Erg mooi! Vooral Michael lijkt sprekend.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:19 schreef piepie het volgende:
Ik kwam dit schilderij tegen en vind het zo mooi.
Michael en Liz Taylor (wat zou het mooi geweest zijn als ze ook echt van dezelfde leeftijd waren):
[ afbeelding ]
Ik denk dat het daar door de belichting misschien anders leek maar ik kan me niet voorstellen dat het geen tatoo is/was hoor en volgens mij heb ik het ook inderdaad in het autopsie rapport zien staanquote:Op maandag 22 februari 2010 23:42 schreef piepie het volgende:
Bedoelen jullie dat die rode lippenstift is getatoeerd dan?
Volgens mij niet hoor, want bij de O2 Arena was de kleur minder fel.
Hij gebruikt wel een lippencontourpotlood (hij weet hoe het moet ...).
Oh, ik dacht dat hij een andere bedoelde omdat hij 2002 schreef. Maar wist niet wat voor soort rechtzaak er toen was. In 2005 vond ik hem er helemaal niet super slecht uitzien, ik vond hem goed gekleed ook!quote:
Zal wel een vergissing geweest zijn dat 2002.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:08 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij een andere bedoelde omdat hij 2002 schreef. Maar wist niet wat voor soort rechtzaak er toen was. In 2005 vond ik hem er helemaal niet super slecht uitzien, ik vond hem goed gekleed ook!
Ik vond hem er rond de Madison Square Garden concerten niet zo jofel uitzien, maar dat kwam denk ik vooral door dat kapsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |