dat shirtje van parisquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Rosalyne het volgende:
Nog even wat foto's van de kinderen
afbeelding ][
O ja, da's waar ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:57 schreef piepie het volgende:
Alleen aan het begin van de memorial las Smokey Robinson een verklaring voor van Diana Ross (en ook van Nelson Mandela).
Verder heeft ze er nooit meer iets over gezegd.
Ja, die heb ik wel iets horen zeggen hoor! Wat weet ik ook niet meer precies, maar hij was wel onder de indruk. Heb je dat gemist dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:16 schreef gifkwal het volgende:
[..]
O ja, da's waar ook.
Vind het trouwens nog steeds schijt dat Barack Obama niet eens iets zinnigs durfde te zeggen na MJ's dood
Ah, dat had ik niet gezien, oke. Ik wist alleen dat hij niet meteen met een statement kwam en uiteindelijk met dit:quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:14 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel iets horen zeggen hoor! Wat weet ik ook niet meer precies, maar hij was wel onder de indruk. Heb je dat gemist dan?
Ben ik weer met video:
Dit moet haast wel FAKE zijn, anders zou het in handen zijn van de D.A. en niet na bijna 8 maanden ineens over het net dwarrelen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:14 schreef gifkwal het volgende:
Michael Jackson: Paramedic tape revealed
Tape net gehoord, moeilijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef piepie het volgende:
[..]
Dit moet haast wel FAKE zijn, anders zou het in handen zijn van de D.A. en niet na bijna 8 maanden ineens over het net dwarrelen.
Op jouw eigen link klikken, daar is inmiddels een video geplaatst.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:27 schreef gifkwal het volgende:
Waar kan je die beluisteren, Robijn?
En mooie foto inderdaad!
Breaking news op TMZ (pfff), maar volgens dit bericht is de tape dus FAKE.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tape net gehoord, moeilijk.![]()
Wie weet is de tape al in handen van de D.A.
Ook de LA Times bericht erover, en das geen roddelblad.
Wat heeft de media niet opgeblazen als het om Michael ging?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:38 schreef SteelDogg het volgende:
Als Michael niet zoveel afgevallen was, een mooie pruik (Lees: Krullen), en gewoon op zijn uiterlijk lette... (Scheren bijv.) dan had hij er volgens mij nog best goed uitgezien de afgelopen 10 jaar.
Volgens mij heeft hij ook niet zoveel operaties gehad de laatste jaren.
[ afbeelding ]
Magerheid + de pruik + leeftijd deden het denk ik. Voor de rest is het allemaal opgeblazen door de media denk ik ...
Het is op de MJJDiscussion forum helemaal uitgezocht dat alles waar Michael zónder zonnebril danst op 23 en 24 juni is opgenomen. Dit omdat hij maar 2 dagen in het forum zou hebben gedanst en dat precies de keren zijn zonder zonnebril. Is te zien aan de verschillende kleuren stoelen in het stadion. In het een is het rood en in het ander is het geel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:08 schreef SteelDogg het volgende:
Valt me ook gewoon op dat hij tijdens elke tour er geweldig uitziet.
[ afbeelding ]En vooral bij This is It bij The Way you Make me Feel / Jackson 5 Medley... Iemand die weet wanneer die rehearsals plaatsvonden?
Pff. Fake dus. Goed. Wat bezielt die lui die zoiets in elkaar flansen en dat op internet zetten. Debielen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:42 schreef piepie het volgende:
[..]
Breaking news op TMZ (pfff), maar volgens dit bericht is de tape dus FAKE.
(TMZ heeft ook weer een prachtige foto van Michael gevonden ...)
http://www.tmz.com/2010/0(...)gency-tape-is-bogus/
Ja, dat was mij ook opgevallen. Vind het een aardig verschil met de andere beelden. Hij ziet er afgemat uit...quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:18 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Het is op de MJJDiscussion forum helemaal uitgezocht dat alles waar Michael zónder zonnebril danst op 23 en 24 juni is opgenomen. Dit omdat hij maar 2 dagen in het forum zou hebben gedanst en dat precies de keren zijn zonder zonnebril. Is te zien aan de verschillende kleuren stoelen in het stadion. In het een is het rood en in het ander is het geel.
Zoals bij Thriller (ook zonder zonnebril) is duidelijk te zien dat hij erg moe is. Vooral op het eind als hij met Travis boven staat.
Je moet ook niet alles geloven wat er op het net ronddwarrelt ...quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Pff. Fake dus. Goed. Wat bezielt die lui die zoiets in elkaar flansen en dat op internet zetten. Debielen.![]()
Ja, dat is Ben Evenstad, een goed bevriende paparazzi die Michael altijd volgde.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef SteelDogg het volgende:
Is die gast links niet die cameraman van die 'fake' ambulancefoto?
Mja, kwestie van zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten denk ik. Ik kan me totaal niet voorstellen, invoelen dat je je met zulke praktijken zou bezighouden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:09 schreef piepie het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles geloven wat er op het net ronddwarrelt ...![]()
Het autopsierapport is ook zoiets, vol tegenstrijdigheden. Ik zeg niet dat het fake is, maar er is genoeg wat erop wijst dat het wel zo is.
[ afbeelding ]
Maar gelukkig zie je ze op de meeste foto`s wel lachen....daar ben ik wel heel erg blij om!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:15 schreef gifkwal het volgende:
Bedankt voor de foto's. Het is toch eigenlijk te bizar voor woorden dat die kinderen nu hun vader dood is vaker worden lastiggevallen en gefotografeerd dan toen hij nog leefde. Hoop dat ze daarvan geen klap van de molen krijgen.
dat ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:33 schreef veuvje het volgende:
[..]
Maar gelukkig zie je ze op de meeste foto`s wel lachen....daar ben ik wel heel erg blij om!![]()
En we kunnen alleen maar hopen dat ze er niks van overhouden aan al die vreselijke persfoto`s....
En aan de andere kant willen we allemaal de foto`s zien omdat we willen weten hoe het met ze gaat en omdat we gewoon nieuwsgierig zijn toch?
Nee, 1 of andere slechte film met een acteur die nergens op slaat (is een donkere acteur, en op het eind als Michael wit is, zie je de makeup echt té duidelijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:37 schreef Dynd het volgende:
Ik zag vandaag twee dvd's liggen bij de Bart Smit, eentje heette
''Man in the Mirror''
Michael Jackson
(Iets met biografie)
En die andere ging over zijn dood, en de gebeurtenissen daarvoor.
Nu vroeg ik me af; herkent iemand deze twee dvd's? En zijn ze de 4 euro waard?![]()
Danke
Edit: Lees nu op pagina twee over die tweede dvd, sorry![]()
Zo is het ook wel weer, ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:33 schreef veuvje het volgende:
[..]
Maar gelukkig zie je ze op de meeste foto`s wel lachen....daar ben ik wel heel erg blij om!![]()
En we kunnen alleen maar hopen dat ze er niks van overhouden aan al die vreselijke persfoto`s....
En aan de andere kant willen we allemaal de foto`s zien omdat we willen weten hoe het met ze gaat en omdat we gewoon nieuwsgierig zijn toch?
Ja, maar dat deden ze al heel vaak. Dat was juist het doel van die maskers: wanneer ze met Michael samen buiten waren werden ze niet herkend zodat ze zonder Michael gewoon overal konden gaan en staan zonder dat ze herkend werden. Bijvoorbeeld met vriendjes en vriendinnetjes gewoon naar de bioscoop etc gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat ja!
is denk ik ook wel fijn om na al die tijd zonder die maskers en sjaaltjes over straat te gaan
hoe leuk verkleedpartijtjes ook zijn
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mja, kwestie van zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten denk ik. Ik kan me totaal niet voorstellen, invoelen dat je je met zulke praktijken zou bezighouden.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:05 schreef piepie het volgende:
[..]
En ik kan me niet voorstellen dat je je er niet mee bezig wilt houden. Echte fans zouden toch de waarheid wel eens willen weten? Je moet wel blind en doof zijn om te geloven dat er niets vreemds gaande is.
Doe jij dat nooit dan????quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:27 schreef Robijn48 het volgende:
Oh je verandert je bericht snel, piepie?
Je trekt te snel conclusies. Hoop dat je nu hebt begrepen wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:29 schreef piepie het volgende:
[..]
Doe jij dat nooit dan????
Ik vond jouw opmerking beledigend richting mij, maar zal het wel verkeerd begrepen hebben.
Ik ga tv kijken. Fijne avond!
Dat is een goed initiatief, zou je die hier willen posten als je hem vindt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:27 schreef piepie het volgende:
Je was me voor, ik was een beetje pissig over die opmerking van "zoals de waard" ...![]()
Alle respect voor jou verder hoor Gifkwal.
Ik ga vannacht nog even zoeken, want er is een site met een petitie die je kunt ondertekenen en die dan naar de media wordt gestuurd of ze die kinderen met rust willen laten. Kan het alleen nu niet meer terugvinden. Zelf heb ik die van de week al getekend.
Gifkwal? Je hebt een pm.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dat is een goed initiatief, zou je die hier willen posten als je hem vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |