abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78367053
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Rosalyne het volgende:
Nog even wat foto's van de kinderen
afbeelding ][
dat shirtje van paris
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_78368295
Ik denk niet dat Diana Ross en Michael Jackson ruzie hadden hoor, ze had toch een brief of was het nou een kaart naar de ouders van Michael Jackson gestuurd.
I
pi_78369158
Ik bedoel het ook meer bij wijze van spreken.
pi_78378675
Alleen aan het begin van de memorial las Smokey Robinson een verklaring voor van Diana Ross (en ook van Nelson Mandela).

Verder heeft ze er nooit meer iets over gezegd.
pi_78379148
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:57 schreef piepie het volgende:
Alleen aan het begin van de memorial las Smokey Robinson een verklaring voor van Diana Ross (en ook van Nelson Mandela).

Verder heeft ze er nooit meer iets over gezegd.
O ja, da's waar ook.

Vind het trouwens nog steeds schijt dat Barack Obama niet eens iets zinnigs durfde te zeggen na MJ's dood
pi_78380045
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:16 schreef gifkwal het volgende:

[..]

O ja, da's waar ook.

Vind het trouwens nog steeds schijt dat Barack Obama niet eens iets zinnigs durfde te zeggen na MJ's dood
Ja, die heb ik wel iets horen zeggen hoor! Wat weet ik ook niet meer precies, maar hij was wel onder de indruk. Heb je dat gemist dan?

Ben ik weer met video:

[ Bericht 23% gewijzigd door piepie op 24-02-2010 02:23:17 ]
pi_78380157
Die Jermaine toch, never a dull moment.
Dat haar van hem is ook net een rubberen carnavalsmasker ....

http://www.tmz.com/2010/0(...)kson-video/#comments
pi_78380254
pi_78381966
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 02:14 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja, die heb ik wel iets horen zeggen hoor! Wat weet ik ook niet meer precies, maar hij was wel onder de indruk. Heb je dat gemist dan?

Ben ik weer met video:

Ah, dat had ik niet gezien, oke. Ik wist alleen dat hij niet meteen met een statement kwam en uiteindelijk met dit:

Dat "certain aspects" leek me een heel diplomatieke manier om te refereren aan die rechtzaken... waarom kon hij het niet gewoon bij de positieve punten houden. Maar ja, misschien zeur ik hierover hoor.
pi_78400401
quote:
Dit moet haast wel FAKE zijn, anders zou het in handen zijn van de D.A. en niet na bijna 8 maanden ineens over het net dwarrelen.
pi_78400419
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:21:27 #63
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78409860
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef piepie het volgende:

[..]

Dit moet haast wel FAKE zijn, anders zou het in handen zijn van de D.A. en niet na bijna 8 maanden ineens over het net dwarrelen.
Tape net gehoord, moeilijk.
Wie weet is de tape al in handen van de D.A.
Ook de LA Times bericht erover, en das geen roddelblad.

Mooie foto , nog niet gezien.
Leef en Laten Leven
pi_78410130
Waar kan je die beluisteren, Robijn?

En mooie foto inderdaad!
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:29:18 #65
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78410238
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:27 schreef gifkwal het volgende:
Waar kan je die beluisteren, Robijn?

En mooie foto inderdaad!
Op jouw eigen link klikken, daar is inmiddels een video geplaatst.
Leef en Laten Leven
pi_78410979
Merci!!
pi_78420660
Ik zag vandaag twee dvd's liggen bij de Bart Smit, eentje heette

''Man in the Mirror''
Michael Jackson

(Iets met biografie)

En die andere ging over zijn dood, en de gebeurtenissen daarvoor.
Nu vroeg ik me af; herkent iemand deze twee dvd's? En zijn ze de 4 euro waard?

Danke

Edit: Lees nu op pagina twee over die tweede dvd, sorry

[ Bericht 16% gewijzigd door Dynd op 25-02-2010 00:44:43 ]
pi_78420694
Als Michael niet zoveel afgevallen was, een mooie pruik (Lees: Krullen), en gewoon op zijn uiterlijk lette... (Scheren bijv.) dan had hij er volgens mij nog best goed uitgezien de afgelopen 10 jaar.

Volgens mij heeft hij ook niet zoveel operaties gehad de laatste jaren.

Magerheid + de pruik + leeftijd deden het denk ik. Voor de rest is het allemaal opgeblazen door de media denk ik ...
-
pi_78420766
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Tape net gehoord, moeilijk.
Wie weet is de tape al in handen van de D.A.
Ook de LA Times bericht erover, en das geen roddelblad.
Breaking news op TMZ (pfff), maar volgens dit bericht is de tape dus FAKE.
(TMZ heeft ook weer een prachtige foto van Michael gevonden ... )

http://www.tmz.com/2010/0(...)gency-tape-is-bogus/
pi_78420855
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:38 schreef SteelDogg het volgende:
Als Michael niet zoveel afgevallen was, een mooie pruik (Lees: Krullen), en gewoon op zijn uiterlijk lette... (Scheren bijv.) dan had hij er volgens mij nog best goed uitgezien de afgelopen 10 jaar.

Volgens mij heeft hij ook niet zoveel operaties gehad de laatste jaren.

[ afbeelding ]

Magerheid + de pruik + leeftijd deden het denk ik. Voor de rest is het allemaal opgeblazen door de media denk ik ...
Wat heeft de media niet opgeblazen als het om Michael ging?
Hij heeft in mijn ogen weinig laten doen ook, alleen de neus, dieper kuiltje in de kin en beetje botox misschien, verder is hij wat magerder in zijn gezicht geworden en dat zie je wel. Maar heel normaal voor deze leeftijd. Ik kan me indenken dat hij de media vaak vervloekte met al die onzinberichten ...
pi_78421209
Valt me ook gewoon op dat hij tijdens elke tour er geweldig uitziet.

En vooral bij This is It bij The Way you Make me Feel / Jackson 5 Medley... Iemand die weet wanneer die rehearsals plaatsvonden?
-
pi_78422100
Hij zag er prima uit (lief ... )

de rehearsels zouden tussen eind april en 24 juni hebben plaatsgevonden
pi_78422205
Erg veranderd ten opzichte van de andere foto's die je rond die tijd zag, maargoed. Hij werd ook goed opgemaakt hier voor de rehearsals en hij besteedde toen veel aandacht aan zn uiterlijk natuurlijk..

Ik hoop serieus op meer archiefbeelden etc. Concertbeelden, whatever. Als het maar nieuw is
-
  donderdag 25 februari 2010 @ 07:18:33 #74
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78423194
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 01:08 schreef SteelDogg het volgende:
Valt me ook gewoon op dat hij tijdens elke tour er geweldig uitziet.

[ afbeelding ]

En vooral bij This is It bij The Way you Make me Feel / Jackson 5 Medley... Iemand die weet wanneer die rehearsals plaatsvonden?
Het is op de MJJDiscussion forum helemaal uitgezocht dat alles waar Michael zónder zonnebril danst op 23 en 24 juni is opgenomen. Dit omdat hij maar 2 dagen in het forum zou hebben gedanst en dat precies de keren zijn zonder zonnebril. Is te zien aan de verschillende kleuren stoelen in het stadion. In het een is het rood en in het ander is het geel.
Zoals bij Thriller (ook zonder zonnebril) is duidelijk te zien dat hij erg moe is. Vooral op het eind als hij met Travis boven staat.
You will allways be my hero...
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:12:39 #75
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78424382
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:42 schreef piepie het volgende:

[..]

Breaking news op TMZ (pfff), maar volgens dit bericht is de tape dus FAKE.
(TMZ heeft ook weer een prachtige foto van Michael gevonden ... )

http://www.tmz.com/2010/0(...)gency-tape-is-bogus/
Pff. Fake dus. Goed. Wat bezielt die lui die zoiets in elkaar flansen en dat op internet zetten. Debielen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Robijn48 op 25-02-2010 09:19:04 ]
Leef en Laten Leven
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:14:38 #76
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78424411
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 07:18 schreef MJ44ever het volgende:

[..]

Het is op de MJJDiscussion forum helemaal uitgezocht dat alles waar Michael zónder zonnebril danst op 23 en 24 juni is opgenomen. Dit omdat hij maar 2 dagen in het forum zou hebben gedanst en dat precies de keren zijn zonder zonnebril. Is te zien aan de verschillende kleuren stoelen in het stadion. In het een is het rood en in het ander is het geel.
Zoals bij Thriller (ook zonder zonnebril) is duidelijk te zien dat hij erg moe is. Vooral op het eind als hij met Travis boven staat.
Ja, dat was mij ook opgevallen. Vind het een aardig verschil met de andere beelden. Hij ziet er afgemat uit...
Leef en Laten Leven
pi_78432378
Maar wat zag hij er fantastisch uit op dat podium he
Ondanks dat ik hem leuker vond in de Off the wall, Thriller, Bad era is het prachtig om hem daar op dat podium te zien dansen en te horen zingen!
Ik vond de extra`s ook mooi helemaal met de kleren erin die hij zou gaan dragen. Ik vond ze allemaal heel erg mooi, maar ik werd vreselijk emo toen ik het pak zag wat hij aan zou doen met de J5 medley wauw dat had hem echt prachtig gestaan!!!

En ja dat hij operaties gehad heeft dat is wel duidelijk Who cares hoeveel toch....tegen woordig is het normaal en wordt er bijna niet over gesproken maar bij hem......
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
pi_78449543
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:12 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Pff. Fake dus. Goed. Wat bezielt die lui die zoiets in elkaar flansen en dat op internet zetten. Debielen.
Je moet ook niet alles geloven wat er op het net ronddwarrelt ...
Het autopsierapport is ook zoiets, vol tegenstrijdigheden. Ik zeg niet dat het fake is, maar er is genoeg wat erop wijst dat het wel zo is.

pi_78459149
Mike, je bril zit scheef op je kop!

pi_78459514
Is die gast links niet die cameraman van die 'fake' ambulancefoto?
-
pi_78459806
Ik heb geen flauw idee wie die mensen zijn
pi_78463907
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef SteelDogg het volgende:
Is die gast links niet die cameraman van die 'fake' ambulancefoto?
Ja, dat is Ben Evenstad, een goed bevriende paparazzi die Michael altijd volgde.
Zijn collega heeft die zgn. foto gemaakt (Christoffer Weiss heet hij zo uit mijn hoofd).
Pikant detail is dat ze ook de foto's van Murray bij Forest Lawn hebben gemaakt ...

Hier nog wat foto's van ze samen.
Michael in zijn pyjama ....

.

[ Bericht 22% gewijzigd door piepie op 26-02-2010 00:44:38 ]
  vrijdag 26 februari 2010 @ 09:29:46 #83
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78469478
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:09 schreef piepie het volgende:

[..]

Je moet ook niet alles geloven wat er op het net ronddwarrelt ...
Het autopsierapport is ook zoiets, vol tegenstrijdigheden. Ik zeg niet dat het fake is, maar er is genoeg wat erop wijst dat het wel zo is.

[ afbeelding ]
Mja, kwestie van zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten denk ik. Ik kan me totaal niet voorstellen, invoelen dat je je met zulke praktijken zou bezighouden.

Een autopsierapport is iets heel anders. Een officieel uitgebracht rapport van de County of Los Angeles door de lijkschouwer daar kan je niet omheen. Hoe graag je dat ook wil.
Leef en Laten Leven
pi_78479299

pi_78479704
-
pi_78480102
Bedankt voor de foto's. Het is toch eigenlijk te bizar voor woorden dat die kinderen nu hun vader dood is vaker worden lastiggevallen en gefotografeerd dan toen hij nog leefde. Hoop dat ze daarvan geen klap van de molen krijgen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:33:55 #87
265233 veuvje
MJ......Love
pi_78485470
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:15 schreef gifkwal het volgende:
Bedankt voor de foto's. Het is toch eigenlijk te bizar voor woorden dat die kinderen nu hun vader dood is vaker worden lastiggevallen en gefotografeerd dan toen hij nog leefde. Hoop dat ze daarvan geen klap van de molen krijgen.
Maar gelukkig zie je ze op de meeste foto`s wel lachen....daar ben ik wel heel erg blij om!
En we kunnen alleen maar hopen dat ze er niks van overhouden aan al die vreselijke persfoto`s....
En aan de andere kant willen we allemaal de foto`s zien omdat we willen weten hoe het met ze gaat en omdat we gewoon nieuwsgierig zijn toch?
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
pi_78487663
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:33 schreef veuvje het volgende:

[..]

Maar gelukkig zie je ze op de meeste foto`s wel lachen....daar ben ik wel heel erg blij om!
En we kunnen alleen maar hopen dat ze er niks van overhouden aan al die vreselijke persfoto`s....
En aan de andere kant willen we allemaal de foto`s zien omdat we willen weten hoe het met ze gaat en omdat we gewoon nieuwsgierig zijn toch?
dat ja!
is denk ik ook wel fijn om na al die tijd zonder die maskers en sjaaltjes over straat te gaan
hoe leuk verkleedpartijtjes ook zijn
pi_78487798
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:37 schreef Dynd het volgende:
Ik zag vandaag twee dvd's liggen bij de Bart Smit, eentje heette

''Man in the Mirror''
Michael Jackson

(Iets met biografie)

En die andere ging over zijn dood, en de gebeurtenissen daarvoor.
Nu vroeg ik me af; herkent iemand deze twee dvd's? En zijn ze de 4 euro waard?

Danke

Edit: Lees nu op pagina twee over die tweede dvd, sorry
Nee, 1 of andere slechte film met een acteur die nergens op slaat (is een donkere acteur, en op het eind als Michael wit is, zie je de makeup echt té duidelijk )
pi_78488338
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:33 schreef veuvje het volgende:

[..]

Zo is het ook wel weer, ja.
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:35 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat ja!
is denk ik ook wel fijn om na al die tijd zonder die maskers en sjaaltjes over straat te gaan
hoe leuk verkleedpartijtjes ook zijn
Ja, maar dat deden ze al heel vaak. Dat was juist het doel van die maskers: wanneer ze met Michael samen buiten waren werden ze niet herkend zodat ze zonder Michael gewoon overal konden gaan en staan zonder dat ze herkend werden. Bijvoorbeeld met vriendjes en vriendinnetjes gewoon naar de bioscoop etc gaan.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:33:20 #91
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_78489281
Wat wordt Prince donker zeg! Ook die wenkbrauwen. Leuk jong vind ik het.
You will allways be my hero...
pi_78492652
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:29 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Mja, kwestie van zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten denk ik. Ik kan me totaal niet voorstellen, invoelen dat je je met zulke praktijken zou bezighouden.

[ Bericht 20% gewijzigd door piepie op 26-02-2010 20:22:54 ]
pi_78493336
Piepie, ik geloof er gewoon niet in en wil gewoon kunnen accepteren dat hij er niet meer is. Dat is al moeilijk genoeg.

Mocht hij toch nog leven en ons in de toekomst met zijn terugkeer willen verrassen, dan zie ik dat dan wel. Mocht hij nog leven en zijn ondergedoken om eindelijk een normaal leven te kunnen leiden met zijn kinderen, dan vind ik het niet correct om dat te gaan ontrafelen en moet hij gewoon met rust gelaten worden.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:26:22 #94
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78493487
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:05 schreef piepie het volgende:

[..]

En ik kan me niet voorstellen dat je je er niet mee bezig wilt houden. Echte fans zouden toch de waarheid wel eens willen weten? Je moet wel blind en doof zijn om te geloven dat er niets vreemds gaande is.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
Ik bedoel dat ik me niet kan invoelen dat iemand zich bezighoudt met het in elkaar flansen van een nep opgezet weergegeven telefoongesprek van een ambulancemedewerker die MJ naar het ziekenhuis vervoert. Daar hadden we het toch over?

Lees ik nou goed dat je vind dat degenen die NIET in die hoax geloven geen echte fans zouden zijn en blind en doof zijn? Dat is dan 95 procent van de mensheid.
Leef en Laten Leven
pi_78493524
Je was me voor, ik was een beetje pissig over die opmerking van "zoals de waard" ...
Alle respect voor jou verder hoor Gifkwal.

Ik ga vannacht nog even zoeken, want er is een site met een petitie die je kunt ondertekenen en die dan naar de media wordt gestuurd of ze die kinderen met rust willen laten. Kan het alleen nu niet meer terugvinden. Zelf heb ik die van de week al getekend.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:27:21 #96
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78493526
Oh je verandert je bericht snel, piepie?
Leef en Laten Leven
pi_78493588
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:27 schreef Robijn48 het volgende:
Oh je verandert je bericht snel, piepie?
Doe jij dat nooit dan????
Ik vond jouw opmerking beledigend richting mij, maar zal het wel verkeerd begrepen hebben.
Ik ga tv kijken. Fijne avond!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:31:04 #98
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78493656
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef piepie het volgende:

[..]

Doe jij dat nooit dan????
Ik vond jouw opmerking beledigend richting mij, maar zal het wel verkeerd begrepen hebben.
Ik ga tv kijken. Fijne avond!
Je trekt te snel conclusies. Hoop dat je nu hebt begrepen wat ik bedoelde.
Leef en Laten Leven
pi_78493706
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:27 schreef piepie het volgende:
Je was me voor, ik was een beetje pissig over die opmerking van "zoals de waard" ...
Alle respect voor jou verder hoor Gifkwal.

Ik ga vannacht nog even zoeken, want er is een site met een petitie die je kunt ondertekenen en die dan naar de media wordt gestuurd of ze die kinderen met rust willen laten. Kan het alleen nu niet meer terugvinden. Zelf heb ik die van de week al getekend.
Dat is een goed initiatief, zou je die hier willen posten als je hem vindt?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:35:36 #100
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78493848
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Dat is een goed initiatief, zou je die hier willen posten als je hem vindt?
Gifkwal? Je hebt een pm.
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')