het volgende:
Ja, was wel de bedoeling toch? Dat concert in Wenen dat niet doorging. Zelf heb ik eerlijk gezegd echt geen trek in tribute concerten van andere artiesten die me niks interesseren. Wat heb ik er aan?
Thanks hiervoor. Voor mij een beetje te groot, want hij komt in de woonkamer.quote:
Dank jequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:03 schreef veuvje het volgende:
[..]
Het ziet er echt FANTASTISCH uit!!!
Heel erg mooi!
Ik ga er denk ik wel een poster van laten maken ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:52 schreef gifkwal het volgende:
The General, ga je hem uitprinten en ophangen? Mooi gemaakt!
Hij kan natuurlijk kleiner gemaakt worden. Dat kan ik zo doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Thanks hiervoor. Voor mij een beetje te groot, want hij komt in de woonkamer.
Gif, heel graag.![]()
Thanks!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:05 schreef gifkwal het volgende:
Robijn ik heb de albumhoes van invincible op 2x A4-formaat, geloof ik. Of 1x A4-formaat, weet het even niet meer zeker. Hij is wel een beetje van dat glimmende ziilver, dus als je hem ophangt kan het zijn dat hij niet vanuit alle hoeken goed te zien is. Ik zal even voor je kijken volgende maand!
Nou volgens dit bericht is het nu pas in augustus, dus alweer een maand opgeschoven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:36 schreef gifkwal het volgende:
Het zal me niet verbazen als dit nieuwe project van Jermaine wederom gaat floppen.
Ik vind die man altijd tenenkrommend ...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
jermaine was bij shownieuws (zoooo tenenkrommend)
anyhow, hij vertelde dat dat verhaal met die taser uit zn verband is gerukt
ja zn zoon heeft er een via internet besteld, maar deze hebben ze in beslag genomen
en niemand is ermee aangevallen, blanket niet, niemand niet
laten we maar hopen dat hij de waarheid spreekt
Nou!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:16 schreef JaneDoe het volgende:
klinkt idd niet zo lichtjes zoals hij t deed voorkomen
maar ben wel blij ze dat dat ding niet op elkaar gebruikt hebben
sowieso is jermaine altijd irritant om naar te kijken en luisterenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik vind die man altijd tenenkrommend ...![]()
![]()
Heb het even opgenomen, zal het straks nog kijken.
In Boulevard was er ook een klein stukje interview en toen zei Jermaine dat zijn zoon het voor hem had besteld ...![]()
Lekker vaag allemaal.
Als ik Jermaine was zou ik wat meer aandacht aan mijn kinderen besteden in plaats van de hele wereld over te vliegen op zoek naar aandacht.
Ik heb het gezien inmiddels. Die Patty, wat erg ...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sowieso is jermaine altijd irritant om naar te kijken en luisteren
maar de 'interviewtechnieken' van patty brard waren echt te treurig voor woorden
zeer genant om naar te kijken, succes straks
Er wonen 8 kinderen samen met Katherine en Alejandra (die daar 'verplicht' moet wonen van Jermaine, zodat hij geen alimentatie zou hoeven te betalen)quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:15 schreef MJ44ever het volgende:
Ik las dat de ex-vrouw van Jermaine, dus de moeder van die twee kids met die 'bijzondere' namen, ook bij Katherine woont. En gisteren zei Patty Brard dat er nog meer kinderen wonen. Wat is dat joh, neemt Katherine de zorg over van meer klein-kinderen?
quote:Alejandra has been living in Katherine's home, along with Jaafar and Jermajesty, Genevieve and Randall -- the latter two kids were born during Alejandra's marriage to Randy Jackson, Jermaine's brother. Another minor, Dante, is living in the home -- a child the Jackson's essentially adopted. Add to that Michael Jackson's three kids, Prince, Paris and Blanket and 79-year-old Katherine is juggling responsibilities for 8 children.
Read more: http://www.tmz.com/#ixzz0hCJ4YfHt
Ja, en een oude vrouw. Wel met tig nanny's natuurlijk. En beveiliging.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef JaneDoe het volgende:
is toch ook veel te veel voor die vrouw
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, en een oude vrouw. Wel met tig nanny's natuurlijk. En beveiliging.
Vroeger had ze negen kinderen....maar toen was ze jong. En toen had je geen internet enzo.
Oh en vroeger had ze vader Joe om er de wind onder te houdenNu niet meer, want ze wonen apart.
Hee bedankt Erik, anders was ik het inderdaad vergeten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:34 schreef erik666 het volgende:
Niet vergeten vanavond sbs6 23.15 " de laatste dagen voor zijn dood ".
nee, t was randy die er eerst op mocht, jermaine was als tweedequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:50 schreef MJ44ever het volgende:
Inderdaad ja, ik lees nu pas voor het eerst dat de ex-vrouw van Jermaine later met Randy ging!
Gisteren bij SBS had Jermaine het over z'n broers van de Jackson 5. Geen woord over Randy, die toch in The Jacksons zat. Het lijkt wel alsof Jermaine hem doodzwijgt. Nu snap ik wel waarom.
Oh, haha. Echt vaag, dan heb je alle vier dezelfde moeder en de vaders zijn broers van elkaar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee, t was randy die er eerst op mocht, jermaine was als tweede![]()
t zal je moeder maar wezen.. er zijn nog broers zat
Jermaine kletst lekker in zijn eigen straatje, kan hij de verantwoording afschuiven ....quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
ja idd die arme oude vrouw, ze is toch al bijna 80
maar ja, volgens jermaine vind ze t helemaal geweldig..
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:34 schreef erik666 het volgende:
Niet vergeten vanavond sbs6 23.15 " de laatste dagen voor zijn dood ".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |